Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

... og så skete det igår - Kragen lod sig friste af elastikken :tongue:

Baggårdspumaen fik som den første fornøjelsen af at hive Mr. BB i sin første Titan elastik... og jeg tror faktisk han kunne lide det (... altså Kragen B) )

kragetrojepaa.jpg

På trods af store gunz - kunne trøjen sagtens smutte på uden poser :unsure:

(men nu var det jo også Klaus's trøje ;) )

kragetilfreds.jpg

GLAD KRAGE og GLAAAAAAAD puma :angelgrin:

kragecool.jpg

Han ser da ud som om det spiller MAX :devil:

krageaction.jpg

God spot-opbakning :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Density> Thx :) Det går rimelig hurtigt fremad lige for tiden, så det burde være muligt at komme i mindst lige så god form som sidste år, og forhåbentlig få stregerne på bagperronen denne gang :D

Sheiko opsamlingsdag & Minimoltræf:

Igår var så langt om længe sidste træningsdag på Sheiko og selvom der ikke var så meget at køre med, fik jeg dasket ned at træne alligevel. Jeg fik liret nogle sæt og øvelser af uden den store energi og så fik jeg også lavet 30 minutters cardio, så der var noget at lave til alle Styrkeløfta'ne kom.

Der var rigeligt af dem, da Herkules, JFK, /Niels, Puma'en, Tina Østergaård og Casper T havde taget turen til OBBC. /Niels leverede en god gang bænkundervisning og jeg fik også konstateret en del unoder jeg har tillært mig gennem årene. Bagefter fik jeg prøvet en Puma'ens Titan-trampolin, og selv om jeg var godt brændt aw, fik jeg vist alligevel taget 170, dog uden pause og uden powa :lol: Puma'en sagde den var god for 190, men trods god hjælp og hele svineriet fra både JFK, Puma'en og /Niels var det ikke lige dagen til de helt store stunts :lol: Meen den kom da ned til patten næsten hver gang og så fik jeg også prøvet det :) Det var nu meget sjovt at prøve, selvom den bed en anelse fra sig. Og så var den vist endda et nummer for stor :o

Ellers var der rigeligt med nasty løft på programmet, såsom Bamzfar, der nailede 290 i squat og selvfølgelig hestens squatten til bevidstløshed :lol:

Idag var det næsten ikke til at komme ud af Kanen og lave cardio fordi jeg var så træt, men jeg fik lavet min cardio, pakket noget tøj og mad og så afsted til århus. Maa har ret i at DSB ikke er befordrende for restitutionen, for lige nu er jeg sq ret så slatten :dead: Kan lige nå at slappe af lidt endnu, og så er det tid til cardiotur nr 2.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Synes at, det er et flot resultat.

Du skal sgu nok blive klar til DM!

Tak for det :) :wave:

:bblush: Jeg var vist så awbrændt da jeg skrev sidste indlæg, at jeg helt kom til at glemme at notere selve træningen :lol: Men her er den så efter 30 minutters morfar:

Dagens tal:

Shrugs:

Opv:

120x12

160x12

200x7

Worksæt:

220x15

240x14

250x10

Var for awbrændt til at lave chins, så det blev shrååugs istedet og de var sq også tunge at trække :cry:

Militarypress:

60x5

70x5

80x5

Længe siden, så de kørte ikke særlig godt.

Closegrip BP:

120x9

130x6+1 Faarced

140x3

Rimelig jammerligt ift. sidst :lol:

Hammercurls:

19x15

22½x10

25x9

27½x5

Bortset fra sidste sæt var det helt ok :)

Peak contraction seated legcurls:

150x11

150x12

150x10

2 sekunders PC brændte skinkestrengene helt aw :dead:

Dagens cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutters PW med 12½kg på ryggen.

Posttræningscardio: 15 minutter på cykel, 10 minutter på elipsetræner & 5 minutter på gåbånd.

Posering: 3 gange de sædvanlige efter træning.

Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen :unsure: :lol: Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes :tongue:

Link to comment
Share on other sites

(Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 14:50 ) Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen  Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes 

der var i hvert fald et par stykker der kom til vejrs uden hjælp :) og ellers en fin indsats der blev lagt for dagen :)

Link to comment
Share on other sites

(Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 14:50 ) Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen   Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes 

der var i hvert fald et par stykker der kom til vejrs uden hjælp :) og ellers en fin indsats der blev lagt for dagen :)

Det lyder godt :) Jeg synes det var lidt svært at have føling med om det var faarced eller ej :lol: Næste gang burde det kunne lade sig gøre at fyre den lidt mere aw, nu hvor jeg ved hvordan så'rn en djævel fungerer :tongue:

SimonDJ> Det var egentlig ret lærerigt, også selvom jeg ikke (Heldigvis) lavede alle de ting der kunne rettes på. /Niels var rimelig analytisk og hurtig ift. at spotte fejl og kunne med det samme forklare at man gjorde A pga B osv, og det var ret interessant at se og prøve :)

For mit eget vedkommende skubbede jeg stangen for hårdt ud når jeg unrackede den, så det kompromiterede mit opspænd. Jeg lå skævt på bænken og mine ben var ikke plantet helt ens på jorden.

Maaa> DSB helvedet var selvfølgelig fyldt til bristepunktet idag og med skrigende babyer og hele svineriet <_< Man kunne mærke hvordan katabolismen sneg sig nærmere og nærmere for hver gang man fik en taske i hovedet og hver gang en baby gik amok i et skrigegilde :cry: :lol:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutters PW med 12½kg på ryggen.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW i Århus med 12½kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

DSB helvedet var selvfølgelig fyldt til bristepunktet idag og med skrigende babyer og hele svineriet <_< Man kunne mærke hvordan katabolismen sneg sig nærmere og nærmere for hver gang man fik en taske i hovedet og hver gang en baby gik amok i et skrigegilde :cry: :lol:

Oooh, det lyder som DSB når det er aller-aller bedst. Smid evt en 6-7 klasse på udflugt oveni, hvis det skal toppes :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sende jer en tanke næste gang jeg smækker førerrumsdøren bag mig og tænker, at at godt man skal sidde i fred og ro og ikke blandt "pøblen"..... Btw så kan man desværre sagtens høre en skoleklasse eller børnehave på udflugt ude foran også :angry:

:tongue:

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 19:04

  QUOTE (Baggårdspumaen @ 15. Aug 2004, 16:45)

QUOTE 

(Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 14:50 ) Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen   Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes  

der var i hvert fald et par stykker der kom til vejrs uden hjælp  og ellers en fin indsats der blev lagt for dagen  

Det lyder godt  Jeg synes det var lidt svært at have føling med om det var faarced eller ej  Næste gang burde det kunne lade sig gøre at fyre den lidt mere aw, nu hvor jeg ved hvordan så'rn en djævel fungerer 

YEAH :devil::devil::devil:

Turn to the dark side young Jedi :asthanos:

It's your destiny ;)

Edited by Baggårdspumaen
Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 19:04

  QUOTE (Baggårdspumaen @ 15. Aug 2004, 16:45)

QUOTE 

(Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 14:50 ) Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen   Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes  

der var i hvert fald et par stykker der kom til vejrs uden hjælp  og ellers en fin indsats der blev lagt for dagen  

Det lyder godt  Jeg synes det var lidt svært at have føling med om det var faarced eller ej  Næste gang burde det kunne lade sig gøre at fyre den lidt mere aw, nu hvor jeg ved hvordan så'rn en djævel fungerer 

YEAH :devil::devil::devil:

Turn to the dark side young Jedi :asthanos:

It's your destiny ;)

Næste år mwuahahahaha :)

Big J, Andy & TF> Turen tilbage til Odense var sq også ved at tage livet af mig :( :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 1, dag 1 (Mandag):

Tjah, første dag på det nye program startede ud med en knaldende hovedpine, træthed og manglende lyst til at lave andt end at sove <_< Op kl 05.00, powerwalke og så sidde stille det meste af dagen for at ende i et tog tilbage til Odense og en tur direkte ned i OBBC. Måske havde det været smartere at tage hjem først, men så var jeg måske ikke kommet afsted. Dagens træning var noget blandet. Dødløft var tuuungt, hvilket jeg delvis tilskriver at jeg ikke var mentalt på toppen, mens resten var lidt bedre. Det tog dog en halv evighed og tilsidst ville jeg bare hjem og koge. Der nåede at dukke nogle MOL'ere op, så det hjalp en smule på det, men energien var totalt i bund :bawling:

Dagens tal:

Dødløft:

Opv.

100x10

140x1

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

210x1

220x1

220x1

180x5

180x5

180x5

180x5

180x5

Bah, føltes tungt :)

Seated dumbbellpress:

40x5

44x5

46x5

48x5

50x5

Kunne have været langt værre.

Flyes:

22½x10

25x10

25x10

25x10

27½x10

Ok.

Unilateral legpress:

slæde+70x25

slæde+90x25

slæde+120x18

Bedre end sidst.

Hacksquat calfraises:

20plx17

21plx16

22plx15

23plx12

Lidt bedre end sidst.

Incline dumbbellcurls:

22½x9

25x6

25x6

25x6

Hmmm tjah, kunne være bedre.

Cardio & Posering:

MOrgencardio: 50 minutters PW med 12½kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy Postet den 17. Aug 2004, 13:22

  QUOTE (Baggårdspumaen @ 16. Aug 2004, 23:22)

QUOTE 

Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 19:04

  QUOTE (Baggårdspumaen @ 15. Aug 2004, 16:45)

QUOTE 

(Crawdaddy Postet den 15. Aug 2004, 14:50 ) Løft i Titantrampolinen:

En hel bunke singler op til 170kg, men jeg er ikke helt sikker på at jeg selv fik løftet dem alle sammen hele vejen fra top til bund og op igen  Rent statistisk set burde der nok være en enkelt et eller andet sted der lykkedes 

der var i hvert fald et par stykker der kom til vejrs uden hjælp  og ellers en fin indsats der blev lagt for dagen 

Det lyder godt  Jeg synes det var lidt svært at have føling med om det var faarced eller ej  Næste gang burde det kunne lade sig gøre at fyre den lidt mere aw, nu hvor jeg ved hvordan så'rn en djævel fungerer 

YEAH 

Turn to the dark side young Jedi

It's your destiny 

Næste år mwuahahahaha

Another one turned to the dark side.................... and more to come :devil:

Link to comment
Share on other sites

Goe pics!

Det gør altså loggen noget mere interesant når den indeholder sådan noget :)

Takker :) Der burde snart komme nogle nye, hvis Englen kan overtales til at agere kamerakvinde :wave:

Pumaaaaaarrrggghhhh> :tongue::firebounce:

Cardio & Posering (Tirsdag):

Efter at have hængt med røven i næsten to dage, begynder det at lysne lidt :) Batterierne føltes nogenlunde ok igen og begge ture var ganske ok. Formen tøffer stille og roligt fremad og vægten følger også fint nok med. Jeg tror jeg kommer under de 90kg i denne uge, eller også kommer jeg ret tæt på :firebounce:

Morgencardio: 50 minutters PW med 12½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutters PW med 12½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hey C :wave:

Så fik jeg osse set de seneste billeder.... :worship:

Nu er det så bare jeg ikke forstår, hvorfor du havde så travlt med at få trukket en trøje over hovedet, da jeg kiggede forbi :blink: for det der ser dælme godt ud ;)

Racer

:)

Gammel vane vel :unsure: :bblush: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg jo selv begyndt at Powerwalk'e lidt for at komme af med nogle overflødige kilo. Jeg går dog kun 2x20 min om dagen, hvilket ikke er meget i forhold til dine ture... Skal man op mellem ½ og 1 time for det har den ønskede effekt?

Njah, det er bedre at starte stille og roligt op, da man stadig får en effekt næsten uanset hvor lidt det er. Man er slet ikke vant til det i starten, og så skal der ikke så meget til for at forbrænde lidt ekstra. Når det så er sagt, så kan du snildt nuppe 30 minutter en enkelt gang om dagen eller 40, hvis 30 føles som ingenting :)

To ture om dagen er ikke rigtig nødvendigt, med mindre en gang om dagen ikke er nok til at der sker noget. Hvis du kan få noget ud af én tur, så er der ingen grund til at tage to ;) Jeg har kun øget tid/kg når min foreløbige indsats er holdt op med at give de resultater jeg har villet have :wave:

Link to comment
Share on other sites

Ok. Jeg tror jeg vil til at gå længere så. Nu er jeg ikke så god til det med kost så jeg må hellere gør lidt extra ud af cardio'en hvis der skal ske noget ;)

Eeeexcellent :) :tongue:

Hepburn Program; Uge 1, dag 2:

Dagens træning var klart bedre end i mandags, men jeg kan mærke at jeg stadig er en smule træt. På fredag burde jeg være nogenlunde frisk igen og så jeg se om ikke jeg kan gøre det bedre i næste uge end i denne her uge. Den primære øvelse idag var bænkpres, og den føltes noget tung idag <_< Jeg forsøgte at implementere den med at have fødderne i jorden mens man løfter, og det ødelagde mit opspænd en anelse. Da jeg gik tilbage til at gøre det på den sædvanlige måde gik det straks bedre :) Konklusionen er at jeg venter med at indøve SL-style bænkpres til jeg er færdig med diæt, og ikke behøver at bekymre mig om at blive ærwelig af at gå ned i kg på en øvelse.

Resten af træningen var også ok uden at være prangende og jeg fik kørt en lille smule kæwe med Hesten, Bamzfaren, Maass'kinen, Bøffen, Vind, Hurra og Englen.

Dagens tal:

Bænkpres:

Opv:

60x10

100x1

130x1

150x1

Worksæt:

155x1 Fodballade.

160x1 Mistede opspændet lidt pga fodpjank.

160x1 Gik tilbage til den gamle stil.

162½x1

165x1

145x5

145x5

145x5

145x5

145x5

Singlerne føltes tunge idag, mens 5'erne var mere overkommelige. Normalt plejer det at være omvendt :unsure:

Chins:

12

12

11

10

Overraskende godt :)

Dips:

34

28

26

Udemærket :)

Cable sidelaterals:

15x15

20x12

20x12

Ok.

Larry Scott Ez-curls:

stang+20x14

stang+30x9

stang+35x6

stang+35x6

Bedst med lettere vægt.

Goodmornings:

130x5

130x5

135x5

140x5

140x5

Ikke helt skidt.

Hammercurls:

22½x11

25x9

25x9

27½x6+1 Faarced af Mass'kinen ;)

Kørte godt indtil sidste sæt.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutters PW med 12½kg i rygsækken.

Posering: 3 gangde det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 1, dag 3:

Endnu engang var jeg en smule træt til træning, men pta. det, gik det ganske fint det meste af træningen. Der var dog rimelig øde og awMOL'et <_< Kun Bamzefaren havde slået turen om stedet, og han var færdig og ude af hulen inden jeg var færdig med min første øvelse :o Derefter var det solo indtil allersidst, hvor Panda'en traskede søvndrukkent ind i lokalet, mens jeg var på vej hjem ;)

Dagens tal:

Squat:

Opv.

100x7

140x1

170x1

180x1

Worksæt:

190x1 Heavy ass <_<

190x1 Lidt bedre.

195x1 Heavy ass :lol:

195x1 Lidt bedre :lol:

200x1 Heavy ass, men det lykkedes ;)

160x5

160x5

160x5

160x5 Forstrakte noget i mit inderlår fordi jeg skulle prøve at stå bredere :angry:

160x5 Gjorde nas i inderlåret, så sidste sæt blev noget gimpy :thumb_down:

Første gang med tunge singler i to måneder, og det føles bestemt ikke lettere end dengang. Må se om ikke det er muligt at gøre det en smule bedre næste gang, eller bare indse at jeg er ved at blive ærwelig :lol:

Dumbbellrows:

Opv. 50x7

56x15

60x13

64x12

68x9

70x8

Hårdt som bare fanden :devil: Det er sq en ægte Nuttbuster ;)

Reverse upright rows:

90x9

100x7

100x8

Udemærket.

Legcurls:

130x19

150x12

170x8

170x8

Ikke nær så godt som sidst, men dengang havde jeg heller ikke squattet.

Closegrip BP:

120x10

130x8

140x3+1 faarced.

90x16

Brændt aw!!

Hammerstrenght curls:

30x12

30x14

30x12

30x10

Den sad sq godt!

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 50 minuttters PW med 12½kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share