Arnes log - 3 udgave


Arne
 Share

Recommended Posts

Hej Arne... Er det ikke sandt at du er gammel eliteroer eller sådan noget ? Jeg spørger fordi jeg lige er begyndt på at ro i concept 2 og syntes det er vildt fedt, men jeg aner ikke om mine tider er gode eller dårlige. Gider du kigge i min log og give en kvalificeret vurdering.. Det skal lige siges at jeg er TOTALT rookie- har prøvet det under 10 gange og tiderne sikkert er derefter... :)

VH bear :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 652
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aftenspin på Amager, den 20/8

Det rulller det her, vi er 4 minutter inde i timen og jeg har en heftig lyst til at give den gas! Så jeg sætter hoved under armen og køre med på alt. Martina er voldsomt entusiatisk - vi bliver pisket afsted - massere af stående tempoarbejde. 20 minutter inde i timen, jeg harr glemt at mine ben føltes døde på vej gennem byen, der er ikke noget jeg ikke kan, huhej hvor det her går - respirationen køre i højeste gear - min puls ligger konstant omkring eller over 170... det her er feeeeeedt :bigsmile:

27 minuter inde i timen. For anden gang vil Martina køre op af bakke - jeg var fornuftig første gang - nu svigter overblikket mig. Jeg skruer godt til højre - det går i det stående arbejde, selv om faresignalerne så småt begynder at trænge igennem euforien... "Ned og sidde, 3 minutter, samme belæastning - KOM NUUUUUU - jeg køre med - ok det føles ikke helt godt - det er faktisk mobydeligt tungt :devil::devil: Jeg skruer lidt ned - stadig tungt, jeg skruer ned igen - jeg er ved at gå i stå - fighter 20 sekunder, må skrue ned igen - og i gen... vi når frem til pausen - pulsen er vist det laveste den har været i timen - nå men jeg kommer igen ja jeg gør... "Vi starter stående i enkelttakt - belastningen skal lige kunne mærkes - kom tempo her" råber stemmen på podiet... jeg rejser mig... hvad er nu det? Jeg kan ligesom ikke holde tempo - min position på cyklen stinker pludselig. Jeg har svært ved at holde mig oppe....??????!!! :confused2: :blink:

Vi er vis 34 minutter inde i timen... jeg sider ned - forsøger igen at gå med - men JEG KAN HELT ENKELT IKKE - hvad fanden er det her for noget :unsure: ???? Det kan ikke være rigtigt, jeg kan da ALTID fighte mig igennem - om rnd med lidt mindre belastning - men ligefrem ikke at kunne køre programmet????? :o Min frustartion er vist lige lovlig synlig - må lige skrue ned - jeg skal jo ikke ødelægge motivationen hos andre der hænger... mand hvor det her ikke passer mig...

I de næste minutter forsøger jeg flere gange at gå med - men det er SLUT - mine ben VIL ikke mere - KAN ikke mere - min vilje kan være nok så fri - når ressourerne ikke er der er der ikke noget at gøre - heller ikke på en spinningcykel B)

Jeg ruller med i de sidste minutter........

Bedømmelse - indtil 33 minutter - helt klart 5 x :banana: - efter da 0 :banana: - hvad gør man ved det? Jeg tror jeg vil lade de 2 bedømmelser stå for sig selv - det giver ikke mening at lave en samlet bedømmelse.... Min vurdering af egen evne fortjener ikke meget kredit - på den anden side - timer hvor man køre fornuftigt og roligt er KEDELIGE :w00t:

Jeg vil passe på mine ben resten af ugen - de skal squatte igen på mandat i Parken - men det vil jeg skrive mere om i morgen.. Se evt. i Hoosiers log - jeg bliver en smule :bblush: når jeg læser det - men det er også :lol: og helt i orden.... :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning med b_skaal den 22/8 - samt overvejelser om: Hvad nu lille du...

Ingen benøvelser – de kære ben skal have en lille pause

Siddende roning:

21x 8 x 60 kg

2 x 8 x 65 kg

1 x 5 x 70 kg – 70 kg er hele stakken i Multisport…….

Træk til bryst:

4 x 8 x 65kg – super form og eksplosivt

1 x 5 x 70 kg – fed følelse – selvom de 2 sidste nok liiiige manglede 3 cm.

En arms siddende høj kabel roning:

1 x 8 x 40 kg

2 x 8 x 45 kg

1 x 6 x 50 – ok men især venstre havde nu problemer

Rumænsk dødløft:

2 x 8 x 50 kg

2 x 8 x 70 kg – de 70 kg var passende – jeg er en smule ristet i lænden nu – dejlig øvelse

Lufthelvede maskine for de skrå mavemuskler (int. og ekt. Oblique)

3 x 10

Db row -

3 x 8 x 26 kg – fin med højre – venstre knap så godt

Bagskulder Kabelting:

2 x 8 x 15 kg

2 x 8 x 10 kg – gik ned for at få styr på teknikken

Db curl:

3 x 8 x 12 kg

Hammer curl

6 x 8 x10 kg

En helt fin træning for alle de benyttede muskler - inkl kæbemuskulaturen.....

Jeg er især tilfreds med rumnsk dødløft og træk til bryst. Om og ikke bemærkelsesværdigt - det må give 3 x :banana:

Styrketræningsfremtid

det er med noge trished at jeg har besluttet at ,elde mig ud af TSK. Det er nogle herlige gutter fra MOL der træner derude og jeg kan egentligt gopdt lide setmningen. På den anden side er jeg lidt træt af nogle af de fysiske forhold derude - og så er der langt der ud. Jeg regner egentligt ikke den cykeltur for noget særligt - men det er vist et faktum at den afstand alligevel spiller en rolle - det er jo rigtigt mange gange jeg ikke er kommet derud...

Så er spørgsmålet - hvor så? Jeg tænker i 2 muligheder: Fortsætte i Multisport eller skifte til S.A.T.S.

Pro og cons:

Fordele Multisport:

Hyggeligt

Jeg er et kendt ansigt der og bliver behandlet super

Svært at sige forvel til

Det er 100 billigere

Gregers som jeg virkelig kan lide at køre spinning hos

Ulemper multisport:

Intet squatrack

Dødløftmulighederne er lidt tilfældige

For små håndvægte

De maskiner jeg bruger kan snart ikke levere belastning

Et begrænset antal spinningtimer udbydes og i sommerperioden aflyses de ofte

Hverken eller for Multisport: Afstande er hjverken tæt på eller langt væk

Fordele S.A.T.S.:

Tæt på

Mulighed for at lave de øvelser jeg gerne vil

Mange flere spinning timer og nogle spændende instruktører - omend Henrik Witten lige er holdt op - hvilket reducere fordeln noget

Landevejscykling om sommeren - måske kan det hjælpe mig med at genskabe den cyklist jeg var i 2000-2002, men som jeg bestemt ikke har været i år.

Mulighed for at træne med andre MOL folk, hvis målsætning (og niveau) ikke er så forskellig fra min og som jeg allerede kender og har et godt forhold til. det var fedt at træne blandt styrkeløftere i TSK - men i længden har det nogle bagsider.

Ulemper:

Det bliver aldrig lige så hyggeligt og nærmest "hjemmeligt"

Stemning og koncept er ikke lige mig

Dyrt

Hoosier har skaffet mig en gratis prøveuge i SATS fra på mandag - den tager jeg - og så må jeg finde ud af hvad jeg skal.

Link to comment
Share on other sites

- eller Sparta, lige ved siden af.

Trænede der et par år i starten af 90erne da jeg troede jeg skulle være 400 meter løber :lol: :lol: - jeg blev klogere, skal vi bare lade det ligge med det... ??

Du mangler et plus ved FF Parken: efter arbejdstid vrimler det med cardio bunnies.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu må jeg hellere lige skrive noget;

Arne, jeg er ret sikker på at du er i 10 gange bedre form end jeg er. Alt det spinning er altså godt klaret...jeg dør lidt hver gang jeg begynder på noget mere seriøs cardio og det er jo ikke lige frem motiverende <_< . Så det er altså flot klaret det dér. :)

Også selvom:

27 minuter inde i timen. For anden gang vil Martina køre op af bakke - jeg var fornuftig første gang - nu svigter overblikket mig. Jeg skruer godt til højre - det går i det stående arbejde, selv om faresignalerne så småt begynder at trænge igennem euforien... "Ned og sidde, 3 minutter, samme belæastning - KOM NUUUUUU - jeg køre med - ok det føles ikke helt godt...

...det der :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak for inputs. Især IK99 har været i tankerne. Men jeg vil gerne samle spinning og styrketræning eet sted - som et forhold...

hvad erdet man samler i et forhold ;) ?

:lol: :lol: :lol: Danmark er et svært sprog... i øvrigt mener jeg at "er det" er i 2 ord... B)

Link to comment
Share on other sites

Fredagstræning - styrke og spinning - den 22/8

Styrketræningen

Styrketræningen blev lidt rodet af flere ¨rsager - og jeg fiuk ikke noteret så meget ned - men nogle ting står lysende klart :)

Bænkpres:

1 x 12 x 20 kg

1 x 3 x 50 kg

1 x 1 x 55 kg

1 x 1 x 60 lg

1 x 1 x 65 kg - MISS

1 x 1 x 62,5 kg

Det er jeg MEGET tilfreds med. Jeg kunne næste ikke løfte 50 kg da Mette og jeg startede vores træningstour de force for en måneds tidssiden. Den neurate (gen)tilpasning har været i overgear. De 65 er mi gamle PR, helt tilbage fra 2001 - så det er næsten en PR at æøfte de 62,5. Løftet var ikke smukt - men den kom helt op :devil:

DB Incline press

1 x 10 x 14

1 x 2 x 20 kg - som altid angivet per side (PR)

1 x 1 x 22 kg (PR) - der var til 2-3 reps, men jeg skulle videre

1 x 1 x 24 kg MISS - ikke tæt på 0verhovedet

DB skulderpres:

2 x 6 x 12 kg (PR)

Kabelflyers:

2 sæt af 8 med belastning på 20-25 kg

1 x 8 x 30 kg

1 x 6 x 35 kg (PR)

Triceps kabel ting med stang (Cabel pushdown)

1 x 10 x 40 kg

2 x 6 x 50 kg (PR)

Der blev lavet forskellige andre øvelser - der i blandt div. laterals, ikke noteret ned.......

Jeg havde en lidt sløv ØV følelse efter træning - nok fordi det startede oppe og så fladede ud..

Jeg maxede for at få et ordentligt udgangspunkt til at planlæggge den fortsatte træning ;it bænkpres var virkelige en opmuntring :)

Vurdering af styrketræning - PRs hiver det op på 4 x :banana:

Spinning

Miner ben stadig ikke ovenpå. Jeg havde da pulsen pænt oppe nogle gange - men mest´var det en eftermiddag med spinning som aktiv resittution. 2 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Der blev lavet forskellige andre øvelser - der i blandt div. laterals, ikke noteret ned.......

Hvorfor ikke? Er det bare dovenskab eller hvad ;) ?

Er det rigtigt at antage at dit program er et split, delt op i trække-skubbe muskler?

Hovsa! Jeg retter lige mit sidste spørgsmål efter jeg lige kiggede en ekstra gang igennem din log. Det er vist ret indlysende...så det er bare lige meget. Er vist også lidt træt. :4slap:

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

Styrketræning med cykelopvarmning, den 24/8.

22 km på raceren i afslappet rulletempo – 24-30 km/t

SUK – sidste træning med Mette (b_skaal) i denne omgang :( . Vi har været gode legekammerater – der er blevet eksperimenteret med nye øvelser, der er blevet heppet, der er blevet sat PRs og så har det været hyggeligt og sjovt, sikker også for andre når de to tåber har lavet håndvægtsdans og andre mærkelige ”øvelser”… TAK for samarbejdet Mette, jeg glæder mig til evt. at genoptage det i januar :) :)

Til dagens arbejde:

Siddende roning:

1x 10 x 65 kg

3 x 8 x 70 kg – 70 kg er hele stakken i Multisport…….

Træk til bryst:

1 x 8 x 65kg

1 x 3 x 70 kg

1 x 2 x 75 kg

1 x 2 x 80 kg – den sidste var helt ned og røre brystbenet – så det var ny PR :devil:

Jeg forsøget 3 gange på 85 – men der mangler 5-7 cm…

En arms siddende høj kabel roning:

1 x 8 x 40 kg

3 x 8 x 50 kg

Crunch luftmodstandsmaskine:

3 x 8 x ”65kg”

Lufthelvede maskine for de skrå mavemuskler (int. og ekt. Oblique)

3 x 10 x ”18 kg”

Db row -

2 x 8 x 26 kg – jeg var ikke rigtigt motiveret for den

Kabel curls:

1 x 12 x 15 kg

2 x 7 x 25 kg

BB curl:

1 x 8 x 25 kg

1 x 8 x 27,5 kg

Hammer curl

7 x 6 x12 kg

Jeg gemte benøvelserne til mandag hvor jeg træner sammen med Hoosier i Parken.

Vi var begge præget af hvad vi havde fortaget os dagen aftenen før…. Jeg havde fået lidt rødvin og jeg mistænker at Mette havde set lidt til byen også….. Så det taget i betragtning, vil jeg sige at vi var supergode. Min fremgang fortsatte i de fleste øvelser, undtagen DB row som jeg ikke rigtigt gad – og vi har ikke håndvægte der er tungere til rådighed i Multisport.

Samlet: 4 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Et møde med en ny verden…

Part 1 – styrkesalen sammen med Hoosier

I de år jeg har boet på Østerbro, har jeg mange mange gange gået forbi SATS (Form og Fitness) vinduer ud mod Øster Alle… der inde bag de store ruder står der en række løbebånd og motionscykler – dem der bruger dem er udstillet på en måde som jeg ellers kun har set en bestemt profession være det i det centrale område af Amsterdam… Disse tilsyneladende ekshibitioniske mennesker bag ruden har i høj grad været med til at danne mit billede af SATS… <_<

Denne dag skulle jeg ikke bare gå forbi ruderne, nej denne dag skulle jeg ind af døren og træne derinde… :o

Inden for døren mødes man af en reception, indtil videre ser alt ud som mine fordomme havde fortalt mig det ville. Undtagelsen var Hoosier der stod og ventede med mit gratismedlemskort med gyldighed i en uge… men tilbage til denne søde unge kvinde senere. :)

Der er ingen cafe i SATS, ingen fællesarealer til hygge… man kommer ind i en gang med lyse fliser og højt til loftet.

Næste stop var omklædningsrummet… jeg viste det var et omklædningsrum – vi er jo i dette land opdraget til at tro at nå der står ”Herreomklædning” på et skilt på en dør, ja så er det et omklædningsrum…(for herre og andre hankønsvæsner)

Jeg har brugt omklædningsrum i tilknytnings til sportsfacilteter i snart 33 år. Et omklædningsrum er noget med nogle knager, nogle skabe og en række træbænke der står rundt i omkredsen af rummet, måske er der også en i gennem midten af rummet hvis det er stort….Bænkene er opstillet så man naturligt ser på hinanden og kan eftersnakke det man nu har været i gang med… det er bare sådan et omklædningsrum ser ud!!!

Der var intet her der signalerede omklædningsrum…i loftet er placeret store ventilations og varmluftsrør og min første association var dekorationen til en sci-fi film fra omkring 1970..de store konstruktioner der fyldte rummet lignede den tids billede af supercomputere… ok efter nogle øjeblikke gik det op for mig, at de lyse trækonstruktioner på lidt over 2 meter i højden, var skabe… skabe der er opstillet så rummet deles ind i en række mindre områder. I disse mindre områder står der korte bænke til maks. en person, placeret med stor afstand… En tydelig manifestation af at dette ikke er en sportsklub, men et sted hvor man formodes at komme for at dyrke sig selv og nok selv skal afgøre om man skal konfronteres med andre… Interessant.

Oppe på 1. sal ligner det alle andre motionscentre – bare meget meget stort. Her mødte jeg igen Hoosier og vi snuppede nogle minutter i crosstrainer og jeg derefter lige et par minutter i CII. Straks glemte jeg stemningen fra omklædningsrummet – jeg var jo i muntert og godt selskab! :)

Frivægtsafdelingen var en positiv overraskelse. Der er hvad man skal bruge – men hvorfor stængerne skal veje 10.9 kg er mig en gåde.

Jeg havde meldt mig til en spinding III senere på dagen, så jeg brugte mest denne formiddag til at hjælpe Hoosier lidt med øvelser, samt at drysse rundt og se på mulighederne…. Technogymmaskinerne er som den slags nu er – men heldigvis er det meste dubleret med maskiner hvor man sætter belastningen med vægtlodder i stedet for luft…

Jeg fik dog lavet lidt:

Bænkpres:

4 x 5 x 51kg

DB incline press:

1 x 6 x 18 kg

1 x 8 x 16 kg

Kabel flyers:

2 x 10 x 15 kg

Crunchmaskine (hvorfor er jeg lige pludselig blevet så vild med det? Min mave er 100 % ristet…)

Lidt leg i diverse andre maskiner der ikke berettiger nedskrivning.

Til slut 20 min på crosstrainer ved lav intensitet.

Et interessant første møde med SATS – men ingen konklusioner endnu. Nå ja – MUBSVET – det kan ikke blive til mere end 2 x :banana: for den gang brysttræning… og så har jeg været en smule flink ved mig selv…

Part 2 – første spinding

Jeg havde meldt mig til en spinding III – med en instruktør som Gregers havde anbefalet og som Spock og b_skaal også havde sagt var ok. Spock kørte også med – men desværre noget væk i salen.

Parken er spindingens mekka – så jeg havde forventet mig lidt af faciliteterne… disse forventninger kunne rummet ikke leve op til Et mørkt rum midt i bygningen, grimt gulv, grimme cykler, mange med tydelig rust på understellet… nærmest en positiv overraskelse.

Timen var der INTET i vejen med. Mange deltagere, stor koncentration, musik der bare var der og virkede og et godt program. Lasse T snakker en smule for meget på de forkerte tidspunkter – jeg vil ikke høre på tanker om hvordan man bedst træner når jeg er aller mest presset – det var en smule medvirkende til at jeg tabte fokus 9-10 minutter før slut – men jeg fandt hurtigt ind i det igen.

Vi kørte 10 minutters opvarmning og derefter 3 blokke af 13 minutter med samme grundstruktur men stigende intensitet. Et program som til forveksling ligner noget jeg har kørt hos Gregers…

Det var en god oplevelse og jeg kørte mig godt ud – så lad os sige 5 x :banana: for det.

Det var så den første dag i Parken… jeg er fristet til at skifte (selskabet i dag af Spock og Hoosier er også et argument) – men i morgen skal jeg ”hjem” til Multisport igen og køre morgentime… lad os nu se….

Link to comment
Share on other sites

Hep, godt at læse dine betragtninger, noget man kan tænke over når man er vant til at gå der og ikke skænker det en tanke pga vanens magt.

Du må altså lige give det en chance mere - ihvertfald prøve en af Chris' timer på onsdag eller søndag morgen (jeg tager dem begge med).

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke besluttet noget endnu mr. spock :)

Morgenspin den 26/8 i Multisport

Denne dag var det "hjem" igen. Hvis jeg flytter til SATS, så er det tirsdag morgen jeg vil savne aller mest. Jeg vil også savne at komme tidligt ind af døren og slå mig ned blandt personalet der spiser morgenmad og hygger osv. osv... I den sidste ende må det blive træningen der vinder, og der er bare adgang til så mange gode spinningtimer i København som medlem i SATS... Gregers har i øvrigt også fået nogle timer i SATS i Frederiksbergs svømmehal, så...

Jeg var en smule slidt efter i går og ville køre lidt forsigtigt. Det blev der ikke noget af, efter ikke at havet besøgt mig længe, så bankede "Spinners high" på døren 20 minutter inde i timen og så gik det bare over stok og sten. De sidste 3 minutter af de afsluttende 6 minutters stående enkelttakt ved høj belastning (ca 70 i kadance), var dog seje, mine lægge fik lidt småkramper, men jeg holdt trykket helt i mål.

Det virker måske lidt overgearet - men der er ingen vej unde om atter at tildele mig selv 5 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Tidlig morgentræning i Parken

Jeg skulle til bryllup på Rådhuset 11.15, så formiddagstræningen blev til morgentræning fra 8.30 - tak til Hoosier for at møde så tidligt op :)

Det blev, som planlagt (det gode ved ikke at havet skrevet en precis plan i logbogen :lol: ), en ganske let gang træning.

8 min på crosstrainer (Hoosier var på 3 minut da jeg kom :tongue: )

Squat:

1 x 6 x 51 kg

2 x 7 x 41 kh

Længe, længe siden - teknik før vægt - men de 50 kunne, desvæære, godt mærkes, ikke tungt meeeen

Goodmornings:

2 x 8 x 51 kg

Dejligt at lave den igen - men jeg havde nogle problemer med den lidt tynde og glatte Technogymstang

Træk til bryst:

1 x 8 x60 kg

2 x 10 x 55 kg

Jeg sidder lidt dårligere end i Multisport og dette træktårn er lidt "tungere" end i Multisport. Jeg hold nu også lidt igen - kan mærke at min krop er en smule for stresset.

Db enarms row:

3 x 6 x 24 kg

Føltes lige lovligt tungt

Siddende roning:

1 x 6 x 60 kg

1 x 6 x 70 kg

Trissen sidder noget lavt - min lille beskedne vom kommer i vejen :tongue:

Jeg prøvede en anden maskine - men det var endnu værre.

Stående db skulderpres:

2 x 8 x 12 kg

db curls

3 x 8 x 12 kg

Kabel curls

1 x 10 x 15 kg

Kørte ringe - gad ikke fortsætte <_<

Hyperextensions:

1 x 8 x mig

2 x 6 x mig + 10kg holdt forand panden

Lidt leg med CII

4 minutters "opvarmning"

4 x 250 meter spurt

Lærte at god cykelform ikke helt er det samme som god CII form....

Endnu en dag i min prøveuge i SATS. Squatracket tæller op - og at møde Spock og Hoosier taler også for stedet!

3 x :banana: for den dags træning. (lidt flinkt :rolleyes: )

I morgen 75 minutters spinning - uden pause siger rytgtet! Jeg skal køre med Spock, Hoosier og Gregers - som kommer og deltager som "almindelig dødelig" i salen

Link to comment
Share on other sites

Ingen morgentræning i dag den 28/8

Aldrig i den menneskelige trænings historie, har et menneske haft så meget DOMS, at takke så få killos belastning for...

Jeg ser frem til spinning i eftermiddag - en lang blød opvarmning er vist en god idé :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Aftenspinning - 76 minutters udholdenhedstime i Parken, den 28/8

Det med den lange bløde opvarmnig blev der ikke noget af, jeg glemte tiden, jeg fik bildt mig selv ind at det var 18.45... 17.53 gik det op for mig at det var 18.25 og så gik det ellers over stok og sten afsted til Parken som heldigvis ikke ligger langt væk. :o

Vi kørte 14 minutters opvarmning, kort pause og så en serie på 52 minutter, delt i 4 blokke på 13 minutterl uden pause imellem. På en skala på 1 til 10, skulle de 2 første blokke køres på 7, ca 75 %, den 3. og de 9 første minutter på 8 -8,5 eller 80-85 % og de sidste 4 minutter på 90%+.

Jeg kom helt fornuftigt igennem, jeg måtte snyde en smule med intensiteten i 2 x 1 minut i den sidste blok, men holdt ellers intensiteten og tempoet resten af vejen.

Alt i alt en fed time som jeg vil tildele mig selv 4 x :banana: for, der var en bitte lille smule mere at give af, men helt ok det var det.

I morgen tidlig styrketræning sammen med Hoosier og så, hvis vejret tillader det, en stille og rolig cykeltur til Dragør og retur :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning - og lidt cardio, den 29/8

Trænede i Parken i godt selskab med Hoosier

Opvarmning: 8 min på crosstrainer

Squat:

1 x 10 x 20 kg

Jeg lavede 5 sæt - de 2 af dem som var med 5-7 reps som jeg hvor glemt belastningen på - omkring 50 kg vist..

1 x 3 x 70 kg

1 x 2 x 80 kg

Dybden er stadig ikke god nok - jeg tror ikke det bliver anderledes før jeg kommer af med mere af min vom :lol:

Nogle af løftene blev udført lidt for meget som goodmornings...

Goodmornings:

1 x 8 x øøøhh 30 kg?

1 x 3 x 60 kg... katastrofal dårlig teknik - jeg var for træt i min ryg efter squat

2 x 5 x 50 kg Meget bedre..

Bænkpres

1 x 20 kg

3 x 8 x 45 kg

Incline Db press

1 x 8 x 18 kg

2 x 6 x 20 kg

Pullover

1 x 8 x 24 kg

3 x 6 x 26 kg

Lateral raise

2 x 8 x 8 kg

Military press:

2 x 6 x 25 kg

Nu var mine triceps toalt toast, sså jeg droppede at lave flere triceps øvelser

Crunchmaskine:

4 x 5 x 65 kg

Lidt hygge Backextensions:

2 x 6 x mig + 10 kg

Afsluttende cardio:

Cykel:

10 minutter ved 200 W

Så tog fanden ved mig:

10 x 15/15 ved 360W

Næppe optiomalt at lave intervaller tæt ved VO2 maks sådan en dag, men da jeg opdagede at cyklernes kunne indstilles til konstant watt uafhængigt af kadance - og at angivelsen ikke er langt fra af være precis, ja så måtte jeg lige prøve...

Fin træning som lige nøjaktigt ikke kan snige sig op på mere end 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share