BadAssJones´s Log -


Jonas B(B)
 Share

Recommended Posts

  • Replies 896
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Kanone billeder... God form BarskRøv... :4thumbup:

Mindes min tur til Kongernes dal i 2004 - klasse sted.... :cooldance:

Formen ser ud til at spille helt godt efterhånden Jonas... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.22/11 - Bryst/Triceps

Bænkpres

10x50

8x70

2x5x95

3x8x95

Skrå bænkpres

10x50

3x8x80

Pec Deck

2x12x80

10x80

Ab Mask.

10x50

2x8x50

Dips BW

5

3x12

Overhead Triceps Extension

10x28

3x12x32

Pushdown

8x27½

10x42½

2x8x45

Laterals, Mask.

2x8x45

10x40

Fandme lækkert at komme igang med at træne igen, selvom SDén har sat sine spor :wink:

Link to comment
Share on other sites

Klasse billede det fra Valley of the Kings! :4thumbup:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Yesser, min dreng :devil: Flex kan vi lide :4flex:

WEEEEE :cheer:

Lyder til at have været en SUPER COOL tur :cooldance:

... og giver Pauli ret - blæret billed fra dalen :4thumbup:

Det var også en go tur, kan jeg love dig for :smile:

Jep, vi tog chancen, smed shirten og skød et par pics, det spiller :rolleyes::laugh:

Ser frem til på søndag, kanon arrangement du har fået stablet på benene :thumb:

Kanone billeder... God form BarskRøv... :4thumbup:

Mindes min tur til Kongernes dal i 2004 - klasse sted.... :cooldance:

Formen ser ud til at spille helt godt efterhånden Jonas... :devil:

Hey Gamle :4crutches::tongue:

Ja det har været meget tilfredsstillende at prøve sådan en omgang-diæt-ting, Booster sgu lige motivationen en extra tand når man kan se aaaaaaaabs :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 24/11 - Ryg/Biceps

Chins BW

4x8

CG Pulldown

10x75

10x90

3x8x95

Bent Over Row

10x50

3x8x80

Stiff Arm Pulldown

10x35

3x8x37½

Concentration curl

12x10

12x12

10x12

Stille og rolig træning idag, første efter SDén og det kunne mærkes. Har besluttet mig for at holde rimelig styr på fedt% resten af 2005, med alle de arrangementer og julefrokoster jeg skal til. Så skulle der gerne være rimelig styr på den når der skal bulkes moderat fra januar 2006.

Idag kavde jeg dog ikke fået nok indenbords inden træning så allerede ved 2. øvelse skreg sækken.. :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.25/11 - Ben/skulder

Squat

10x50

8x80

8x100

8x120

3x8x130

Calf Raise Benpres

12x180

2x12x230

4x12x240

Lateral Raise

8x10

2x12x12

4x10x12

En kort træning idag, da jeg blev kaldt på arbejde :wink:

Men jeg nåede da at få kørt lidt squat samt lidt volume på minusserne :smile:

Det brændte faktisk en del i delten efter en go lang pause :thumb:

Så er der poseringskursus søndag :w00t::devil:

Bliver sgu hygge at få hilst på de andre hoveder fra MOL :smile:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Søndag d.27/11 - Fælles træning og Poseringskursus i OBBC

Tidligt op i AA, hente SaintP for at nå toget til Randers, hvor Svedbaronen stod klar med pick up truck videre til Odense og OBBC.

Efter en kort intro fra Angel blev det tid til at brænde igennem, både Jones, Svedbaronen og mig skulle træne patkanon :rolleyes: men det var jo pænt fjong :thumb:

Fælles træning med Jones og Svedbaronen her fra sitet

Bryst/Triceps

Incline DB

10x27½

6x35

10x42½

8x45

2x8x42½

Skrå bænkpres

10x70

3x8x80

Pec Flyes

4sæt af 8-12 reps

Her kunne man virkelig feel da burn i den inderste del af brystet og der kom fuger i pattøjet, that´s for sure :laugh:

Dips BW

5

4x12

Overhead Triceps Extension

10x25

10x37½

2x8x42½

Pushdown

8x30

8x50

2x8x45

8x40

Efter fællestræning blev det tid til poseringskursus, hvilket forløb rigtig godt.

Var dog lidt forundret over, at jeg nærmest ikke blev rettet på, 1. gang vi var på "scenen" - i modsætning til nogle af de andre - så lang har man da heller ikke prøvet at posere før.

Men det kom heldigvis til 2.gang hvor vi var på, til den individuelle bedømmelse. Her blev jeg rettet en del, hvilket jeg var glad for, og det blev da vist også en del bedre til sidst :wink:

Fik at vide at jeg gerne skulle have mere på mine lats, hvilket jeg ikke helt forstår, synes det er en af mine bedre sider, forstår sgu nok bare ikke at få dem til at syne af noget når jeg poser :wink: Derudover mere bredde på side delts hvilket jeg var klar over..

Generelt var dommeren Michael også rigtig fornuftig at høre på, man kunne dog være lidt uenig i hans træningsteori igennem, men hva, han vidste helt sikkert hvad han skulle se efter ift. de forskellige klasser, styrker, mangler mm så overall synes jeg, det var rigtig godt :smile:

Fra MOL, fik jeg blandt andet hilst på banden fra Sjælland, Saabye3450, Lungbrush, Lagoon, Dr.Steen, Bambam, Johnny Bravo, dog uden at få snakket videre med dem. Derudover selvfølgelig kæwe med SaintPauli, Jones, Svedbaronen og ja Pilates-Iver :tongue:

Stemmer også for, at vi skal se på de feminine linjer næste ja :tongue::w00t::smile:

Alt i alt et rigtig godt arrangement, Angel og Crawdaddy :thumb::thumb:

Efter kursus, en tur til Markus Ruhl. Han kunne da finde ud af at gaine, i hans unge dage - 70 kg på 3 år :blink::blink: Men han var nu meget sjov at høre på, men hans tyske engelsk der :laugh: Sjovest af det hele var da Jones, SaintPauli og mig selv sagde hunden, smed shirten og ownede ham i MOST MUSCULAR POSE - YEAH :laugh::laugh:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Rigtig massiv fysik du fik fremvist der :4thumbup: Hvis jeg skal tilføje noget, som jeg ikke helt fik med på kurset, så er det at du har en meget udviklet nakke, hvilket jo kun er en god ting. Men det ser lidt ud som om du har en tendens til at trække skuldrene meget op, hvilket gør at du mister en del bredde i forhold til hvis du kunne slappe helt af i nakken. Jeg ved ikke om du kan følge hvad jeg mener, men ellers kan jeg forsøge at omformulere det hvis det er helt sort :tongue:

Bredden blev også betydeligt bedre efter vi fik trukket skulderbladene lidt mere fra hinanden og hvis du så også slapper af i nakken, burde det blive endnu bedre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt at få hilst på. Næste gang må vi planlægge spisningen noget bedre :4mewantfood: .

Lee' fysik :4thumbup: . Det bliver helt klart rigtig godt i 2007, selvom jeg ikke er i tvivl om at du ville gøre det godt i 2006 også. Jeg forstår dog godt at det afhænger af uddannelsen og praktikken :smile: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yo boy! :cooldance:

Så er der most muscular.. Jeg har smidt tilsvarende pic op i Paulis log med et større format.. Ellers kan du også få det af mig over msn..

Resten af billederne er i min log! :thumb:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Mini drenge.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hey Badass

Hyggeligt at hilse på i søndags. Kæft, hvor er du egentlig massiv. Synes definitivt, at du skulle overveje bodyfitness i stedet for athletic fitness. Som dommeren sagde, det ville da være ærgerligt, hvis du ikke kunne vise dine for vilde arme frem. Split-biceps allerede nu, det er satme fedt! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Rigtig massiv fysik du fik fremvist der :4thumbup: Hvis jeg skal tilføje noget, som jeg ikke helt fik med på kurset, så er det at du har en meget udviklet nakke, hvilket jo kun er en god ting. Men det ser lidt ud som om du har en tendens til at trække skuldrene meget op, hvilket gør at du mister en del bredde i forhold til hvis du kunne slappe helt af i nakken. Jeg ved ikke om du kan følge hvad jeg mener, men ellers kan jeg forsøge at omformulere det hvis det er helt sort :tongue:

Bredden blev også betydeligt bedre efter vi fik trukket skulderbladene lidt mere fra hinanden og hvis du så også slapper af i nakken, burde det blive endnu bedre :wink:

Hey Crawdaddy! Tak for sidst :thumb:

Jeg tror jeg har nogenlunde fat i hvad du mener med at slappe af i nakken og holde skuldrene nede. Så er spørgsmålet om jeg kan få det til at fungere i praksis :wink: Kunne også fornemme at ryggen blev bedre, efter du fik rettet på det med skuldrene og de kom længere fra hinanden. Ved dog ikke helt om jeg har fat i den rent praksis, men det skal selvfølgelig øves :smile:

Jeg mener at have læst, at du har et rygspejl derhjemme, right?

Hvis et lignende arrangement kommer på benene, er jeg ihvertfald klar igen og så må det blive en af mine fokuspunkter :wink:

Jeg synes det fungerede godt, at både dig og dommer Michael fik rettet en del :4thumbup:

Tak for sidst. Det var rigtig hyggeligt at få hilst på. Næste gang må vi planlægge spisningen noget bedre :4mewantfood: .

Lee' fysik :4thumbup: . Det bliver helt klart rigtig godt i 2007, selvom jeg ikke er i tvivl om at du ville gøre det godt i 2006 også. Jeg forstår dog godt at det afhænger af uddannelsen og praktikken :smile: .

Hey :smile: For mit vedkommende kommer uddannelsen i første række fremfor konkurrencen men kan det kombineres rent praktisk, er der ingen tvivl om at det kunne blive 2006 :wink: Praktikken er på 6mdr. og konkurrencen ligger "heldigvis" i starten af praktikperioden, så der er stadig ca. 4 mdr. til at rette op på det forsømte :tongue:

Yo boy! :cooldance:

Så er der most muscular..

Fandme cool, champ! Alligevel lykkedes det PAuli at få os overtalt. Ærgeligt at du ikke lige kom med på vognen :wink::tongue:

Yeah Yeah :laugh: Men hvis du plusser vores samlede maass, er vi på niveau med ham :tongue:

Hey Badass

Hyggeligt at hilse på i søndags. Kæft, hvor er du egentlig massiv. Synes definitivt, at du skulle overveje bodyfitness i stedet for athletic fitness. Som dommeren sagde, det ville da være ærgerligt, hvis du ikke kunne vise dine for vilde arme frem. Split-biceps allerede nu, det er satme fedt! :4thumbup:

Lagoon

Hey Lagoon. Lige over, hygge at hilse på :4thumbup:

Mht. bodyfitness, så er det da også inde i overvejelserne. Her bagefter har jeg egentligt fortrudt lidt, at jeg ikke kom med op, da de skulle øve til dette :wink:

Har selvfølgelig også snakket med PAuli om det, han mener også at det ville passe bedre :wink:

Om ikke andet, så er det min første konkurrence, når jeg stiller op, hvilket jeg også har med i overvejelserne.

Men kommer jeg ned omkring de 80kg, er det vel også passende til Atlectic fitness.. :smile:

Dog ligger der ikke noget fast om den ene eller den anden af konkurrencerne :bigsmile:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yeah Yeah Men hvis du plusser vores samlede maass, er vi på niveau med ham

Synes sgu ellers du ser rimeligt massiv ud min gode Jonas????? :laugh::laugh::laugh::devil:

Ruhl er da mini i forhold til dig??? :laugh::laugh::laugh:

post-6578-1133271172_thumb.jpg

Nej seriøst - du er sgu blevet lee' at se på... Jeg tror også hvis jeg havde din bygning og masse at jeg snuppede BodyFitness i stedet... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Et rygspejl er en rigtig god ting, da man ellers ikke kan se hvad man laver. Når man har det, er det relativt let at se hvordan man skal stå og det behøver heller ikke at være et stort spejl, da man alligevel har det tæt ved hovedet og kun bruger det til at se bagud på det andet spejl.

Link to comment
Share on other sites

Synes sgu ellers du ser rimeligt massiv ud min gode Jonas????? :laugh::laugh::laugh::devil:

Ruhl er da mini i forhold til dig??? :laugh::laugh::laugh:

:w00t::w00t: Go´stil der, Iver :4thumbup:

Nej seriøst - du er sgu blevet lee' at se på... Jeg tror også hvis jeg havde din bygning og masse at jeg snuppede BodyFitness i stedet... :wink:
Hmm, måske ja. Men så skal der jo også laves friprogram :blink::wink::tongue:

Lad os se tiden an :rolleyes:

Et rygspejl er en rigtig god ting, da man ellers ikke kan se hvad man laver. Når man har det, er det relativt let at se hvordan man skal stå og det behøver heller ikke at være et stort spejl, da man alligevel har det tæt ved hovedet og kun bruger det til at se bagud på det andet spejl.

Ja for jeg er ikke i tvivl om, at det blir meget bedre når man selv kan se, når man står rigtigt og hvordan det så føles :smile:

Tirsdag d.29/11 - Ryg/Biceps

Chins BW

4x8

CG Pulldown

10x70

2x8x95

2x8x90

Bent Over Row

10x60

3x8x80

Stiff Arm Pulldown

10x30

3x8x40

Concentration curl

12x10

10x12

8x14

12x10

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Go´stil der, Iver

Hmm, måske ja. Men så skal der jo også laves friprogram

Lad os se tiden an

Friprogram eller styrkerunde - det kommer vel ud i et... Hvis jeg havde valget så valgte jeg satme BF - og gav den gaz... :devil:

Ja billedet der - jeg kunne sgu ikke styre mig og photoshoppede lige lidt... :laugh::laugh::laugh::laugh: Men lee' det er du blevet Jonas... Glæder mig meget til at høre hvad du vælger....

Link to comment
Share on other sites

Friprogram eller styrkerunde - det kommer vel ud i et... Hvis jeg havde valget så valgte jeg satme BF - og gav den gaz... :devil:

Ja billedet der - jeg kunne sgu ikke styre mig og photoshoppede lige lidt... :laugh::laugh::laugh::laugh: Men lee' det er du blevet Jonas... Glæder mig meget til at høre hvad du vælger....

:nissetunge:

Onsdag d.30/11 - Ben/skulder

Teknik FrontSquat

3x8x30

Skulle lige hurtig prøve øvelsen, inden alm. squat. Den skal øves for efter tiden :xmas:

Squat

10x70

8x100

8x120

3x8x135

St. DB Press

8x14

8x18

4x8x22

Calf Raise Benpres

12x180

2x12x230

4x12x240

Lateral Raise Mask.

10x35

6x10-12x45

Seated Calf Raise

10x50

3x12x60

Ab Cabel Crunches

10x35

4x10x45

Derudover en del :blahblah: idag. Flere der skulle høre om turen i søndags osv :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d.2/12

Meningen var at jeg skulle køre bryst(triceps men jeg har fandme haft ondt i min venstre albue (dagen efter) de sidste par gange jeg har belastet albuen og tror det kommer af presseøvelserne :sneaky2: Så idag var der sgu ikke meget træning over det men prøvede at hoppe over øvelser der belaster albuen og så ser jeg lige hvad den siger imorgen :wink: fik da kørt lidt :dry:

Pec Deck

10x50¨

10x65

10x80

3x10x85

Mave Mask

10x40

5x10x50

Calf Raise Smith

10x70

3x10x120

3x10x140

Lateral Raise Mask.

10x35

6x10-12x45

Seated Calf Raise

10x50

3x10x60

Pec Deck

3x10x80

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d.6/12 - Ben

Squat

10x60

6x90

6x120

6x130

2x8x140

6x140

Teknik FrontSquat

3x8x40

Standing Calf Raise Smith

10x90

10x130

5x10x150

Seated Calf Raise

10x50

3x12x60

Leg curl

10x55

3x8x70

Fin gang bentræning, dog har jeg nederen på, min albue er stadig ikke blevet meget bedre :mad: Planen er at træne lidt let overkrop imorgen, hvis armen vil være med til det :sneaky2::wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Pec Deck

10x50

10x65

3x10x87½

8x87½

10x82½

8x82½

2x8x80

Lateral Raise Mask.

10x35

10x40

3x10x45

5x10x40

Albuen er stadig ikke go´så ville lige træne lidt pat og delts inden jeg tager på skiferie imorgen, det blir sgu nice. Om ikke andet så får albuen forhåbentligt lidt ro der, så må vi se hvordan det står til når jeg kommer hjem :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onsdag d.14/12

Teknik FrontSquat

3x8x50

Squat

10x60

6x90

6x120

6x130

8x140

2x5x145

10x130

Standing Calf Raise Smith

10x90

10x130

5x10x150

Det var så træningen fra i onsdags og jeg har ikke trænet siden. Døjer stadig med venstre albue og problemerne kommer endda også nu, når jeg klemmer om stangen i squat, så den må jeg også udelade for en stund :unhappy: Smerterne i albue kommer mærkeligt nok først dagen efter ved f.eks. squatten :blink:

Derudover kan jeg nærmest ikke træne overkropsøvelser, som involverer grebet :sneaky2:

Mildest sagt sindsygs irriterende og psykisk føler mig sgu at man svinder ind dag for dag :mad::cry:

Tager ind og træner lidt af det hele om lidt, bare for at holde mig lidt igang :dry:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Hej buddy!

Lyder ikke godt, men kunne godt lyde som om det var en ordentlig omgang betændelse du har fået anskaffet dig i albuen. Hva med at tage til lægen, og høre om du ikke kan få udskrevet en resept!? :smile:

Jeg ved ikke om glucosamine kunne hjælpe, men jeg kan da huske, at jeg for flere måneder siden led af samme problem, og der gjorde dette suplementer has på det. Du kan evt kombinere det med MSM, som også skulle have en smule smertestillende effekt på, så vidt jeg ved! Det kan du jo selv købe i butikkerne :wink:

Ellers kunne det da godt lyde til, at du trænger til en mindre pause! :dry:

Edited by Svedbaronen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share