Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Nuppede 30 min med rygsækken på til aften. Skulle lige prøve det, og var hjemme hos de gamle.

Så jeg proppede en af min fars kunstnerisk indrettede granti sten fra forhaven ned i en rygsæk og gik afsted. Den har vel vejet et sted mellem 12 og 15kg.

Ganske sjovt.

Jeg har gjort backpakken klar til i morgen med 9kg i. Så burde der være til 45min.

Igår aftes blev det i øvrigt til 3-4 Beach Volly kampe :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morgen walk out

45min med 9kg i rygsækken. Nåede samme distance som jeg plejer. Hvilket jeg er meget godt tilfreds med

Jeg fatter ikke min vægt. Min morgenvægt er pt 79,6kg. jeg fatter ikke stigningen. Kosten kører super og cardioen også

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spekuleret lidt over det med vægten.

Laveste morgen vægt har væet 78,2kg. I dagene efter overvågede jeg den lidt og den var oppe og snuse til 79, og lige under.

Men i dag er den som sagt 79,6kg. Jeg mener at kosten har været mere fornuftig end længe, og cardioen er yderligere intensiveret.

så forstår ikke helt. Måske der er gainet en smule masse.

Ved ikke helt

Link to comment
Share on other sites

Start: 20:10

Slut:21:55

Mennesker: Torben F og Kong Tana

Status: Hyggelig træning i dag.

Low Incline dumbell pres 1X15X17,5 1X8X40 1X7X40 1X7X40

Cabel Flyes 3X10X47,5 :devil:

Military pres 1X8X55 1X7X55 1X7X55

Laterals 3X10X17,5

Bend over laterals 3X10X15

Closegriup Benchpres 2X7X90

Skull Chrushers 3X10X47,5

Incline Pushups 1X25

EZ Curls 1X15X12,5 3X8X65 :devil:

Ronnie curls 1X10X87,5 2X8X87,5 :cool:

Crunches ala Kong tana 3X10

Link to comment
Share on other sites

Hehe det Anders.. :wink:

AKA super diller pølse mesteren....altid kæk i munden og har 1000 jern i ilden....

Lyder heldigvis ikke så gay hehe, når man snakker om en fyr med geo michael skæg hehe, ej han er sku en fino fyr :4thumbup: der er en tommelfinger opad på ham!

Link to comment
Share on other sites

Missede morgen walk out i dag da jeg kom i seng 01:30.

Jeg fatter ikke den morgen vægt. 79,8 i dag.

jeg bliver meget snart hysterisk

Sygt nok cut du har gang i der....du er da realativ høj så vidt jeg husker....er du ikke ved at være i mål??? eller det er måske også det du mener med du er ved at være hysterisk?

Men det ser sku najs ud! :4thumbup: respekt herfra!

Link to comment
Share on other sites

AKA super diller pølse mesteren....altid kæk i munden og har 1000 jern i ilden....

Lyder heldigvis ikke så gay hehe, når man snakker om en fyr med geo michael skæg hehe, ej han er sku en fino fyr :4thumbup: der er en tommelfinger opad på ham!

Yes sir. Det er ham. Fin fyr, og sygt cut. (Fight club cut)
Sygt nok cut du har gang i der....du er da realativ høj så vidt jeg husker....er du ikke ved at være i mål??? eller det er måske også det du mener med du er ved at være hysterisk?

Men det ser sku najs ud! :4thumbup: respekt herfra!

Joo der er smidt nogle kg må man sige. Jeg er 183 så jeg er vel en lille fætter. Men jo jeg er ved at være i mål. Jeg regner med 2-4kg mere. Hysteriet kommer af de voldsomme vægt hop jeg oplever her i slut fasen.

Men thanks.

Kommer du snart et smut til LVK?

Link to comment
Share on other sites

Morgen cardio

41Min walk out. med 10kg i baggen.

Knapt så meget power i denne walk out. Dum rygsæk. Gør møg ondt.

Jeg tror jeg ved hvor mine ekstra kilo er blevet af. Jeg har bemærket at der kommer knapt så meget ud af mig som der kommer ind :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Problemet ved at være så sulten til frokost er at det ofte kammer over.

Sådan gik det til at jeg åd 7 kyllinge pinde, 5 græske pølser (for silvan det smager nam) , en smule guaccamole, alt for mange falafler, og en masse broccoli.

:blush::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Start: 17:57

Slut: 20:07

Vægt: 82,0

Mennesker:Sune Kæve, Quntanamoe, Torben F, Sprører, og min gamle Makker jonas

Status: Har været en skod dag. Træt, har kedet mig, er brugt op. Fik ædt en pinlig dårlig frokost (men smagte fantastisk) og har været irriteret på mig selv resten af dagen.

Da jeg kom hjem fra træning lå der en lille hygge regning på 17,500kr og ventede. Det er jo den slags små hygge ting man elsker her i livet. :mad:

Chin ups 3X12

Pull downs T-Bar 2X8X112,5 UGLY

Benpres (gen optræning) 3X15X110 1X50X85 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X60 Nogen havde afmonteret de små skiver, og jeg havde ikke noget tape med. øv

Cabel rows 2X10X116,25 UGLY

Back Extensions 3X15X20

Standing calf raises 3X10X220

Dødløft : 1X5X50 1X3X90 1X3X130 1X1X150 1X1X182,5 :devil:

Front Squat 3X10X45

Link to comment
Share on other sites

Kommer du snart et smut til LVK?

Ja satser på en gang i næste uge....men jeg er i sørgelig form.....arbejder 12-14 timer om dagen lige p.t (b.la. hos Thomas i mobiludsalg.dk) og har efter en slem gang sprutskid samt ferie, tabt mig ca 4kg :unhappy: så motivationen er ikke i top....Men det skal den nok komme når jeg skal op og give jer smæk i at straffe jern hehe :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja satser på en gang i næste uge....men jeg er i sørgelig form.....arbejder 12-14 timer om dagen lige p.t (b.la. hos Thomas i mobiludsalg.dk) og har efter en slem gang sprutskid samt ferie, tabt mig ca 4kg :unhappy: så motivationen er ikke i top....Men det skal den nok komme når jeg skal op og give jer smæk i at straffe jern hehe :devil::laugh:

yes sir. Vi er altid friske på smæk :bottom::bottom::bottom::bottom::bottom::bottom::bottom::bottom:

Æeem ja.

Aften cardio:

35min power walk

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

lækkert! hehe, hvordan går det forresten med Saabyes cut? eller mellem cut eller hvad det nu var?

Hvor og hvornår er det han skal på scenen? :4thumbup:

Han skal på scenen i Oktober til classic bodybuilding tror jeg han har besluttet sig for. Mener det er i Horsens. Han har lige smidt 5kg mere kød på skroget.

Link to comment
Share on other sites

What day. Tideligt op, på job, fra job til træning, fra træning til sol, ude og handle et par ting, videre til go cart og så hjem til min bror.

Nu er jeg lige kommet hjem og efter at ha siddet her lidt hører jeg larm nede fra gaden, og ser ud af vinduet og kan se at par unge knægte i færd med at smadre et eller andet. Var lige nede og se og de havde taget livet af en parkeret scooter.

Flot

Så nu har jeg lige talt med politiet, da jeg kunne se de fortsatte ned af hovedgade

Start: 15:37

Slut: 17:22

vægt: 80.9

Mennesker: God træning med børsten. Sune kæve kom da jeg gik

Status: Faktisk en god træning. Massere af god snak med børsten både trænings relateret og ikke. Beslutningen er at jeg holder SD i uge 30. Og prøver at køre ligevægts indtag i ugen. Så må jeg se om jeg kan holde til ikke at få min cardio

Flat Dumbell pres 1x20X17,5 1X7+1X42,5 1X6+2X42,5 1X6X42,5

Incline dumbell flyes 1X9X32,5 2X8X32,5

Dumbell shoulder pres 1X4X32,5 1X5X32,5 1X4X32,5

Pull ups 3X12

Dips-Blev droppet. Børsten mente at den var overflødig. Tror han har ret :laugh:

French Pres 3X10X40

Cabel Pushdowns 3X8X95

One Arm Concentrated curls 1X8X20 1X7X20

Preacher curls 2X6X45

Bench crunches ala KongTana 3X10

Link to comment
Share on other sites

Jeg burde så meget sove nu. Aner ikke hvorfor jeg bruger tid på at skrive egentlig. Men et eller andet sted har jeg vel lyst :4thumbup:

Natten mellem Torsdag og Fredag 5 timers søvn.

Lang dag, arbejde , træning, sol, handle ind, uden dørs go-cart , og hos min bror.

Natten mellem Fredag og lørdag 4 timers søvn.

Oppe 06.00 sætte opvaskeren i gang, hoppe i bad osv. Klokken 7 kom de første og hjalp til med morgen maden, og 08 var alle 13 samlet.

10:30 var vi i Helsingør i Action centeret.

Første disiplin en forhindrings bane, anden disiplin, MTB stafet gennem en bane i en skov.

Tredje event krydse en "flod" via en reb bro, efterfulgt af kano slalom (hvor jeg som den eneste formåede at falde i vandet :4thumbup: ) , fjerde event, gold ball (et spil for blinde tror jeg) , og så Sumo brydning i dragt, og så nogle "jesus" ski hvor man "går" på vandet.

Vi kørte videre til Humlebæk strand hvor der blev spillet beach volly , badet og tjekket de ALT for mange nice damer ud.

18:30 kørte vi hjem til mig og her har vi så været resten af aftenen.

Nu er klokken 01, og jeg skal op 05:40 og på 8 timers rengøring som jeg har lovet en kammerat at hjælpe med.

Jeg tror jeg må kalde dagen high carb dag. Jeg havde besluttet mig for at holde kalorie indtaget. Men jeg blev så sur på mig selv over at jeg ville spolere sådan en dag totalt for mig ved ikke at kunne spise med, og hygge mig.

Så morgen maden blev:

Havregryn med youghurt. Et rundstykke med, smøre ost, ost, bacon, røre æg. En enkelt lille pandekage med sylte tøj.

Frokost. En masse pizza

Aftens mad: Mad fra chicago roasthouse. Dvs culotte steg med bernaise og rødvins sovs. Bagte kartofler med hvidløgs smør. Og salat.

Ud over det har jeg drukket en faxe kondi, og en P tærte.

Jeg har eller skun drukket light hele dagen, og holdt mig fra slik, chips og andet.

Men god mad har det ikke just været, men omvendt har vi også lavet en del fysisk.

Jeg er fuldstændig tævet i kroppen, og i øvrigt gennemstegt af solen. Min højre under arm er hævet op,og har en del rifter efter turen på forhindrings banen.

Sov godt.

Træning igen Mandag :crazy:

En dag lærer jeg ved at styre det mentalt. At man ikke bliver fed og tyk af en dags uhensigts mæssig mad. Men ja, det stade er jeg ik på endnu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så morgen maden blev:

Havregryn med youghurt. Et rundstykke med, smøre ost, ost, bacon, røre æg. En enkelt lille pandekage med sylte tøj.

Frokost. En masse pizza

Aftens mad: Mad fra chicago roasthouse. Dvs culotte steg med bernaise og rødvins sovs. Bagte kartofler med hvidløgs smør. Og salat.

Ud over det har jeg drukket en faxe kondi, og en P tærte.

Jeg har eller skun drukket light hele dagen, og holdt mig fra slik, chips og andet.

Men god mad har det ikke just været, men omvendt har vi også lavet en del fysisk.

Det lyder som en nogenlunde refeed-dag, men med et højt fedt-indtag. Som du selv skriver så har denne dag med stor sadnsynlighed ikke ødelagt noget som helst ift. din diæt, måske tværtimod. Håber du nød noget af det og ikke havde konstant dårlig samvittighed! Hvis du idag er en smule væsket så slå koldt vand i blodet - de flere kulhydrater binder væske i både muskler og fedtvæv hvilket kan give et "blødt" look. En gang cardio, lidt grøn te og kaffe og væsken er hurtigt væk igen.

- næste gang så går du amok i slikken! Holder dig fra chipsne, men nedlægger lakridskonfekten :4mewantfood: :superman::laugh: .

"Sukker-slik" indeholder næsten intet fedt, men en massekulhydrat der får dit insulin-niveau op og ringe, hvilket er favorabelt.

Link to comment
Share on other sites

Ja relativt højt fedt indtag. Kan ikke nægtes.

Men som sagt var det heller ikke meningen.

Min dag i dag var egentlig ikke meget bedre.

Op: 05:40

Morgen mad: havregryn med 1,5% youghurt.

Kørte 06:00

Det endte med 8½ times rengøring i præstø. Gab mand

Plus 1 times kørsel hver vej, og en times frokost. så 11½ time.

Frokosten skulle have været en salat med laks, men de kunne ikke levers så tideligt, så det måtte blive deres brunch buffet. Nok ikke det sundeste. Men omvendt, ingen snacks.

Men omvendt må jeg vel også ha fået en anstændig mængde motion i dag.

Efter vi var tilbage nuppede vi en rengøring mere på en ½ time, og afleverede bilen på værksted.

Hjem og skifte tøj og indtil nogle venner i kbh.

Aftens maden blev noget kina mad. FLOT HEINO

Og nu har jeg kværnet en protein bar fordi jeg intet andet havde. Var løbet tør for tun.

Har virkelig spist alt for lidt, og alt for ringe.

Suk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share