Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Det ligner jo til forveksling din avatar :cool:

Troede faktisk du var noget bredere med dødløft osv, det der er jo mere atletisk/fitness agtigt dvs. en slank bygning. Det er faktisk utroligt hvor meget der ryger af det massive 'look' når man går ned i vægt, det er ihvertfald det jeg kan se med mit vægttab på først Cuba og nu skade. Man er stadig muskuløs ogsv, men man taber det der stor massive BB-look og får en mere fitness/model-krop.. men well det kan pigerne jo lide, men det høster IKKE respekt i MC-klubben

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Det ligner jo til forveksling din avatar :cool:

Troede faktisk du var noget bredere med dødløft osv, det der er jo mere atletisk/fitness agtigt dvs. en slank bygning. Det er faktisk utroligt hvor meget der ryger af det massive 'look' når man går ned i vægt, det er ihvertfald det jeg kan se med mit vægttab på først Cuba og nu skade. Man er stadig muskuløs ogsv, men man taber det der stor massive BB-look og får en mere fitness/model-krop.. men well det kan pigerne jo lide, men det høster IKKE respekt i MC-klubben

Well jeg er meget enig.s om jeg har sagt til de andre burde der være stats tilskud til psykolog bistand i forbindelse med diæt. For ja, alt hvad der har noget med "massiv" at gøre forsvinder som duk for solen.

En af mine kollegaer kaldte mig igår for en Metro Seksuel Rocker. Tror det rammer ok :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Start: 19:07

Slut: 20:46

Vægt: 82,2

Mennesker:Sprøer, Lille Kæve, Torben F , og AP :crazy:

Status: Blandet dag. Jeg har VIRKELIG været træt pga det ekstra arbejde. Yderligere var jeg faldet søvn kort inden træningen så jeg var ret wasted. Jeg er ved at miste kamp gejsten lidt. De sidste kg sidder godt fast, og tærer virkelig på energien og det bare LIDT massive look. Bye bye

Træningen igår var lige ledes første gang jeg har måtte spotte en der skulle lave max forsøg i Bænkpres I SMITH STATIVET :crazy:

Chin ups 3X12 :smile:

Pull downs T-Bar 2X10X107,5 :cool: (Nok ik så køn)

Benpres (gen optræning) 3X15X100 1X50X77,5 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X60 :wub:

Cabel rows 2X10X112,5 :cool: (Nok ik så køn)

Back Extensions 3X15X17,5

Standing calf raises 3X10X210

Dødløft : 1X5X50 1X5X90 1X3X130 1X3X175 1X2X175 1X3X175 :devil:

Sprøer var dog ærlig som altid og fik forklaret at det muligvis var nogle af de grimmeste dødløft han har set længe. hehe. Men jeg tror meget godt de illustrerer min sinds tilstand. Jeg er stadig i "fornægtelses" fasen hvor jeg kæmper med næb og klør for at holde fast i lidt power.

Front Squat 3X10X30

Dags update:

Kom i seng 02:15 cirka i nat. Er totalt wasted i dag. Har måtte droppe morgen cardioen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud blackie.. Helt klart... Men som du os selv siger, så er mavsen bedre end på billedet.. Med dine nye prots og sødemiddel får dig i lee form :devil:

Yeah, der skal lidt mere af. Lige nu er jeg gået lidt i stå , pga arbejde osv, men så længe den ikke går op så er det fint. jeg regner med at den får fuld gas i næste uge igen.

Men de nye prots og sødemiddel skal klart nok skubbe i den rigtige retning

Link to comment
Share on other sites

:yo:

DAIM ! Der er godt nok røget nogle kilo af siden jeg sidst så dig i "real life" :4thumbup:

Det ser sq godt ud :4flex:

Yeah der er sket en del. Men thanks, det går den rigtige vej.

Normal update:

Grundet ugens lidt unormale program med ekstra arbejde osv har det været svært at nå det hele.

Men ingen trænings pas misset, men noget cardio er røget.

Her til aften 00:30 nuppede jeg 26 min Runaround ved bagsværd sø.

Tidligere på aftenen stod den på 30-45min amerikansk wannabe fodbold med en flok kammerater så jeg er garanteret gul og blå i morgen.

Spejlet viser dog at det står går den rigtige vej, så det er herligt.

Link to comment
Share on other sites

Start: 12:34

Slut: 13:52

vægt: 80,1

Mennesker: Myhlers, Olau

Status: Er stadig noget brugt efter sidste uge. Men det gik. Bare en skod dag fordi jeg blev brændt af big time af en tøs som jeg skulle have været i byen med i morgen. Tsk tsk tsk

Flat Dumbell pres 1x15X17,5 3X5X42,5

Incline dumbell flyes 3X8X32,5

Dumbell shoulder pres 2X6X30 1X5X30

Pull ups 3X11

Dips 1X16 1X15 1X11

One Arm Concentrated curls 1X8X20 1X7X20

Preacher curls 2X6X45

Bench crunches ala KongTana 3X10

Link to comment
Share on other sites

Morgen Cardio

Walkout 42min

Status: Formen begynder at blive rigtig ok nu. Men det tager også hårdt. De sidste 3 dage har været hell. Fredag aften var jeg på besøg hos nogen sammen med en masse venner. Han arbejder bare hos Frelsen chokolade. Fedt nok at sige nej til en kæmpe pakke flødeboller med marcipan bund, og alt det chokolade man kan æde. Nå ja , og så ristede skumfiduser.

Lørdag aften var jeg til noget "studenter fest". Havde en veninde der var færdig som Pædagog. Og selvfølgelig var der islagkage til dessert.

Søndag aften sejlede vi fra Jyllinge til Roskilde havn i speedbåd. Selvfølgelig skulle "vi" have is på roskilde havn. Naturligvis kan man få kæmpe gammaldags is med op til 25kugler (200kr) . Men jeg måtte nuppe en lille nestlee til 16kr, uden fedt, og uden smag...........

Nå men jeg har holdt ud, men ØV hvor er det MAX nederen :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lidt vægt "log:

28 Januar 2006 vejede jeg ind på 93,5 til klub mesterskabet, i underør.

4 Februar 15:46 93,5 kg med sko bukser, og shirt

6 Februar 94,5kg

9 Februar 93,8kg

12 Februar 93.7kg

14 Februar 93,3kg

17 Februar 92,0kg

19 Februar 92,4

24 Februar 92,8kg

26 Februar MORGEN VÆGT 88kg

14 Marts 86,8kg MORGEN VÆGT

19 Marts 85,1kg MORGEN VÆGT

20 Marts 84,8kg MORGEN VÆGT

25 Marts (mål 85kg) Morgen vægt 84,9kg

11 April 83,5 Morgen vægt

18 April 82,3Kg Morgen vægt

3 Maj Morgen vægt 82,6Kg

10 Maj 81,0kg Morgen vægt

11 Maj 81,9kg Morgen vægt

24 Maj 82,0 Kg Morgen vægt

26 Maj 81,2 Morgen vægt

1 Juni 81,3kg Morgen vægt

10 Juni 80,5Kg Morgen vægt

15 Juni 81,1kg Morgen vægt

17 Juni 80,1kg Morgen vægt

19 Juni 79,8kg Morgen vægt

24 Juni 79,7kg Morgen vægt

25 Juni 79,0kg Morgen vægt

1 Juli 78,2Kg Morgen Vægt

Link to comment
Share on other sites

Nu skrev du jo fedtfri i første omgang og ikke sukkerfri :wink: og 14 g. kul pr. 100 er stadig meget (jeg ved godt at den ikke vejer noget sammelagt, men når vi nu er ved at duske fluen alligevel :innocent: )

Tjoo tjaa. Det var med garanti det mest "fedt fri" på den menu. Men for silvan jeg kunne godt have dunket en gammeldavs med 16 kugler 8 flødeboller og et halvt kilo guf

Link to comment
Share on other sites

Start: 19:24

Slut:21:22

Mennesker: Sprøer, Torben F, Lille kæve, og Kong Tana

Status: Tjo tjaa. Jeg synes generelt jeg kører på pumperne for tiden. Jeg er virkelig wasted, og min tolerance terskel er totalt i bund. Knapt så fedt. 3 uger mere og så er det 10 dages SD

Low Incline dumbell pres 1X15X17,5 1X8X40 1X7X40 1X7X40

Cabel Flyes 3X10X46,25

Military pres 1X7X55 1X7X55 1X7X55

Laterals 1X10X5 3X10X17,5

Bend over laterals 3X10X15

Skull Chrushers 3X10X47,5

Closegriup Benchpres 1X7+1X90kg 1X7X90kg

EZ Curls 1X15X12,5 1X10X55 2X10X62,5

Ronnie curls 3X10X86,25

Crunches ala Kong tana 3X10

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Status: Er stadig noget brugt efter sidste uge. Men det gik. Bare en skod dag fordi jeg blev brændt af big time af en tøs som jeg skulle have været i byen med i morgen. Tsk tsk tsk

Hun ved jo så bare ikke hvad hun går glip af :wink:

Jeg synes det er nogle pæne vægte du smider rundt med, det kan du/vi være tilfredse med - vores resultater også. Men shit hvor er The Iron Game et tålmodighedens spil :crazy: Men vi må jo bare knokle derudaf! 48 cm guns ahead :superman:

Gode skullcrushers! - Men må man anbefale at køre dem efter CG bench...? :smile: bare et tip, jeg synes bare CG bench kræver krudt i kanonerne før man kan løfte noget nævnværdigt. Men 90 kg for 3*7 er jo okay!

Link to comment
Share on other sites

Hun ved jo så bare ikke hvad hun går glip af :wink:
Arhh men det var så fessent. Du forstår det slet ikke. Seriøst jeg havde kørt den største gang sukker af i mit liv. Jeg havde tilbudt at hente hende (og hendes veninde som åbenbart absolut skulle med) og havde så sørget for resten. Vi skulle spise på en resturant lige ud til lyst båd havnen, hvor efter vi skulle sejle med en bekendt som har en 300hk`s speed båd som sejer 92kmt. Han ville sejle os til roskilde for at få is og tilbage igen.

Hvis jeg selv skal sige det var det jo ret lækkert. Men efter at have meldt fra, og meldt til igen, melder hun ¤#%#"¤#"¤T" fra en gang mere lørdag eftermiddag hvor vi skulle mødes Søndag eftermiddag.

Der var jeg godt gal i skralden.

Jeg synes det er nogle pæne vægte du smider rundt med, det kan du/vi være tilfredse med - vores resultater også. Men shit hvor er The Iron Game et tålmodighedens spil :crazy: Men vi må jo bare knokle derudaf! 48 cm guns ahead :superman:

Joo tak. Men ja, det er som du siger virkelig et spørgsmål om tålmod. Man må indse at hvis man ikke har vidunder gener (eller særlige hokus pokus kost tilskud i kulørte bøtter) så tager det bare tid. Stort set uanset hvor meget gas man giver den.

Gode skullcrushers! - Men må man anbefale at køre dem efter CG bench...? :smile: bare et tip, jeg synes bare CG bench kræver krudt i kanonerne før man kan løfte noget nævnværdigt. Men 90 kg for 3*7 er jo okay!

Du har ret. Point taken. Min gamle pr er faktisk 1X4X110 i CG. Måske jeg skulle køre dem før military også. Hmm

Link to comment
Share on other sites

Generel status.

Svært at sige noget positivt. Jo formen spiller, og jeg er tilfreds med det visuelle. Lige ledes er jeg vel også tilfreds med styrken.

Men alt ud over det sucks. Jeg kan slet ikke administrere min tolerence for tiden. Min irritations tærskel ligger på 0. Jeg er sulten 24-7 og jeg tør snart ikke spise noget uden frygten for at tage på er der.

Det er virkelig et problem at være sulten konstant når man ikke må spise.

I dag har det feks set sådan her ud:

08:30 Havregrød. (1 dl havregryn, 2dl vand, kunstig sød, og kanel)

10:10 Havregryn med youghurt

12:00 Frokost. Kylling, kylling, kylling, grøntsager, og nogle krebse haler. Og et glas mælk

14:00 Æble

14:30 rugbrød med kalkun

15:00 Rugbrød med roastbeef

15:30 Pære

16:45 Rugbrød med kalkun

20:00 Grøntsags stænger og cola light

22:45

2 pølser, nogle baked benas, nogle majs, og en tomat.

Der er røget noget cola light ind i mellem også. Tiderne passer ikke 100% det er blot for at give et overblik over den følelse af at æde konstant og være sulten konstant. Mine kollegaer er voldsomt træt af at høre på "jeg er sulten" "jeg er sulten"

jeg æder og æder og æder

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

22:45

2 pølser, nogle baked benas, nogle majs, og en tomat.

English breakfeast som natmad? :nonono: Det er vist mere SU-mad, end det er diætmad, er det ikke? Selvom jeg dog synes, at du kan være mere end tilfreds med dit hidtige resultat. Det ser sgu brandgodt ud, og du har da også bevaret så godt som al din styrke. :superman:

Link to comment
Share on other sites

English breakfeast som natmad? :nonono: Det er vist mere SU-mad, end det er diætmad, er det ikke? Selvom jeg dog synes, at du kan være mere end tilfreds med dit hidtige resultat. Det ser sgu brandgodt ud, og du har da også bevaret så godt som al din styrke. :superman:

Det var en handling i desperation indrømmer jeg gerne. Jeg var (læs er stadig) hamrende sulten, og var ved at gå fuldstændig bannanas her hjemme (omvendt roid rage) så måtte jeg spise hvad der var.

Nu står den på 30-40 min løb når jeg lige har sunket det her skod.

Og forresten. Mange tak. Er glad for at det ser fornuftigt ud.

Håber at kunne få taget nogle bedre billeder næste gang jeg træner med børsten

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share