Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Al den løben?? :crazy: Jeg var gået kold forlængst. Har du fundet rytmen igen, eller er det stadig svært at komme op om morgenen?
Jeg er ikke god til at gøre noget halvt. Det er et problem. Hvis jeg skal løbe, skal jeg forbedre mig. Løbe længere, løbe hurtigere. Mere reglmæssigt. ARGHHH

Men nej rytmen er smadret. Det er derfor jeg kompenserer ved at løbe om aftenen. Jeg får meget få dage gennemført min morgen cardio.

Har desuden luret lidt på din hjemmeside, afledt af vores bilsnak ang. den modificerede A3'er, og der så jeg, at der er en grå bil HER! - og den hører til i 2630 Taastrup, medmindre der er to identiske biler.

Den er faktisk ret fed. Lakken er totalt mat og koksgrå. Normalt ikke det man vil forbinde med et cool look, men det holder altså - også IRL. Sjovt du lige havde knipset dén, for den holder ret ofte ude foran Fitne$$DK i Taastrup. :tongue:

Ohh , mener den var med sidste år også. Den har været i V-Max. Ganske sjov effekt med lakken. Bjørn var den første der lavede det i DK for, 3 eller 4 år siden i hans 206 som blev Danmarks flotteste bil.

Det skulle i øvrigt være et helvede at holde pænt, du kan ik rigtig polere på det.

BTW, så har jeg sat bmw`en til salg i dag. Tid til noget nyt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

BTW, så har jeg sat bmw`en til salg i dag. Tid til noget nyt :4thumbup:

Har du ikke næsten lige fået den?! :laugh::nonono:

Siger manden der købte sin Toyota Carina E tilbage i december 2000... og ingen planer har om at skifte. Hun har jo kun kørt 235K :blush::wub:

Nå, spøg til side. Hva' skal det så være? Endnu en bimmer..?

Link to comment
Share on other sites

Har du ikke næsten lige fået den?! :laugh::nonono:

Siger manden der købte sin Toyota Carina E tilbage i december 2000... og ingen planer har om at skifte. Hun har jo kun kørt 235K :blush::wub:

Nå, spøg til side. Hva' skal det så være? Endnu en bimmer..?

He, narhh det er da flere måneder siden :laugh:

Men ja den bliver nok skiftet til en anden Hvidløgs racer, hvis forsikringen ikke stemmer imod.

Jeg ville egentlig gerne prøve noget Audi. Men deres kvalitet er desværre for ringe i forhold til feks bmw.

Link to comment
Share on other sites

He, narhh det er da flere måneder siden :laugh:

Men ja den bliver nok skiftet til en anden Hvidløgs racer, hvis forsikringen ikke stemmer imod.

Jeg ville egentlig gerne prøve noget Audi. Men deres kvalitet er desværre for ringe i forhold til feks bmw.

Cool nok. BMW laver også flotte biler, så der får du ingen bedrevidende blikke herfra. Udover holdbarheden, forstås! :cool:

Men hvor højt skal vi gå? M5 næste gang? Tør man? 159.900 for 7 halve litre! :devil:

Hvad har du i tankerne? 5-serie, 3-serie eller ..?

Link to comment
Share on other sites

Cool nok. BMW laver også flotte biler, så der får du ingen bedrevidende blikke herfra. Udover holdbarheden, forstås! :cool:

Men hvor højt skal vi gå? M5 næste gang? Tør man? 159.900 for 7 halve litre! :devil:

Hvad har du i tankerne? 5-serie, 3-serie eller ..?

Hehe, det kunne sikkert være sjovt. Men nej jeg går stadig ikke efter mange HK. Det bliver min død, eller mit styre pap`s død.

Næææh hvis muligt, går jeg efter noget lidt mindre, med mindre tag over hovedet :cool::w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Næææh hvis muligt, går jeg efter noget lidt mindre, med mindre tag over hovedet :cool::w00t::superman:

Tjo, en M5'er er jo mest lir til nosserne. Er også bange for 400 hypper er liiiige i overkanten for mig. Har kun tre klip tilbage på pappet. De ryger indenfor en uge hvis man får sådan et bæst klistret omkring sig. :w00t:

Noget mere lig dette, så? :cool:

Ingen tvivl om, at tagløse slæder har et vist appeal. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tra la la... :4whistling:

Jeg tør ikke. Tror simpelthen det bliver for dyrt et bekendtskab. Med mit held osv, så er der noget rigtid dyrt der går i stykker alt for hurtigt.hehe

Tjo, en M5'er er jo mest lir til nosserne. Er også bange for 400 hypper er liiiige i overkanten for mig. Har kun tre klip tilbage på pappet. De ryger indenfor en uge hvis man får sådan et bæst klistret omkring sig. :w00t:
Præcis. Jeg har haft en sølle 306 med Maxi knaster og lidt andet, og hvis der havde været klippe kort ordning den gang, havde jeg ihvertfald kun haft et enkelt tilbage i dag :blush:
Noget mere lig dette, så? :cool:

Ingen tvivl om, at tagløse slæder har et vist appeal. :wub:

Orv, den er nu ellers ret billig. Hmm

Men nej, vi skal over i den her retning

Link to comment
Share on other sites

Men nej, vi skal over i den her retning

Ahhh... Z-serien. Har altid været vild med den series design, men blev så skuffet da jeg satte mig i én ved en bilmesse i Herning. Selv med sædet rykket helt tilbage var mine 187 centimeter for meget. Knæene gik næsten imod rattet. :cry:

Men djævelsk flot øse. De vejer jo ikke så meget, sådan nogle bette slæder, så selv med en 1,9'er er der sikkert fint riv i banditten. :4thumbup:

EDIT: Viper'en du linker til har været min drøm siden det første Gran Turismo udkom til PlayStation for 10+ år siden. 8 liters motor med 10 kogeplader?! Det er så vanvittigt... og så har den bare et potent design der siger BADABING! :wub::superman::devil: At knalde speederen i bund på sådan en fætter, og mærke de 275'ere på et sæt 20" vride asfalten op - uha... thats my kinda heaven! :w00t:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

:chicken::tongue:

Oh well, sålænge du bare køber noget med en motorstørrelse på over 4 liter så skal jeg nok lade være med at drille dig. :innocent:

Sååå det uuuuu af min log. Uuuuuueeeeeee blev der sagt.

:laugh:

Ahhh... Z-serien. Har altid været vild med den series design, men blev så skuffet da jeg satte mig i én ved en bilmesse i Herning. Selv med sædet rykket helt tilbage var mine 187 centimeter for meget. Knæene gik næsten imod rattet. :cry:

Men djævelsk flot øse. De vejer jo ikke så meget, sådan nogle bette slæder, så selv med en 1,9'er er der sikkert fint riv i banditten. :4thumbup:

Well jeg må erkende at jeg først skal ud og prøve svinet på Søndag. Så mere afgjort er det ikke. Bare en indskydelse som værende det næste mulige legetøj. og så er jeg også ganske vild med designet

EDIT: Viper'en du linker til har været min drøm siden det første Gran Turismo udkom til PlayStation for 10+ år siden. 8 liters motor med 10 kogeplader?! Det er så vanvittigt... og så har den bare et potent design der siger BADABING! :wub::superman::devil: At knalde speederen i bund på sådan en fætter, og mærke de 275'ere på et sæt 20" vride asfalten op - uha... thats my kinda heaven! :w00t:
Uanset hvad, skal jeg prøve sådan et svin en dag. Jeg var blevet lovet en tur i en der står i roskilde, men det blev aldrig til noget. DARN IT.

Anyway, så har min fætter kørt sådan en. (han hra kørt det meste) Han beskriver det som en helt igennem hjerne død bil. For det første er alt i den bare tungt. Koblingen skal mases ned. Gear skiftet kræver to hænder, lige som rattet vejer 72 ton at dreje. Lige så snart du slipper koblingen er der dømt lakridser ud over det hele :laugh:

Men det var det hele værd. Sindsyg underholdnings værdi i følge ham.

Først skal du lige betale registringsafgiften også... :crazy:

Næh du, køb noget der er gammelt, så slipper du latterligt billigt i forsikring. :cool:

Det gør det også lidt mere spændende at køre i. :cry::superman:

he, ja det er et røver køb. Tja hvis man kunne få noget ala challanger og den slags for 50-70K så var det i orden, men jeg gider ikke betale lige så meget som en god driftsikker helårs bil. Og sjovt nok synes folk at de us biler jeg synes er interessante, skal koste en milliard million

Link to comment
Share on other sites

skal beslutte om jeg skal køre det her

Uge 1: 10 singles med 75 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 65 % af 1RM

Uge 2: 10 singles med 77,5 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 67,5 % af 1RM

Uge 3: 10 singles med 80 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 70 % af 1RM

Uge 4: 10 singles med 82,5 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 72,5 % af 1RM

Uge 5: 10 singles med 85 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 75 % af 1RM

Uge 6: 10 singles med 87,5 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 77,5 % af 1RM

Uge 7: 10 singles med 90 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 80 % af 1RM

Uge 8: 10 singles med 92,5 % af 1RM + 5 sæt x 5 reps med 82,5 % af 1RM

Eller det famøse BSB 7 ugers bænk program.

Link to comment
Share on other sites

Start: Omkring 17:45

Slut: Omkring 18:45

vægt: ??

Mennesker: Min gamle makker Jonas

Status: HST Dag 2 Cyklus 2

Var på Besøg i Sats Søborg i dag. Min gamle makker er startet der, og havde behov for lidt assistande med at få hul på alle de fancye maskiner og sager. Flot center, men ikke min stil. Blev helt demotiveret af alt det sløv sind. Folk trisser jo bare rundt og hygger sig. Ingen pump, ingen høj musik, ingen råb skrig og skrål, og ingen kridt lussinger. Tsk tsk

Men mange damer :4thumbup:

Front Squat

1X10X60

1X8X60 Havde store problemer med deres lille fesne stang :w00t:

1X10X60

Flat Dumbell pres

3 X 10 x 34

High Incline db Bænkpres

2 X 10 x 30

Yates Row

2 X 10 x 80kg

db shoulder pres

2 X 10 x 24

Pulldown med spade greb

2X 10 x 80

Closegrip benchpres

2 x 10 x 70

Incline Curls

2 X 10 x 19

Push Downs

2X 10 x 75

Ronnie curls

2 X 10 x 57,5

3D Shoulder (laterale tri set)

2 X 10 x 8kg

Crunch aka kongtana

2 x 10rep

Link to comment
Share on other sites

Har travlt for tiden.

Min nye chef startede i Mandags, og i den forbindelse er der meget viden der skal overleveres da jeg har klaret skansen selv de sidste 3-4 månder.

Ud over det er jeg ved at få de sidste ting på plads til en medium størrelse privat fest jeg holder her først i september (i min egen lejlighed, suk)

Har to biler til salg osv osv. Tiden går klokken slår.

Alle weekender er booket frem til oktober, og sådan har det været i snart et halvt år, at mine weekender er planlagt cirka to måneder frem. Både godt og ondt.

Dagens tanker går på folks intollerance, og manglende forståelse for andres ståsted. i det hele taget den manglende lyst til at forstå, respektere, og acceptere andre.

Vi har endnu engang fået to "lækre lækre" topic`s i OT, der utrolig godt belyser hvor lidt rum der egentlig er i dagens Danmark mht forståelsen for andre. Lysten ligger tværtimod mere i retning af at sable dem ned, ud fra nogle præmisser som absolut ikke er fælles.

Det eneste positive ved det er at jeg hver gang forsøger at tage det til mig selv, og blive endnu bedre til at give rum for andre mennesker og vores forskelligheder.

Mennesker der ikke ønsker at forstå andres livs stil, og ikke har anden interesse end at bekrige dem, er nok dem jeg har mindst respekt for, og plads til i mit liv.

Link to comment
Share on other sites

Kan godt forstå hvis du føler dig presset for tiden, det lyder som om der er en del ting der presser på (det sædvanlige vil vel altid være der.. :nonono: ) til det kan jeg kun sige at der er ingen der kan udvise samme tålmod som dig og så samtidigt presse sin krop så meget som du gør for tiden - det er absurd imponerende :4thumbup:

Er du sikker på det med weekenderne.. havde håbet lidt på en fællesbrænder snart (læs: før DM), evt med lidt kvarktips bagefter :wink: Ellers må jeg bare sætte mig på en weekend om 2 mnd :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kan godt forstå hvis du føler dig presset for tiden, det lyder som om der er en del ting der presser på (det sædvanlige vil vel altid være der.. :nonono: ) til det kan jeg kun sige at der er ingen der kan udvise samme tålmod som dig og så samtidigt presse sin krop så meget som du gør for tiden - det er absurd imponerende :4thumbup:

Er du sikker på det med weekenderne.. havde håbet lidt på en fællesbrænder snart (læs: før DM), evt med lidt kvarktips bagefter :wink: Ellers må jeg bare sætte mig på en weekend om 2 mnd :laugh:

Well well. Det skulle ikke opfattes som klynk, bare lidt "blog" info. jeg pålægger mig selv de fleste af tingene jo. Men man kan godt være liiidt klemt nogen gange. Men omvendt , hvis ikke jeg kan presse mig selv nu, som singel, levende i det her smør hul af et land, hvornår så?

Nææh du, hvad der er langt sejere, det er jer der har fuldtids arbejde, har dame, børn, hus at passe, og samtidig får tid til træningen. Det holder 100%

Mht træning er der altid plads til træning. Men vi ses vel d 26 hvor i skal rive mig rundt til klub mesterskabet? eller kan jeg både weekenden fra 8 til 10 sep og fra 15-17 sep.

:smile:

Men tak for opmuntringen mate

Link to comment
Share on other sites

Jamen vi glæder os til at modtage invitationen :cool:

Der er ikke noget bedre end forventningens glæde. Og den kommer du til at hygge dig med i noget tid kan jeg afsløre :laugh::laugh::tongue:

Skal dælme ik ha dig ind og udsætte mine kvindlige gæster for overhængende fare. Jeg har oplevet hvor meget du gerne ville kramme (mig) når du har fået en smule hældt i tanken :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skal dælme ik ha dig ind og udsætte mine kvindlige gæster for overhængende fare. Jeg har oplevet hvor meget du gerne ville kramme (mig) når du har fået en smule hældt i tanken :laugh:

Hov hov... Det var ikke en smule :laugh: Du bør i øvrigt være glad for at tilhøre den inderkreds, der består af alle venner og bekendte, som jeg titulerer "min bedste ven", når jeg er i hegnet :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share