Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Aftenes opdagelse.

Jeg havde ikke lige noget mad i huset jeg gad lave, men oats har man vel altid.

Så tænkte jeg at jeg ville lave et lile oatmeal. Men har intet kunstigt sødestof.

Tænke tænke, jammen der er jo massere af sødestof i min pepsi max. Hvad gør man så

Jo man bytter bare halvdelen af vandet ud med pepsi max. Ind i microbørgen med det.

Og så pynter man lige med lidt kanel bagefter. Smager fortræffeligt :w00t: :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Aftenes opdagelse.

Jeg havde ikke lige noget mad i huset jeg gad lave, men oats har man vel altid.

Så tænkte jeg at jeg ville lave et lile oatmeal. Men har intet kunstigt sødestof.

Tænke tænke, jammen der er jo massere af sødestof i min pepsi max. Hvad gør man så

Jo man bytter bare halvdelen af vandet ud med pepsi max. Ind i microbørgen med det.

Og så pynter man lige med lidt kanel bagefter. Smager fortræffeligt :w00t: :4mewantfood:

Hahaha det leee´dt :superman: Lyder pis klamt.. Men smager sikkert ok :wink:

Hva tid idag min egen personlige squat spotter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha det leee´dt :superman: Lyder pis klamt.. Men smager sikkert ok :wink:

Hva tid idag min egen personlige squat spotter :tongue:

Jeg vil sige at jeg nok foretrækker sød, eller sukker i stedet. Men det andet kom da ned.

Jeg ved ikke, kan nok ikke før klokken 18, afhængigt af hvornår vores sidste job samtale slutter.

Måske halv seks. Ved ik helt.

Morgenens cardio:

42Min walkout

Link to comment
Share on other sites

Start: 17:35

Slut: 19:18

Vægt: 83,8

Mennesker:Lille kæve, Kong Tana, og Sprøer

Status: Tror jeg har besluttet at tage 10dages SD efter det her.Så måske køre 6 ugers HST bagefter, hvor jeg OVERVEJER at droppe dødløft og begynde med front squat. Men ved ikke helt. Er ved at være lidt kogt. Også pga alt aktiviteten både privat, og på jobbet. Lavede et lækkert trick da jeg spottede kong tana i dag. Han kørte close grip, og jeg står og stener over en eller anden lille knægt på 5-6år som vadede ind i LVK og satte sig på en ro maskine. Pludselig hører jeg , "æeee hallo" og der ligger kong tana og kæmper med en nedadgående vægt stang. Ups sorry mate :blush::laugh:

Chin ups 3X11

Pull downs T-Bar 2X10X105 :devil:

Benpres (gen optræning) 3X15X95 1X50X75 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X57,5 :devil:

cabel rows 2X10X110 :devil:

Back Extensions 3X15X15

Sitting calf raises 3X15X90

Dødløft : 1X5X50 1X5X80 1X3X120 Og så gad jeg ikke mere. Kunne mærke at det ikke var dagen at køre tung dødløft.

Front Squat 3X10X20 skulle lige prøve og knæet brokkede sig faktisk ikke. Not bad

Link to comment
Share on other sites

Start: 15:44

Slut: 17:11

vægt:82,7

Mennesker: BB, Doc Hylle (hyggeligt at hilse på) , Ole P, Kong Tana var og spille bordtennis. Sune Kæve

Status: Fed træning. Mit energi er på vej op igen. og det går super med at komme op om morgenen og gå. Men hold op en dag på arbejde. Lokalerne er ved at blive færdig gjort da vi har 400 yderligere der flyttet ind på Mandag. Men hold fast de bygninger bliver fede. Det er så vildt så gennemført det er.

Flat Dumbell pres 1x10X17,5 Incline 1X10X17,5 Flat. 2X6X42,5 1X5X42,5 :wub:

Incline dumbell flyes 3X8X32,5 :devil:

Dumbell shoulder pres 1X10X27,5 2X8X27,5

Pull ups 3X11

Dips 1X15 1X14 1X13

Cabel pushdowns 3X10X90

French pres Ikke i dag. Rigeligt triceps uden.

One Arm Concentrated curls 1X7X20 1X6X20

Preacher curls 1X10X42,5 1X9+1X42,5 :superman:

Bench crunches ala KongTana 3X10

Link to comment
Share on other sites

Morgen Cardio blev droppet i dag for første gang i et par uger. Men kom virkelig sent i seng igår, og jeg ville hellere optimere mit antal sove timer i nat, end at få 40min walk out med.

Men jeg håber at nå en tur senere på dagen selv om det nu ikke er det samme.

Morgen vægten i dag siger 79,7

Min vægt er bare såååå latterlig. Den startede på 79,5 , så 79,6 så 79,8 så 79,7 79,7 79.7

Fedt nok at være upræcis med 300gram når man er på diæt. De 300gram betyder meget MAKKER :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lidt vægt "log:

28 Januar 2006 vejede jeg ind på 93,5 til klub mesterskabet, i underør.

4 Februar 15:46 93,5 kg med sko bukser, og shirt

6 Februar 94,5kg

9 Februar 93,8kg

12 Februar 93.7kg

14 Februar 93,3kg

17 Februar 92,0kg

19 Februar 92,4

24 Februar 92,8kg

26 Februar MORGEN VÆGT 88kg

14 Marts 86,8kg MORGEN VÆGT

19 Marts 85,1kg MORGEN VÆGT

20 Marts 84,8kg MORGEN VÆGT

25 Marts (mål 85kg) Morgen vægt 84,9kg

11 April 83,5 Morgen vægt

18 April 82,3Kg Morgen vægt

3 Maj Morgen vægt 82,6Kg

10 Maj 81,0kg Morgen vægt

11 Maj 81,9kg Morgen vægt

24 Maj 82,0 Kg Morgen vægt

26 Maj 81,2 Morgen vægt

1 Juni 81,3kg Morgen vægt

10 Juni 80,5Kg Morgen vægt

15 Juni 81,1kg Morgen vægt

17 Juni 80,1kg Morgen vægt

19 Juni 79,8kg Morgen vægt

24 Juni 79,7kg Morgen vægt

25 Juni 79,0kg Morgen vægt

Link to comment
Share on other sites

Gider næsten ikke logge. Træningen i dag var så ringe at den ikke er værd at skrive ned. Men hva

Start:15:03

Slut:15:51

Status:82,5

Mennesker: Sune Kæve

Status: Sucks. En dag hvor jeg ikke gad, ingen energi havde, ingen kræfter havde, og ingen tid havde.

Nåede hverken hel eller halvvejs. Øv

Low Incline dumbell pres 1X20X17,5 1X5X42,5 1X3X42,5 1X8X37,5 1X8X37,5

Cabel Flyes 3X10X45

Military pres 1X6X55 1X5X55 1X3X55

EZ Curls 1X8X37,5 1X10X50 2X8X60

Crunches ala Kong tana 3X10

Ved ikke , gør det måske færdigt i morgen. Ved ikke hvad der gik galt i dag

Link to comment
Share on other sites

What a day. 4,5times natte søvn var oppe 05:30 og er lige netop kommet ind af døren.

Var lige forbi LVK og rive lidt jern

Start: 19:52

Slut:20:46

Mennesker: Sprøer, Torben F, Lille kæve

Status: Meget bedre træning i dag

Laterals 1X10X5 3X10X17,5

Bend over laterals 3X10X15

Skull Chrushers 3X10X45

Closegriup Benchpres 2X8X87,5

Pushups med benene oppe 3X20

Ronnie curls 3X10X85

Link to comment
Share on other sites

Fedt at have skrevet et indlæg og det så forsvinder. Snart tid til ny udbyder igen måske?

Anyway, her er et status billede fra i morges.

Ingen pump, ingen flex. Det er ikke speceielt godt, og belysningen sucks. Men viser alligevel meget godt hvor meget der er røget af, og at der stadig mangler en slat.

På den positive side er vel at det lader til at jeg på sigt nok kan få en rimelig pæn æstetisk form (tror det hedder sådan hehe)

"Her kommer et billede når siden her kommer til at virke"

Link to comment
Share on other sites

Det ser sgu da godt ud, Blackice. Du har da go'e patter! :boobs::wink:

Thanks Mate. Det går den rigtige vej ja. De sidste kig sidder godt på. Mit mål er 3-4kg mere af. Billedet yder ikke helt min mave ret. ikke der med sagt at den er hard as rock, men den er trods alt bedre end den ser ud her.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

ser sku godt u... :4thumbup: ...

jeg sys det er svært a se dine guns...

og må vi lige be om back photo'es også??? :devil:

Thanks.

Ja det er svært at tage billede og stå fornuftigt samtidig. Hvilket igen også umuliggører et back shoot. Det bliver når Lungbrush har tid

Gun Shoot fra Lørdag aften uden pump

post-89-1151432124_thumb.jpg

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Thanks.

Ja det er svært at tage billede og stå fornuftigt samtidig. Hvilket igen også umuliggører et back shoot. Det bliver når Lungbrush har tid

Gun Shoot fra Lørdag aften uden pump

det er da nogle massive stolper du har fået hæftet på overkroppen :4flex: :4thumbup: ...

ser godt ud...

hvis din ryg er lisså go som resten har du sku en mega go cuttet package... :kickass:

så du må lige ha fat i den lange børste og sky'e nogn billeder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgen Cardio:

15 min Walkout

Ja det var ik meget. Jeg er i søvn underskud BIG TIME.

Jeg har lovet en selvstændig kammerat at hjælpe med noget rengøring Mandag, til Torsdag. Så der er 2-4 timers rengøring hver aften. Det har så lige gjort at jeg kommer pænt sent i seng.

det er da nogle massive stolper du har fået hæftet på overkroppen :4flex: :4thumbup: ...

ser godt ud...

hvis din ryg er lisså go som resten har du sku en mega go cuttet package... :kickass:

så du må lige ha fat i den lange børste og sky'e nogn billeder :smile:

Well de er faktisk ikke så massive. De var 42,5 før Diæt. Men det positive er at de SER store ud. Det siger LVK drengene ihvertfald, og det vælger jeg gerne at tro på :laugh:

ryggen ser faktisk ret godt ud synes jeg. Håber jeg kan få taget et billede snart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share