Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Startede dagen ud med cardio

40Min walkout ved bagsværd sø.

Senere træning

Vægt: 83,3

Start: 16:21

Slut: 18:10

Status: Alt taget i betragtning (weekenden) synes jeg formen er ret ok. Går bedre nu

Mennesker: BB, Olau, Lille Kæve, Kong Tana, Sprøer

Low Incline dumbell pres 1X20X17,5 1X9X40 1X7X40 1X6X40

Cabel flyes 3X10X41,25

Military Pres 3X10X50

Laterals 3X10X15

Rear Laterals 3X10X12,5

Skull Chrushers 3X10X40

Closegrip benchpres 1X9X85 1X8X85 +1

Pushups 1X15 Med benene oppe. :4thumbup:

EZ Curls 1X20X12,5 3X10X55 :devil: (Den er til dig broder)

Ronnie curls 3X10X80

Reversed crunches 3X15

Hanging Leg raises 2x10

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det med de curls der!

Jeg vejede 91,4 her til morgen, hvad skal jeg så tage for at være sej?? :wink:

Det ved jeg ikke. Det er broder der synes jeg var hardcore i EZ Curls. Så har vi fået en leg op og stå. I dit tilfælde skal du nok curle 75kg :laugh:

Morgen Cardio:

Start: 07:10

Slut: 07:50

Vægt: 80,8 :devil:

40min Walkout

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg ikke. Det er broder der synes jeg var hardcore i EZ Curls. Så har vi fået en leg op og stå. I dit tilfælde skal du nok curle 75kg :laugh:

Morgen Cardio:

Start: 07:10

Slut: 07:50

Vægt: 80,8 :devil:

40min Walkout

Lee morgenvægt der mate!!! hvordan går det med ABS´ne? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dog skal det siges at blackie ikke laver en strick, så det ikke en real curl :w00t: Bliver nød til at være fair game mr.blackice, sorry :innocent:

Så har jeg måske en lille bitte chance :laugh: Men tvivler nu stadig på at jeg kan køre strict med 40+kg, så jeg er bare weak :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lee morgenvægt der mate!!! hvordan går det med ABS´ne? :tongue:
De er blevet tydeligere. Men afhænger meget af væske balancen. Prøvede at skyde et billede igår i solariet, men min mobi tager piv ringe pics Øv
:cry3::cry3::crybaby::crybaby:

Jeg har jo ikke en ærlig chance med mine shitty mini-guns :nonono:

Kom i gang, de skal ha tæv.

Dog skal det siges at blackie ikke laver en strick, så det ikke en real curl :w00t: Bliver nød til at være fair game mr.blackice, sorry :innocent:

Helt korrekt. Det har jeg også sagt til broder en gang. Dog ikke den Arnie stil som DBM viser der. hehe

Link to comment
Share on other sites

De er blevet tydeligere. Men afhænger meget af væske balancen. Prøvede at skyde et billede igår i solariet, men min mobi tager piv ringe pics Øv

Kom i gang, de skal ha tæv.

Helt korrekt. Det har jeg også sagt til broder en gang. Dog ikke den Arnie stil som DBM viser der. hehe

Nåh skod mobil du har dig der.. Vi må sku bare flexe ved næste træning.. HVordan er dine planer onsdag og fredag?.. Jeg regner med eftermiddag onsdag og aften træning fredag.. Now let the game begin! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nåh skod mobil du har dig der.. Vi må sku bare flexe ved næste træning.. HVordan er dine planer onsdag og fredag?.. Jeg regner med eftermiddag onsdag og aften træning fredag.. Now let the game begin! :superman:

Jeg er game Onsdag. Jeg skal ikke træne fredag. Det bliver lørdag for mit vedkommende

Link to comment
Share on other sites

Jeg er game Onsdag. Jeg skal ikke træne fredag. Det bliver lørdag for mit vedkommende

Great... Kan godt være at jeg måske os tager træningen lørdag istedet faktisk.. Finder lige ud af det, da jeg måske skal arbejde imorgen, kan det være jeg tager træningen torsdag og lørdag istedet

I find out

Link to comment
Share on other sites

Start: 20:19

Slut: 21:37

Vægt: 84,5

Mennesker:Myhlers

Status: Synes faktisk det spiller ok. Var ret træt i dag. Og så har jeg over ædt. Kørte hjem til de gamle. Og selv om det var sund mad, åd jeg alt for meget. Tror det endte med 5 frikkedunser. Og så var det jo at moren havde lavet "light" muffins med banans. Vutpi så forsvandt 4 af dem :laugh:

Mine kollegar fatter intet af den her diæt. Hehe. Igår på vej ned fra kantinen, da jeg vanen tro havde et sortiment af mad med retur til min plads, siger en af dem, "æeeem jeg har tænkt på noget, spiser du også morgen mad der hjemme, inden du tager på arbejde, og spiser morgen mad?" , YEP :laugh:

Chin ups 3X10

Pull downs T-Bar 2X10X100 :devil:

Benpres (gen optræning) 3X15X86 1X50X65 De tre første sæt blev kørt med eccentrisk fase på venstre ben.

Dumbell rows 3X10X55 :devil:

cabel rows 2X10X105 :devil:

Back Extensions 3X15X10 Har ændret stilen. Derfor er vægten sat ned igen.

Sitting calf raises 3X15X90

Dødløft : 1X5X50 1X5X90 1X3X130 3X5X165. Tja, taget i betragtning af at jeg har smidt 13kg krops vægt, så er det vel egentlig fair nok løftet.

Link to comment
Share on other sites

Ja 14 ville passe. Men min træning i morgen hængder i en tynd tråd. Min far har meldt at han gerne vil hjælpe mig med at lave gulv på min altan i morgen. Og jeg skal være i Præstø 18:30 til noget sommerhus fest. Så det er pt tvivlsomt hvad jeg får trænet.

I dag har været en udfordring. Jeg har haft 4 gæster fra usa hele dagen. Det har sat sine spor i min kost. Jeg har dog holdt den 80% god. Men da vi skulle besøge min mor, som havde lavet dansk smørebrød til dem røg jeg altså i. En med fiskefilet, en med flæskesteg og rødkål, en dyrelægens natmad, og en frikadelle.

Men omvendt har jeg gået VILDT meget i dag (frederiksborg slot, og tivoli) så måske det går op.

Totalt nederen at komme hjem fra tivoli. Der er over en hel pizza (RIGTIG god en af slagsen) tilbage efter aftens maden (jeg fik noget andet) og jeg er sulten, og jeg må ikke spise.

SNØFT, har rigtig ondt af mig

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share