Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Den lyder træls, Blackice..

Mine bedste råd er:

1) Hold mest muligt fri, dit system er nede nu her, så slap af, drop stressen mest muligt og få en masse hvile og søvn

2) Indtag så mange Kcal i flydende form du kan. Koldskål er en lækker og frisk mulighed her i varmen.

Link to comment
Share on other sites

Den lyder træls, Blackice..

Mine bedste råd er:

1) Hold mest muligt fri, dit system er nede nu her, så slap af, drop stressen mest muligt og få en masse hvile og søvn

2) Indtag så mange Kcal i flydende form du kan. Koldskål er en lækker og frisk mulighed her i varmen.

Hey Peter.

Ja det er noget rigtig møg.

Jeg kørte hjem fra Job Tirsdag middag, og har ellers bare ligget i sengen mere eller mindre Siden dag. I dag er første dag jeg er kørt på kontoret. Mit arbejde er jo stort set 100% stille siddende, så det er til at overskue.

Det er første dag i dag hvor jeg føler maven er normal. Jeg har bare ingen appetit overhovedet.

Jeg ved ikke hvornår jeg bør genoptage træningen. Hvis jeg træner i morgen, har jeg kun misset et pas. Omvendt er det måske klogt at springe et pas mere over, og vente til Mandag.

Mht nummer 2, så er det et godt råd. Tak.

Link to comment
Share on other sites

træn først når kroppen er helt ok... det er bedre at misse et pas eller 2 nu her og så komme dig helt, end at skrante de næste par måneder. Hvis det er du vil røre dig, så tag f.eks lidt let cardio eller lette kropsvægtsøvelser for at holde kroppen igang, men da du ikke har et OL eller verdensmesterskab du bare SKAL være klar til er der ingen grund til at træne tungt igen før sygdommen er helt ude af kroppen!

God bedring

Link to comment
Share on other sites

træn først når kroppen er helt ok... det er bedre at misse et pas eller 2 nu her og så komme dig helt, end at skrante de næste par måneder. Hvis det er du vil røre dig, så tag f.eks lidt let cardio eller lette kropsvægtsøvelser for at holde kroppen igang, men da du ikke har et OL eller verdensmesterskab du bare SKAL være klar til er der ingen grund til at træne tungt igen før sygdommen er helt ude af kroppen!

God bedring

Du har ret. Det er også noget pjat. Det ligger bare så dybt i mig, det med at et mistet trænings pas, er = al verdens ulykker og dårlige resultater. Men ja, der er jo hverken OL eller VM i sigte.

Så det er nok smartest at slappe lidt af.

God bedring.

Lurede lidt på dit program. Hvad skulle de 10 singles i bænkpres gavne?

Thanks.

Det er faktisk Thomas J`s Bænkpres cyklus. Jeg har vidst ikke fået skrevet progressionen ind. Men det er 10 cat singles.

Selve programmet strækker sig over 8 uger. Med to Bænkpres pas om ugen. En dag hvor det er 5 x 5 og en dag med 10 singles.

Det er lidt hatfield inspireret vil jeg tro

Link to comment
Share on other sites

Håber snart du bliver rask for hvis din kropsvægt bliver ved med at dykke på den måde så bliver du smurt ind i protan og smidt på scenen

God bedring champ :smile:

LOL, gid det bare var sådan. Nææh det duer jeg heller ikke til. Skod

Hehe, men tak

Normen for dynamisk arbejde i bænkpres er ellers at lave 5-8 set af 2-3 reps. Jeg har aldrig set en eneste løfter bruger singles til sit dynamiske arbejde i bænkpres.

Hmm, ja altså i teorien lader jeg mig blot "lede" blindt efter et excel ark jeg fandt, som havde TJ`s stempel. Fordi det passede godt ind i mine egne tanker. Men dvs du mener at feks 8 x 2 vil give mere mening ud fra at det skulle være en dag med dynamisk arbejde?

Link to comment
Share on other sites

LOL, gid det bare var sådan. Nææh det duer jeg heller ikke til. Skod

Hehe, men tak

Hmm, ja altså i teorien lader jeg mig blot "lede" blindt efter et excel ark jeg fandt, som havde TJ`s stempel. Fordi det passede godt ind i mine egne tanker. Men dvs du mener at feks 8 x 2 vil give mere mening ud fra at det skulle være en dag med dynamisk arbejde?

Ja, set af 2-3 reps vil jeg klart mene er at foretrække frem for singles.

Link to comment
Share on other sites

Ja, set af 2-3 reps vil jeg klart mene er at foretrække frem for singles.

Ok. Det prøver jeg.

Nå melding fra "syge sengen"

Jeg fik antibiotika allerede Torsdag. Fredag var jeg som sagt bedre, og var på job en 5-6 timer.

Selv om det var hårdt , sprang jeg træningen igår over. Jeg har ikke holdt diæt Fredag-Søndag. I morgen starter jeg træningen for fra, og diæten kører videre.

I dag hvor væske balancen osv er lav, siger vægten 78,5

Dvs cirka 1kg drop i forhold til udgangspunktet

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start: 16:52

Slut: 19:09

Vægt: 80,4 uden sko

Status: Rebootet programmet efter 4 dage med mad forgiftning

Mennesker: Kim skred da jeg kom. Simon kæve var i hytten (og sune, whaaat)

Squat

1 x 5 x 40

1 x 3 x 70

6 x 6 x 102,5

Dødløft

1 x 5 x 60

Snatch greb

1 x 3 x 60

1 x 3 x 100

Normalt greb

1 x 1 x 130

Snatch greb

1 x 1 x 160

Normalt greb

1 x 1 x 190

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 8 x 50

5 x 5 x 85

Chins

3 x 10

ab wheel

3 x 8 fra knæ

Laterals

3 x 15 x 12,5

Barbell curls

4 x 15 x 40

Statisk hold

36/51

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag

Er på kursus i den her uge, og har 1 eller 2 certificerings tests. Det er "hårdt" at være på et kursus, man egentlig føler sig overkvalificeret til, samtidig med at man har en instruktør som skøjter hen over de få ting der er lidt kød på.

Nå dagens træning

Start: 16:58

Slut: 19:23

Vægt: 80,8

Mennesker: Sir Prise , Marco, OP

Status: Træning 2 i min Smolov Jr combilation

Squat:

1 x 5 x 50

1 x 3 x 80

7 x 5 x 110

Dumbell Benchpres

1 x 15 x 20

5 x 8 x 37,5

Dødløft

1 x 3 x 50

1 x 3 x 90

1 x 1 x 130

Mixed grip her efter

1 x 3 x 150

2 x 1 x 170

1 x 1 x 180

1 x 1 x 190

1 x 1 x 200

Dumbell rows

3 x 8 x 57,5

Pushdowns

1 x 8 x 75

1 x 8 x 80

1 x 8 x 85

Pull downs

1 x 8 x 90

2 x 8 x 95

Skulder pres uden ryg støtte

1 x 8 x 20

2 x 8 x 25

EZ Curls

3 x 8 x 52,5

Træt træt træt

Og så 1 times badminton efter. Great

Link to comment
Share on other sites

Hvordan dælen kan det lade sig gøre??

Iøvrigt en gusten volumen på styrketræningen :4thumbup:

Behøver jeg sige at jeg tabte alt hvad jeg rørte i dag :laugh:

Det er noget jeg har fået sagt ja til i vildelse.

Ja jeg prøver at oppriorite det lidt. Jeg har ingen hypertrofi gener åbenbart, så må jeg blive stærk i stedet. Det går lidt bedre, men ik optimalt heller :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lidt log fra igår.

Det har været en travl uge med kursus. Skulle have trænet fredag, men efter en dag med kursus, og endnu en certificerings test (som jeg bestod med nød og næppe), som bragte mig op på min nummer 2 MCP, og forhåbentlig en tredje i næste uge, så var jeg noget bombet.

Det blev til en tur i Lyngby centeret for at finde nogle bukser, og det endte så med en Sand XO habit, skjorte, slips, og en del penge fattigere. Men dagen skulle trods alt "fejres" der har været run på den sidste tid, og fredagen bød også på lidt indbetaling på kontoen. Så det er ok.

Så træning blev skudt til Lørdag, og jeg lod Jens og Big Mike i stikken. Mike var i sagens natur, endnu mere monstrøs end før. Sådan som det altid er når man ser ham

Træning

Start: 13:55

Slut: 15:55

Vægt: 79,6 med tøj og sko

Bænkpres

1 x 15 x 20

1 x 8 x 50

10 x 2 x 100

Squat

1 x 6 x 50

1 x 3 x 80

8 x 4 x 115

Dips

3 x 10 x 20 + BW

Bend over barbell rows

3 x 5 x 100

Kettelbell swings 2 KB`s

3 x 15 x 16

Dumbell curls

5 x 5 x 25

Rear Laterals

3 x 5 x 22,5

AB Wheel fra knæ

3 x 12

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag

Vægt: 81,3 med sko og tøj

Start: 17:57

Slut: 20:20

Status: Pas 4

Alt muligt andet: Jeg er træt hele tiden. Der bliver givet ekstremt meget både job mæssigt, socialt, osv for tiden. Det er svært ikke at brænde lidt ud.

Squat

1 x 5 x 50

1 x 3 x 90

10 x 3 x 122,5

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 8 x 50

5 x 5 x 90

Chins

1 x 10 x bw

2 x 10 x bw + 5kg

Straight bar barbell curls

3 x 15 x 42,5

1 x 12 x 42,5

Laterals

3 x 15 x 12,5

Dødløft med snatch greb

1 x 5 x 70

2 x 5 x 100

3 x 5 x 110

Ab Wheel fra knæ

2 x 12

1 x 15

Statisk hold m 10kg skiver

51/71

Link to comment
Share on other sites

er problemet ikke mere at du spiser som en 50 kg supermodel ?? :tongue::tongue::tongue:

Det kan jeg ingenlunde udelukkede. Fra 1 oktober vil jeg prøve at bulke seriøst, i 5 måneder. til og med Februar. Og så vil jeg prøve at forsøge at få et trænings pas mere om ugen i den periode. Selv om det bliver svært. Og så skal jeg have nogle bulker tips.

Min egen erfaring er nemlig at jeg seriøst skal spise JUNK, vi taler, is, slik , chips, junk food, osv , ellers sker der ikke en skrue. Omvendt er det måske heller ikke det smarteste

Link to comment
Share on other sites

44min Gå tur igår med 17,5kg i rygsækken.
Godt med lidt marchtræning!
Min egen erfaring er nemlig at jeg seriøst skal spise JUNK, vi taler, is, slik , chips, junk food, osv , ellers sker der ikke en skrue. Omvendt er det måske heller ikke det smarteste

Smid to måltider ind om dagen på ca. 250 kcal hver. Et formiddag og et eftermiddag. Sker der ingenting så øger du det ene måltid til 500 o.s.v. Der er i mine øjne ingen grund til at junke den for vildt af. Når du kun vejer 80 kg, burde der være plads til lidt flere rigtige kalorier. Hvis du vil have den nemmest mulige, omend ikke så lækre, løsning så er det ned med ½ deciliter vindruekerne olie = 450 kcal.

Link to comment
Share on other sites

Godt med lidt marchtræning!
Det har aldrig skadet nogen........eller
Smid to måltider ind om dagen på ca. 250 kcal hver. Et formiddag og et eftermiddag. Sker der ingenting så øger du det ene måltid til 500 o.s.v. Der er i mine øjne ingen grund til at junke den for vildt af. Når du kun vejer 80 kg, burde der være plads til lidt flere rigtige kalorier. Hvis du vil have den nemmest mulige, omend ikke så lækre, løsning så er det ned med ½ deciliter vindruekerne olie = 450 kcal

Ja jeg skal nok blive bedre til at tælle kalorier, hvis jeg skal lære at gaine rigtigt.

Dagens træning

Start: 17:25

Slut: 20:18

Vægt: 80,6 uden sko

Mennesker. BB var færdig da jeg kom. Torben F, og Sir Prise var i huset resten af tiden

Status: Dag 5 i mit hjemme skruede program. Torben F smed to nye pr`s afsted. Not bad

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 70

6 x 6 x 107,5

Formen stinker igen. ØV

Dumbell bench

1 x 15 x 25

5 x 8 x 39,2

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 90

1 x 3 x 130

1 x 3 x 150

1 x 3 x 180

1 x 1 x 190

1 x 1 x 205

Dumbell rows

3 x 8 x 62

Pushdowns

3 x 8 x 85

Skulder pres uden ryg

1 x 5 x 27,5

1 x 4 x 27,5

1 x 5 x 27,5

Pull downs

3 x 8 x 97,5

Ab wheel

2 x 12

1 x 10

EZ Curls

1 x8 x 55

2 x 8 x 52,5

Link to comment
Share on other sites

Havde lige brug for at lave lidt igår

Så jeg ville prøve den der 4min challange, hvor man repper i 20 sekunder, og holder pause i 10 sekunder.

Det blev til 71 stk frontsquat med 17,5kg i en rygsæk på maven.

Helt tosset det kan være så hårdt. Mine ben er stadig helt gummi agtige i dag.

Og 12 reps med ab wheel`et

Link to comment
Share on other sites

Havde lige brug for at lave lidt igår

Så jeg ville prøve den der 4min challange, hvor man repper i 20 sekunder, og holder pause i 10 sekunder.

Det blev til 71 stk frontsquat med 17,5kg i en rygsæk på maven.

Helt tosset det kan være så hårdt. Mine ben er stadig helt gummi agtige i dag.

Og 12 reps med ab wheel`et

Det er den glæde man kun finder i onkel tabatas smertehelvede...

Og frontsquat er god til tabata men prøv evt frontsquat der går direkte over i et pushpress.. :superman::superman::superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er den glæde man kun finder i onkel tabatas smertehelvede...

Og frontsquat er god til tabata men prøv evt frontsquat der går direkte over i et pushpress.. :superman:

He sådan som mine lår føles i dag, tror jeg lige vi tager det stillllle og roligt :laugh:

Anyway.

What a week.

Mandag- Frisør

Tirsdag- Tandlæge

Onsdag- Kiropraktor

Tordag- Certificerings test

Fredag- Afhentning af bil.

Naturligvis plus arbejde, træning og andre gøremål.

Torsdagen bød på tredje MCP i rækken. Nu er der kun en tilbage før jeg kan tilføje MCSA til CV`et. Ganske fint.

Dagen i dag har været lang. Meget lang.

Arbejde fra 9-15:30

Sidste dag, da jeg skrider på ferie i næste uge. Fra arbejde og til BMW i Lyngby og hente min bil fra rep.

Det første jeg opdager er en stor løber på motor hjelmen. Great. Efterfølgende, opdager jeg så at de har skrabet frontkofangeren, og fenderen mod noget, så der er store ridser i. Flot.

Og sidst opdager jeg at de ved lak arbejdet på de bagerste paneler ikke har slebet kraterne af, så lige nu er der en stor tydelig overgang mellem original lak, og ny lak. FLOT. En af sjælands største BMW forhandlere.

Nå videre til Lyngby centeret og hente nogle bukser der skulle ligges op. Var lige inde og hilse på Big Mike.

Skred ned i Mr. Harris, i deres "lager salg". Fandt to par bukser, et par til 900 , og et par til 500. Med 50% nedsættelse. Altså 950kr i alt.

Skulle betale, opdager de ikke tager dankort, pga det lager salg dims. Smutter ind og hæver penge, og da jeg skal betale siger han 200kr. Jeg glor dumt på ham, og gentager, æee 200kr. Ja har du ikke taget dem der ovre i bunken, og peger på et bord. Æeem jeg har taget dem der ovre siger jeg og peger på et stativ. Ja, de er fejl mærket, de koster 100kr pr par nu. Æeee javel ok. Du har lige sparet mig for 750kr. Tak for det.

Jeg var lige inde i selve den rigtige butik, og der kostede bukserne altså 450kr pr par. Fatter ikke hvad der sker, men det må være deres problem.

Der efter lidt indkøb til forældrene som tak for lån af bilen, og så en tur i cancer grillen, og så til træning.

Træning start: 18:33

Træning slut: 20:42

Vægt: 80,0 uden sko

Mennesker: Torben F var i hytten

Status: Var noget brugt i dag. Torben skøde endnu en ny pr afsted. Rigtig flot. 3 pr`s efter 4 ugers træning siden sidste pr. Rigtig godt.

Squat

1 x 6 x 50

1 x 3 x 80

7 x 5 x 115

Stilen sucks. Er nød til at få kvalificeret hjælp. Håber måske Prehn vil se forbi en dag. Fordi det går ikke sådan her.

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 8 x 50

9 x 2 x 102,5

1 x 5 x 102,5

Dips

3 x 10 x 21,25 kg + bw

Barbell rows

3 x 5 x 105

Dumbell curls

5 x 5 x 25

Rear Laterals

3 x 5 x 22,5

Ab Wheel

3 x 12 x bw

Og så hjem til de gamle, og så til lyngby med en kammerat, og flytte deres bil hjem til dem, og så til Allerød og hente Sir Prise som var strandet.

Arghh, og nu er jeg hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share