Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Fine pr´s i liggende stem med håndvægte! :bigsmile:

Er det ikke 55kg vi mangler? - i givet fald, bliver det et pænt spring op til 60 kg.

Thanks,

Vi har 50-52,7-57,5-62,7-70

Så lige nu ville et sæt på 55kg være kærkomment. 60 måske også, men ikke super relevant for ret mange medlemmer

Link to comment
Share on other sites

Start: 19:35

Slut: 21:55

Vægt: 83,7

Mennesker: Torben F, BB

Status: Onsdag 8-10 Rep.

Efterhånden har erfaring lært mig at man ikke skal smide en træning ud, på trods af dårlig planlægning. Så efter en dag på kursus, og et par timers general forsamling, og ingen mad siden 12:30 blev der givet gas.

Fed dag. Torben F sprøjtede Pr`s ud. Lovely

Dødløft Max Forsøg

1 x 5 x 60

1 x 3 x 100

1 x 1 x 190 Nem

1 x 1 x 215 anstændig

1 x 1 x 235kg (med straps) all out. Men op kom den. FEDT. PR :4thumbup: :strat::pumpin::firebounce::smilerock::alright::4trumpet::dumbbell_lift::weight_lift:

OL squat (med lidt speed tranning)

6 x 6 x 70

Rotor Træning Reb Band

4 x 15

Flat Dumbell pres

1 x 15 x 25

1 x 8 x 47,5

1 x 8 x 47,5

1 x 7 x 47,5

High Incline db Flies

2 x 8 x 35

Dumbell rows

2 x 8 x 52,7

Military Pres

2 x 8 x 52,5

Chins

1 x 10 x bw

1 x 10 x bw

1 x 9 x bw

Incline Dumbell Curls 2 sæt

2 x 8 x 22,5

Preacher Curls

1 x 4 x 45

1 x 5 x 45

Lateral Raises

2 x 8 x 22,5

Hanging Bench Crunches

3 x 10

Nice dag

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Jeg er på kursus denne uge, og kører hver dag til Hvidovre, fra Bagsværd.

Der er som bekendt en "smule" vejarbejde på E47/E55 Mod Rødby/Gedser

Kl er cirka 8:20 2km fra spilittet mellem malmø/København C og Rødby/Odense, ved Roskilde afkørslen

Mellem de to vejbaner er der arbejde, og flere store grave maskiner. Jeg kører i overhalings banen, i langsom kørsel, ala 50-60kmt.

En af disse store gravemaskine har gabben fuld af grus og sten, og skal til at læsse det op i en stor lastbil der også står mellem banerne, med ladet helt ude til det midlertidige autoværn.

Jeg kan se på afstand at det der går galt, da lastbilen allerede er godt fyldt op. Ganske rigtigt, han hælder, en del af det ruller af, ned af siden på lastbilen, og hvem kører der? Det gør jeg.

KLONK KLONK KLONK , en stor sten rammer motor hjelmen, og forsvinder ud bag ved.

Man sidder lige med hjertet oppe i halsen, men det er morgen trafik, fyldt med biler i begge baner, og helt uforsvarligt at stoppe.

Jeg skynder mig at ringe hjem, og får den vej igennem ringet til politiet, som blot oplyser at det er en forsikrings sag.

Ved ankomst kan jeg se, at min motorhjelm har fået et ordentligt hak, og nogle ridser. Intet at tage fejl af.

Surt show. Bare ærgerligt.

Har haft fat i Vej direktoratet, som siger at indsigelsen skal rettes mod dem. Men jeg står garanteret totalt dårligt i sådan en sag.

Mand hvor er det surt

Link to comment
Share on other sites

:crazy: Fame surt med øsen :unhappy:

Ellers god saft i patværket. Du må snart være lee'ere end Marco med de vægte der :superman:

Ja det er lidt surt.

Jo jeg tror faktisk jeg kan batle Marco. Sådan lige ved ihvertfald.

Men omvendt så er der ik rigtig andre end mig som kører heavy db pres. Ole og Bo som er de virkelig stærke i LVK for tiden, kører normal Barbell bænk. Ole bænker 172,5kg, og Bo kører reps med 150 pt.

Så de er nok langt fra mig.

Link to comment
Share on other sites

Lækker dødløft PR BlackIce! :superman:

Og hvad sker der lige med dine DB patpres...? Vildt! :smile:

Thanks :bigsmile:

Ja jeg ved ik lige hvad der sker med det db pres. Men altså, jeg har jo kørt db pres i laaaang tid. Der er bare kommet lidt ekstra smæk på de sidste måneder. Det er ganske udemærket. Jeg har indstillet til indkøb af 55kg dbs, da springer ellers nok bliver for vildt op til dem vi har på 57,7 :nonono::crazy:

Pt har vi 70-62,7-57,7-52,7 . og 50 i den høje ende. Dem med de skæve tal er fordi der ikke står på dem hvad de vejer.Så det er skiver plus stang, og det er en mystisk meget tyk stang, som vejer relativt meget.

Omvendt så gainer jeg ik rigtig noget masse. Hvilket jeg også mere eller mindre har opgivet, da jeg åbenbart er vildt dårligt disponeret for at tage på. Men styrken kører stødt op. Ret mystisk

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Thanks :bigsmile:

Ja jeg ved ik lige hvad der sker med det db pres. Men altså, jeg har jo kørt db pres i laaaang tid. Der er bare kommet lidt ekstra smæk på de sidste måneder. Det er ganske udemærket. Jeg har indstillet til indkøb af 55kg dbs, da springer ellers nok bliver for vildt op til dem vi har på 57,7 :nonono::crazy:

Pt har vi 70-62,7-57,7-52,7 . og 50 i den høje ende. Dem med de skæve tal er fordi der ikke står på dem hvad de vejer.Så det er skiver plus stang, og det er en mystisk meget tyk stang, som vejer relativt meget.

Omvendt så gainer jeg ik rigtig noget masse. Hvilket jeg også mere eller mindre har opgivet, da jeg åbenbart er vildt dårligt disponeret for at tage på. Men styrken kører stødt op. Ret mystisk

Lyder da lidt underligt, at du ikke gainer på det.. ? Heller ikke bare lidt?

Smid du lige et par før/efter billeder med ½ års mellemrum..! :wink: Min erfaring er, at det er ret svært at se selv, men det er jeg sikker på du også ved. :smile:

Men ja, du får nok brug for et par 55'ere snart! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Råt trukket i DL, især på en dag hvor det lød som om du ikke var 100% klar :4thumbup:
Thanks. Og det er ganske rigtigt, det var ikke lige en 110% dag. Men omvendt, er erfaringen også, at det tit er på de dage man alligevel kan give ekstra gas når det gælder.

Men jeg vil dog sige, at det var mm fra at være all out. Måske under optimale forhold , at der er til 240, men så er det også det.

Lyder da lidt underligt, at du ikke gainer på det.. ? Heller ikke bare lidt?

Smid du lige et par før/efter billeder med ½ års mellemrum..! :wink: Min erfaring er, at det er ret svært at se selv, men det er jeg sikker på du også ved. :smile:

Men ja, du får nok brug for et par 55'ere snart! :superman:

Måske jeg gainer lidt. Men jeg er ikke så god til at tage pics uden for sæsson. Men jeg kan godt prøve at se hvad jeg har. Det er også svært at vurdere fordi jeg har forsøgt at cutte en smule, uden det har været rigtigt helhjertet.

Men ja, håber jeg kan få rykket 55`erne rundt snart.

Link to comment
Share on other sites

Måske jeg gainer lidt. Men jeg er ikke så god til at tage pics uden for sæsson. Men jeg kan godt prøve at se hvad jeg har. Det er også svært at vurdere fordi jeg har forsøgt at cutte en smule, uden det har været rigtigt helhjertet.

Ellers er det bare nogle flere kcal i gabet. Der er intet mystisk i at du bliver stærkere uden at gaine. Hvis du ikke er i kcal-overskud er det jo det der vil ske.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det bare nogle flere kcal i gabet. Der er intet mystisk i at du bliver stærkere uden at gaine. Hvis du ikke er i kcal-overskud er det jo det der vil ske.

Enig!

Og i den forbindelse kan man jo sige, at når du løfter tungere vægte, så bør det ekstra-kcal indtag, jo sætte sig som bøf i stedet for spæk. Måske handler det også lidt om at "turde" give lidt los og ikke være overdrevet nervøs for at få lidt ekstra fedt på kroppen, der jo ikke kan undgås i en muskelopbygningsfase.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er det bare nogle flere kcal i gabet. Der er intet mystisk i at du bliver stærkere uden at gaine. Hvis du ikke er i kcal-overskud er det jo det der vil ske.
Tjooo. Men der skal urimeligt store mængder dårlige carbs til, og det er ikke prisen værd.
Og i den forbindelse kan man jo sige, at når du løfter tungere vægte, så bør det ekstra-kcal indtag, jo sætte sig som bøf i stedet for spæk. Måske handler det også lidt om at "turde" give lidt los og ikke være overdrevet nervøs for at få lidt ekstra fedt på kroppen, der jo ikke kan undgås i en muskelopbygningsfase.

Det er tildels rigtigt nok. Men alt til sin tid. Faktum er dog, at jeg skal svine æde, før der begynder at overveje at komme masse på mig. Altså er jeg ikke specielt godt disponeret. For uanset hvad, går det viiiiirkelig langsomt.

ANyway, jeg skal have råd mht dødløft.

Jeg vil vildt gerne nå de 250kg i år. VI skal ligge en plan her. Help me out :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil vildt gerne nå de 250kg i år. VI skal ligge en plan her. Help me out :laugh:

Jeg tænker umiddelbart på noget sheiko beginners 2 (eller CMS, hvis du en tilpas desperat efter de 250kg i år), - evt. bare for understellet.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænker umiddelbart på noget sheiko beginners 2 (eller CMS, hvis du en tilpas desperat efter de 250kg i år), - evt. bare for understellet.

Det er ret svært (synes jeg) at pille dødløft delen ud af sheiko. Jeg har forsøgt før. Men jeg synes det er næsten umuligt.

Men altså 15kg gain, på 8 måneder. Det er vel ikke helt ude i hampen

Link to comment
Share on other sites

Start: 15:09

Slut: 16:59

Vægt: 84,3 :nonono:

Status: Godt pump i dag

Mennesker: Lidt blandet

OL Squat

6 x 8 x 72,5

Rotor aka RedBand

4 x 15

Flat db pres

1 x 15 x 25

1 x 15 x 40

2 x 13 x 40

High incline db pres

2 x 14 x 35

T-bar Rows

2 x 15 x 57,5

Cable Rows

2 x 15 x 80

Sitting barbell shoulder pres

2 x 15 x 37,5

Cable pulldows

3 x 15 x 80

Standing EZ Curls

2 x 15 x 42,5

Concentrated twohand straight bar cable curl

2 x 15 x 51,25

3D Latearls

2 x 15 x 6

Cable Crunch

3 x 15 x 35

Link to comment
Share on other sites

Det er ret svært (synes jeg) at pille dødløft delen ud af sheiko. Jeg har forsøgt før. Men jeg synes det er næsten umuligt.

Men altså 15kg gain, på 8 måneder. Det er vel ikke helt ude i hampen

Hvorfor skulle du pille dødløft-delen ud?

Med understellet mente jeg både squat og dødløft-delen + hjælpeøvelserne (goodmornings og den slags)

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle du pille dødløft-delen ud?

Med understellet mente jeg både squat og dødløft-delen + hjælpeøvelserne (goodmornings og den slags)

Så er der ikke meget andet tilbage. Ud over lidt pat pres.

Men jeg vil da bestemt overveje det. Ved bare ik om jeg kan holde mig rask. Har ikke de bedste erfaringer med lige det. :smile:

Omvendt må jeg medgive at det efter min erfaring er noget af det jeg har responderet absolut bedst på.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke er til Sheiko er WSB for dødløften jo oplagt. Du har vist aldrig rigtig kørt CAT træning, og i så fald vil der ligge en del kilo i at blive mere eksplosiv.

Med hensyn til din vægt synes jeg det lyder mærkeligt, at du siger at du skal have tarvelige kcal for at tage på. Hvis du spiser som du gør nu, men smider to liter skummetmælk oveni (bare som eksempel), kan jeg ikke se at det skulle medføre andet end at du tager mere masse på stille og roligt. Der er jo ingen, der siger at du skal til at tyre vingummibamser i skabet.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Start: 15:42

Slut: 17:57

Vægt: 83,6

Mennesker: Torben F, Sir Prise

Status: Virkelig flad

OL squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 95

1 x 5 x 97,5

1 x 6 x 100

1 x 5 x 102,5

Rotor aka Red Band

4 x 15

Flat dumbbell pres

1 x 15 x 25

1 x 5 x 52,x

2 x 4 x 52,x

Incline dumbbell pres

1 x 8 x 45

2 x 6 x 45

Yates Rows

3 x 5 x 107,5

Db shoulder pres

1 x 7 x 37,5

1 x 5 x 37,5

Pulldowns med spade greb

3 x 5 x 120

Barbell curls

2 x 5 x 60

Standing dumbell curl

2 x 5 x 27,5

Rear lateral raises

2 x 5 x 22,5

Dragon Flags

2 x 6

1 x 7

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke er til Sheiko er WSB for dødløften jo oplagt. Du har vist aldrig rigtig kørt CAT træning, og i så fald vil der ligge en del kilo i at blive mere eksplosiv.

Med hensyn til din vægt synes jeg det lyder mærkeligt, at du siger at du skal have tarvelige kcal for at tage på. Hvis du spiser som du gør nu, men smider to liter skummetmælk oveni (bare som eksempel), kan jeg ikke se at det skulle medføre andet end at du tager mere masse på stille og roligt. Der er jo ingen, der siger at du skal til at tyre vingummibamser i skabet.

Jeg tager måske også på. Måske ikke. Det er ret svært at sige, fordi jeg samtidig cutter på alle de dårlige vaner jeg har tillagt mig hen over vinteren. Det virker som jeg vokser lidt, på benene, og måske skuldrene for tiden, ommed min vægt går en smule ned af. Men MEGET langsomt

Link to comment
Share on other sites

Hvis du spiser som du gør nu, men smider to liter skummetmælk oveni (bare som eksempel), kan jeg ikke se at det skulle medføre andet end at du tager mere masse på stille og roligt. Der er jo ingen, der siger at du skal til at tyre vingummibamser i skabet.

Nu ved jeg godt det var et eksempel. Men 2 litter skummemælk hvordan silvan vil det give gain? Der er jo intet i af nogen art?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share