Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Den havde jeg helt glemt - ren DIFD!!!!!   

Hæ. Så mangler jeg bare armene til at bære det. Host

Jeg skal lige høre lidt om den general forsamling på et tidspunkt. Jeg havde faktisk tænkt mig at komme selv. Men må ærligt indrømme at jeg havde glemt det var i går. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tja normalt har jeg ikke benyttet mig af forummet på et særlig personligt plan. Jeg er stadig af den overbevisning at man skal passe på med at hælde alt for personlige betragtninger og informationer ud offentligt.

Men da de tanker her vedr. forummet, så vil jeg alligevel gøre det.

Jeg tænker her specielt på Offtopic forummet. Jeg må indrømme at jeg tilstadighed må undre mig. Der er nogle ting på MOL, der snart er lige så faste som at der kommer en Lørdag efter en Fredag.

Det lader til at vi mindst en gang om måneden skal have en tråd der vedr. Relligion. Det i sig selv er der vel ikke noget underligt i. Det er for mange mennesker stadig en stor del af deres liv.

Men i disse tråde er indholdet meget tæt på at være identisk.

Folk har det ofte med at klandre de relligiøse for at prædike, og pådutte andre deres meninger. Men her på forummet er det lige modsat.

Jeg må forundres over den arrogance, og nedladende tone der gang på gang bliver benyttet. Der er åbenbart en gruppe af ikke relligiøse, der ikke kun finder sig selv være meget bedrevidende, men også tvunget til at "redde" andre ud af ilden.

Jeg må også forundres over at hvis man skulle tro disse personer selv, så er de jo langt langt klogere end både højt respekterede videnskabs mænd, og andre brugere på MOL som er uddannede biologer og lign.

En anden betragtning er at det lader til at folk tror de kan skrive alt når de befinder sig på et forum. De kan pludselig udtale sig både om ens person, ens barndom, opdragelse, lykke osv. De kan nemt diagnostiksere en som værende hjernevasket, ud fra en enkelt oplysning om en. Det er imponerende.

Det lader til at disse personer, tror at de vinder en eller anden Online respekt, ved at være arogante, og nedlande for andre.

Personligt kan jeg kun sige, at jeg tager hvert et ord til mig. Om det er IRL, eller Online. Jeg er samme person online som jeg er IRL. Min person er ikke opdigtet på MOL.

Men mon andres er?

Tja. Jeg forundres

Link to comment
Share on other sites

Well det har generelt været lidt af en skod dag. Har sovet for lidt i nat. Haft travlt på arbejde. Været i dårligt humør. Ikke haft den store appetit.

Sov cirka 3 timer da jeg kom hjem fra arbejde.

Tja, jeg vil ihvertfald tage op til overvejelse om jeg gider debatere i OT mere.

Nå men ud over det så var aftenens træning genial. Sir. Christian var også der nede, da jeg dukkede op omkring 22:00

vægten sagde 88,5 efter jeg smed trøjen. Det er endnu en ny PR i kropsvægt. Den flyver afsted lige pt, og det er så fedt. Især fordi fedt procenten ikke er stedet synderligt. Målt med spejl.

Dagtens træning

Pull ups 10X3 med 3,75kg spændt fast til benene

60 sekunders pause mellem sæt

Super Set I

Decline dumbell benchpres aka 32,5kg

VS

Hammercurls aka 20kg

4X6 med 60 sekunders pause.

Det lykkedes mig at komme op på decline bænken med 32,5 kg dumbells i armene. Super fedt

Og ja endnu en gang skete det at jeg blev grebet af en trang til at pose et øjeblik.

:blush:

Super Set II

Seated calf raises aka 75kg

VS

Leg curls aka 45 kg

Leg curls var for lav vægt. Calf raises er ved at blive tunge

4X6 med 60 sekunders pause

til sidst en gang fitness med indbygget grebs styrke

4X6X32,5kg step ups. Og det er 32,5kg i hver hånd selvfølgelig.

Link to comment
Share on other sites

Well det har generelt været lidt af en skod dag. Har sovet for lidt i nat. Haft travlt på arbejde. Været i dårligt humør. Ikke haft den store appetit.

Sov cirka 3 timer da jeg kom hjem fra arbejde.

Tja, jeg vil ihvertfald tage op til overvejelse om jeg gider debatere i OT mere.

Nå men ud over det så var aftenens træning genial. Sir. Christian var også der nede, da jeg dukkede op omkring 22:00

vægten sagde 88,5 efter jeg smed trøjen. Det er endnu en ny PR i kropsvægt. Den flyver afsted lige pt, og det er så fedt. Især fordi fedt procenten ikke er stedet synderligt. Målt med spejl.

Dagtens træning

Pull ups 10X3 med 3,75kg spændt fast til benene

60 sekunders pause mellem sæt

Super Set I

Decline dumbell benchpres aka 32,5kg

VS

Hammercurls aka 20kg

4X6 med 60 sekunders pause.

Det lykkedes mig at komme op på decline bænken med 32,5 kg dumbells i armene. Super fedt

Og ja endnu en gang skete det at jeg blev grebet af en trang til at pose et øjeblik.

:blush:

Super Set II

Seated calf raises aka 75kg

VS

Leg curls aka 45 kg

Leg curls var for lav vægt. Calf raises er ved at blive tunge

4X6 med 60 sekunders pause

til sidst en gang fitness med indbygget grebs styrke

4X6X32,5kg step ups. Og det er 32,5kg i hver hånd selvfølgelig.

<{POST_SNAPBACK}>

Hey champ.... Godt at se du begynder at gaine lidt vægt! Sådan... keep eatin :4mewantfood: :4thumbup:

Vi må arrangere noget aftens-pose endag, lungbrush, dig og mig.. Med cam osv :) Jeg kan ik selv tage nogle ordentlige nogle synes jeg...

big m

Link to comment
Share on other sites

Først PR i kropsvægt

88,6 mener jeg den sagde i dag. SYGT

Nå Squat

117,5kg

10X3

Det var grotesk tungt. Men det blev altså ikke med 60 sekunders pause. Kun de første 5 sæt. Resten af dem blev med mellem 70 og 120-130 sekunder.

Super Set I

Closegrip bp 80kg

VS

Bendover barbell rows 70kg

4X6reps 60 sekunders pause

Super set II

Skull chrushers 27,5kg plus stang

VS

EZ Curls 35kg plus stang

4X6 60 sekunders pause

Hanging leg raises

4X6

Tja det var en rimelig ok træning. Der var tusind unger der nede, og det var ikke til at koncentrere sig.

Jeg fik talt lidt med Bo. Og fik tilbudt en plads i bestyrelsen, hvis jeg var interesseret. Men ved ik helt.

Lungbørsten var der i 5 min, og var selvfølgelig sygt ond

Link to comment
Share on other sites

Det er ved at være et helt ok biceps curl du har dig, men det sksla man jo også have med den vægt ... :wink: Lee squat - godt det ikke er mig, ville gå helt kold på de korte pauser der!! :blink:

Apropos bestyrelse, så ved jeg Steen gerne vil have den almindelig plads og at jeg ikke har noget imod at få sekretær posten, så hvis du ikke er så hooked på det skal du ikke lade dig presse.

Fee at høre at det ikke så helt skidt ud trods weekendens carbtivoli :innocent:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Apropos bestyrelse, så ved jeg Steen gerne vil have den almindelig plads og at jeg ikke har noget imod at få sekretær posten, så hvis du ikke er så hooked på det skal du ikke lade dig presse.

Fee at høre at det ikke så helt skidt ud trods weekendens carbtivoli

Ok. Cool. Jeg må indrømme at jeg har det fint med bare at hjælpe lidt til. Jeg synes det andet er lidt mere end jeg har tid og lyst til.

Men de mangler så også en kasserer. Men det gider jeg ikke lige være. he

Nej det så ikke skidt ud. Det så grotesk ondt ud. Du er jo hjernedød. og det er så fedt.

Du bliver en LVK legende.

Link to comment
Share on other sites

Hej Sortis,

Jeg kiggede lige ind fordi din log - det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det. 

Hr. K

Hej du. Hyggeligt du kiggede ind.

Min log har desværre været helt død for aktivitet en lang periode. Men nu er der begyndt at ske lidt igen.

Så det er altid rart med lidt ekstra liv.

På linie med Hall og Fame BB'eren Nikolaj "Blackice Skvåt burner" og Bo "Forced till you drop" Bille...

Haha

Det positive er at man i LVK hurtigt kan blive stor sammenlignet med de andre.

Det lyder godt at sige at man ligger i top ti blandt de største.

(Indtil man ser de andre) :laugh:

Kommer nogen af jer ned i aften?

Jeg skal fyre 10 sæt bænk af. Dog har jeg lidt irritation i skulder og albue. Men skulle gerne ha nogle sæt med 107,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Nå nu har jeg fået benchpres programmet af Mr. Mike

Så skal jeg lige ha justeret lidt ind på add on øvelserne.

Mandag: bryst, skulder, triceps (bænkpres høj-rep dag)

Bænkpres (se cyklus excel ark)

Dumbell skulderpres 3 sæt x 6-8 reps

Dumbell side laterals 3 sæt x 6-8 reps

Push Downs 3 Sæt X 6-8 Reps

Dumbell hammer curls 3 sæt x 6-8 reps

Onsdag: ryg, biceps

Dødløft 5 sæt x 3-5 reps

Bent over rows 3 sæt x 6-8 reps

Chinups 3 sæt x 6-8 reps

Barbell curls 3 sæt x 6-8 reps

Fredag: bryst, skulder, triceps (bænkpres lav-rep dag) og ben

Bænkpres (se cyklus excel ark)

Military presses 3 sæt x 6-8 reps

Cabel Rows 3 sæt x 6-8 reps

Close grip bænkpres 3 sæt x 6-8 reps

Squat 3 sæt x 3-5 reps

Leg curls 3 sæt x 6-8 reps

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Det var sådan semi ok

Skulderen drillede lidt i dag.

Benchpres 7X3X107,5kg 1X2X107,5kg

Det var så alt hvad det blev til.

60 Sekunders pause mellem sæt

Super set I

Rumænsk dødløft 95kg

vs

Military pres

4X6

Manglede en rep i sidste sæt military pres

60 sekunders pause

Super set II

Standing calf raises 220kg

VS

Upright rows 50kg

4X6 også 60 sekunders pause

Sidste øvelse

Push downs 4X6X92,5kg

60 sekunders pause.

Og det var så det

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror snart jeg vil lave en lille statistik over hvor ofte der er blevet postet eller foretaget relligiøse diskussioner i OT.

Igen må jeg sige at det er påfaldende så meget behov ekstremisterne hos ateisterne har for at nedgøre de få relligiøse der skulle have våget sig her ind.

Strange

Link to comment
Share on other sites

Nå men så må jeg vel helre knaste dagens træning ind.

Stille og rolex. Sidste trænings pas i det her program. Skulderen var ikke helt god, men med en ordentlig omgang opvarmning blev det helt fornuftigt.

Man skulle tro jeg var dopet for tiden. Dagens vægt var endnu en PR 89,1kg. SYGT

Jeg lagde ud med :

Chins

10X3

60 Sekunders Pause, og 5kg hæftet på fødderne.

Super Set I

Decline dumbell pres 35kg

VS

Hammercurls 20kg

4X6 med 60 sekunders pause.

I sidste sæt decline fik jeg kun 5 reps. Men ellers var det ret fornuftigt.

Superset II

Sitting calf raises 80kg

VS

Leg curls 50kg

4X6 reps med 60 sekunders pause

Og til sidst blev det til

4X6 step ups med 35kg i hver hånd. Igen 60 sekunders pause.

Link to comment
Share on other sites

Nå.

Da det lader til jeg har fået en inflamations skade i venstre skulder kapsel er bænk programmet udsat på ubestemt tid. ØV

Planen er som følger. Resten af denne uge holder jeg SD.

Jeg indkøber xxx antal fikse olie kapsler og indtager 8 af disse om dagen hele Marts måned.

På Mandag begynder jeg på et HST program, og følger de originale REP ranges, for at skåne skulderen. 15-10-5

Ud over det overvejer jeg at begynde at rippe ned fra på Mandag. Med assistance fra Børsten og Big Mike.

Mit HST kommer til at bassere på dette fundament, men skal justeres lidt ind.

Pat BP 2

Ryg Pulldowns 2

Ben Ben pres 2

Ben Keystone 2

Pat Incline Dumbell presses 2

Ryg Yates rows 2

Pat Cabel X 2

Nakke Shrugs 2

Biceps BB.Curls 2

Triceps Fransk pres 2

Skulder Side Laterals 2

Skulder Rear Laterals 2

Mave Cabel Crunch 2

Læg Stående Calf Raise 2

Link to comment
Share on other sites

Nå så var jeg en tur til Kiropraktoren.

jeg er ikke vidre overbevist om det var løsningen. Men nu er det prøvet.

Jeg forklarede ham sympotmerne efter han lige havde tjekket lænd osv som han plejer. Han lavede nogle forskellige tricks, og fandt ud af det var min 6 ryg hvirvl der sad forkert. Det rumsterede han så lidt rundt med, og sagde det var det.

Min skulder er blevet afgjort mere bevægelig og stærk, men synes smerten er den samme. jeg spurgte ham om det kunne give udslag i ømhed og irritation, men det svarede han ik rigtig på.

Jeg spurgte om jeg skulle tage hensyn til det i min træning, og det synes han jeg skulle.

Ok så.

Men det var en rimelig lang behandling i dag.

Jeg var meget tæt på at køre ind og lave 15 dødløft singels men besluttede at jeg ville holde mig til min hele uges SD.

Han lavede noget fitilihut med en magnet på min skulder mens han pressede på min højre arm. Snedigt så det ud, men om det gjorte nogen forskel ved jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Nej bestemt ikke.

Jeg kommer der fast cirka hver 3 måned for at holde styr på ryggen efter jeg er begyndt at løfte en del styrkeløft.

Jeg gav 155kr for en tur som i dag. og så betaler sygesikring danmark en god slat.

Synes bestemt ikke det er galt.

Nå men jeg kunne selvfølgelig ikke holde mig væk fra centeret i dag. FLOT HEINO

Nå men det var en fantastisk følelse at være tilbage. Efter ET misset trænings pas :bigsmile:

Jeg startede ud med de 4 øvelser fra Bodyzones antiskulder skade program.

Så kørte jeg 3 sæt benpres, 1 sæt incline db pres, 1 sæt decline db pres, 1 sæt leg extensins, 3 sæt cabel curls, og 5 dødløft singels.

Jeg følte mig som den vilde pind i dag. Vægten skrev 88,8

det er vidst ikke tid for mig til at rippe. He jeg følte mig SÅ PONY i dag.

Ud over det var der MEGA mange da jeg kom 21:00 cirka.

Så 21:30 valgte jeg at slukke anlæget, og tyre dem ud.

Og jeg trænede vidre så de kunne gå i bad. Lidt efter kom et par af dem tilbage, og spurgte om hvis nu det var om de så ikke godt måtte lukke.

ARGHH jeg hader det. Jeg er SÅDAN en SKOD aften lukker. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Det skal lige siges at alt træningen kunne foretages uden smerter. Både in og decline db pres kørte fint. Det eneste der smertede lidt, var at få vægtene i position.

Men anyway på trods af det følte jeg mig SUPER svag. Jeg tror det er fordi kroppen er gået på NØD program. Så det hele bliver udført lidt mere gentel, og med noget lavere vægte.

NUUUUJ jeg glæder mig til at køre Big Mikes Bænk program når jeg er frisk igen.

Jeg skal nødig ha at han og Lung Batler mit bænkpres :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share