Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Til trods for at de missede løft var det sq godt gået alligevel - og du var også den eneste der råbte HELT igennem ved dine egne løft! :4thumbup: Det er jo egentlig min skyld med dødløften da jeg pressede dig :blush: Men det holder sq at tage forsøget og gå ned i røg og damp istedet for den minimalistiske taktik der fik dig ned med nakken :dry::laugh:

Nå men det var nu en ok sjov oplevelse og fee dag!! og tillykke med PRs'ne trods alt! :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Til trods for at de missede løft var det sq godt gået alligevel - og du var også den eneste der råbte HELT igennem ved dine egne løft!  Det er jo egentlig min skyld med dødløften da jeg pressede dig  Men det holder sq at tage forsøget og gå ned i røg og damp istedet for den minimalistiske taktik der fik dig ned med nakken 

Nå men det var nu en ok sjov oplevelse og fee dag!! og tillykke med PRs'ne trods alt

Tja jeg er også godt tilfreds sådan overall. Især bænkpres gik over alt forventning.

Lidt skuffet over at jeg failede med 150kg i squat. I dødløft var der klart til mere end 170kg, men 200kg er stadig lidt over målet.

Mht hvis skyld det er, kan det kun være min egen. Jeg er lige glad om jeg blev 2 eller 3 eller 4.

Jeg synes dog ikke MOLLERNE stak nok af fra de andre. Det var nogle flotte løft der blev lavet for mange af de nye.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været ret overrasket over kroppens reakation på 3 kampen igår. Jeg har været totalt død og træt hele dagen.

Me2! :gal: Tror aldrig jeg har følt mig så tappet for kræfter før. Har jo så heller ikke prøvet at maxe i alle tre store på en dag før, så det er nok det, der gør det. Især min ryg er fuldstændig smadret - måske heller ikke det smarteste at tage to forgæves forsøg på 200 i dl, men håbede på mirakler :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Især min ryg er fuldstændig smadret - måske heller ikke det smarteste at tage to forgæves forsøg på 200 i dl, men håbede på mirakler 

hehe nej jeg er også Pænt øm i ryggen. Men det var jeg allerede efter mit mislykkedes forsøg med 150kg i squat. Squat er og forbliver åbenbart min store svaghed.

Hvis du er ligsom mig, så irriterer du dig sikkert stadig lidt over dit spring var 180 til 200. du kunne sikkert også ha fået 190kg op.

hehe

Typisk

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg har fulgt lidt med i din træning her på det sidste. Det er meget interessant at se dine resultater i forhold til din træning. Træningen har været ganske fornuftig med mange lette vægte.

Nogle mennesker tror at man bliver stærkere af kun at træne tungt, men sådan behøver det ikke altid at være.

Flot stævne trods dine satsede løft.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg har fulgt lidt med i din træning her på det sidste. Det er meget interessant at se dine resultater i forhold til din træning. Træningen har været ganske fornuftig med mange lette vægte.

Nogle mennesker tror at man bliver stærkere af kun at træne tungt, men sådan behøver det ikke altid at være.

Flot stævne trods dine satsede løft.

Vetö

Thanks.

Bestemt rigtigt. De sidste 6 uger har været en del cat træning og teknik træning for mit vedkommende.

kun de sidste to uger op til stævnet har der været tunge løft

Link to comment
Share on other sites

dagens træning. Er begyndt på et nyt program.

Følte mig ærlig talt pænt smadret i dag. Men vi prøvede nu alligevel

Squat 9X3X112,5 og 1X2X112,5. Sidste sæt måtte jeg springe en rep over, da mit knæ til sidst gjorte for nas.

70 sekunders interval mellem sæt

Superset:

Closegrip benchpres 70kg vs bent over barbell rows 60 kg 4X6

Med 60 sekunders interval

Superset:

Skull chrushers 20kg plus stang, vs standing barbell curls 30kg plus stang

4X6 med 60 sekunders interval

Hanging leg raises

4X6

Med 60 sekunders interval

Det kan jeg så godt mærke jeg ikke lige er vandt til. pyyy

Link to comment
Share on other sites

Gal hvor er det sjovt at gå tilbage til side 1 i sin log. Det tragikomiske er at læse sine egne indlæg. Det er "desværre kun 4år siden. Jeg var den gang en 17årig gut, som synes han havde rimelig godt styr på træning.

Men er du vild nogle "air head" kommentarer der er kommet ud ind i mellem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber på 120kg i max pres i de her år. Vil gerne op på 100kg i workset i løbet af 4-5 måneder.

Men det er uden tvivl en kæmpe fordel for dig at du kører 100% seriøst og intenst.

Men håber det går idag. Tror dog at det kommer til at knibe. Kørte med 3X5x80 sidste gang, og det sidste sæt var rimelig hårdt. så det bliver nok en kamp i dag. Men viljen er der ihvertfald.

4 Feb 2002 har jeg skrevet ovenstående. LOL

Først i Lørdags bænkede jeg 125kg. haha

SYGT nederlag haha

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber på 120kg i max pres i de her år. Vil gerne op på 100kg i workset i løbet af 4-5 måneder.

Men det er uden tvivl en kæmpe fordel for dig at du kører 100% seriøst og intenst.

Men håber det går idag. Tror dog at det kommer til at knibe. Kørte med 3X5x80 sidste gang, og det sidste sæt var rimelig hårdt. så det bliver nok en kamp i dag. Men viljen er der ihvertfald.

4 Feb 2002 har jeg skrevet ovenstående. LOL

Først i Lørdags bænkede jeg 125kg. haha

SYGT nederlag haha

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh hvad hulan det er nu stadig et godt løft! Hvad med det her ... skrevet i sommeren 2003 af mig:

jeg skulle videre til næste øvelse.

Som var dødløft - jeg følte mig godt varm og frisk i den nedre del af ryggen, så idag skulle det være - Vægten SKULLE øges over de 8 x 100 tilsidst.

10 x 40

8 x 70

8 x 100 - gik fint, så jeg smed tyve mere på...

8 x 120 --- yeah! De kørte sq ok - det var hårdt, men jeg fik bevist overfor mig selv at der VAR mere at give af.

:w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg skulle videre til næste øvelse.

Som var dødløft - jeg følte mig godt varm og frisk i den nedre del af ryggen, så idag skulle det være - Vægten SKULLE øges over de 8 x 100 tilsidst.

10 x 40

8 x 70

8 x 100 - gik fint, så jeg smed tyve mere på...

8 x 120 --- yeah! De kørte sq ok - det var hårdt, men jeg fik bevist overfor mig selv at der VAR mere at give af.

:w00t::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

haha nice1 mate :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Haha Henrik, du forstår da at opmuntre. haha

Nå dagens træning

Benchpres 10X3X100kg med 60 sekunder mellem hvert sæt.

I sæt 6 var ordet TOTAL failure ved at få ny betydning. Da jeg opdagede i rep to, at der stod en schæffer hund med hovedet mellem mine ben. PÆNT svært at fuldføre et løft. haha

Der var så en eller anden professor der havde taget sin hund med ind i centeret. Nå men den lå nu ellers pænt resten af tiden, så jeg sagde ikke noget :laugh:

Super set

Romænsk dødløft 80kg vs military pres.

4 sæt 6 reps 60 sekunder mellem hvert supersæt.

De sidste to sæt military pres fik jeg 5 og 3 reps i

Superset

Standing calf raises 200kg

VS

upright rows 40kg (jeg er ikke sikker på jeg ved hvad øvelsen er)

4 sæt 6 reps, og 60 sekunder mellem hvert superset.

Triceps pressdowns

4 sæt 6 reps 85kg

60 sekunder mellem hvert sæt.

Da jeg skulle lukke lykkedes det igen et par af gutterne at overtale mig til at lade dem blive og lukke selv. MAND hvor er jeg svag :blush:

Link to comment
Share on other sites

Standing calf raises 200kg

Det er da nogle ok. lee'e kalveløft at slæbe rundt med! :4thumbup:

Sejt med en schæfer mellem benene i bænk, det er der nok næppe mange andre der har prøvet :laugh: Det må give noget ekstra på patten!! :w00t::tongue:

Vil du låne "the bad cop-attitude" for en aftens tid? :mad: SÅÅÅ U´!!! :laugh:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Sejt med en schæfer mellem benene i bænk, det er der nok næppe mange andre der har prøvet  Det må give noget ekstra på patten!! 

Vil du låne "the bad cop-attitude" for en aftens tid?  SÅÅÅ U

Ha ja jeg forventer det giver 6.249 procent ekstra på patten.

Og ja tak jeg vil gerne låne lidt af den attitude.

Stod siger du? Det er altså det du kalder den... 

Den er over midnat what can you do...

ja altså og jeg havde endda taget ekstra store bukser på i dagens anledning, men det er pænt svært at skjule liggende på en bænk med 100kg på brystet (ja hun var lidt stor i det)

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå det var lidt en skod aften.

jeg har fulgt en Auktion på Ebay. Der har i 7 dage ikke været et eneste bud.

25min før afslutningen byder jeg 2200 pund, som er start prisen. Da jeg kommer hjem fra træning er der et eller andet får som har budt 50 pund over mig. Det er godt nok fessent.

Nå men aftenens træning

Chin ups

10X3 reps

70 sec pause mellem sæt

Super set

Decline dumbell bench press 27,5kg vs standing hammer curls 20kg

4X6reps 60 sec pause

Super set

Seated calf raises 65kg VS Leg curls 40kg

4X6 reps 60 sec pause

Lunges 20kg

4X6

Jeg aner ikke om jeg gjorte det rigtigt. Men 60 sec pause mellem sæt.

Det var som sådan kun 3 rep til hvert ben jo. Jeg er ikke klar over om det gælder som 6 rep

Link to comment
Share on other sites

  Feee!!

Surt med Ebay - Hvad var det du ville købe?

Yeah og sådan ser min morgen mad for det meste ud om fredagen :4thumbup:

Mht hvad jeg ville købe "you will see later" (indsæt hemmelighedsfuld smily her)

og nej der er ikke et powerrack til lvk, eller en oppustelig arnold, sorry :laugh:

Men vi to kommer aldrig til at mangle doping igen :w00t:

Haha nej, det skal jeg nok fortælle. Lidt senere

Link to comment
Share on other sites

   Feee!!

Surt med Ebay - Hvad var det du ville købe?

Yeah og sådan ser min morgen mad for det meste ud om fredagen :4thumbup:

Mht hvad jeg ville købe "you will see later" (indsæt hemmelighedsfuld smily her)

og nej der er ikke et powerrack til lvk, eller en oppustelig arnold, sorry :laugh:

Men vi to kommer aldrig til at mangle doping igen :w00t:

Haha nej, det skal jeg nok fortælle. Lidt senere

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan da ikke bare advertere sådan en gåde udan at komme med et svar! Jeg er i hvert fald blevet enormt nysgerrig. 2200 pund. Aldrig mere brug for doping. Er du ved at investere i en jerseyko? Har du gang at købe en containerfuld kreatin? Hvad sker der?

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share