Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg har 7 pas tilbage i HST. Skal i gang med at se på hvad jeg skal køre af power program. Skal se lidt på bænken. Ville gerne kunne presse 130-140kg. Men de 130 er nok mere realistiske end de 140. Squat og dødløft kan jeg næppe vinde meget på. Skal bare ned og køre nogle lav rep igen.

Smolov Jr.?

Kort, hårdt, effektivt :smile: I værste fald er det kun 4 uger du bruger på det.

Link to comment
Share on other sites

Så er manken klippet af. HULK

Albuen driller. Så jeg har shoppet fiske olie til den helt store guld medalje i dag. Så kører vi lidt fisk den næste tid.

I morgen er sidste 10 rep pas. Hvilket jeg glæder mig til at er overstået.

Jeg har brug for inspiration til et nyt styrke program. Varigheden bliver noget der minder om 6 uger . 3 pas om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Fiske olie er always, ikke nogen gange :wink:

Hvorfor var du ikke nede og brænde late night, man bliver ikke lee af at blive klippet :tongue:

Jammen åeeeeeeeee jeg gider ikke alle de piller konstant. Ender som Michael der har et helt medicin skab med til træning :bigsmile:

Det var også meningen at jeg skulle have late night burn, men så var der lige en frisør, og så lige hjem og så lige en sofa, og vupti så var klokken ni, og så var det lige at jeg ikke gad :cola:

Så der skal brændes i morgen. I øvrigt skal det lige siges til min forsvars liste at jeg skal lave 3X10X145 i kødløft så jeg skal helst være 105% oven på ellers gennemfører jeg ikke

Link to comment
Share on other sites

Jammen åeeeeeeeee jeg gider ikke alle de piller konstant. Ender som Michael der har et helt medicin skab med til træning :bigsmile:

Det var også meningen at jeg skulle have late night burn, men så var der lige en frisør, og så lige hjem og så lige en sofa, og vupti så var klokken ni, og så var det lige at jeg ikke gad :cola:

Så der skal brændes i morgen. I øvrigt skal det lige siges til min forsvars liste at jeg skal lave 3X10X145 i kødløft så jeg skal helst være 105% oven på ellers gennemfører jeg ikke

Omega 3'z er da ikke så slemt. Jeg spiser dem bare med mine main meals, så er det klaret :smile:

Så lad gå med kødløften, men du var tæt på en udelukkelse af LGDBGISOA !!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det blev lige til en late night måling af det der skal forestille at være mine overarme.

Og ganske rigtigt så var det vokset. Første måling sagde 145cm. Lidt overraskende, men hey jeg har givet den en skalle. Men så havde jeg åbenbart vendt måle båndet om, så næste mål blev 41,5 CM. Så lidt er der sket. De er stadig fesne, men det kommer lige så stille og roligt.

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Omega 3'z er da ikke så slemt. Jeg spiser dem bare med mine main meals, så er det klaret :smile:

Så lad gå med kødløften, men du var tæt på en udelukkelse af LGDBGISOA !!!

Nej de er fine nok. Jeg shopper dem i netto til 18kr pakken. Det er fint. Jeg er bare lidt modstander af alle de ekstra ting man skal æde pga sin workout. Men det virker jo det skidt.

LGBDGISOA??? :blink: Hehe, hader når jeg bliver udelukket af ting jeg ikke ved hvad er.

Link to comment
Share on other sites

og ganske rigtigt så var det vokset. Første måling sagde 145cm. Lidt overraskende, men hey jeg har givet den en skalle. Men så havde jeg åbenbart vendt måle båndet om, så næste mål blev 41,5 CM. Så lidt er der sket. De er stadig fesne, men det kommer lige så stille og roligt.

:laugh:

God gun der!

Link to comment
Share on other sites

Jammen åeeeeeeeee jeg gider ikke alle de piller konstant. Ender som Michael der har et helt medicin skab med til træning :bigsmile:

Det var også meningen at jeg skulle have late night burn, men så var der lige en frisør, og så lige hjem og så lige en sofa, og vupti så var klokken ni, og så var det lige at jeg ikke gad :cola:

Så der skal brændes i morgen. I øvrigt skal det lige siges til min forsvars liste at jeg skal lave 3X10X145 i kødløft så jeg skal helst være 105% oven på ellers gennemfører jeg ikke

:nonono::nonono::nonono:

Han var ikke til at lokke ud af hans hule.. jeg var ellers helt sikker i min sag... han skulle træne!!

Men han nægtet..

Så tog vi en alvorlig snak om Ludvig istedet..

Sorry... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

I er nogle tosser :4thumbup:

LGDBGISOA = Lee gutter der brænder godt igennem sent om aftenen
:laugh::laugh: Hvorfor gættede jeg ikke det
God gun der!

Thanks :cooldance:

:nonono::nonono::nonono:

Han var ikke til at lokke ud af hans hule.. jeg var ellers helt sikker i min sag... han skulle træne!!

Men han nægtet..

Så tog vi en alvorlig snak om Ludvig istedet..

Sorry... :rolleyes:

Hehe nej jeg var lidt tung at danse med. Men i dag har jeg serviceret Ludvig. Først blev der gjort rent, og så blev der købt, og derefter serveret en portion levende fårekyllinger. Så kan livet ikke blive meget bedre når man er en lille gekko.

:4thumbup:

Dagens træning

Start:15:58

Slut: 18:14

Vægt: 93,8

Mennesker: Først kom baby dunken, og så Mike. Ganske hyggeligt. Selv om den lille kævede totalt. Men så fik vi freestylet lidt igen. Vi er feeeee begge to

Status: Sidste trænings pas i 10 rep cyklusen. TAK. For silvan jeg er brændt aw. Albuen har drillet lidt de sidste dage. No good

Dødløft. 1X10X60 1X5X100 1X2X120 3X10X145 :devil: For silvan da det lynede og tordnede i lænden. Men tungt var det faktisk ikke. Jeg tror jeg er ved at blive stærk i dødløft. Nice

BenpresA1 3X10X270 Nu gider jeg snart ik mere. HYL

Leg extensionsA1 1X8X40 1X8X40 1X13X40 (mike og honkey var skyld i jeg ikke kunne supersætte til sidst. SVIN)

Flat Dumbell pres 1X15X17,5 1X9X42.5 2X8X42,5

Incline db Bænkpres | b 40Kg 2X8 Easy. Mike synes de skulle være dybere :laugh::laugh:

Yates Row | b 80kg 2X10

db shoulder pres | c 30kg 2X8X30kg Yeah

Pulldown med spade greb| c 100kg 2X10 Nice

Frenchpres| d 55kg 1X9 1X8 . Jeg stopper med denne øvelse nu. Formen bliver ringere og ringere. Synes jeg snyder for meget.

Hammer Curl | d 30kg 1x10 1X8

Push Downs| e 92,5 2X10

Ronnie curls | e 72,5kg 2X10

3D Shoulder (laterals trisæt) 12,5kg 2X10 AVVVV

The end. :sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Er ved at skrue på lidt styrke program med Henning Friis.

Det bliver noget med Bænkpres og Squat 3X om ugen. Der bliver tale om mellem 65-90%, 1-5 reps, og 5-8 sæt.

Dødløft bliver sandsynligvis kun en eller 2 gange om ugen. Det er ikke på plads.

Hjælpe øvelserne er heller ikke valgt

Link to comment
Share on other sites

There.. :smile: Men nu har du jo fået personlig træner på.. :wink:

Mkay..

Du kører det 4. gange ugentligt, for 1, måske 2 øvelser. (dødløft + milli, eller squat + bænk fx)

SætxReps ændrer sig fra gang til gang, i takt med at vægten øges.

5sætx7reps

6sætx6reps

7sætx5reps

8sætx4reps

10sætx3reps

Forfra med +5 kg per runde, og endnu engang med 10 kg - dette er vurderet ud fra dit indtastede max.

En gang progressiv overload.

LaMotta har haft god fremgang med det for nylig.
:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share