Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Så er jeg på banen ... wheeee!!

Synes det ser fornuftigt nok ud, du kommer godt rundt og der er stadig fokus på patten. Det eneste der springer mig i øjnene er at du har valgt at kørt leg curls. Den er så tarvelig, kører den selv kun når jeg er brændt aw, eller efter i sammenhæng med SL dødløft - hvorfor ikke skifte den (og måske også leg ext.) ud med SL dødløft for at supllementere squatten bedst muligt??

Ellers godt at se du er på banen igen, ved ikke om jeg træner i morgen da jeg er lidt småsløj, men måske er der late night posedown :4flex: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ellers godt at se du er på banen igen, ved ikke om jeg træner i morgen da jeg er lidt småsløj, men måske er der late night posedown
Yeah. Det holdt hårdt. Mandag-Lørdag med næsten i vejret. Ikke fedt. Men det lader til jeg ikke har tabt et gram. Det er cool. Jeg er der i morgen aften ihvertfald. :smile:

Mht kosten så prøver jeg primært at få late night ædelse ned. Morgen går nogenlunde, også fordi vi får lidt på jobbet. Men det kniber stadig, fordi jeg absolut ikke er morgen mand.

Det eneste der springer mig i øjnene er at du har valgt at kørt leg curls. Den er så tarvelig, kører den selv kun når jeg er brændt aw, eller efter i sammenhæng med SL dødløft - hvorfor ikke skifte den (og måske også leg ext.) ud med SL dødløft for at supllementere squatten bedst muligt??

Det kunne man godt. Jeg havde tænkt at skifte mellem squat og dødløft. Dvs jeg enten squatter eller dødløfter hvert trænings pas. Men jeg skulle måske bruge noget ben pres i stedet? for de andre så?

Link to comment
Share on other sites

Det kunne man godt. Jeg havde tænkt at skifte mellem squat og dødløft. Dvs jeg enten squatter eller dødløfter hvert trænings pas. Men jeg skulle måske bruge noget ben pres i stedet? for de andre så?

Jo, helt sikkert, det vil også give mere til DL og Squat end iso øvelserne

Link to comment
Share on other sites

Hvordan det Steen? Var det en squat skade eller?

Uf en dag.

Op klokken 06, efter at være kommet i seng ved midnat. Var på job 06:45.

Der startede 5 nye i IT igår, og en af dem er en der skal overtage nogle ting fra mig, så jeg har en Traniee på. Hvilket gør der er lidt ekstra at se til. Plus en masse møder da jeg skal redesigne vores Antivirus setup.

Så hjem, og der kom min nye room mate. Fantastisk. Ludvig og jeg er allerede ved at blive venner. Totalt hyggeligt. Aner ikke hvor mange prots der er i sådan en bandit, men nu må vi se. Jeg vedhæfter et billede af ham.

Start:20:38

Slut :21:55

Vægt: 91,2 Uden Sko. Havde glemt trænings sko. Og startede i øvrigt med at knalde min albue ind i en dørkarm. Det gør stadig ondt. FLOT

Dødløft : 3X15X90

BenpresA1 3X15X180

Leg extensionsA1 1X15X40 1X9X40 1X10X40 Det bed helt sindsygt i superset med benpres.

Flat Dumbell pres 25kg 3X15

Incline db Bænkpres | b 20Kg 2X15

Yates Row | b 55kg 2X15

db shoulder pres | c 15kg 2X15

Pulldown med spade greb| c 72,5kg 2X15

Frenchpres| d 30kg 2X15

Hammer Curl | d 15kg 2X15

Push Downs| e 62,5kg 2X15 (fik arbejdet lidt med stilen)

Ronnie curls | e 45kg 2X15

3D Shoulder (laterals trisæt) 5kg 2X15

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Start:18:45

Slut :20:10

Vægt: 91,8

Squat 3X15X65kg

BenpresA1 3X15X190

Leg extensionsA1 1X7X40 1X8X40 1X9X40 Hvor ringe. Men det er en lille add on.

Flat Dumbell pres 27,5kg 3X15

Incline db Bænkpres | b 22,5Kg 2X15

Yates Row | b 57,5kg 2X15

db shoulder pres | c 17,5kg 2X15

Pulldown med spade greb| c 75kg 2X15

Frenchpres| d 32,5kg 2X15

Hammer Curl | d 17,5kg 2X15

Push Downs| e 65kg 2X15

Ronnie curls | e 47,5kg 2X15

3D Shoulder (laterals trisæt) 5kg 2X15

Link to comment
Share on other sites

Snupper du gaineren med? Eller er det endnu en dag med Mathilde i mit liv

Jeg må faktisk erkende at jeg har sat en del til livs mens jeg var syg :blush: Fordi at den grimme smag trods blev opvejet af det manglede føde indtag. Så der er ikke meget.

Men jeg arbejder på noget til dig. Men det kan vi lige tale om på messenger

Link to comment
Share on other sites

Ikke en optimal dag. Kunne ikke komme op i morges, så ringede og sagde jeg mødte en time senere. Har brugt det meste af dagen på at tegne og spekulere over vores nye antivirus layout. Det er lidt en kunst med 62 lokationer, 5000 brugere, og xxx antal servere.

Start: 21:54 (var der 21:25 min der gik kæve i den med børsten)

Slut :23:00 stoppede her. Men var ikke færdig. Men der var udsolgt.

Vægt: 91,8

Mennesker: Børsten. Som så mega massiv ud. :devil:

Dødløft 3X15X100 Sygt

Benpres: 3X15X195

Leg extensionsA1 1X8X35 1X10X35 1X10X35

Flat Dumbell pres 30kg 3X15

Incline db Bænkpres | b 25Kg 2X15

Yates Row | b 60kg 2X15

db shoulder pres | c 20kg 2X15

Pulldown med spade greb| c 77,5kg 2X15

Stoppede her. Tager resten i morgen. Der var udsolgt. Jeg var så fysisk utilpas pga træthed, og svimmelhed, så jeg ikke synes det var det værd.

Link to comment
Share on other sites

Mega massiv ...ahh :blush: Følte mig godt nok slatten i det meste :laugh: Ellers hyggeligt nok, synd du var så afbrændt, husk nu på at kalorierne også har noget sige der :wink:

Iøvrigt afsindigt at skulle styre det job der. Jeg brokker mig bare der er ævl med min egen PC

Ja det gik lidt i filur fordi det blev så sent. De 15 rep pas er drænende nok i forvejen. Jeg var helt flad, lavede ikke andet end at drikke vand. Men jeg fuldfører det sidste i dag.

Jeg håber så træningen i aften bærer præg af det. Der burde være til lidt ekstra sæt.

Tja det er værre end det lyder. Men det er hjernedødt tungt at arbejde med. Jeg har to design møder i næste uge med leverandører. Man skal ihvertfald tænke sig grundigt om inden man giver sig i kast med noget når det er så mange lokationer og brugere der er tale om. Man ændre ikke lige på det igen

Link to comment
Share on other sites

Nu kan det godt være jeg spørger dumt.. Men hvorfor 15 reps? :blush:

Det oprindelige HST program kører 15-10-8- Eccentrisk. 2 uger til hver rep range, og vægt progresion i alle øvelser ved hvert trænings pas.

Jeg har kørt 12-8-5 tidligere, men aldrig den originale version. jeg har besluttet at tage den med , for at se hvordan det virker.

Link to comment
Share on other sites

Det oprindelige HST program kører 15-10-8- Eccentrisk. 2 uger til hver rep range, og vægt progresion i alle øvelser ved hvert trænings pas.

Jeg har kørt 12-8-5 tidligere, men aldrig den originale version. jeg har besluttet at tage den med , for at se hvordan det virker.

Ok, tænkte nok det var noget HST, men syntes ik det stod nogen steder :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nej det står et par sider tilbage. Men jo jeg kører HST. Så det er 3 gange fullbody om ugen. 2-3 sæt 15 rep.

Det tager livet af mig :w00t:

Ku jeg forestille mig.. Især i dødløft og squat??

Dødløft er bare hadeøvelsen at reppe i.. og squat er bare.. hadeøvelsen i forvejen.. hehe, så at tage 15 reps må være døden.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ku jeg forestille mig.. Især i dødløft og squat??

Dødløft er bare hadeøvelsen at reppe i.. og squat er bare.. hadeøvelsen i forvejen.. hehe, så at tage 15 reps må være døden.. :w00t:

Jeg har det fint med squat og dødløft i lav rep. 2-3 reps. Men jeg er ikke særlig stærk i dem.

Men i 15 rep er de begge killere. Igår blev det til 3X15X100 kg i dødløft. Squatten har kun været på 65 med 15rep. Men smider den nok noget højere op næste gang

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share