Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

evil evil evil workout idag... Super nice løft idag krådtice.. Du er vee at blive meget meget modbydelig... :devil:

Synes faktisk det bedst at du ikke stiller op i stævnet til januar..

Den her gang HST har givet fantastisk. Så fantastisk at jeg alligevel overvejer at stille op d 28. Bare for at sætte jer på plads :4thumbup:
Fame Evil mester Krådt! Jeg gider ikke at træne med dig mere...

3 x 5 @ 172,5 i død :4thumbup: :devil:

Hillemænd!!! :blink:

Du respondere da virkelig, VIRKELIG godt på denne omgang HST! :4thumbup:

Jeg tror du et eller andet sted er meget glad for at overtalte dig til det!

Ohh yes. Må erkende at det har været overvældende. De sidste kg er fløjet på mig, og styrken er banket op. Det føles næsten unaturligt, da styrken fra pas til pas føles bedre. Gad vide om der er krudt i noget af det food jeg spiser hos de gamle.

Men nej jeg fortryder ikke et sekund. Det har været ben hårdt, og det er nogle lange hårde trænings pas. Men jeg har ikke misset et eneste i knapt 6 uger. Konge.

Jeg skal dog til at køre lidt styrke nu hvis jeg skal være klar til d 28.

Og patpres med 50'erne :rudolph:

Du lee'

Jeg var også pænt overstadig igår. De 172,5 fløj op. På fredag skal ryggen for alvor stå sin prøve. Thats gonna be GREAT FUN. (bare ikke på lørdag)

Link to comment
Share on other sites

Det er så leeee'dt kørt i det hele - hvad har du kørt - den store Ålborgpakke?? Inclusive sølvkæde og Scott jakke :nissetunge:

Damn impressive Nicolai!!! Leeee død og da' 50'z i patten - du er godt nok kommet efter de vægte!! :superman: :4thumbup:

:blush::blush::blush::blush:

Søldkæde comming up :4thumbup:

Puuha. To trænings pas mere, og så er mit hst slut for denne omgang. Har været en leeeee og sej omgang. Men det har givet godt jo.

Jeg har bestilt 45min massør tid i dag. Det bliver fantalastisk

Link to comment
Share on other sites

hey dit krådt dyr...

Fælles-træning idag kl 18:30.. Special guest-star Fitness-Iver..

Dr.steen og lb for lign besked..

big m

(han henter mig på work og så tager vi imod LVK....)

Cool. Skal prøve at være der. Det bliver nok around 19:00. Jeg skal have nogle heavy squats inden bords. Skal lige hjem og skifte til Winter Wheels efter work.

Link to comment
Share on other sites

Cool. Skal prøve at være der. Det bliver nok around 19:00. Jeg skal have nogle heavy squats inden bords. Skal lige hjem og skifte til Winter Wheels efter work.

19.00 er os fint mate.. Vi er os først på st. kl 18:30 så ska lige ned og klæde om osv.. 19.00 it is!!! :devil: Ringer du ik lige til Henrik og Dr.steen evt.. har skrevet en PM til dem, men ingen har svaret.. De er klar over at Iver kommer, men har ik hørt fra dem...

big m

Link to comment
Share on other sites

Start: 18:44

Slut: 21:20

Vægt: 95,4 PR :4thumbup: Vinter mål nået

Mennesker: Der var nærmest MOL træf. Børsten, Mike, Honkey, Dr. Steen, Kongtana og Makker, og selveste Mr. Fitness Iver. Fantastisk

Status: Det var ærlig talt en skod træning. Ved ikke hvorfor. Egentlig en spand fuld pr`s. jeg kunne bare ikke tage mig sammen. Synes jeg ramte stilen elendigt i dag, og er ved at blive for buff.

Det var cool at de andre gav den Gaz dog. Og cool at se Mr. Ivars ikke helt teenager mere`s stoooore arme.

Squat:

1X5X50 1X5X80 1X2X100 1X2X120 1X5X145 PR 2X5X140.

Tak til LB for konge spot.

Benpres A 1:

3X8X320 PR :4thumbup:

Leg ExtensionsA2 :

3X5X65

Flat Dumbell Pres

1X15X17,5

1X8X32,5

1X4X50 +1 Forced

1X3X50 + 2 Forced

1X2X50 + 3 Forced

Incline Dumbell Pres B1:

2X5X45kg

Yates Rows B2:

2X5X105 PR

Dumbell Shoulder Pres C1:

2X4X35 SKOD

Pull dows med spadegreb C2:

1X6X115 PR

1X5X115

Closegrip Benchpres D1:

1X4X110 + 1 PR

1X4X110 +1 PR

Hammer Curls D2:

2X6X35 PR :4thumbup:

Push downs E1:

2X5X110

Ronnie Curls E2:

2X5X90

3D Shoulder Pres:

2X5X17,5kg

Link to comment
Share on other sites

Leee træning idag Nicolai... :4thumbup:

Men jeg må nu altså sige at jeg ikke tager hatten af for dine løft specielt meget når man tænker på at du tager AS... Quantanamo har hørt at du har købt, jeg kan se det på dig.. Og du er meget sur og arrig for tiden.. Kan ikke vælge for dig, men drop nu alt det krådt.. Det ik sundt!!!! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Leee træning idag Nicolai... :4thumbup:

Men jeg må nu altså sige at jeg ikke tager hatten af for dine løft specielt meget når man tænker på at du tager AS... Quantanamo har hørt at du har købt, jeg kan se det på dig.. Og du er meget sur og arrig for tiden.. Kan ikke vælge for dig, men drop nu alt det krådt.. Det ik sundt!!!!

ROFL. Det bliver fedt hvis møget så en dag begynder at virke, så jeg ikke er feeeee og svag mere :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Og cool at se Mr. Ivars ikke helt teenager mere`s stoooore arme.

Tak mester - hyggeligt at hilse på dig... Lee og fee' center i har... :santa2::superman:

:wink: - iver

P.s. Måske er jeg ikke ung - men jeg er fandme i super form... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tak mester - hyggeligt at hilse på dig... Lee og fee' center i har... :santa2::superman:

:wink: - iver

P.s. Måske er jeg ikke ung - men jeg er fandme i super form... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Ja i lige måde. Beklager jeg ikke liiiige var i mit snaksagelige hjørne. Har lidt en off dag. Og er lidt stille blandt fremmede :blush::blush::blush:

Men jeg synes i øvrigt du holder dig en konge form. Hvor store er de arme egentligt? Dine triceps virker abnormt store? :w00t::superman:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja i lige måde. Beklager jeg ikke liiiige var i mit snaksagelige hjørne. Har lidt en off dag. Og er lidt stille blandt fremmede :blush::blush::blush:

Men jeg synes i øvrigt du holder dig en konge form. Hvor store er de arme egentligt? Dine triceps virker abnormt store? :w00t::superman:

Helty okay - kender det sgu godt - er selv mega genert... :blush: He he

Takker mester... Triceps abnormt store siger du?? Hm det er ellers en af mine svagheder... Mine arme måler cirka 44 cm.. Har ikke målt dem i meget meget lang tid... :santa2:

Men nu bulker jeg jo også så jeg er lidt fee' og alt ser lidt større ud... :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Helty okay - kender det sgu godt - er selv mega genert... :blush: He he

Takker mester... Triceps abnormt store siger du?? Hm det er ellers en af mine svagheder... Mine arme måler cirka 44 cm.. Har ikke målt dem i meget meget lang tid... :santa2:

Men nu bulker jeg jo også så jeg er lidt fee' og alt ser lidt større ud... :rudolph:

Yes. Synes din Tricep ser mega stor ud. Ved ikke om det er pga formen på svinet eller hvad. Men kan godt forestille mig at det ser MEAN ud når den er cut.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yes. Synes din Tricep ser mega stor ud. Ved ikke om det er pga formen på svinet eller hvad. Men kan godt forestille mig at det ser MEAN ud når den er cut.

Ja bare vent og se - til oktober er den lee og cut... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke det skinnede igennem at du var lidt off, lee styrke, gode løft og masser af gå på mod.

Det er ihvertfald helt sikkert at du ikke er svag!! Og formen er også cool, selvom der ikke er poppin' veins, så er der godt med maaaa!!

Tror i øvrigt at du ville kunne hente noget på at starte dine db patpresses i toppen, hvor du ligger dig ned så med dem oppe i startposition i stedet for nede i bunden. Just a though. Du starter jo heller ikke bænkpres i bunden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu ikke det skinnede igennem at du var lidt off, lee styrke, gode løft og masser af gå på mod.

Det er ihvertfald helt sikkert at du ikke er svag!! Og formen er også cool, selvom der ikke er poppin' veins, så er der godt med maaaa!!

Tror i øvrigt at du ville kunne hente noget på at starte dine db patpresses i toppen, hvor du ligger dig ned så med dem oppe i startposition i stedet for nede i bunden. Just a though. Du starter jo heller ikke bænkpres i bunden

Det er da altid noget. Har på fornemmelsen at jeg er ved at være brugt lidt op efter de her 6 uger HST. Det her fullbody thingy er hårdt, især når squat og dødløft er med. Så det begynder at knibe med energien. I går gik jeg hele dagen og følte mig lidt halv sløj. Dog ikke mere end jeg følte mig rimelig sikker på at det var grundet Mandagens træning.

Du har en god pointe mht dumbell pres. Kan godt ske jeg skal have det i tanke. Det virker også som det er voldsomt hårdt for skuldren at starte for død af.

Point taken.

Link to comment
Share on other sites

Hva fa´en Dino. Er du begyndt og komme efter mig i hammer :4thumbup: Gal nogle work outs du får skudt af Champ :xmas:

Glæder mig til i det nye år, så kommer jeg på gæstevisit :4thumbup: også laver jeg maden bagefter :4mewantfood:

:rudolph:

Bare rolig. Jeg tror den stopper der. Jeg kan MAX trække 37,5`erne op. Og så slutter festen også. Og min stil er piv ringe.

Men ja du er altid velkomment il at komme og træne med. Og maden :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: Den ser vi på

Link to comment
Share on other sites

Jeg går udfra at du lægger vægtene SAMMEN i ronnie - curl, ellers er de 2x90.. temmeligt væmmeligt :innocent:

man bliver næsten helt fristet til en hst igen efter jul... det ku være man skulle prøve det..... for jeg synes egentligt det vriker fint, men man er altid lidt flov over de uger man ligger og vimser med de 15 reps :wub:

Men hvordan kører du squat og dødløft, dem kan man jo ikke kører fx. hårdt 3 gange pr uge..

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

Ronnie Curls E2:

2X5X90

Jeg går udfra at du lægger vægtene SAMMEN i ronnie - curl, ellers er de 2x90.. temmeligt væmmeligt :innocent:

man bliver næsten helt fristet til en hst igen efter jul... det ku være man skulle prøve det..... for jeg synes egentligt det vriker fint, men man er altid lidt flov over de uger man ligger og vimser med de 15 reps :wub:

Men hvordan kører du squat og dødløft, dem kan man jo ikke kører fx. hårdt 3 gange pr uge..

Arhhh ja ok. Det kræver naturligvis lige lidt forklaring. Jeg kører Ronnie curls med en EZ stang i kabel tårnet. Dvs ryggen modtårnet, kablet mellem benene og 90kg på. Og ja nu bliver jeg i tvivl om det egentlig er Ronnie curls, men det var hvad Børsten kaldte dem.

Jeg vil sige den her gang HELT klart har været min bedste HST runde ever. Jeg har kørt hst flere gange, men det her er første gang jeg har ramt den lige i øjet. Det har tildels noget med at jeg har fået spist nok, kører kreatin, og ikke har misset et eneste pas.

Men ja 15 rep ugerne er flove. Men det er hurtigt overstået. Allerede ved 10 rep ugerne føler man sig oven på igen.

Squat og dødløft har jeg gjort meget simpelt. Jeg kører blot hver anden gang. Feks

Mandag: Dødløft

Onsdag: Squat

Fredag Dødløft

Mandag Squat

Onsdag Dødløft

Fredag Squat

Det er for meget at køre begge øvelser hver gang. Men sådan her har det virket overraskende godt. Det gør så også at progresionen har været noget voldsommere, men du kan jo se at det har virket ret godt for mig. Jeg skal dødløfte i dag, og håber virkelig på at fyre en lille PR af igen. Men nu må vi se

Link to comment
Share on other sites

Jeg kalder den Ronnie curls fordi, at han er den eneste jeg har set (I cost of..)d er for det første kørte med en EZ stang der kunne sættes til cablecrossen (eller et andet tårn) og fordi han er den eneste jeg har set står med ryggen til og så trækker den op imellem stængerne. .... alligevel kalder jeg den cable EZ curls når jeg selv kører den :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share