Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

18/11-2006 - Julefrokost træning

Starttid: 2?.??

Sluttid: 2?.??

Sted: OSK

Pullups

2 x 3 @ kropsvægt (Smalt greb)

Der blev spillet bund og snydechinups til julefrokosten i dag så det må vel tælle som træning. :innocent:

Derudover var der live koncert med L Ron Harald og lidt strip også, feee. :w00t: :4thumbup:

Det er fandme spitzenklasse med L Ron i huset til julefrokosten! Det giver sgu respekt for han er old school kongen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

20/11-2006 - let squat/let dødløft

Starttid: 17.15

Sluttid: 20.50

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 5 @ 65 kg

1 x 4 @ 105 kg

1 x 3 @ 135 kg

6 x 3 @ 155 kg

Jeg slog vist mit knæ i lørdags, har haft ondt i det i går og i dag, dog hjalp det lidt at træne i dag.

Rev. band squat(-85 kg i bunden)

1 x 4 @ 180 kg

1 x 4 @ 200 kg

1 x 4 @ 207,5 kg

Dødløft

1 x 3 @ 95 kg

1 x 3 @ 115 kg

2 x 3 @ 145 kg

1 x 4 @ 155 kg

Decline situps

1 x 3 @ kropsvægt + 5 kg (Akut doms i maven. :blink: )

1 x 9 @ kropsvægt

1 x 15 @ kropsvægt

5 min. udstrækning

Ok træning, var lidt længe om at komme op i omdrejninger. :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Når alt kommer til alt så er der vist en grund til at Henning squatter mere end mig... :sneaky2:

Aldrig over 80% :cool:

Hans sko er osse federe end dine! :laugh::wink:

:4thumbup:

:laugh::laugh:

ja det skal du jo sige :tongue:

faktisk er det jo snyd at han bruger dem, for så squatter han jo slet ikke raw :laugh::tongue:

I andre bruger også bælte, knækogere og håndledsbind, så derfor må jeg også gerne bruge lidt udstyr. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

24/11-2006 - let squat/let dødløft

Starttid: 18.30

Sluttid: 20.55

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 5 @ 65 kg

1 x 4 @ 105 kg

1 x 3 @ 135 kg

2 x 2 @ 155 kg

1 x 2 @ 157,5 kg

1 x 2 @ 160 kg

1 x 2 @ 162,5 kg

1 x 2 @ 165 kg

Rent kg-mæssigt så er jeg oppe ved mit gamle niveau i squatten før SM, omend jeg stadig mangler lidt i eksplosivitet. Til gengæld er jeg blevet væsentlig lettere siden den gang. :superman:

Sumo dødløft

1 x 3 @ 60 kg (Semi sumo)

1 x 3 @ 95 kg

5 x 2 @ 105 kg

Jeg er meget teknikorienteret i denne øvelse, er ikke helt tilfreds endnu.

Decline situps

2 x 10 @ kropsvægt + 5 kg

Hyperextensions

1 x 15 @ kropsvægt

1 x 3 @ kropsvægt (Stunt! :cry: )

1 x 15 @ kropsvægt

Det lykkes mig at lave lidt af et stunt i dag. Den del der holder min ben fast, river sig løs i den koncentriske fase med det resultat jeg flyver fremad og laver "skorpionen" :w00t::laugh: mens selve den flyvende del er tæt på at gøre en ende på Moos. :cry: Efterfølgende fik jeg dog surret delen fast igen og kunne således fuldføre de resterende reps.

10 min. udstrækning

Fin omgang i dag. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kæft, hvor så det sjovt ud, da du hev holderen af i dag, og trillede ned af stativet. Eller, det ville nok have set sjovt ud, hvis ikke du havde været ved at sende den lige i fjæset på mig samtidig med :tongue: Heldigvis skete der ikke noget med nogen af os :smile:

Nævnte jeg forøvrigt, at jeg har lavet præcis samme trick oppe i obbc? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tja ellers så kunne en hvis person som ikke arbejder, men bare sætter ny PR i sovning hver dag, samt har forældre med bil, han kunne jo stå for det. :tongue:

Du meldte dig frivilligt, det er et spørgsmål om at gå 200 meter, og du har bedre økonomi end mig. Havde jeg startgebyr, skulle jeg gerne stå for det. :wink:

Men du lovede det, og så droppede du det. Det er definitionen af en sellout :nonono::nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu ikke du havde været ved at fortsætte din PR stime i sovning til mødet, så ville du have lagt mærke til at jeg sagde jeg ikke havde mulighed for at hente. Men jeg ville gerne stå for regnskab und so weiter. Men du kan jo passende tage dig af den, det kræver ikke mere end 150kr i startgebyr plus du har tiden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu ikke du havde været ved at fortsætte din PR stime i sovning til mødet, så ville du have lagt mærke til at jeg sagde jeg ikke havde mulighed for at hente. Men jeg ville gerne stå for regnskab und so weiter. Men du kan jo passende tage dig af den, det kræver ikke mere end 150kr i startgebyr plus du har tiden :tongue:

Det har du også. Når du kan sidde og game CS til langt ud på natten :wink: Og jo, du har rigelig mulighed for at hente, for Netto ligger 200 meter væk, og jeg har endda tilbudt dig at hjælpe dig med at hente dem, hvis du skulle have lyst. Men fair nok, fra nu af overtager jeg gerne ølordningen.

Link to comment
Share on other sites

Man bliver ikke god til sumo uden at drikke øl.

Beviser:

Dengang jeg var stærkest i sumo, drak jeg hver weekend. Det gør jeg ikke længere, og er blevet vildt svag i sumo.

Efter jeg er begyndt at træne sumo igen, har jeg kunne kyle 10 kg mere på hvert træningspas, hvis jeg har fået en øl efter træning.

Konklusion;

Øl er gud.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

24/11-2006 - let squat/let dødløft

Starttid: 18.30

Sluttid: 20.55

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 5 @ 65 kg

1 x 4 @ 105 kg

1 x 3 @ 135 kg

2 x 2 @ 155 kg

1 x 2 @ 157,5 kg

1 x 2 @ 160 kg

1 x 2 @ 162,5 kg

1 x 2 @ 165 kg

Rent kg-mæssigt så er jeg oppe ved mit gamle niveau i squatten før SM, omend jeg stadig mangler lidt i eksplosivitet. Til gengæld er jeg blevet væsentlig lettere siden den gang. :superman:

Sumo dødløft

1 x 3 @ 60 kg (Semi sumo)

1 x 3 @ 95 kg

5 x 2 @ 105 kg

Jeg er meget teknikorienteret i denne øvelse, er ikke helt tilfreds endnu.

Decline situps

2 x 10 @ kropsvægt + 5 kg

Hyperextensions

1 x 15 @ kropsvægt

1 x 3 @ kropsvægt (Stunt! :cry: )

1 x 15 @ kropsvægt

Det lykkes mig at lave lidt af et stunt i dag. Den del der holder min ben fast, river sig løs i den koncentriske fase med det resultat jeg flyver fremad og laver "skorpionen" :w00t::laugh: mens selve den flyvende del er tæt på at gøre en ende på Moos. :cry: Efterfølgende fik jeg dog surret delen fast igen og kunne således fuldføre de resterende reps.

10 min. udstrækning

Fin omgang i dag. :bigsmile:

Hvad siger kropsvægten?

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Kæft, hvor så det sjovt ud, da du hev holderen af i dag, og trillede ned af stativet. Eller, det ville nok have set sjovt ud, hvis ikke du havde været ved at sende den lige i fjæset på mig samtidig med :tongue: Heldigvis skete der ikke noget med nogen af os :smile:

Nævnte jeg forøvrigt, at jeg har lavet præcis samme trick oppe i obbc? :innocent:

It's all fun and games until someone loses an eye. Then it's just fun!

post-3788-1164494269_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning

Metallica har ringet de vil gerne have at du lærer dem at sælge ud med manér for det er du ekspert i.

Solgt ud?! Næh nej. Vi lever i en dynamisk verden hvor vi må tilpasse os. Sumo dødløft er det de unge vil ha'. Dip, grip and rip med rund ryg er for længst passé. Det er jo så 2005 som noget kan være. :crazy:

Det skal være tekniske flot, minimal vandring og fremfor alt være så ikke-vikinge agtigt som muligt. Følg nu med tiden, Stefan og undertegnede er allerede hoppet på vognen. :cool:

Hvad siger kropsvægten?

Vetö

Sidste lørdag var morgenvægten på 102,1 kg. Til sammenligning var morgenvægten dagefter SM på 108,4 kg. :smile:

Link to comment
Share on other sites

25/11-2006 - medium bænkpres

Starttid: 16.30

Sluttid: 19.10

Sted: OSK

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 40 kg

1 x 6 @ 60 kg

1 x 6 @ 80 kg

1 x 6 @ 95 kg

1 x 4 @ 105 kg

5 x 4 @ 107,5 kg

Rev. band bænkpres(-50 kg i bunden)

1 x 6 @ 120 kg

3 x 5 @ 135 kg

1 x 4 @ 135 kg (Stunt! :crazy: )

Det klassiske stunt, det bliver for tungt på 5. rep og der er ingen spottere, så den må en tur ned over maven. :cry::blush:

Jeg fik sat bandsetuppet lidt for bidsk, dvs. så den trak for meget ind over hovedet.

Bandassisted Pullups(Strong band)

2 x 5 @ kropsvægt(Smalt greb)

4 x 4 @ kropsvægt(Smalt greb, Average band)

1 x 7 @ kropsvægt(Smalt greb

1 x 7 @ kropsvægt(Bredt greb)

1 x 7 @ kropsvægt(Smalt greb

1 x 7 @ kropsvægt(Bredt greb)

Rear laterals

1 x 8 @ 6,8 kg

5 x 8 @ 11 kg

Hammercurls

1 x 8 @ 12,5

1 x 6 @ 17,5 kg

2 x 5 @ 20 kg

1 x 7 @ 20 kg

10 min. udstrækning

Fin omgang i dag. :smile: Derudover går jeg og pusler lidt med ideen om at erhverve mig noget nyt legetøj... :innocent:gs500fk6_sort_400.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share