Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg tør godt garantere at jeg til april bænkpresser mere end dig (Også i godkendt stil). Enten på WILKS eller ud fra den forudsætning at du kan få dit efterhånden kraftigt buttede kropus ned på 90 kg! :devil:

Det er samme vægtklasse, så tag den på kg. I snakkede jo også om hvem der var stærkest, ikke hvem der kunne løfte hvad, og være tyndest samtidig

Link to comment
Share on other sites

T'n'G! Men for en gut der ikke har trænet for styrke i snart 4 år og har været i kronisk skade/smert helvede de sidste 3 år, så synes jeg nu det er fint.

Jeg tør godt garantere at jeg til april bænkpresser mere end dig (Også i godkendt stil). Enten på WILKS eller ud fra den forudsætning at du kan få dit efterhånden kraftigt buttede kropus ned på 90 kg! :devil:

That might just happen… :wink:

Jeg skifter med stor sandsynlighed til et andet (the) GYM, hvor der er powerracks, kæder og POWER stemning. Jeg har ikke lyst til at være større (90kg passer mig fint), så det naturlige valg bliver vel egentlig at fokusere på styrken i 2011. Faktisk har jeg et uofficielt mål at lave 180kg T'n'G i bænk inden 2012 udløber, med en kropsvægt omkring 90kg s'føli'. :w00t:

Bevares, det er smadder gode løft, og taget din til tider ret ureglmæssige træning (de senere år) i betragtning, synes jeg du har holdt styrken forbavsende godt. Jeg ved godt du nu længe har trænet kontinuerligt, men som du selv nævner har der været skader og meget andet.

Garanter du bare løs. Vi ser til April. Du ved lige så godt som jeg, er der er MEGET stor forskel på konkurrence godkendt stil, og TNG. Mht de 90kg, så kræver det bare et vel overstået toilet besøg :laugh:

Jeg tør ikke love noget mht Nordland 2011. Men der skal ingen tvivl være om at jeg MEGET gerne vil deltage. Men jeg indrømmer blankt at jeg har meget svært ved at få min træning til at spille for tiden. Jeg overvejer faktisk at melde mig i LVK igen, da det er det center der er tættest på hvor jeg bor nu, med det rigtige udstyr.

Jeg glæder mig tilgengæld meget til at se de 180kg tng i 2012

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Når det så er sagt, så er det jo åbenlyst at jeg er stærkest. Anderses ryg er jo lavet af nutella. :tongue:

Det er alligevel noget af en påstand at komme med! Blir spændende til Nordland :smile: Keep up the good training shape :w00t::devil::superman: :4thumbup: Jeg skal nok heppe til stævnet

Link to comment
Share on other sites

LOL i er binde gale.

Når det så er sagt, så er det jo åbenlyst at jeg er stærkest. Anderses ryg er jo lavet af nutella. :tongue:

:blahblah: :blahblah: :blahblah:

i såfald er det jo bare at stille op og bevise det. Det burde jo vær eet stykke kage. Enhver kan sidde og skrive på nettet at man er stærkest og at man kan løfte en hel masse. VIS DET PÅ PLATFORMEN!!! :4whip::smilerock:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA! Man skal ikke være væk længe før i små læderbøsser stikker helt af! :laugh:

Så må jeg jo hellere se at få mig en licens igen! :wink:

Forøvrigt vil jeg med det samme pointere at min førsteprioritet er at være en rippet flotmand, at være stærkere en Nikolaj skal blot betragtes som en sjov lille hobby! :tongue::devil:

Link to comment
Share on other sites

HAHAHA! Man skal ikke være væk længe før i små læderbøsser stikker helt af! :laugh:

Så må jeg jo hellere se at få mig en licens igen! :wink:

Forøvrigt vil jeg med det samme pointere at min førsteprioritet er at være en rippet flotmand, at være stærkere en Nikolaj skal blot betragtes som en sjov lille hobby! :tongue::devil:

"Hmm, BlackICE er stærk, må hellere sørge for at forventningerne ikke er for store"

WHOOPS! Der så jeg datoen! Er i Barcelona på det tidspunkt, så det bliver svært.

"BlacICE er for stærk!!! Jeg opgiver"

Link to comment
Share on other sites

"Hmm, BlackICE er stærk, må hellere sørge for at forventningerne ikke er for store"

"BlacICE er for stærk!!! Jeg opgiver"

Ja, lad mig da droppe det at holde mig i form, sige nej til potentielt indbringende modelopgaver og istedet fokusere på at løfte tunge vægte for at være macho-macho (Og højst sandsynligt rende ind i skadeshelvede igen), og så selvfølig droppe en planlagt ferie til Barcelona, når nu jeg er igang. Du har vist mig lyset!!!

Njaaa… Don't think so. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke lyst til at være større (90kg passer mig fint), så det naturlige valg bliver vel egentlig at fokusere på styrken i 2011
Forøvrigt vil jeg med det samme pointere at min førsteprioritet er at være en rippet flotmand, at være stærkere en Nikolaj skal blot betragtes som en sjov lille hobby!

:4thumbup:

I kunne også nappe den til ligaen d. 30 april. Det kræver dog at Anders melder sig ind i TSK igen, da the gym vist ikke har valgt at stille et ligahold. Og ellers er der jo massere af stævner i blot kan deltage i raw. SM bænk kan i bare stille op uden trøje, og TSK cup kan i stille op til raw. Jeg sidder dog og overvejer om ikke i hellere bare vil skrive om hvem der er stærkest i bænken, fremfor rent faktisk at få det afgjort.

af prehn fra donprehns maaskine

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

I kunne også nappe den til ligaen d. 30 april. Det kræver dog at Anders melder sig ind i TSK igen, da the gym vist ikke har valgt at stille et ligahold. Og ellers er der jo massere af stævner i blot kan deltage i raw. SM bænk kan i bare stille op uden trøje, og TSK cup kan i stille op til raw. Jeg sidder dog og overvejer om ikke i hellere bare vil skrive om hvem der er stærkest i bænken, fremfor rent faktisk at få det afgjort.

af prehn fra donprehns maaskine

Så hvis jeg havde skrevet jeg ville fokusere på min biceps, skulle jeg melde mig ind i en bicepsklub og stille op til bicepsstævner?! :blink:

Det åbner helt nye perspektiver, hvis alle træningsmål skal verificeres af 3 dommere og en hujende skare!

Link to comment
Share on other sites

Så hvis jeg havde skrevet jeg ville fokusere på min biceps, skulle jeg melde mig ind i en bicepsklub og stille op til bicepsstævner?! :blink:

Det åbner helt nye perspektiver, hvis alle træningsmål skal verificeres af 3 dommere og en hujende skare!

Rolig rolig, vi har løsningen på alle problemerne med modelopgaver, rejser i udlandet osv osv

Vi stiller 3 dommere til rådighed, i vælger tid og sted og så får vi den her afklaret en gang for alle YEAAHHHHH :superman:

Det må da være en ide??? Eller?

Link to comment
Share on other sites

Så hvis jeg havde skrevet jeg ville fokusere på min biceps, skulle jeg melde mig ind i en bicepsklub og stille op til bicepsstævner?! :blink:

Det åbner helt nye perspektiver, hvis alle træningsmål skal verificeres af 3 dommere og en hujende skare!

det var noget af en aflednings manøvre :-D

I snakker jo om hvem der er stærkest, hvorefter jeg foreslår i får det klaret ved at stille op til et stævne. Det må samtidig være at foretrække at det er under ordnede forhold med dommere, godkendte skiver, bænke og stænger i min optik. Af en eller anden årsag har det ikke interesse at få det afgjort, men det må i naturligvis selv om :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share