Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

BVK

Flat dumbell pres

1 x 10 x 21

1 x 8 x 31

1 x 8 x 41

1 x 5 x 51

1 x 5 x 53,5

3 x 5 x 53,5

Dumbell shoulder pres

1 x 5 x 21

1 x 6 x 31

1 x 6 x 36 - Allerede fik jeg sat min udfordrer af, da han ikke kunne lave 1 rep. muhaha

1 x 2 x 41 kg (Dem skal jeg snart kunne reppe)

2 x 5 x 36kg

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 1 x 170

1 x 1 x 180

1 x 1 x 190

1 x 1 x 200

1 x 1 x 210

1 x 1 x 200

1 x 1 x 190

1 x 1 x 180

1 x 1 x 170

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pga leder seminar i Kina har træningen den sidste tid været ret ringe. Jeg trænede sidste gang d 25 August, og Fredag d 27 var jeg absolut ikke på toppen, så droppede træningen der. Jeg havde oplevelsen af overtræning, og følte mig øm i hele kroppen, ubehag, og lidt feber ligende symptomer. Lørdag var situationen dog bedre.

I ugen der er gået har jeg trænet på hotellet, men udstyret bedstor primært af "nautilus" ligende maskiner, og håndvægte til 25kg, og nogle stænger med op til 55kg på.

Så jeg benyttede chancen til at deloade lidt, og trænede med de sparsomme vægte. Dvs dumbell pres, shoulder pres, military pres, pull downs, push downs, benpres, fly´s, chest pres, og rows. Maskinerne gik kun til 107kg (for de tungeste), hvilket betød at jeg mere eller mindre kunne reppe hele stakken 10gange i alle øvelser.

Jeg landede så igår morges kl 9, og joinede Kofod til træning around 11:00 med en ordentlig omgang jetlag/flyvermave i posen

Bænkpres med pause

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 3 x 120

1 x 3 x 125

1 x 3 x 130

5 x 3 x 125

Squat

1 x 5 x 60

1 x 3 x 100

1 x 4 x 110

2 x 4 x 120

2 x 5 x 125

1 x 4 x 127,5

Link to comment
Share on other sites

Træning i BVK igår.

Jeg har siden Torsdag haft mave smerter i noget varierende grad. Initielt var det kun i forbindelse med mad. det var Slemt lørdag Søndag, men siden igår har det mere eller mindre været konstant. Hvilket har givet sig udslag i at jeg har valgt at arbejde hjemme i dag, da jeg helst vil ligge i min seng.

Jeg trænede en time igår, og var død træt. Valgte at splitte træningen, så jeg kunne squatte senere på aftenen. Men ved 21 tiden var jeg faktisk klar til at gå i seng, og absolut ikke til at træne.

Flere fra Kina turen har mave bøvl nu, og om min træthed er resultat af jetlag, mave bøvl, eller bekymringer om bolig situation m.m (stress?) ved jeg ikke, men måske en kombination. Ihvertfald er det noget øv alt sammen lige nu. (Så kan i kende mig igen)

Bænkpres med pause

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 115

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 5 x 120

1 x 5 x 115

Så jeg er også blevet en smule slappere end sidst. Ringe

Link to comment
Share on other sites

Træning i BVK igår

Siddende dumbell shoulder pres

1 x 8 x 21

1 x 5 x 26

1 x 5 x 31

5 x 5 x 36

Deadlift

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 3 x 140

1 x 3 x 170

1 x 3 x 180

2 x 3 x 190

1 x 3 x 180

Flat dumbell pres

1 x 8 x 36

1 x 5 x 51

2 x 5 x 53,5

2 x 5 x 51

Jeg har besluttet at jeg vil være uhyggeligt stærk. Lige nu er jeg kun semi stærk. Spørgsmål er om jeg er nødsaget til at gå fra semi seriøs træning, til uhyggelig træning, for at gå fra semi stærk til uhyggeligt stærk. Det er jeg ved at lave en analyse af

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Er dine squats ved at være fine?

Dybden er fin, men jeg ass dipper stadig lidt. Jeg bliver bedre og bedre til at få spændt op i mave/core regionen, men jeg synes det tager længere tid at få styrken op igen, end jeg havde forventet, forstået på den måde at jeg trods alt havde fået anstændige kilo på mine døds squats, og havde håbet at det ikke ville tage så voldsomt lang tid at få kilo på når formen var korrigeret. Anyway jeg arbejder stadig med det, og laver udstrækning m.m ved hvert squat pas

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Dybden er fin, men jeg ass dipper stadig lidt. Jeg bliver bedre og bedre til at få spændt op i mave/core regionen, men jeg synes det tager længere tid at få styrken op igen, end jeg havde forventet, forstået på den måde at jeg trods alt havde fået anstændige kilo på mine døds squats, og havde håbet at det ikke ville tage så voldsomt lang tid at få kilo på når formen var korrigeret. Anyway jeg arbejder stadig med det, og laver udstrækning m.m ved hvert squat pas

Kommer der snart en film?

Link to comment
Share on other sites

Kort træning i BVK Lørdag d 18

Bænkpres med pause

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110

1 x 5 x 115

1 x 5 x 120

1 x 5 x 122,5

1 x 5 x 125

Næste sæt blev til 4 rep, pga jeg havde tåget rundt og fået sat skæv vægt på. Der var vidst 5kg difference. Det kostede meget styrke at få den bakset op

1 x 5 x 122,5

Link to comment
Share on other sites

Hvor fedt med træningskælder.... 4thumbup.gif Jeg er meget misundelig !

Ja det er gode sager. Nu bliver kunsten så at finde et hus hvor der er plads til skidet i. hehe

Så er der ingen undskyldning for ikke at squatte langt over 200kg indenfor 1 års tid når du har hjemmetræning Blackie

Squat morgen og aften 7 dage i ugen, det er sundt

Hehe, jeg tvivler. Jeg er squat mongol

Det er fandme cool!

Det er lækkert. Det må simpelthen bringe mig på listen over ejerne af Danmarks bedste home gym´s hehe

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag

Eksplosiv bænkpres med pause

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

7 x 3 x 110

1 x 3 x 115

Siddende stem (barbell fra plint)

1 x 3 x 60

1 x 3 x 70

1 x 3 x 80

1 x 2 x 90

Closegrip Benchpres med pause

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

2 x 5 x 100

1 x 5 x 105

1 x 8 x 80

1 x 5 x 100

Noget rodet omgang. Men jeg blev forstyrret af en ejendoms mægler der ringede, og jeg ævlede for meget. Så jeg kagede rundt i mine løft

Semi wide grip cabel rows

1 x 8 x 100

1 x 8 x 110

1 x 8 x 115

1 x 8 x 120

1 x 8 x 125

Link to comment
Share on other sites

Fedt med dit kældergym. Jeg synes bare du skal droppe loggen, dit arbejde og alle stævner de næste 10 år, og så bare spise tarwelige carbs (især ananassodavand) og træne konstant nede i kælderen (som bliver omdøbet til fangekælderen). Derefter kan du komme ud, og flæske alle dine konkurrenter. Ja, selv Magtprehn vil komme til at føle kælder-gymmets vrede.

Link to comment
Share on other sites

Fedt med dit kældergym. Jeg synes bare du skal droppe loggen, dit arbejde og alle stævner de næste 10 år, og så bare spise tarwelige carbs (især ananassodavand) og træne konstant nede i kælderen (som bliver omdøbet til fangekælderen). Derefter kan du komme ud, og flæske alle dine konkurrenter. Ja, selv Magtprehn vil komme til at føle kælder-gymmets vrede.

Jeg ville lyve hvis jeg påstod at tanken ikke har strejet mig :bigsmile:

Faktisk er jeg startet lidt. Første fase er indtag af grotesk mængde ananassodavand

Link to comment
Share on other sites

Indbegrebet af afførings dag, well, lad os tage hele ugen med under samme kasket

Anyway, fik ikke trænet igår pga arbejde.

I dag han jeg på arbejdet til kl 18:30

Besvimede på sofaen der hjemme og har lige været afsted.

Det blev til nedenstående sæt skulderpres og det var det hele. Der er ingen pressestyrke i dag. Noget gør voldsomt ondt i bagskulderen. Jeg kan ikke finde ud af hvad det er kommet af, men det har været der et par dage. Måske fordi jeg er begyndt at køre chins hver dag, ihvertfald gør det nas på den dårlige måde.

Igår kom vores "udlejer" og sagde vi godt måtte blive efter 1 december, men at lejen stiger med 2K, og de vil have forudbetalt leje på ny. I dag erfarede vi at huset vi har budt på er blevet solgt til anden side.

Nå ja, og så har konen ikke job mere efter udgangen af oktober. Men ud over det, så kører det bare

Db shoulder pres

1 x 8 x 21

1 x 5 x 31

1 x 5 x 36

1 x 0 x 41

1 x 1 x 41

2 x 6 x 36

2 x 5 x 36

Komplet latterligt at jeg ikke kan presse 41`erne, og komplet latterligt at der er noget der gør ondt omme i lat/skulder sektionen. Latterlig dag, og latterlig træning.

Kan du så forstå det Marianne

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share