XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Tak tak tak folkens :)

-> Prehn

Godt spørgsmål, jeg ved ikke rigtigt om jeg bliver i 90 kg's klassen. Det finder jeg ud af til den tid. En ting er sikkert. OBBC stiller deltagere til SM, og denne gang bliver det endnu flere. :asthanos:

-> AF

Ikke noget, det er det som er det mystiske :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dato: 16/6-2003

Program: Lidt af hvert

Starttid: kl. ??.??

Sluttid: kl. ??.??

Dips:

1x6xmig

3x6xmig + 5-7 kg? Lagde en sandsæk på nakken, vidste ikke helt hvad den vejede...

Dødløft:

1x5x50 kg

1x5x90 kg

2x3x130 kg

1x4x170 kg The bar was bending :devil:

Chinups:

1x5xmig

Pushdowns:

Et par sæt, husker ikke helt hvor meget det blev til.

Og et par andre øvelser, husker det ikke helt...

I dag skulle jeg prøve lidt grænser af i dødløft, og jeg endte faktisk på 170 kg, før jeg ikke gad mere. De to første reps med 170 kg var der god fart i, så det tyder på at jeg er over 200 kg igen. Til gengæld formåede jeg at skræmme samtlige fyre i vægttræningsrummet, måske også fordi jeg havde snuppet alle 20 kg's skiverne. :rolleyes: Jeg kom også vist også til at bøje stangen lidt. :4oops:

En god træningsdag :4george:

Link to comment
Share on other sites

Lidt fra mit liv som soldat...

I den forgangne uge har jeg ikke lavet ret meget. Det mest ophidsende var at jeg sammen med min deling skulle aggere demonstrant, og lave lidt ballade som led i en øvelse. Det var nu meget sjovt, specielt når man finder ud af hvad bænkpresstyrke egentlig kan bruges til 8) Nemlig at bryde linien af folk som står parat med deres skjolde. Eller har jeg brugt det mest af tiden på kasserne enten i min seng eller på vores soldaterhjem. :rolleyes:

Det er også sådanne ting som gør at man har bedre overskud til at gøre lidt ud af det, samt at pleje kammeratskabet med de andre. Tanken om at blive udsendt til udlandet via flyvevåbnets reaktionsstyrke har godt nok strejfet mig, mest fordi man tilsyneladende hellere ikke laver så meget som udsendt soldat, samt at mange fra min deling også vil udsendes. Lønnen er ligeledes ret god. Jeg tror dog alt af mest at jeg er blevet grebet lidt af stemningen og det harmonerer egentlig hellere ikke så godt med mine andre fremtidsplaner. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det var nu meget sjovt, specielt når man finder ud af hvad bænkpresstyrke egentlig kan bruges til 8) Nemlig at bryde linien af folk som står parat med deres skjolde. Eller har jeg brugt det mest af tiden på kasserne enten i min seng eller på vores soldaterhjem.

Jeg tror du kan få en tjans i at undervise drengene fra "Ungeren" her bagved min lejlighed om at bryde panser-blokader :lol: - de vil sikkert byde en ekspert velkommen.

Lige nu er der samlet omkring et par hundrede autonome omme i deres baggård, de har fuckemig larmet hele natten :angry: - monster mange svenskere, de er jo nok på vej til Roskilde...

Link to comment
Share on other sites

Nu kan vi i øhh... "panser-blokaden" også bænkpresse rimeligt heftigt, såeh... B)

Lige nu er der samlet omkring et par hundrede autonome omme i deres baggård, de har fuckemig larmet hele natten  :angry:  - monster mange svenskere, de er jo nok på vej til Roskilde...

Næh, fik du glæde af dem? De var lidt mugne over at blive smidt ud af city fredag aften :)

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til MOL-træf 3

Først og fremmest blev det til en hyggelig køretur derover og tilbage igen i selskab med MAAAAAAAAAAAAAAASS, Krea, Baardi og Nexus. :wave:

Da vi ankom gik vi lidt rundt og snakkede med folk. Det blev til lidt T-bar rows til at starte med samt lidt dødløftsinstruktion til et par stykker. Herefter trippede jeg lidt rundt i stykke tid, og fik også målt min fedtprocent af MZ himself. Det blev til 22%, altså halvfed med andre ord :D Jeg skulle også være dommer til 3-kampen. Det var nu meget hyggeligt, også selvom jeg var en smule skrap som dommer. :rolleyes:

Der blev lavet en del flotte løft, herunder supertorias 140 kg i dødløft, Rommels superfighter-grinderdødløft, michael og Mr. Freeze's dødløft trods det at de lige havde lært det kort tid forinden. Alt i alt meget flot at de nævne personer ;), og så er der sikker også andre som jeg nok har glemt at nævne. :rolleyes:

Desværre medførte min dommergerning at jeg gik glip af massage... :weeping:

Herefter blev til en gang seriøs drengerøvstræning med peck deck flyers, pushdowns, preachers curls i en lind strøm af forced reps, supersæts og dropssæt. Herefter blev til det bænkpres med de vildeste dropssæts og den dårlige form i mands minde, benene i vejret og et godt bounce fra bunden af. Det endte med at jeg gik død kun med stangen :D og iøvrigt havde røvsvært ved at koncentrere mig, da jeg var at knække af grin konstant. :lol:

Herefter foresatte jeg med isolationsøvelser selvfølgelig i samme drengerøvsstil. :rolleyes: indtil vi skulle hjem igen.

Alt i alt var det godt træf, så mange tak herfra til alle deltagerne, og specielt arrangørerne fra TSK :wave:

Link to comment
Share on other sites

Det endte med at jeg gik død kun med stangen 
Hvis i nu havde lavet rigtig drengerøvstræning havde i fortsat med kosteskaftet til du havde tage en ca. 10 forcedreps med det :4whip:

Feel i buuurn :devil:

og iøvrigt havde røvsvært ved at koncentrere mig, da jeg var at knække af grin konstant.

Du så godtnok noget presset ud på det punkt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dato: 23/6-2003

Program: Lidt af hvert

Starttid: kl. ??.??

Sluttid: kl. ??.??

Træning i Flyvestations Karups vægtrrum

Dips:

1x6xmig

2x6xmig + 5-7 kg

Prøvede med to sandsække, men kunne ikke balancere dem :angry:

1x12xmig Allout effort, dog med pæn stil :4whip:

Dødløft:

1x5x50 kg

1x3x90 kg

1x3x130 kg

1x3x170 kg

1x3x180 kg Brugte samme (bøjede) stang som sidste gang, dvs. den som blev bøjet ved 170 kg :devil:

1x1x190 kg Der var så hvad der umiddelbart kunne være på stangen <_<

Og så nogle pulldowns, pushdowns og rear laterals...

Endnu en gang lidt træning for at holde styrken ved lige. Dødløften kørte dog ikke så godt som sidst, og der måttes grindes en smule ved de 190 kg til sidst, skyldes måske også at triplerne før tappede lidt kræfter. Jeg slæbte lidt magnesiumkalkpulver med og brølede lidt under dødløft, altid dejligt med lidt attitude :4george:

Stangen var allerede bøjet en del, før jeg tog fat, og det er helt bestemt ikke blevet bedre. Hvis det fortsætter i samme stil, så er de lige stængers eksistens i vægtrummet seriøst truet. :rolleyes:

En ok træningsdag B)

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Fik iøvrigt pådraget mig en mindre skade efter en gang tumleri med kammeraterne i mandags, hvilket har resultatet i en skulder med smerter. Det har stået på lige siden mandags, men kom dog først til lægen med det i torsdags(skulle lige noget at skyde med LMG inden jeg blev bovlam :rolleyes: )

Efter at have indtaget Glucosamine Sulfat + MSM fredag inden sengtid, har jeg her dagen efter kunne konstatere at smerterne næsten er væk. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dato: 29/6-2003

Program: Lidt af hvert

Starttid: kl. 10.55

Sluttid: kl. 11.50

Squat:

1x5x60 kg

1x5x90 kg

1x3x120 kg

1x3x130 kg

1x3x140 kg Bedre end ventet må man sige... :bigsmile:

Bænkpres:

1x5x50 kg

1x5x70 kg

1x3x80 kg

2x3x85 kg

Cable rows:

4x6xnogle blokke

DB Curls:

1x6x16 kg

1x6x18 kg

Side Laterals:

2x5x9 kg Supa-strict :chicken:

Pushdowns:

1x8x65 kg

1x6x70 kg

Første dag i lang tid med tung squat, og det ser ud til at jeg har holdt styrken nogenlunde fra min 2 ugers ferie, herligt. :bigsmile: specielt det er lang tid siden at jeg har lavet tung squat. Det var egentlig også den eneste øvelse som højre skulder ikke brød sig om. :angry: Bænkpres kørte også godt, god fart i de tunge sæt. De sidste småtterier tog jeg som supersæts for at blive hurtig færdig. Det lader til at MSM har hjulpet kraftigt på skuldersmerterne, godt det samme, for det er en kende for sygt at rende rundt og være bovlam på kasernen. :4pooh:

En god træningsdag i dag :4george:

Edited by xax
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share