Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jsc; det lyder godt, hvis der er kommet nye toner i bestyrelsen. Glæder mig til at læse referatet :)

Xax: Åhja - Matilde cacaoautomat selvfølgelig - Allan i bestyrelsen har allerede hørt mig brokke over, at der ikke var varm cacao i kaffeautomaten :biggrin2:

Og så har jeg til min store rædsel erfaret, at FDB er holdt op med at producere deres cacaomælk :cries:

Nåh ja, træningen:

Idag - 1 times undervandsrugby - kanon træning, hvor vores side kørte kanon efter helbredelsen af et par børnesygdomme i backspillet :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - lettere forsinket, da jeg sad fast i et tog i 1 time ekstra...

WSB Maximum effort dag squat/dødløft:

Opvarmning: Squat med mig selv - 40 x 5 - 50 x 3 - 60 x 1.

ME:

Squat med knæbind: 65 x 1 - 75 x 1 - 85 x 1 - 92,5 x 1 (12,5 kg mere end nogensinde før) - 100 x miss :cries: damn damn damn damn damn damn :cries: Jeg gik i stå ved parallel, og så løb Xax hjem med sine knæbind (tror nu ikke det havde hjulpet meget at prøve en gang mere, dog)...

RM:

Stifflegged DL: 82,5 x 5^3

Front squat: 40 x 8^2

DB bent-over row: 32,5 x 5^3

Incline reverse bench crunches: 8^3

Bækkenstabiliserende træning og strækud.

Jeg tror Xax havde det sjovere end mig og mine knæ - må indrømme, der kom et par små grynt, da han strammede de der knæbind ;) Sil kom til og trøstede lidt, hvorefter han reppede løs med de 100 kg, jeg måtte opgive :rolleyes:

En interessant træningsdag i dag...

Link to comment
Share on other sites

Idag:

WSB Maximum effort dag bænkpres:

Opvarmning: Lidt CII og rotatorcuff.

ME:

Floor press: 40 x 3 - 50 x 3 - 60 x 1 - 70 x 1 - 75 x 1 - 80 x XAX - 80 x 1 (touch&go) - 85 x miss - 82,5 x 1 (paused).

Min mesterspotter Xax fandt mine pauser i bunden så lange, at han snuppede vægten ud af hænderne ved det ene 80 kg forsøg :lol: ;)

RM:

DB Bænkpres: 22,5 x 10^2.

Dips: 5^3.

Closegrip pulldown: 62,5 x 10 - 67,5 x 10.

Lateral raise, db: 7 x 10^2.

En god træningsdag - sjovt at lave en BP-lignende øvelse med så mange kg (det er det for mig, altså). Jeg glæder mig allerede til at prøve board press :)

Link to comment
Share on other sites

Har ligget brak i 2 døgn gr. K-praktorbehandling, og så ender jeg omme på side 5! :)

Nå, men idag:

WSB Dynamic effort dag squat, dødløft & bænkpres...

Opvarmning: 4 min CII og lidt hofteextensions.

DE:

Squat 50 kg x 2^8.

Dødløft 80 kg x 1^8 (sat lidt ned, for at sikre teknikken 100% - er stadig lidt blød i bækkenet).

Bænkpres 55 kg x 3^8

RM:

BB bentover row: 55 x 5^3.

Lateral raise 7,5 x 10^2

Reverse bench crunches: 8^3

Vejede mig i dag - det er længe siden (nu er jeg jo ikke muskelhypertrofiker mere, så det har ikke haft nogen særlig interesse...). 83,3 kg, så jeg er kommet lidt i kalorieoverskud igen efter, at jeg er begyndt med proteinpulveret. Fedt nok, når det ikke er fedt :)

Og til min store fryd bliver ***Hinderbahn*** revet ned inden eksamen gr. ombygning - og man arbejder med noget intervalløb vekslende med bl.a. BÆNKPRES som erstatning :w00t: Det lover rigtig godt for min fysiske eksamen sålænge jeg ikke skal lette mit monstrøse understel fra jorden udover svævefasen i løb, så er jeg glad...

Vi havde iøvrigt nogle praktikanter, som underviste os i klassisk ballet i idrætstimen idag. En sand fryd at se en flok Rigtige Mænd forsøge sig med pirouetter :lol: jeg var nu heller ikke specielt yndefuld :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det vil være en god idé at teste dit bænkpres inden længe igen. Den kan passende bruges som ME-øvelse om ca. 1½ uge. (Vi skal jo lige have afprøvet Boardpress indenda ;) )

Hvis du kan præstere ca. 80 kg med godkendt pause, så er der absolut en realistisk chance for at du kan snuppe rekorden til dit debutstævne, forudsat at du får anskaffet en bp-trøje, samt kan finde ud af at bruge den. ;)

Forresten, hvad med licens? Det skulle være ordnet, ikk?

Link to comment
Share on other sites

Klaus: Mange tak ;)

Xax: Jeg sendte licensansøgningen for ca. 2 uger siden, men har ikke hørt noget :huh:

Jeg håber da, jeg kan ordne 80 kg med pause, men det kan godt være det kun er med T&G lige i øjeblikket. Jeg har først lige fundet en god RM-øvelse til de små bryststykker - db presses (havde DOMS i pectoralierne et par dage efter i søndags, hvor jeg prøvede den første gang - bb incl/decl/flad bænk har ikke kunne gøre dette, så noget må db bænk have ramt)...

Og self. får jeg anskaffet en trøje - jeg skal bare lige have prøvet nogen forskellige og set, hvilken der passer mig bedst :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har sendt et stykke papir med din underskrift på, og hvor de har påført et licensnummer, så er den god nok. Jeg fik hellere ikke feedback da jeg sendte min underskrift ind i sin tid.

Hvis du er i tvivl om du er registeret som licensløfter, så kan du kontakte dem på [email protected]

DB presses er en god RM-øvelse, kør dem evt. med 2 sek. pause i bunden for at bygge bundstyrke ;)

Det med trøje bliver nok en længere og omstændig affære, så vi skal nok begge være ude i god tid. Forløbig skal jeg lige misbruge, øhhhmmm... afprøve Troels's Titan Fury på et tidspunkt. :crazy: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, hvor er det egentlig sjovt at læse logs igennem længere tid.

Det virker nærmest som om men føler man kender vedkommende der skriver, heheh...

Har læst AF's log længe, totalt underholdende, sej læsning.. keep it up :-)

Det er enormt motiverende læsning.

Nå, undskyld forstyrrelsen, nogle gange _må_ man bare pippe lidt, hehe.

Back to Liberty City..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share