AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Kost 12/5/2004

9.00

Havregryn 100g

Sukker 15g

Nutrisport Protein 40g

Kakao 50g (posen tippede) :bblush:

Skummetmælk 200g

11.00

Hytteost 200g

Broccoli 100g

13.00

Kylling 300g

Wok Blanding 250g

Perfect Balance 5g

15.30

Nutrisport Protein 45g

Skummetmælk 250g

18.30

Nutrisport Protein 60g

Dextrose 60g

Skummetmælk 320g

20.30

Hakket Oksekød 6% 400g

Salsa 135g

Wraps 120g

Philadelphia Light 30g

22.30

Nutrisport Protein 30g

Protein: 398,8g (45,9%)

Kulhydrat: 275,2g (31,6%)

Fedt: 87,0g (22,5%)

Kcal: 3479

Kommentar

Massere af mam i mavsen idag. God dag, med god mad! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jamen Anders dog. Du ender jo som en lille fitness nips ;)

Sålænge jeg stadig bliver ved med at blive stærkere vil det ikke genere mig at blive en fitness nips! :w00t:

…meeen tror det vil være yderst skadeligt for min styrke at komme under 105kg, så jeg tror bare jeg holder der! B)

God fokus for tiden. Fortsæt med det :)

Inspirerende løft forøvrigt, og høj volumen..

Rock on :w00t:

Tak, taaak!

Der er nu intet som en solid omgang volumen, ÆÆÆLSKER DET! :4jumpy:

Det kan jo være at vi ses der i juni til Netties partei?! :)

Link to comment
Share on other sites

Herligt vejr her til morgen, skynd tur rundt i Fælledparken selvom det ligner de fleste morgenløbere tror man er en ny-nazist der øver strækmarch! 

:lol:

Tror du ikke nærmere de har tænkt... "Nej hvor er det synd for den overvægtige dreng at han ikke engang er i stand til at løbe" :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det kan jo være at vi ses der i juni til Netties partei?!
Jeg har sagt nej til Nettie pga eksamenslæsningen. Men lur mig om mit hjerte ikke løber af med mig og jeg stikker forbi med en blomst til hende. Men :sshh: hvis det bliver, så bliver det en overraskelse...
Jamen Anders dog. Du ender jo som en lille fitness nips ;)

Læg mærke til min smiley, lidt ironi var der gemt bag ordene. Meget flot at dine løft går op imens maven bliver mindre..

Det kan ikke gøres smukkere :4thumbup:

Jeg er selv gået igang med det omvendte (igår...). Og bruger excell regnearket fra getbig til at chekke jeg får kcal nok.

Motiverende at man kan se: der skal kun en ordentlig røvfuld chilli + hytteost til så er du oppe over 3000Kcal.

Nice...

Var stadig mæt da jeg vågnede i morges.. Men havde sovet dejligt :bigsmile:

I stedet for alt det powerwalking kunne det være stilen med noget slæde trækkeri og medicinbold kasteri. Det skulle nok få kondiløberne til at glo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt nej til Nettie pga eksamenslæsningen. Men lur mig om mit hjerte ikke løber af med mig og jeg stikker forbi med en blomst til hende. Men :sshh: hvis det bliver, så bliver det en overraskelse...

Your secret is safe with me amigo! ;)

Jeg er selv gået igang med det omvendte (igår...). Og bruger excell regnearket fra getbig til at chekke jeg får kcal nok.

Motiverende at man kan se: der skal kun en ordentlig røvfuld chilli + hytteost til så er du oppe over 3000Kcal.

Hehe du er en af "dem"! B) Så skal du lure lidt i Cilius' log, han har også svært ved at spise nok, men jeg pisker ham dag og nat til at FORCEFEEDE! :devil:
I stedet for alt det powerwalking kunne det være stilen med noget slæde trækkeri og medicinbold kasteri. Det skulle nok få kondiløberne til at glo :tongue:

True dat… Mister "finder-links-til-min-kæreste-i-hemmelighed-så-hun-kan-fremvise-at-GPP-er-måden-for-en-WSBer-at-forbrænde-mere-på" :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

True dat… Mister "finder-links-til-min-kæreste-i-hemmelighed-så-hun-kan-fremvise-at-GPP-er-måden-for-en-WSBer-at-forbrænde-mere-på" 

He he... Håbede at kunne tage røven på dig... Men god måde at lokke Nettie ind på www.elitefts.com på B)

Dit projekt skal nok lykkedes. Hvis du ikke vil rippe helt ned, så kommer du ikke til at tabe en tøddel styrke, tvært imod :)

Jeg er selv blevet tændt på stærkmandsøvelser/gpp efter at have set noget af det Brad Cardoza præsterer. Han er en baad ass mofo :devil:

409575.1076523970553.Revere1.jpg

Mit problem er ikke, at jeg ikke kan spise nok, jeg er bare en ustruktureret tudeso...

Men ikke mere. 90 til september, 100 til næste år. Derefter trækker jeg mig tilbage som undertøjsmodel ;)

Nå gotta eat :eatchicken:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

He he... Håbede at kunne tage røven på dig... Men god måde at lokke Nettie ind på www.elitefts.com på B)

Du er måske ved at lave hende om til en +90 styrkeløfter tøs? :lol:

Jeg er selv blevet tændt på stærkmandsøvelser/gpp efter at have set noget af det Brad Cardoza præsterer. Han er en baad ass mofo

Han ser ok grum ud! :blink: Men er velsagtens heller ikke særlig "ren"… B)

Men ikke mere. 90 til september, 100 til næste år. Derefter trækker jeg mig tilbage som undertøjsmodel ;)

YIIIIRH! Såd'n skal det være! Først æder vi og så laver vi modeltrix! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kost 13/5/2004

9.00

Havregryn 100g

Sukker 15g

Nutrisport Protein 40g

Kakao 35g

Skummetmælk 200g

11.00

Tun 150g

Perfect Balance 5g

Mayonnaise 4,5% 20g

Ciabatta 80g

13.00

Kylling 300g

Wok Blanding 250g

Perfect Balance 5g

16.00

Tun 150g

Perfect Balance 10g

Mayonnaise 4,5% 20g

Ciabatta 70g

21.00

Tunbøf 250g

Salat 100g

Olivenolie 10g

22.30

Nutrisport Protein 30g

Skummetmælk 200g

Protein: 319,8g (48,7%)

Kulhydrat: 180,0g (27,4%)

Fedt: 69,6g (23,9%)

Kcal: 2628,2

Kommentar

Maden var LIGE i øjet idag, men havde bare sindsyge cravings. Specielt efter at ha' snakket med Cilius om hans rygudvikling, fik en sygelig lyst til pandekager, :lol: meeen jeg holdt igen (selvom jeg har 2 pakker amerikansk pandekage mix og 2 flaske ahornsirup i huset :4mewantfood: )!

Link to comment
Share on other sites

Han ser ok grum ud!  Men er velsagtens heller ikke særlig "ren"…

Det påstår han.. Husk han vejer "kun" 105 og har gået på diæt inden hver konkurrence for at kunne klemme sig ind i "letvægt".

Er lige blevet prof. Så kan det da godt være at han gainer 20-30 kg "naturligt" i løbet af det næste år :bigsmile:

Men ja han er baaaaaad mofo B)

Link to comment
Share on other sites

Tung Dødløft | 14/5/04

Dødløft

100kg x 5r

120kg x 5r

140kg x 3r

160kg x 1r | halvdragt

180kg x 1r | dragt

200kg x 1r | dragt

210kg x 1r | dragt | blev helt mærkelig :blink:

210kg x 1r | dragt

220kg x 1r | dragt

230kg x 1r | dragt

Fik mast mig ned i dragten noget lettere end tidligere, men den hæmmer mig stadig en hel del. Havde svært ved at locke out i toppen, men det hænger nok nærmere sammen med en ekstrem DOMS fra onsdagens rygttræning! B)

5kg mindre på korpuset og så sidder dragten som den skal igen. :)

DE Box Squat

100kg x 2r x 3s

110kg x 2r x 3s

120kg x 2r x 4s

Nogen af sættene blev kørt med halv dragt og det fungerede slet ikke! <_< Så snart jeg tog dragten af var der dog virkelig god fart på squatten idag. Tror at jeg i den nærmeste fremtid kan begynde at køre mine speedsæt med 130kg - ingen imponerende vægt, men et breakthrough for en langbenet stodder! :)

Rumænsk Dødløft

100kg x 5r

120kg x 5r

140kg x 5r

160kg x 5r x 2s

Ristede haserne rigtig godt og grundigt! :devil:

Hyper Extension (t1)

15kg x 10r

27,5kg x 10r x 2s

Floating Crunch (t1)

15kg x 10r

27,5kg x 10r x 2s

One Leg Calf Press (t1)

100kg x 10r

150kg x 10r x 2s

POWER! INTENSITY! HONOR!

…og så en undskyldning til Tossen for at gå for meget i "sergeant-mode" :bblush:

Kommentar

Rigtig god træning, det irriterede mig en del at dragten hæmmer mig så meget, men det skal nok komme.

Link to comment
Share on other sites

du løfter i titan, dødløften, ik?? hader den dragt i dødløft, jeg tror snart jeg prøver noget andet, jeg har helt samme problem som dig, næsten alt bliver tungt i toppen <_<

skrevet af jacob prehn, sidder ved min fars bærbare, som min storebror åbenbart er den sidste der har brugt på MOL :)

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

du løfter i titan, dødløften, ik?? hader den dragt i dødløft, jeg tror snart jeg prøver noget andet, jeg har helt samme problem som dig, næsten alt bliver tungt i toppen <_<

Jeg synes den er GENIAL til dødløft! :D

Jeg plejer skam at ha' et rigtig godt lockout i den. 3 grunde til at det ikke fungerede optimalt igår: 1) Den er stadig en tand for stram. 2) Jeg havde vild doms i den øvre del af ryggen, kunne mærke det allerede med de 100kg. 3) Jeg har ikke haft dragt på i lang tid.

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres | 12/5/04

DE Bænkpres

- opv. -

70kg x 10r

90kg x 10r

- work -

100kg x 3r x 8s | føltes som en tom stang idag! :devil:

120kg x 1r | eksplosiv!

140kg x 1r | "ok" fart.

Bænkpressen var virkelig eksplosiv idag. Skiverne raslede i toppen på flere sæt. :)

Cable Crossover (s1)

20kg x 10r

35kg x 3r

45kg x 6r

35kg x 12r

Wide Grip Cable Row (s1)

60kg x 10r

90kg x 3r

120kg x 6r

90kg x 12r

Skullz (s2)

30kg x 10r

45kg x 3r

60kg x 6r

45kg x 14r ƒ

Perfect Curl (s2)

20kg x 10r

30kg x 3r

40kg x 6r

30kg x 12r

Fik brændt helt af på skullz'ne, Cilius og Watts stod og råbte skændselsord ad mig, og det hjalp noget! :w00t:

Face Pull (t1)

65kg x 10r

Upright Cable Row (t1)

50kg x 10r

Front Cable Raise (t1)

30kg x 10r

Kommentar

Rigtig fin træning idag! :) Mine albuer er begyndt at blive lidt ømme og trætte i det så tager én uges træning til og så en uge med deload, så kommer det også til at passe med at alt er frisk til afbrænding i Odense. :devil: Derefter bliver der startet op på en Sheiko Beginner 2. :)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en sms fra Anders tidligere i dag hvor han fortalte at han var var ren tryllekunster..... stangen forsvandt helt da den blev hamret ned i pattøjet og bouncede op igen alt imens han lavede kålormen.... men værst var det da de 100 kg gentagne blev slæwt op af supporterne :lol:

Link to comment
Share on other sites

I har en god fantasi drengebørn! :lol: :lol: :lol:

D. 29 Maj kommer jeg over til ØBØBØCØØØ og brænder aw, så må vi se om der ikke kan blive plads til et lille BENCHDOWN! :spaghettiwesternmundharmonikasmiley:

"I challenge anybody, AAANYBODYYY!" :lol:

Link to comment
Share on other sites

I har en god fantasi drengebørn! :lol: :lol: :lol:

D. 29 Maj kommer jeg over til ØBØBØCØØØ og brænder aw, så må vi se om der ikke kan blive plads til et lille BENCHDOWN! :spaghettiwesternmundharmonikasmiley:

"I challenge anybody, AAANYBODYYY!" :lol:

AAAAARRRRRGGGGHHHHHHHH for helvede. Hvorfor den 29? Der er jeg i Gylland, jo. Spiller et, jo :cussing: :4ranting: Så går jeg både glip af Kødfulde Kerns føsdag OG jeres besøg.

Øvøvøv!!! Hvorfor fylder ens mor kun 50 en gang?? :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share