AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

ME Dødløft | 12/4/04

ME (1RM) : Reverse Green Band Deadlift

- opv · no bands -

60kg x 6r

100kg x 5r

120kg x 3r

- work · med bands -

160kg x 3r

180kg x 3r

200kg x 3r

220kg x 1r

240kg x 1r

250kg x 1r

260kg x 1r PR | Fik overbalance bagover og måtte smide stangen, men den VAR DER!

265kg x 0r | Rykkede sig lige under en centimer :)

Fik brændt godt aw.

Leg Press

200kg x 5r

240kg x 5r

280kg x 5r

320kg x 5r

340kg x 8r Rep PR +20kg og +3 reps | BUUUURN :devil:

Kørte genialt og ganske let.

Power Shrug

90kg x 10r

145kg x 3r

185kg x 6r

145kg x 12r

Floating Crunch (s1)

10kg x 10r

20kg x 10r

Reverse Hypers (s1)

15kg x 10r

Kommentar

Virkelig god træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens Kost · Mandag d. 19 april 2004

kl. 9.00

Havregryn 100g

Skummetmælk 200g

Nutrisport Protein 40g

Sukker 15g

kl. 12.00

Hytteost 200g

kl. 14.30

Tun 140g

Broccoli 140g

Perfect Balance 10g

kl. 16.00

Nutrisport Protein 40g

Skummetmælk 400g

kl. 19.00

Nutrisport Protein 60g

Dextrose 40g

Skummetmælk 400g

kl. 21.00

Kalkun 300g

Olivenolie 10g

Wok Blanding 250g

kl. 23.00

Nutrisport Protein 40g

Breakdown

Protein: 346,2g (47,6%)

Kulhydrat: 250,3g (34,4%)

Fedt: 58,5g (18,1%)

Kcal: 2912,4

Kommentar

Så blir kosten vidste ikke meget mere LIGE i øjet som idag! Ren mængde mæssigt og fordelings mæssigt. Timingen stinker seriøst dog.

Link to comment
Share on other sites

Anders, er det OK at kalde dig kostfanatiker når du regner kcal med decimaler?

Det ser godt nok grundigt ud.

Hihihi, det er jeg ikke normalt, men jeg har selv lavet mit eget kostberegner program (XLS regneark), og når muligheden for decimaler nu ER der, så kan jeg jo ligeså godt bruge det! :D

Devito

Det bliver først virkelig svært at indtage protein når det kommer over 400g :dead:

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at kcal-underskud ikke er lige stort nok? 3,1kg er en del, selv hvis man indberegner væsketab osv.

Jeg indtager ca. 3000kcal hver dag og det er uden ekstra cardio, det er det højest jeg til dato har haft. Plejer at ligge mig på 2500-2700kcal i gennemsnit og så udføre en god del cardio oveni.

En anden grund til vægttab af denne her kaliber er muligvis at den sidste uge her, nok er den værste uge rent privat jeg nogensinde har haft. Jeg vil ikke komme mere ind på det, da jeg er på MOL for træning og des lignende skyld og ikke for at beklage mig over hvad der ellers sker i mit liv. Men et gæt vil være at der kan hentes lidt forklaring der.

Med det sagt, vil jeg i næste uge - hvis der er faldet mere ro på tingene - indføre ca. en halv times powerwalk hver morgen og samtidig uppe min kcal til 3200-3500 stykker, med hovedvægten af ekstra kcal lagt lagt iform af kulhydrater på træningsdage.

Hippo

-90kg + styrkeløft + mig = NEVER GOING TO HAPPEN! EVER! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Elsker når jeg har ret mht. kcal indtaget :)

Mener du så at jeg gør det rigtig eller forkert?

Nu må du hjælpe mig lidt her, du sku jo forestille at være min "diet supervisor" B)

Du sagde ca. 3000kcal uden cardio og 3500kcal med cardio.

Link to comment
Share on other sites

Stress gør forresten noget underligt noget ved forbrænding og negativ partitionering. Lad os se hvad der sker i denne uge - bliver jo helt spændende :)

LOL

Det sidste jeg ville hæfte på den kommende uges situaion er "spændende", men ok da! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan regnede du ud, du skulle have 3000 kcal om dagen? Prøvede du over en periode at finde det? altså startede med 3500 feks, det var for meget, så skære 500 af og så begyndte du at tabe dig? Eller var det bare et kvalificeret gæt med hensyn til vægt og muskelmasse? Hvis ja til det sidste, så uddyb gerne

Link to comment
Share on other sites

Hvordan regnede du ud, du skulle have 3000 kcal om dagen? Prøvede du over en periode at finde det? altså startede med 3500 feks, det var for meget, så skære 500 af og så begyndte du at tabe dig? Eller var det bare et kvalificeret gæt med hensyn til vægt og muskelmasse? Hvis ja til det sidste, så uddyb gerne

Jeg har overladt det til Cilius denne gang. Jeg er hans bitch, han styre mine kcal og makroer, jeg gør bare som der bliver sagt. B)

…men hvis ikke der var mening med galskabben, var jeg ikke gået med til det. De 3000 kcal er et kvalificeret gæt. Jeg har en aktiv masse lige omkring 95kg pt. og det giver en vedligeholdelse omrking 3500-4000 kcal, min forbrænding har aldrig været i den høje ende, så derfor satser jeg på den laveste værdi. Ergo har Ciliusen ramt rigtigt udelukkende med et kvalificeret gæt. Næste uge bliver kcal øget og let cardio indført, det skulle gerne hive lidt mere subkontant fedt, frem for det intra-abdominale.

Link to comment
Share on other sites

ME Bænkpres | 21/04/04

ME (1RM) : Green Reverse Band Benchpress

- opv. · no band -

60kg x 6r

80kg x 6r

100kg x 3r

- work -

120kg x 3r

130kg x 3r

140kg x 3r

150kg x 1r

160kg x 1r

170kg x 1r PR

175kg x 0r

Havde regnet med en del mere, men det skulle ikke være idag. Kan komme med cirka 1000 undskyldninger, men jeg kan også lade være og suck it up! Sålænge jeg gør det bedre i næste uge! :D

Supp. : Seated Shoulder DB Press

20kg x 5r

25kg x 5r

30kg x 5r

37,5kg x 5r

41kg x 5r

Gik fint, havde faktisk ikke regnet med at være så stærk her idag.

Incline Flyes (s1)

15kg x 12r

22,5kg x 3r

30kg x 6r

22,5kg x 12r

Wide Grip Pulldown (s1)

60kg x 12r

90kg x 3r

110kg x 6r

90kg x 12r

Gode flyes idag, Cilius gjorde mig opmærksom på at mine arme var meget langt tilbage, så fik en bedre stil ud af det. :)

Incline Tate Press (s2)

10kg x 12r

17,5kg x 3r

22,5kg x 6r

17,5kg x 12r

Seated DB Curl (s2)

10kg x 12r

15kg x 3r

20kg x 6r

15kg x 12r

Bent Over Laterals (t1)

15kg x 8r x 2s

Alternating Side Laterals (t1)

15kg x 8r x 2s

Front Laterals (t1)

15kg x 8r x 2s

Kommentar

ME øvelsen var skuffende, men resten gik virkelig godt. Kan mærke at min work capacity er ved at være i gear, så nu skal der hældes ekstra øvelser på! :devil:

…jokes… :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Han er stor og nasty... mit store ønske er at rippe knægtens fedtprocent ned til strandform. Han ville med garanti blive den mest nasty styrkeløfter ever...

Hurra:

Kcal indtaget er ikke nogen rocket science IMO, så jeg har sagt noget der minder om Anders' ligevægtsindtag (hvilket formentlig ligger omkring 3400-3700 kcal om dagen), minus en portion kcal. Mit første take til Anders, var kun at cutte kcal med 200 gennem diæt, og 200 gennem lidt ekstra cardio. Alt det samtidig med at holde kulhydratindtaget på 100 gram på ikke træningsdage og 200 gram på træningsdage. Fedt indtaget konstant på 50-60 gram om dagen - resten proteiner.. det er mange proteiner btw.

Den er så efterfølgende blevet tillempet lidt, så den passer med Anders' tidshorisont, mål og temperament :)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en sand fornøjelse at være på diæt, med så høje kcal!!!  :w00t:

Jeg sprudler af energi! Ville faktisk ikke være starte på cardio, men jeg kan slet ikke sidde stille!

POWERWALK HERE I COME!

Er det dig, anders, eller har nogen lavet fis med din profil? :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

For satan da du er leeeee' på det avatar :w00t: og jeg om troede at de 110kg var fedt. Scary shiit :freaked:

Næh nej, det er de 110kg der er muskler og de resterende 7kg op til min vægt på 117kg, der fedt! B)

…ja ok, måske ikke helt, men hvad! :lol:

Der er også nogen billeder i mit galleri i større størrelse, som højst sandsyndligt afsløre mere fedt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share