AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Selv med wraps på fik jeg supernas i knæene, det sker ikke mens jeg squatter, men bagefter når jeg pille knæbindene af, kan jeg dårligt gå, var også ved at vælte en enkelt gang.

sidder det indersiden af knæet, lige ved siden af knæskallen??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sidder det indersiden af knæet, lige ved siden af knæskallen??

Nej, slet ikke, det er hele knæet og op igennem quadriceps, det gør ondt op igenemmem quadriceps og faktisk også en smulle i bices femoris. Hvis jeg bare sidder gør ikke ondt. Jeg tror ikke det er en knæskade - hvis jeg troede det ville jeg IKKE fortsætte med Sheikoen - det er noget der vender tilbage ofte, men som sagt mest grelt om vinteren/kolde perioder. Hvis det er koldt skal jeg gerne ha' ihvertfald 3 sæt med 60kg i squatten, før jeg bare nærmer mig parallel, er det varmere kan jeg nøjes med et enkelt. Igår var jeg usædvnalig stiv i benene og burde nok ha' nappet et enkelt sæt til på 60kg.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 3 - Dag 1 | 7/6/2004

Squat

5r @ 100,0kg

2s x 4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg | ultra loose wraps

5s x 3r @ 160,0kg | wraps

Kørte rigtig let og ganske uden smerter. :)

Bænkpres

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

5s x 3r @ 120kg

Easy peasy. B)

Squat

6r @ 100,0kg

6r @ 120,0kg

4s x 6r @ 130,0kg | ultra loose wraps

Aaaargh… Mange, mange reps at lave, men kørte let nok uanset. Blev lidt øm i knæene efter denne runde.

Bænkpres

5r @ 82,5kg

2s x 5r @ 97,5kg

4s x 4r @ 112,5kg

Hurtigt overstået.

Incline Flyes (s1)

3s x 10r @ 22,5kg

Close Grip Pulldown (s1)

3s x 10r @ 90kg

Kommentar

Alt kørte let og hurtigt idag. Træningen tog dog stadig et godt stykke tid da vi fik besøg af AntiDopingDK! Det tog især tid fordi jeg er typen der har svært ved at tisse offentligt, squat har samme effekt på mig som -10 grader koldt vand og alt dette blev (negativt) potensifiseret af at der står en gut og glor DIREKTE på én! :blink: Han var ellers så flink at tænde vandhanen, men stadig… :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så der der... er stadig lidt ærgerlig over jeg ikke blev testet... syntes de jeg er lille? Næste gang laver jeg noget mere lobby arbejde og river og flår i vægte... og snakker om små lyserøde og abomber :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 3 - Dag 2 | 9/6/2004

Deadlift

4r @ 120kg

4r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

3s x 3r @ 195kg

3s x 2r @ 205kg

De 170kg var super, super eksplosive så jeg regnede med at det blev en virkelig god dag… Men de 195kg var tunge som et ondt år og de 205kg endnu tungere… :bawling:

Jeg kunne slet ikke få benene til at spille idag, så det blev semi-sumo-kran-løft, allesammen, hvert og et og det gør det ikke ligefrem let… <_<

Bænkpres

5r @ 75kg

5r @ 90kg

2s x 4r @ 105kg

2s x 3r @ 115kg

2s x 2r @ 120kg

2s x 2r @ 130kg | sku' kun lave singler, men den var simpelthen så let at jeg blev nødt til at lave doubler! :w00t:

2s x 3r @ 120kg | sku' så ha' været double, men var så lette at jeg blev nødt til at lave trippler! B)

2s x 3r @ 115kg

5r @ 105,0kg

8r @ 100,0kg

10r @ 90,0kg

12r @ 82,5kg

14r @ 75,0kg ƒ

Bænken kørte tilgengæld supersweet idag! Ikke nok med at jeg øgede hele 2,5kg på de tunge løft, jeg blev også nødt til at lave en ekstra rep fordi det var så let!

Hvis jeg var en 160kg bænkpres aspirant i fyens land ville jeg være meget, meget nervøs!!! :tongue:

Deadlift from knees

5r @ 155kg

5r @ 180kg

4s x 4r @ 205kg

Kørte latterligt! Var først på allersidste sæt at jeg fik brugt benene og hofterne bare en lille smulle!

Floating Crunch (s1)

3s x 10r @ 30kg

Hypers (s1)

3s x 10r @ 30kg

Kommentar

Jeg må jo nok hellere tage tudefjæset på mig idag!!! Ikke at jeg brokkede mig højlydt, men en dag hvor MIT løft, MIN ejendom går så dårligt, må jeg indrømme at jeg indvendigt havde meget, meget ondt af mig selv… Bænken kørte selvføgelig super, men bænkpres kommer aldrig op på siden af dødløft som MIT løft! <_<

At jeg også havde kørt på Thomas hele dagen, og fortalt ham hvor meget jeg ville misbruge hans tykke lille kadaver idag, gør ikke det hele meget bedre…Tudefjæs og snøft, snøft til Ærwelige Æniwrong. :cries:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg var en 160kg bænkpres aspirant i fyens land ville jeg være meget, meget nervøs!!! :tongue:

Et par bounce-doubler med 130 kan ikke skræmme mig :lol: Husk at sove på ryggen i nat, det hjælper på de trykkede ribben :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Havde du knæbind på under de doubler med 130? Det kan jo godt være lidt hårdt for knæet med sådan et opspænd :chicken:

Mine fem doubler med 140 i mandags var sku også ret lette. Skal have tripler næste mandag, tror jeg. Hvis jeg var en ær'welig sjællansk elastikaspirant til de 160kg ville jeg også være nervøs..

Link to comment
Share on other sites

Det er utroligt så let kg'ene kan virke, når albuerne er viklet ind i knæbind og supporterne er vaselineindsmurte.

Et par bounce-doubler med 130 kan ikke skræmme mig  Husk at sove på ryggen i nat, det hjælper på de trykkede ribben 
Jeg har hørt de kalder ham tryllekunsteren, stangen forsvinder fuldstændigt i patten når den bliver hamret i bund :lol:
De 170kg var super, super eksplosive så jeg regnede med at det blev en virkelig god dag… Men de 195kg var tunge som et ondt år og de 205kg endnu tungere…

Jeg kunne slet ikke få benene til at spille idag, så det blev semi-sumo-kran-løft, allesammen, hvert og et og det gør det ikke ligefrem let…

Har du prøvet knæbind rundt om livet? Jeg har hørt det gir' bedre hoftestød.

Link to comment
Share on other sites

Et par bounce-doubler med 130 kan ikke skræmme mig :lol: Husk at sove på ryggen i nat, det hjælper på de trykkede ribben :lol: :tongue:

Damn, det havde jeg glemt, når man feuder en fra Slembounce krewet skal man huske at skrive løftene var med pause på a' pat, uden grafrakka i blodet og uden søm i kæften! :lol:

Havde du knæbind på under de doubler med 130? Det kan jo godt være lidt hårdt for knæet med sådan et opspænd 

Mine fem doubler med 140 i mandags var sku også ret lette. Skal have tripler næste mandag, tror jeg. Hvis jeg var en ær'welig sjællansk elastikaspirant til de 160kg ville jeg også være nervøs..

Ja sføli havde jeg knæbind på, kan ikke træne uden, uanset øvelse! RAW SUX! :flipa: :lol:

Med elastik på mine fede arme og gynoer har jeg skam nappet 160kg for 3 reps, så på det punkt er jeg ikke aspirant… B)

Og selvfølgelig er jeg nervøs, det jo en kasse elefanter der er på spil, du eller Kreabassen kan jo sagtens nå at nappe 160kg den 24 juni! …dagen før jeg napper dem… :hehe:

Jeg har hørt de kalder ham tryllekunsteren, stangen forsvinder fuldstændigt i patten når den bliver hamret i bund 

Det er da kun fordi stangen triller ned imellemrummet mellem mine thick pecs og massive abs! :devil:

Har du prøvet knæbind rundt om livet? Jeg har hørt det gir' bedre hoftestød.

DOH! :4slap:

Jeg viklede dem rundt om hovedet som en turban, men nu ved jeg hvad jeg skal gøre næste gang! Tak for rådet, du er bare alletiders, tak!

Link to comment
Share on other sites

Hehe kan se der er mange fyn-boere der skal rotte sig sammen mod Anders nu fordi de ryster i bukserne... kan jeg sgu godt forstå når han cutter samtidig med at han smider vægtene rundt som var det pebernøøøøø'er ... vi skal nok filme de 160kg med pause på patten... men lad nu være med at blinke når I ser klippet for da bliver i nok nødt til at se det forfra men denne gang super-slow :)

Link to comment
Share on other sites

Den generelle koncensus på Fyn er, at opgøret kommer til at stå på selve Fyn. Vi tror ikke meget på Elastik-Anders ;)

HAHAHAHA! :lol:

Tro mig, Tossen er altid på nakken af mig og ville aldrig sige noget pænt med mindre det var sandt!

…men hvis det skal være på den måde vil jeg da skaffe et videokamera til at forevige løftet! :pimp:

(med mindre jeg failer, så ryger det direkte i skralderen) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Den generelle koncensus på Fyn er, at opgøret kommer til at stå på selve Fyn. Vi tror ikke meget på Elastik-Anders ;)

HAHAHAHA! :lol:

Tro mig, Tossen er altid på nakken af mig og ville aldrig sige noget pænt med mindre det var sandt!

…men hvis det skal være på den måde vil jeg da skaffe et videokamera til at forevige løftet! :pimp:

(med mindre jeg failer, så ryger det direkte i skralderen) :tongue:

En lille fugl har sunget om at de gæve elastikdrenge i TSK benytter sig af en såkaldt "Bouncing Betty" i deres træning:

Description: These are Bouncing Betty trainers used as training aids, each one comes with a activator in smaller metal can. One is opened the other is sealed. Offering both units for $ 150.00 + domestic shipping. 

De placeres mellem løfteren og stangen. Når stangen ryger ned i patten, aktiveres sprængladningen, som giver opadløftet en hidtil uset eksplosivitet ;) :pimp:

Ville have postet et billede af den, men det virker åbenbart ikke :bawling:

post-12-1087285236.jpg

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hvis det sker, så må jeg jo troppe op iført mit stiveste dommerdress. Anders kender udemærket min standard fra MOL-træf 3. :devil:

Jeg havde godt nok troet at det skulle foregå på Motionist præmisser med touch n go, ingen udstræknings regler, ingen fod-stilling regler etc, men hvis Fyenserne er friske på at gi' mig endnu en fordel, så vil jeg da ikke brokke mig! B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share