AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Sheiko Beginner 2 | Uge 1 - Dag 3 | 28/5/2004

Squat

4r @ 100,0kg

2s x 4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg

5s x 3r @ 160,0kg | wraps

Nice 'n' easy

Bænkpres

5r @ 80,0kg

2s x 4r @ 95,0kg

2s x 3r @ 112,5kg

3s x 2r @ 127,5kg :dead:

3s x 2r @ 120,0kg

Not nice 'n' easy… Brændte helt aw på de 127,5kg <_< Så jeg må nedjustere mit bænkpres til puny 150kg. :bawling:

JM Press

5s x 6r @ 60kg

Albuerne var for ømme til mere vægt… :(

Squat

5r @ 100,0kg

2s x 5r @ 120,0kg

4s x 4r @ 140,0kg

Overstået på no time, men det bed dog godt fra sig.

Tate Press (s2)

5s x 10r @ 15kg

Hammer Curl (s2)

5s x 10r @ 15kg

Kommentar

Jeg hader at tage fejl, men jeg hader endnu mere at gi' andre ret, når der har rettet mig i at jeg har taget fejl, men alligevel "OOOH VISE JSC! FREMOVER VIL DINE RÅD BLIVE VÆGTET LANGT TUNGERE!".

Bænken skal nedjusteres til hvad jeg HAR presset og ikke hvad jeg vil presse. Ved samme lejlighed kunne jeg godt finde på at opjustere squatten, bare til en 220kg eller så… :w00t: og dog.

Tossen gik dog fuldstændig kold på sidste squatrunde, så vi blev enige om at dele dagens tudefjæs. Jeg er KONG Tudefjæs :bawling: og Tossen er PRINS Tudefjæs :weeping:.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sheiko Beginner 2 | Uge 2 - Dag 1 | 31/5/2004

Squat

5r @ 100,0kg

2s x 4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg

2s x 2r @ 160,0kg | wraps

3s x 1r @ 180,0kg | wraps

Der var INTET pres på de 140kg og mine knæ gjorde temmelig ondt, jeg blev frustreret og måtte lige ha' et par minutter for at ømme mig, alle omstændighederne for et gedigent TUDEFJÆS var linet op, men nej, INTET tudefjæs idag! :devil: Fik knæbind på og så kørte alt superlet og godt! Må nok investere i nogen knækogere til mine sarte knæ eller binde lette knæbind allerede fra 70% og op.

Bænkpres

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

6s x 2r @ 120kg

Ligeså ondt jeg havde i hele presværket i fredags, ligeså godt kørte det idag! Superfart i hele molevitten, ultrakorte pauser, jeg fik en afsindig lyst til at opjustere mit bænkpres igen, ;) men nej, holder det bare her.

Incline Flyes (s1)

10r @ 15kg

2s x 10r @ 20kg

Close Grips Pulldown (s1)

10r @ 70kg

10r @ 80kg

10r @ 90kg

Pushups

10r

2s x 10r @ 10kg

Squat

5r @ 100,0kg

4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg

4s x 2r @ 160,0kg | wraps

All to easy… :D.

Face Pulls (s2)

3s x 10r @ 50kg

Upright Cable Row (s2)

3s x 10r @ 40kg

Skullle lige ha' pumpet lidt blod i skulderene.

Kommentar

Fin, fin træning. Tog lang tid - 3 1/2 time - men intet tudefjæs hos hverken Tossen eller jeg selv! En kollektiv sejr til TSK Krewet! :devil:

Glæder mig allerede til onsdag og DØDLØFT (og bænk :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 2 - Dag 2 | 2/6/2004

Deadlift standing on plates

4r @ 120,0kg

2s x 4r @ 145,0kg

2s x 3r @ 167,5kg

4s x 3r @ 180,0kg

Kunne godt mærke at de 5cm ekstra træklængde, brændte godt i erectoren og glutes.

Bænkpres

5r @ 75,0kg

5r @ 90,0kg

2s x 4r @ 105,0kg

2s x 3r @ 112,5kg

2s x 2r @ 120,0kg

2s x 3r @ 112,5kg

2s x 5r @ 105,0kg

7r @ 90,0kg

10r @ 75,0kg

Lynhurtigt og superlet.

Deadlift

4r @ 120,0kg

4r @ 145,0kg

2s x 3r @ 167,5kg

5s x 3r @ 192,5kg

Var mærket efter første omgang, men kom igennem med "overskud" selvom et enkelt af sættene gik helt i ged og blev til 3 100% rygløft.

Leg Press

5r @ 200kg

5r @ 250kg

3s x 5r @ 300kg

Floating Crunch (s1)

3s x 10r @ 25kg

Hypers (s1)

3s x 10r @ 25kg

Kommentar

God træning og hurtig overstået (2,5 time). Hænderne er temmelig ømme og smadrede efter så meget dødløfteri.

Link to comment
Share on other sites

så skulle i sgu prøve noget vend og træk. Det rykker hænderne fuldstændigt i smadder. Da jeg startede med at løfte efter påsken, pev jeg lidt da jeg fik nogle blodvabler, men så snakkede jeg lidt med Krebs nede fra klubben. Det er ham den gamle vægtløfter som er ubehageligt stærk. Han klipper hård hud af med en tåneglsnegleklipper et par gange om ugen!!... Og hans hænder ligner noget der burde tage til klovbeskærer..... ævs..

Link to comment
Share on other sites

Kommentar

Jeg hader at tage fejl, men jeg hader endnu mere at gi' andre ret, når der har rettet mig i at jeg har taget fejl, men alligevel "OOOH VISE JSC! FREMOVER VIL DINE RÅD BLIVE VÆGTET LANGT TUNGERE!".

Bænken skal nedjusteres til hvad jeg HAR presset og ikke hvad jeg vil presse. Ved samme lejlighed kunne jeg godt finde på at opjustere squatten, bare til en 220kg eller så… :w00t: og dog.

Tossen gik dog fuldstændig kold på sidste squatrunde, så vi blev enige om at dele dagens tudefjæs. Jeg er KONG Tudefjæs :bawling: og Tossen er PRINS Tudefjæs :weeping:.

D'OH! :4slap::4slap:

Hvorfor har jeg ikke set det før nu. Al den hoveren jeg kunne have kommet i de fire fem dag :cries:

Men godt at se at det ellers går godt med træningen. Synes absolut Sheiko er bedst til underkroppen.

Men hvor tror du du ligger mht en maks i bænken pt? Som nævnt er den sku nok lige om hjørnet for mig. Men du er måske for kørt ned i patten til at kunne vurdere det ;)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

incognito

Det er så liiiige en tand for nasty! :cry:

Så vil jeg heller være den metrosexuelle styrkeløfter mellemvej! :tongue:

DELTORRR

Sur røv til dig, du må hellere sætte min log som startside så du husker at tjekke den! :lol:

Patten er skam perfekt igen!!! Alle sæt med 120kg igår var eksplosive som bare, faktisk føles det for let nu, måske jeg skulle sætte den til 155kg! Er forøvrigt fuldstændig overbevist om at jeg bænker 160kg efter Sheikoen her. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg har forstået bruger du wraps for at varme/støtte knæene?

Hvis du laver any-wraps for opdriftens skyld..... og så i Sheiko beginners 2.... ^_^

Det kommer du til at høre for :bigsmile:

Jeg kan slet ikke squatte over 140kg uden wraps for tiden! :blink:

Mine knæ - som altid har været sarte - bitcher helt vildt! :sneaky:

Faktisk brokkede de sig også under dødløften igår, så måske bliver jeg nødt til at tage knæbind på i dødløften også… :cry:

Maxen er sat efter en konservativ squatmax med knæbind (guestimate) og jeg binder knæbindene som jeg hele tiden har gjort, vægtenene er på ingen måde så tunge så jeg tænker i "opdrift". B)

Link to comment
Share on other sites

Anede ikke at dine knæ var så latterlige for tiden..... jeg har selv i 2 måneder og indtil for nyligt døjet med ømme knæ, Jacob Vind kaldte det springerknæ... hvis jeg kunne ha' gjort det, så føltes det som om at jeg med 1 finger ku' stikke den op under knæskallen fra neden og "mærke" noget irretation.

Jeg mærkde kun noget til det under opvarmning, når jeg ramte 150 kg og derover, var der intet at bemærke overhovedet.

Lidt is efter hvert træningspas og en klat Ibutop bagefter har gjort underværker for mig :)

Mærker ikke noget til det nu.

Link to comment
Share on other sites

Mine knæ er altid dybt latterlige, men det bliver forværret kraftigt af den høje volumen i Sheikoen.

Jeg mærker intet til dem uden for træningen, ihvertfald ikke voldsommere end de andre småskavanker man altid har.

Tror bare det er min krop der er en tøs! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Baardi bilder

Det er såmænd ikke fordi det er et problem, så snart jeg får knæbind på bliver alt rosenrødt og rart! :bigsmile:

Kun det der opreklamerede, raw-shit jeg får bøvl af… <_< ;)

Zoen

Manden har vel øjne i hovedet! :D

Link to comment
Share on other sites

Baardi bilder

Det er såmænd ikke fordi det er et problem, så snart jeg får knæbind på bliver alt rosenrødt og rart! :bigsmile:

Kun det der opreklamerede, raw-shit jeg får bøvl af… <_< ;)

Du lyder ligesom Hippo :lol:

Jeg skal se om jeg ikke kan forevige Hippo's ansigtsmimik når han skal i udstyret..... sjældent ser man et så forventningsfuldt, men på samme tid også en fredfyldt sagelighed over ham.... når så udstyret er kommet på, er han ét med sig selv og man kan ligesom se at han får lyst til at vrinske i sin glæde ud og selvtilliden stiger 100%.... et utroligt øjeblik :)

Link to comment
Share on other sites

Baardi bilder

Det er såmænd ikke fordi det er et problem, så snart jeg får knæbind på bliver alt rosenrødt og rart!  :bigsmile:

Kun det der opreklamerede, raw-shit jeg får bøvl af…  <_< ;)

Du lyder ligesom Hippo :lol:

Jeg skal se om jeg ikke kan forevige Hippo's ansigtsmimik når han skal i udstyret..... sjældent ser man et så forventningsfuldt, men på samme tid også en fredfyldt sagelighed over ham.... når så udstyret er kommet på, er han ét med sig selv og man kan ligesom se at han får lyst til at vrinske i sin glæde ud og selvtilliden stiger 100%.... et utroligt øjeblik :)

:bblush:

Angel mener os at jeg rent psykisk henter en hel del kg bare ved at få udstyret på....

Link to comment
Share on other sites

Baardi bilder

Det er såmænd ikke fordi det er et problem, så snart jeg får knæbind på bliver alt rosenrødt og rart!  :bigsmile:

Kun det der opreklamerede, raw-shit jeg får bøvl af…  <_< ;)

Du lyder ligesom Hippo :lol:

Jeg skal se om jeg ikke kan forevige Hippo's ansigtsmimik når han skal i udstyret..... sjældent ser man et så forventningsfuldt, men på samme tid også en fredfyldt sagelighed over ham.... når så udstyret er kommet på, er han ét med sig selv og man kan ligesom se at han får lyst til at vrinske i sin glæde ud og selvtilliden stiger 100%.... et utroligt øjeblik :)

:bblush:

Angel mener os at jeg rent psykisk henter en hel del kg bare ved at få udstyret på....

Du er bare dygtig til at udnytte dit udstyr, Hippøh. B) Du kan få 30 kg ud af et sæt håndledsbind, endda i dødløft. :w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 2 - Dag 3 | 5/6/2004

Bænkpres

5r @ 75kg

2s x 4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

5s x 2r @ 120kg

Hurtigt overstået, mine albuer brokkede sig en lillebitte smulle, så efter at ha' aflsuttet et sæt måtte jeg åbne hånden meeeget langsomt for at det ikke jagede for meget.

Squat

5r @ 100,0kg

5r @ 120,0kg

5s x 5r @ 140,0kg | ultra loose wraps

Selv med wraps på fik jeg supernas i knæene, det sker ikke mens jeg squatter, men bagefter når jeg pille knæbindene af, kan jeg dårligt gå, var også ved at vælte en enkelt gang. Uanset, når knæbindene er på er der intet at mærke, så giv los fyrbøder! :devil:

De 140kg var forøvrigt vildt lette, følte ikke man havde gjort dagens gode gerning, hvis ikke det var fordi man skulle lave 5 reps! :cry: Alt over 2 reps i squat stinker!

Bænkpres

4r @ 82,5kg

3r @ 97,5kg

5s x 2r @ 112,5kg

Have temmelig travlt, så på de "tunge" sæt, kørte jeg 2 sæt med ca. 10 sekunders pause imellem dem, så bænkede Tossen og så nappede jeg 2 sæt til.

Tate Press (s1)

3s x 10r @ 17,5kg

Hammer Curl (s1)

3s x 10r @ 17,5kg

Face Pulls (s2)

3s x 10r @ 55kg

Upright Cable Row (s2)

3s x 10r @ 45kg

Så blev skuldrene lidt gladere… :)

Kommentar

Lynhurtig træning, var under tidspres. Kørte let og smertefuldt! :D

Link to comment
Share on other sites

det der med dine knæ lyder da ik helt optimalt ?

Det er det heller ikke, det plejer at være værst om vinteren når det er koldt. Jeg tror at grunden til at det var så slemt igår, var at der var gennemtræk i TSK og det var fugtigt og køligt i vejret.

Mine led er meget sarte, det var også pga ledsmerter, dog i skulderen og albuen at jeg droppede Sheikoen i uge 2 sidst jeg kørte den.

Jeg har noget glucosamin stående som jeg vil begynde at indtage fra idag af, det plejer at ta' det værste.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share