AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kunne man mon lokke dig til at skrive hvor mange boards du anvender hver gang du fører log?! ;)

Kunne jeg sagtens, men vi har ikke nogen "rigtige" boards. Vi har én metal klods med håndtag ca. 9cm høj og så kan man ellers stable telefonbøger på eller hvad man ellers kan finde rundt omkring i lokalet! B)

Jeg brugte der metalblokken og en træklods, alt i alt vil jeg mene at det var 18-20cm højt. På det første sæt boardpres brugte jeg do gkun metalblokken, men den har en ubehagelig overflade at ramme.

Krea

Det kunne faktisk være en god idé! Grafrakkapress! Eller bare OnkelT-press! :D

sokr@tez

Mange tak, men rippet bliver jeg nu ikke liiiige i den nærmeste fremtid, slankere ja, rippet nej (desværre ;) ).

prehn

Det var også lækkert at være igang igen. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres | 2/5/04

DE Bænkpes

- opv. -

60kg x 6r

80kg x 6r

- work · miniband om håndled -

90kg x 3r x 3s

100kg x 3r x 3s

Superfart idag, desværre har jeg haft et mindre uhled i weekenden så min venstre hånd er blevet revet op, jeg havde godt nok pakket den ind i kompresbind, men det gjorde for ondt til at jeg kunne lave flere sæt. :(

Cable Cross (s1)

15kg x 10r

25kg x 3r

35kg x 6r

25kg x 12r

Wide Grip Pulldown (s1)

60kg x 10r

100kg x 3r

120kg x 5r

100kg x 10r

Incline Tate Press (s2)

10kg x 10r

20kg x 3r

25kg x 6r

20kg x 12r

Seated DB Curl (s2)

10kg x 10r

20kg x 3r

25kg x 5r

20kg x 10r

Face Pull (t1)

25kg x 10r

35kg x 10r

40kg x 10r

Upright Cable Row (t1)

25kg x 10r

30kg x 10r

35kg x 10r

Front Cable Raise (t1)

25kg x 10r

25kg x 10r

25kg x 10r

Kommentar

Fin træning sammen med Tossen, ingen feber eller noget, men lidt tudefjæs over min hånd. Har taget et (dårligt) billede af den, de sorte områder er størknet blod, med grus og små sten under.

Hehehe… Enten er jeg født uheldig eller også ER jeg bare umådelig dum, kommer altid galt af sted! :D

post-12-1083503922.jpg

Link to comment
Share on other sites

Incline Tate Press (s2)

10kg x 10r

20kg x 3r

25kg x 6r

20kg x 12r

Du er sgu ret stærk i den øvelse. Jeg er også begyndt at kører øvelsen, og har aldrig kørt med mere end med 20kgs håndvægte og de er sgu ret tunge. Selvom jeg godt kan kører french press med 60-70kg.

Jeg tror det er en god øvelse som hjælpeøvelse til bænkpressen fordi at man meget bruger de samme dele af triceps som bruges i bænkpres :)

Link to comment
Share on other sites

Jamen mine triceps er skam også temmelig stærke jeg tror godt jeg kunne lave frenchpress med 60-70kg, jeg skifter til den øvelse fra på onsdag af, så det finder vi snart ud af. ;)

Det der holder mine bænkpres tilbage - ihvertfald min raw - er mine skuldre, mine pecs er stærke og min triceps er stærke, men skuldrene er nogen slappe sager. Det er også den muskelgruppe der er vokset mindst i al den tid jeg har trænet.

Link to comment
Share on other sites

Jamen mine triceps er skam også temmelig stærke jeg tror godt jeg kunne lave frenchpress med 60-70kg, jeg skifter til den øvelse fra på onsdag af, så det finder vi snart ud af.

Det der holder mine bænkpres tilbage - ihvertfald min raw - er mine skuldre, mine pecs er stærke og min triceps er stærke, men skuldrene er nogen slappe sager. Det er også den muskelgruppe der er vokset mindst i al den tid jeg har trænet.

Hey Brother! Nøjagtig samme højde og samme svagheder i bænken vi har :)

Link to comment
Share on other sites

ME Squat | 3/5/04

ME (1RM) : Chain Box Squat (ca. 1cm under parallel)

- opv · no chains -

60kg x 10r

100kg x 5r

120kg x 5r

- work · chains (alle vægte inkludere 33kg kæder) -

133kg x 3r

143kg x 3r

153kg x 3r

163kg x 3r

173kg x 1r

183kg x 1r

193kg x 1r

203kg x 1r PR

213kg x 0r miss

Havde regnet med at rykke nogen rigtige EGOVÆGTE rundt idag, ved at sætte boxen kun lidt under parallel, men næææ nej! Kunne slet ikke udnytte hele styrken i min gluteus maximus, tilgengæld blev mine quadz og gluteus medius fuldstændig ristet!!!

Good Mornings

80kg x 5r

100kg x 5r

110kg x 5r

120kg x 5r

Var allesammen meget lette, havde sat på til et sidste sæt på 130kg, men min højre gluteus medius krampede hele tiden og brokkede sig, så jeg besluttede at det var nok.

Dynamic Shrug

75kg x 10r

100kg x 10r x 3s

Lavede den 100% ol skool, Bill Starr style og trak vægten fra pins i powerracket. MAAAN det var hårdt, mine trapz er FÆRDIG! :devil:

Floating Crunch

10kg x 10r

22,5kg x 10r x 2s

Kommentar

Rigtig god træning, svedte som et svin, men havde masser af overskud. Elsker work capacity, nu skal jeg bare til at udnytte den (sagde jeg vidst også sidst, hehe). :)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

ME Bænkpres | 5/5/04

ME Bænkpes

- opv. -

70kg x 10r

90kg x 8r

100kg x 5r

110kg x 3r

- work -

120kg x 1r

130kg x 1r

140kg x 1r

150kg x 1r PR | YESSIR! Endelig var den der! :devil:

155kg x 0r miss | Ramte en forkert bane, men kunne ha' været der.

- work + reverse green band -

150kg x 3r

160kg x 3r

170kg x 3r

180kg x 1r

190kg x 0r miss | Igen forkert bane.

Genial bænkpres dag, følte mig helt fra start af meget stærk og teknikken med at holde armene tæt på kroppen fungerede bedre end nogensinde før. De løft jeg missede, missede jeg udelukkende pga en forkert bane og ikke fordi jeg var brændt af, Zoa spurgte da også om jeg ikke ville prøve de 155kg igen, men jeg var tilfreds med de 150kg for idag. Hvis stangen først kommer lidt for lang tilbage, er der intet pres i mine skuldre, stangen ryger ikke nedad, men den rykker sig heller ikke opad. Mere arbejde med armene ind teknikken og så skal det nok gå. :)

Supp: Low Incline DB Press

25kg x 5r

30kg x 5r

37,5kg x 5r

41kg x 5r

45kg x 5r

Cable Cross (s1)

20kg x 10r

30kg x 3r

40kg x 6r

30kg x 12r

Close Grip Cable Row (s1)

50kg x 10r

75kg x 3r

100kg x 6r

75kg x 12r

Skullz (s2)

25kg x 10r

37,5kg x 3r

50kg x 6r

37,5kg x 12r

Perfect Curl (s2)

15kg x 10r

22,5kg x 3r

30kg x 6r

22,5kg x 12r

Face Pull (t1)

50kg x 10r x 3s

Upright Cable Row (t1)

40kg x 10r x 3s

Front Cable Raise (t1)

25kg x 10r x 3s

Kommentar

Intet mindre en genial træning. Zoa og Cilius fik aggeret livlige spottere idag og mange tak for det! :)

Så let og overbevisende som de 150kg kørte på bænken idag, tror jeg ikke der kan gå lang tid før de 160kg falder også. Jeg vil desuden køre min ME dag på denne måde et stykke tid, først almindelig bænk op til en tung single, double eller tripple og derefter køre jeg en øvelse der styrker toppen.

Link to comment
Share on other sites

Tak, tak amigos! B)

…hov der nåede lige at komme en senorita ind over, også tak til dig Cat! B)

Zoa Solnumse

Det kan du tro der er. Det er vel også snart på tide at du får kastet lidt kilo på din bænkpres og se hvor meget den nye teknik har gavnet dig! :)

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 7/5/04

DE Box Squat

- opv. · no box -

60kg x 10r

80kg x 6r

100kg x 3r

- work · box -

110kg x 2r x 8s

Faktisk ret god fart, til min store forundring.

DE Dødløft

- opv. -

100kg x 5r

120kg x 3r

- work -

140kg x 1r x 8s

Baaaaaaah… Stank… Ingen fart overhovedet.

Kommentar

Jeg kom til at tage forskud på elefant væddemålet igår aftes. Hang ud med nogen gamle venner for første gang i laaaaaang tid, resultatet blev den vildeste omgang tømmermænd i mange år… :bblush:

Jeg kom ud og træne, meeen energien var ikke til mere end det grundlæggende.

NOTE TIL SELV: Onkel T er unik, stop med at afprøve hans grafrakka træningsmetoder NU!

:tongue:

_______________________

Mr. Black aka Mr. Anderson aka Forvokset Hobbit

Mange tak! Just doing what I do best! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share