AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

og selvfølgelig tak til Niske fot at ha' taget en kæmpe ringbind med Russisk træningslitteratur med til mig! Verkoshansky here I come!

NØRD!!!

(skal ses i lyset af at jeg utålmodigt venter på supertraining)..

TIllykke med din "nye" abs :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og dagen blev reddet da jeg hev t-shirten af da jeg sku' hjem (vi har intet bad eller omklædning pt i TSK), og jeg fra den anden ende af lokalet høre en klar stemme "HEY! MAN KAN SE ABS!" først :blink::unsure: og så  :w00t: , jeps det VAR mig der blev talt til og det var selvfølgelig den altid ABS observante Kathrines stemme der havde lydt. :D

Jamen, glad for at kunne glæde dig. :w00t: Godt arbejde med diæten. :4thumbup:

Og i øvrigt tak for den kompliment, du gav mig i dag. :bblush: :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Livedrengen

Har du bestilt den eller? Som tak for alle de gode sager du har skaffet mig i denne uge, må du da gerne låne mit eksemplar. :)

Kathrine

Jamen, tak og i lige måde! :)

Jeg ville ikke sige det hvis jeg ikke mente det, håber det også passede den anden vej rundt! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvor lang leveringstid de har, men ja den er bestilt :D

Den kan vist ikke undværes som opslagsværk...

Har også periodization af tudor bompa, og naturligvis science and practice of strength training (zaitsorsky), der er vist en ny udgave på vej med en del tillæg. Bla. af kraemer om endokrinologi (stavet korrekt?).

Du mailer bare hvis du vil låne dem en dag :B

De er dog ikke så definitive som supertraining (nogen vil mene bompa er decideret gammeldags..).

Må også snart eje Chris Thibudeaus e-books + charlie francis's bøger + dvd'er.. GUF GUF

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Cardio 20/5/04

Concept II 10 minutter

Cykling 10 minutter

Stepper 12 minutter

Brystmaskine 30 reps @ 3/4 stak

Rygmaskine 30 reps @ 3/4 stak

Sauna 10 minutter

Gad ikke powerwalke idag, så jeg smuttede ned i Sv. Hallen og cardiode den lidt, ganske herligt med lidt afveksling og jeg har altid foretrukket cardio udstyr over naturen! :D

Cat

Curiosity killed the cat! :lol:

ptpoul

Det lyder lækkert med de bøger der, og en eller anden dag om 4-5år når jeg er færdig med Supertraining og det andet stads jeg har liggende, får du nok en mail fra mig! :D

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 1 - Dag 1 | 23/5/2004

Bænkpres

1s x 5r @ 80,0kg

2s x 4r @ 95,0kg

2s x 3r @ 112,5kg

6s x 3r @ 127,5kg

Squat

1s x 5r @ 100,0kg

1s x 4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg

5s x 3r @ 160,0kg | wraps

Bænkpres

1s x 5r @ 80,0kg

2s x 4r @ 95,0kg

5s x 5r @ 112,5kg

Squat

1s x 5r @ 110,0kg

1s x 4r @ 130,0kg

4s x 3r @ 150,0kg | wraps

Incline Flyes (s1)

3s x 10r @ 15kg

Close Grip Pulldown (s1)

3s x 10r @ 70kg

Kommentar

At komme iseng kl 6 efter at ha' danset hele natten, sovet effektivt i måske 4 timer, kun spist morgenmad og så gennemføre det her træningspas, det er en af de største bedrifter i hele mit liv!!! :w00t:

Nøj mand hvor var det hårdt, og jeg var det største tudejæs i TSKs historie, men jeg gennemførte! :devil:

Jeg har en gennemført UDMATTET følelse i kroppen nu.

Link to comment
Share on other sites

HAR du bænket 160kg eller hvad, Anders? Ellers kan det godt blive en uhyggelig omgang for dine skuldre/patsener/albuer med en max sat efter hvad du tror du kan bænke/ønsker at kunne bænke, i stedet for en vægt du kunne bænke hver gang, i dit tilfælde nok omkring 150 oder so..

Synes bare ikke patten i samme grad kan tåle at man overvurderer sig selv i Sheiko. Hellere sætte den lidt lavt i starten i hvert fald.

Bare mine 25 ører :)

Link to comment
Share on other sites

De andre gange jeg har kørt Sheiko har jeg også sat vægten efter en guestimate på bænken. Jeg har selvfølgelig "kun" bænket 150kg, men de var meget lette (at jeg så missede 155kg bagefter var en teknisk bagatel ;) ). Jeg var tudefjæs igår til træning, men i betragtning af min "tilstand", så kan resten af Sheikoen kun blive lettere (og tudefjæset vil permanent blive anbragt hvor det høre til: hos Thomas! :devil: ).

Til yderlig oplysning, min max er sat som følgende:

Squat: 200kg

Sat fra en guestimate max med knæbind, nok sat lidt lavt da jeg ugen før deload squattede 2x190kg nemt.

Bænkpres: 160kg

Forklaret henover

Dødløft: 240kg

Løftede 260kg med grønne reverse bands, der hjælper ca. 40kg i bunden 260-40=220kg. (260+220)/2= 240kg! :D

Og de var meget lette fra bunden af… ;)

Såfremt jeg kommer helt ud hvor jeg ikke kan magte det, nedregulere jeg mine maxløft, men jeg tror ikke det bliver aktuelt.

Link to comment
Share on other sites

Bare pas på din pat og delts ;) Generelt skal man sku nok sætte sin maks lidt lavere snarere end lidt for højt i Sheiko. Men nu må du jo se, hvad der sker for dig. Går det glat får du jo klart mere ud af at løfte tungere, såe.. :)

Link to comment
Share on other sites

Bare pas på din pat og delts ;) Generelt skal man sku nok sætte sin maks lidt lavere snarere end lidt for højt i Sheiko. Men nu må du jo se, hvad der sker for dig. Går det glat får du jo klart mere ud af at løfte tungere, såe.. :)

Ska nok far, ska nok! B)

Men jeg er uenig - sjovt nok - på bænken mener jeg sagtens man kan sætte den lidt for højt, hvorimod man skal være temmelig præcis (/underskyde) på squatten.

PS. Hvis min sygelige DOMS idag er en indiktator for HVOR jeg kommer til at vokse under Sheikoen, så kommer mit røvmål til at overgå mit brystmål (som det har gjort på Tossen hele tiden) og min nakke bliver større end mine lår! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du bliver jo en smuk mand. Smuk vil man jo normalt ikke kalde en mand, men i dit tilfælde.. Du bliver jo en ren Steve Reeves :klokkeblomst:  :sweetsun:

Steve Reeves wannabe med +95cm talje! :blink:

Faktisk fik jeg tilsendt dette billede af en anonym, der mente at jeg mindede MEGET som Steve Reeves på lige nøjagtig det billede her, ved ikke helt hvad jeg skal synes om det! :unsure:

:tongue:

post-12-1085472029.jpg

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Vægten er ned på 112,9kg lidt op fra sidste uge, MEN med lavere fedtprocent og mindre livvidde, så det kun bra! Fedtprocenten med 3-punkts måling siger 11,7% og der kan snildt ligges 3% oveni før det er realistisk på hvad den EGENTLIG er, livvidden er nede på 99,5cm - endelig under den magiske 100cm grænse - så er der kun 4cm til jeg egentlig er tilfreds med min livvidde, jeg er trods alt en bredhoftet stodder (det vil ikke genere at den blev mindre ren udseende mæssigt, men vil hellere være vægte stabilitet i squat).

Et lille klip af mig der squatter 150kg, med danseben, tudefjæs og minus energi, kan findes her:

150kg x 3reps

syns godt man kan se jeg har tabt mig… B)

Link to comment
Share on other sites

ADVARSEL

Udbredt gayness i denne tråd!!

Metrosexuelle udtalelser om talje, danseben.

Mænd kalder hinanden smukke. Billeder af mænd afklædt og i dybt perverterede stillinger der får Karma Sutra til at ligne en pixibog..

Hvem får presset denne unge mand ned i en ildelugtende squatdragt, givet ham nogen lussinger, og tvunget ham til at squatte til den djævel, der har korrumperet hans unge sind kommer UT UT UT UT!!

På nedenstående billeder er der frygtelige beviser på hvor galt det kan gå!!

187hugeguy.jpg

bc14.jpg

Begge disse mænd har fået en enorm bug (graviditet) pga ubeskyttet sex i det metrosexuelle kalder "styrkeløfterklubber".

Det er mærkelige hemmelige selskaber hvor ungersvende ødelægger deres krop og sind ved at løfte tunge objekter og gå halvnøgne rundt imellem hinanden..

Stop vanviddet!!

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 1 - Dag 2 | 23/5/2004

Dødløft

4r @ 120,0kg

2s x 4r @ 145,0kg

2s x 3r @ 167,5kg

5s x 3r @ 192,5kg

Kørte rigtig godt, keine problemen. :)

Bænkpres

5r @ 80,0kg

5r @ 95,0kg

2s x 4r @ 112,5kg

2s x 3r @ 120,0kg

2s x 2r @ 127,5kg

2s x 1r @ 135,0kg*

2s x 2r @ 127,5kg

2s x 3r @ 120,0kg

4r @ 112,5kg

6r @ 105,0kg

8r @ 95,0kg

10r @ 87,5kg** ƒ

10r @ 80,0kg** ƒ

*Thomas måtte assistere mig på den første single. Typisk mangel på respekt for vægten. Mine albuer røg ud til siden, og så er der intet pres. Nr 2 fløj dog op som en BAT OUTTA HELL! :devil:

**Føles VILDT latterligt at ramme failure med så lette vægte!!! Stangen flyver fra brystet, men jeg kunne bare IKKE locke den ud, slet, SLET ikke tilmed.

Incline Flyes (s1)

3s x 10r @ 17,5kg

Close Grip Pulldown (s1)

3s x 10r @ 80kg

Dødløft fra under knæ

5r @ 145,0kg

2s x 4r @ 167,5kg

3s x 3r @ 192,5kg

4s x 2r @ 215,0kg

Leg Press

5r @ 200kg

5r @ 240kg

5r @ 280kg

5r @ 320kg

5r @ 360kg PR | stadig et godt stykke fra failure

Nice 'n' easy, det skal ikke være hjælpeøvelserne man brænder ud på, det ville være for dumt.

Floating Crunch (s2)

3s x 10r @ 22,5kg

Hypers (s2)

3s x 10r @ 22,5kg

Kommentar

Dødløften kørte upåklageligt, og nemt som altid på Sheiko, men da jeg først kom igang med bænkpressen kunne jeg GODT mærke søndags passet. Var øm som et ondt år, og selvom vægtene ikke føltes tunge i hænderne, var stilen flere gange lidt woogly-woogly.

Erectoren er helt brændt AW idag, til grunden ligefrem!

Jeg blev faktisk idømt tudefjæset endnu engang efter bænkpressen, men fik redeemet mig selv 100% på sidste Dødløft runde og på benpressen. :devil: Så det NYE tudfjæs er Thomas Lunau alias Zoa! :D

Link to comment
Share on other sites

Hippøøø

En god omgang HST kun med DB Press lyder faktisk rigtig fristende! B)

Men skal lige ha' overstået Sheikoen og de 160kg i bænkpres først! :devil:

Blackmoore

Jajajaja… Grunden til vægttabet var jo at jeg ikke kunne passe mit udstyr længere, at der så dukker abs op i vægttabs processen, DET vil jeg altså ikke klandres for! :lol:

Derudover er jeg slet ikke stærk nok til -125 klassen endnu, jeg er heller ikke stærk nok til -110, men jeg kommer aldrig ned i -82,5 så jeg må jo starte et sted! :D

Faktisk ligger min kcal så højt at det ikke føles som egentlig diæt, indtog 3400kcal igår og 2800kcal i forgårs, det er ikke gainerkalorierne, men heller ikke sultekalorier.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share