AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu holder du din kæft med det der "buhuuu jeg er den fedeste i hele verden"-bullshit! Du er nasty og slet ikek fed. Så stop det tuden, Marie!

Ellers får jeg Zoa til at prygle dig ihjel med ti poser frossen wokblanding tilsat møtrikker. ;) :w00t:

Nemlig. JEG er fed, blandt andre og DU er LEEE'

Link to comment
Share on other sites

Nu holder du din kæft med det der "buhuuu jeg er den fedeste i hele verden"-bullshit! Du er nasty og slet ikek fed. Så stop det tuden, Marie!

Hov hov hov! jeg har lige skrevet at jeg var 110kg ren muskelmasse tilsat kun 7kg fedt!!! :blink:

Jeg tuder skam ikke!!! Min reference til "slankhed" er bare stadig MIG SELV på 76kg, skal liiiige justere mig! B)

jsc

SÅ stopper legen! :lol:

Deltroid The Monster from Odense skal ihvertfald ikke brokke sig!!! Du er en stanghamrende massiv ka'l, dine delts alene kunne udgøre hele min overkrop!

Anton

Jeg regner med at cutte ca. alle de steder man IKKE ser på billederne! :tongue:

Jeg har ingen intentioner om blive HUGGET i denne omgang. Skal bare kunne passe mit styrkeløft udstyr, så en 107-110kg passer mig glimrende.

MaxP

Hehe… Man kan godt høre du har set mig in person for ikke så lang tid siden! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu holder du din kæft med det der "buhuuu jeg er den fedeste i hele verden"-bullshit! Du er nasty og slet ikek fed. Så stop det tuden, Marie!

Det eneste Anders er, er en kælling i sin egen opfattelse af fedtprocent :lol:

Har sagt til ham gentagne gange (in a non-gay way), at han jo er stor som et hus, og fedtprocenten er mere end glimrende størrelsen og masseøgelsen gennem det sidste ½ år taget i betragtning.

Men enig med tøserne - mean... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste Anders er, er en kælling i sin egen opfattelse af fedtprocent :lol:

Jeg har én gang for meget følt mig sikker på min størrelse (og tildels fedtprocent), og det var til MOL træf 1… Derefter blev parollen, hellere overraske positivt… B)

Q

Jo, ham gutten der ikke havde brug for kamera stativ, jeg placerede bare kameraet - sammen med øllen - ovenpå maven. :lol:

Incog

Ja med en 30-40 grafraka på dig og mig på en 4-5 stykker, så er vores IQ vidst udjævnet!

Det var alt for spas! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft | 23/4/04

DE Box Squat

- opv. · no box -

60kg x 6r

80kg x 6r

- work · box -

110kg x 2r x 5s

120kg x 2r x 3s

Den nye fodstand er liiige ved at være kørt ind, ikke helt, men tæt på. Løftene kørte mere som ét løft idag, istedet for min tendens til at lave squattet i to dele.

DE Dødløft

- opv. -

100kg x 5r

120kg x 3r

- work -

140kg x 1r x 2s | alt for let, spild af tid… ;)

150kg x 1r x 4s

160kg x 1r x 4s

Nu er semi-sumoen uden dragt også ved at være godt på plads! Der var BAAARE smæk på idag! Lækkert! :)

Kommentar

Det var det. Der var ligaturnering i klubben idag, hvor jeg hjalp med påsætning af skiver og spotning, og det skal der jo også være energi til. Kort, men virkelig god træning, teknik og hastighed var der, og det skal det jo også. Næste uge vil jeg prøve at klemme mine fed… ørh… mener muskelsvulmende ben ned i dragten og se hvordan DET går! :)

Link to comment
Share on other sites

DE Bænkpres | 25/4/04

DE Bænkpes

- opv. -

60kg x 10r

80kg x 5r

- work · miniband om håndled -

90kg x 3r x 4s

100kg x 3r x 4s

Den eksplosionskraft jeg manglede sidste uge, var tilbage præcis hvor den bør være. Rigtig god fart idag. :)

Incline Flyes (s1)

15kg x 10r

22,5kg x 3r

30kg x 6r

22,5kg x 12r

Wide Grip Pulldown (s1)

60kg x 10r

90kg x 3r

110kg x 6r

90kg x 12r

Kørte lækkert idag, meget mere styrke på begge øvelser.

Incline Tate Press (s2)

10kg x 10r

17,5kg x 3r

22,5kg x 6r

17,5kg x 12r

Seated DB Curl (s2)

10kg x 10r

17,5kg x 3r

22,5kg x 6r

17,5kg x 8r

Tate Pressen kørte virkelig godt og jævnt. Jeg er dog en kylling til curls, svider det så stopper jeg. :bblush:

Kommentar

Mærkelig træning, i den forstand at den burde ha' været rådden og dødsdømt. Jeg havde ageret flyttemand hele lørdagen og var da jeg vågnede imorges HELT færdig i ryggen. Faktisk var det så grelt at da jeg kørte til træning fik jeg tåre i øjnene pga smerte og jeg kunne ikke trække vejret særlig dybt. Da jeg fik først varmet op, mærkede jeg dog intet til det og det blev meget bedre efter pulldowns. Tilgengæld begyndte jeg at få det meget dårligt og træningen havde kun været færdig i 10 minutter før feberen brændte. Så nu ligger jeg herhjemme med rysteture og the. <_<

Træningen var tilgengæld super hele vejen igennem! Super fart og massere af power på alt. WEIRD! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den her influenza er styrkeløfterens mareridt. Alle småskavanker er blevet skruet op på 120% i smerte. Knæene og hofterne er færdige, kan dårligt gå. Højre skulder er virkelig slem, skal passe meget på hvordan jeg ligger/sidder ellers er smerten ubærlig. Ryggen og nakken værker og giver en solid hovedpine, men det værste af det hele, der er intet andet mad i huset end rosinboller og Nutella, ikke det fedeste når man er på diæt…

Så der er dømt tudefjæs… :cries:

Link to comment
Share on other sites

Zoa

Hehe… Har set det nye materiale der for noget tid siden, men hvordan skulle det kunne hjælpe mig? Så dommerne jo slet ikke se at mig er kommer virkelig, virkelig dybt!!! :unsure:

Cat

Ja, det er godt nok lang tid siden, sådn går det jo…

Det går lidt bedre, men jeg stavre stadig rundt som en gammel mand med gigt i knæene, virkelig irriterende! <_<

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres | 30/4/04

Bænkpres

60kg x 6r

80kg x 6r

100kg x 6r

110kg x 2r

120kg x 2r

130kg x 2r

140kg x 2r PR

- board -

150kg x 2r

160kg x 2r

170kg x 2r

180kg x 2r PR

190kg x 0r

- backoff -

120kg x 5+1r | min erector krampede op, kørte let og flydende indtil da, ville ha' været god for ihvertfald 10

Fin bænkpres dag, anden rep på 140kg var en kæmper, for den gik helt død ved mit skulder sticking point (som dog er rykket lidt højere op). På de 190kg i boardpressen rørte stangen sig SLET ikke og selv da Zoa gik ind og løftede op skete der intet, jeg var vidst færdig.

Incline Tate Press

10kg x 10r

15kg x 10r

20kg x 8r x 2s

Kommentar

Havde faktisk taget med så jeg kunne squatte idag, men følte ikke at kroppen var helt parat til det endnu, så jeg valgte lidt bænkpres istedet og det kørte fint. Skal også bænke igen på søndag, så tog det lidt roligt.

Min influenza er blusset lidt op igen efter jeg er kommet hjem, blodet "svinger" mærkeligt i mine arme, hænder og ansigt… Oh well! B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share