Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Friis> yiiiirh....heavy duty singles.....HDS...the new power system inspired by Mike Mentzer :4thumbup:

[sarcastic mode]

jsc> hvaaaaad siger du at Mike Mentzer er inkompetent....gør du :mad:

Mike Mentzer havde fat i noget, da han sagde man kun skulle træne hver 14. dag. Long live HEAVY DUTY.....

[/sarcastic mode]

Link to comment
Share on other sites

Friis> yiiiirh....heavy duty singles.....HDS...the new power system inspired by Mike Mentzer  :4thumbup:

[sarcastic mode]

jsc> hvaaaaad siger du at Mike Mentzer er inkompetent....gør du  :mad:

Mike Mentzer havde fat i noget, da han sagde man kun skulle træne hver 14. dag. Long live HEAVY DUTY.....

[/sarcastic mode]

<{POST_SNAPBACK}>

Set i lyset af datoen af den sidste opdatering af denne log, kan man ikke lade være med at tænke på, om manden mener det? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Friis> yiiiirh....heavy duty singles.....HDS...the new power system inspired by Mike Mentzer  :4thumbup:

[sarcastic mode]

jsc> hvaaaaad siger du at Mike Mentzer er inkompetent....gør du  :mad:

Mike Mentzer havde fat i noget, da han sagde man kun skulle træne hver 14. dag. Long live HEAVY DUTY.....

[/sarcastic mode]

<{POST_SNAPBACK}>

Set i lyset af datoen af den sidste opdatering af denne log, kan man ikke lade være med at tænke på, om manden mener det? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehe....det er tiden som kniber. Hvis det kan trøste dig, så starter jeg op med 3 dage i ugen fra 1. februar :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goddag Hr. Farmer

Så er tiden snart inde til at den lille tykke hval skal under kærlig behandling.. igen ;)

Så skal der sateme rives noget jern... glæder mig max til at komme tilbage... er tip top motiveret og har også planer om at vi skal lave en Cavemen 2 i løbet af 2005... hvor vi viser det danske træningsfolk hvordan man løfter tungt :)

Glædelig jul :)

Hval

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har ikke fået trænet overhovedet de sidste par uger. Synes ikke jeg har haft overskudet med læsning, jule-gejl, lidt sygdom osv. Men idag synes jeg slaget skulle stå. Har aldrig gennemført den gode gamle 100 rep challenge. Er altid kørt sur i det omkring single 70-80.

Planen var at lave 100 singles med 2 x 32 kg håndvægte i dumbell clean and strict press. Som min topstyrke er lige nu, så er det vel omkring 80 % af 1RM i den pågældende øvelse. Måske lidt mindre end 80 %.

Jeg fik lavet 100 singles på cirka 80 minutter med 32 kg håndvægtene. Det var sgu noget som trak tænder ud. Tabata 4 minutters tingesten er vand ved siden af :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Planen var at lave 100 singles med 2 x 32 kg håndvægte i dumbell clean and strict press. Som min topstyrke er lige nu, så er det vel omkring 80 % af 1RM i den pågældende øvelse. Måske lidt mindre end 80 %.

Jeg fik lavet 100 singles på cirka 80 minutter med 32 kg håndvægtene. Det var sgu noget som trak tænder ud. Tabata 4 minutters tingesten er vand ved siden af

Thomas, det ser ud som om du bygger op til at hoppe på kettlebell vognen... Har du en lille Kettlebell MS grad i maven mons tro?

Spøg til side... ganske fornuftigt, men jeg troede da at du tæmmede "bull-dog" vægte og ikke de små 2 poods...

hmmm hvordan går det ellers med din COC træning?

håber du har haft en god jul og får et stærkt nytår!!

/Kenneth Jay, RKC

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg kunne faktisk godt finde på at anskaffe mig nogle kettelbells og udelukkende træne med dem et stykke tid. Er lidt træt af gym-træning lige nu. Men de er bare så pokkers dyre.

Jeg har ikke trænet COC træning længe. Men nu er jeg kommet igang igen, og nu skal det være seriøst. Jeg VIL lukke den 3´er inden nytår. Lige p.t. kører jeg grease the groove træning hver dag, indtil jeg mærke at grebet er overreached. Så holder jeg et par dage helt fri fra grebstræningen, og hopper på vognen igen. Så må vi se om det giver noget i enden. Jeg har været langt nede i styrke, men er allerede tilbage til 3 reps med COC 2 i højre hånd.

Link to comment
Share on other sites

men jeg troede da at du tæmmede "bull-dog" vægte og ikke de små 2 poods...

Overså lige den her...sjovt nok :bigsmile:

Nej jeg tæmmer sgu ikke en skid for tiden. Min styrke er ikke hvad den har været, og min kropsvægt er en all-time low, på 108 kg. Men jeg regner med at gå igang med noget seriøst træning igen 1. februar :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

TJ har droppet træningen og fundet ud af hvad livet virkeligt går ud på... nemlig OVERCLOCKING. :laugh: Thomas du kan lige så godt indse det du kommer til at bruge alle dine spareskillinger på vand og kompressor kits samt det nyeste HW for du SKAL jo lige se hvordan det performer. :smile:

Har du ellers fået lavet noget nyt ved maskineriet.

Link to comment
Share on other sites

Spøg til side... ganske fornuftigt, men jeg troede da at du tæmmede "bull-dog" vægte og ikke de små 2 poods...

<{POST_SNAPBACK}>

I skal jo lige sælge nogle Bulldogs, før vi kan tæmme dem :wink:

Også jeg kan varmt anbefale at anskaffe nogle kettlebells. Man kan sagtens klare sig med to 2-pods, men det er da også sjovt at kunne køre fx dobbelte snatches med et par 1½-pods (det kan man selvfølgeligt også gøre med 2-pods vægte, omend det nok ikke er det man skal starte ud med :wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Thomas

Jeg ville lige høre dig om du vil anbefale dødløft til forholdsvis unge personer? Grunden til at jeg spørger er at i det center som jeg starter i anbefaler de det ikke. En af intruktørene siger faktisk at ryggen kan blive ødelagt hvis man starter for tideligt. Eftersom jeg er lidt i tvivl vil jeg gerne spørge dig hvad du mener :)

Jeg har dog selv dødløftet før, men kom lidt i tvivl da jeg skal starte med nogle som aldrig har løftet vægte før.

Anywho, held og lykke med træningen når du kommer igang igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Haha jeg mente det nu ikke som om han VAR omkommet, men som et (for sjov) bud på hvorfor han ikke førte log, jeg mener det da naturligvis ikke :wink: Skulle man være i tvivl kan man da bare klikke på profilen og se sidste logintidspunkt....

Bare en joke, fellas :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share