Thomas J - 2004


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Looking good, farmer smile.gif .. Du er da ikk blevet mindre
Næh, jeg holder sjovt nok vægten ganske godt. Jeg vejer omkring 110-111 kg, og jeg er bestemt ikke blevet blødere end jeg altid har været :tongue:
Ps god triceps, det der WSB skulle da ikke give masse, eller

Hehe....de 1½ år jeg kørte intens WSB, har givet en tricepsmasse, som jeg ikke kunne have fået på andre måder. WSB er ekstremt godt til at få massive triceps. Dog er det tydeligt at jeg aldrig rigtigt har trænet så meget biceps som triceps. Men som sagt, jeg er jo ikke bodybuilder :innocent:

Men du har da tabt dig en del siden filmen med hvalen, hvad vejer du nu?
Som nævnt ovenfor, så vejer jeg lige omkring de 110 kg. Det er cirka 7-8 kg lavere end i caveman videoen, hvor jeg så vidt jeg husker vejede omkring 117-118 kg.
Held og lykke med at komme godt igang med det hele igen

Takker. Jeg savner mit dødløft. Det bliver en hård pille at sluge, når jeg ser hvor meget styrke jeg har mistet i de forskellige løft. På den anden side er det faktisk ret spændende at se hvor meget styrke man mister på 5 måneders tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som nævnt ovenfor, så vejer jeg lige omkring de 110 kg. Det er cirka 7-8 kg lavere end i caveman videoen, hvor jeg så vidt jeg husker vejede omkring 117-118 kg.

Hvor kan den suges? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Maxpower hostede den på et tidspunkt, men den er forlængst blevet taget ned. Måske er der nogen af de mange som HAR hentet den, som er villige til at hoste den specielt for dig :wink:

Jeg har desværre ikke selv muligheden.

Link to comment
Share on other sites

God massiv gun du har der Thomas :devil:  :4thumbup:

Det ser ud til at du stadig er Lee til armwresling. Måske jeg skulle se om jeg kunne få en revanche en dag :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe....jeg skal nok tage kleenex med til dig, hvis du skulle få brug for det bagefter :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe....jeg skal nok tage kleenex med til dig, hvis du skulle få brug for det bagefter

Haha! Jeg i fuld gang med diskotræningen så mine guns bliver så store at du render grædende væk når vi skal ligge arm :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, og de er jo store nok i forvejen dine arme, kan jeg se på de billeder der blev postet for nyligt. Jeg tror du skal droppe vægttræningen hele sommeren, og så bare gå igang med noget løbetræning. Det er meget bedre for din strandform. Og når så sommeren er ovre, så kan vi lege lidt armlægning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det ser sku da fint ud med den gun - for en styrkeløfter altså. :wink::tongue:

Havde ikke fanget at du havde haft problemer med helbredet, men det er da godt at høre, at du er ved at være ovenpå igen. :smile:

Det bliver spændene at se hvordan det er gået med de neurale tilpasninger i de øvelser som du ikke har lavet. Håber ikke det er helt galt, eller at det i det mindste kommer hurtigt tilbage (eller så henter vi andre jo dig. :poking: ).

Pøj pøj med det!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas

Jeg har lige læst dit indlæg i tråden om angst, og den vinder du stor respekt hos mig for.

Det er ikke nogen hemmelighed, at du er en af de mest beundrede og respekterede personer her på MOL, og netop derfor er det utrolig vigtigt og positivt, at du har modet og overskuddet til at fortælle din historie. Det er med til at afmystificere psykiske problemer og slå fast, at fordi man har nogle ikke-fysiske problemer, så er det altså ikke ensbetydende med, at man er et ynkeligt skrog, en farlig psykopat eller noget endnu værre. Man kan udmærket være en helt normal og velfungerende person, som bare i en periode af sit liv har behov for hjælp med nogen ting.

Sådan har det sandsynligvis altid været, men tidligere har mange forsøgt at undertrykke problemerne af frygt for omgivelsernes reaktion. Højst sandsynligt med tragiske følger i nogen tilfælde. Derfor er det rigtig godt, at vi nu er nået til det stadie, hvor stærke og respekterede personer som dig tør stå frem og vise, at ikke-fysiske problemer kan ramme os alle. Og at man ikke skal undertrykke dem, men erkende dem, og få gjort noget ved dem, så man kan komme videre. Det er en stærk reaktion.

Link to comment
Share on other sites

Bruno> tak for dit indlæg. Dit indlæg er egentlig meget rammende. For netop det med at blive betragtet som "et ynkeligt skrog" har været den primære grund til at jeg har holdt det for mig selv. For ret beset ser jeg ikke mig selv som værende anderledes end jeg altid har været. Jeg har bare fået en tankevirksomhed, som jeg ikke har 100 % kontrol over til tider.

Iøvrigt er det lidt ironisk. For da jeg mødte min kæreste for omkring 8 år siden, der havde hun en kort periode, hvor hun var konstant ked af det, og ikke kunne finde ud af noget. Jeg var MEGET dårlig til at takle dette, og kan huske at jeg gentagne gange sagde til hende, at jeg ikke kunne forstå HVORFOR HUN IKKE SELV KUNNE KONTROLLERE HVAD DER SKETE I HOVEDET PÅ HENDE. Ja godnat Ole. Det kan jeg jo idag så godt se ikke altid gør sig gældende. Ligegyldigt hvor rationelt jeg tænker, og godt selv kan se det tåbelige i at tro at man fejler alt mellem himmel og jord, så bliver hjernen ikke desto mindre VED med at bilde en ind at det forholder som man frygter. Med det resultat at man graver det mørke hul dybere og dybere.

Men jeg har haft det ganske godt i længe nu, så jeg håber jeg er godt på vej op af stigen nu, og ikke falder ned igen.

Tak til alle jer andre som har skrevet i min log også :smile:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Godt gået champ med din ærlighed - jeg har selv en fætter, der ud over skizofreni også led af sygdomsangst, så jeg kender lidt til at ad den vej.

Fra mig selv kender jeg det ved, at jeg stort set aldrig har været syg - der går i hvert fald ofte år imellem, men når jeg jeg endelig bliver syg tror jeg straks at den må være "HELT GAL" - altså det der i daglig tale kaldes "mande-influenza" som beskrivende for at de fleste mænd faktisk føler de er MEGEt hårdere ramt end alle andre når de har influenza.

Men det er da virkelig frygteligt at have det som du beskriver det - for de fleste har det nok i en eller anden mild grad, men i ekstremerne hvor man ikke kan tænke på andet, ja der er det sgu noget lort.

Det er nu godt at se du kan være åben om det og er kommet videre.

BTW massiv gun!

OVERALL: :devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Er sgu imponeret over du kan holde den størrelse på dine guns med så lidt træning :blink::smile: .... du har været godt overtrænet da du stoppede med at træne :tongue: .... men glæder mig meget til at se dig komme på banen igen med træningen - du har til alle tider været en kæmpe inspiration :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Her er mit håb:

I en garage ”down there” høres torden og lyn

Og åbner man døren, ses et frygtindgydende syn

En viking med vægten i strakte arme

Med sveden dryppende i den intense varme

Rep efter rep med eksplosiv kraft

Vægtene flyver..med saft og kraft

Rygtet høres og hviskes på nettet

At det er rigtigt hvad vi nok have gættet

at Disco drenge må krybe og gå hjem

For her kommer Jagden… 2005

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share