Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har smidt 3-4 kg væske pga konstant diarre og opkastninger. Lækkert ikk?

jo, totalt nice :w00t: nej, just kidding...rigtig go bedring :), håber du er klar til på mandag :devil: MacD kommer ikke på søndag, så ingen morgentræning der desværre... ;)

Link to comment
Share on other sites

Fast, Arne, MaxP, B_Skaal, CLO m.v : thanx

- den salmonella jeg har fået, hedder "Salmonella Enteriditis" og kommer typisk fra fjerkræ og kød og æg. Inkubationstiden er ca. 10 dage, kan seriøst ikke huske hvad jeg dog har spist så længe siden...

Nå jeg siger jer, man er så afkræftet at man knapt kan stå på sine ben, ihvertfald ikke mere end 1 minut ad gangen.. hyggeligt, sådan er det altså at være i dårlig form, hehe..

Den medicin jeg har fået er noget der hedder Ciprofloxacin som noget antibiotika af en slags.

Desuden drikker jeg noget Novaluzid som skulle lægge sig beskyttende om tarmene.

Så har jeg også fået nogle tabletter der hedder Nexium.

Jeg skulle hilse at sige det ikke er billigt, har giver over 500 kroner for medicinen!!!

Så a bit of advice: be careful, its not cheap :angry:

Mht spinning, så er jeg for afkræftet til overhovedet tænke på at træne, så det passer mig fint at Chris ikke cykler med søndag.. jeg burde bestemt ikke køre mandag, men jeg håber det da.. skal/kan ihvertfald så kunne rulle...

Det piner mig dog at Lasses time køres i skrivende stund, gad jeg faneme godt have været med til, i fuld vigør, altså... oh well, det kommer nok en dag..

God dag/aften til jer alle...

Update: - nåede ikke at se dit indlæg, MaxP, men jeg er da stadig "frisk" på lørdag, dog bliver det ikke i så store mængder jeg kan spise... desværre.. men kan sagtens slæbe mig til alt spise is i godt selskab :lol:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Søde Spock,

Prøvede samme tur sidste år, samme salmonella type - det var ikke sjovt!!! Havde præcis en mave som din. ;)

Det var bare overhovedet ikke sjovt mere til sidst. Jeg var først ved lægen efter 7 dage, så jeg var rimeligt afkræftet. Det tog mig ret langt tid at komme helt op i omdrejninger igen.

Drik saftevand og cola, - den med sukker i, - der skal kulhydrater og mineralsalte indenbords.

Og yoghurt gør også godt.

God bedring.

:upwave: meadow

Link to comment
Share on other sites

Meadow>> thanx, så ved du at man nærmest tror man skal dø, hehe..

Kan ikke være den sundeste slankekur, det er vel primært væske og muskler der er røget - vægten siger nu siger og skriver 68 kg !!!

Til gengæld kan jeg ikke engang cykle 100 meter, haha.. svagelig ynkelig er man vel.

Men men men: hvis folk stadig er friske på imorgen så foreslår jeg at vi gør det, for jeg tror det værste er overstået nu (knock on wood.. .. spurgte man mig kl. 5 i nat var jeg parat til frivilligt at hoppe ind i ovnen :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Som ælste medlem i Paradis klubben - så vil jeg tillade mit at diktere udsættelse af lørdagens møde - til et sådant tidspunkt hvor Lars kan spise sin sædvanlige 1,5 litter med vanlig entusiasme - og hvor jeg ikke har en uventet travl weekend. Håbe det er ok med jer andre.

Link to comment
Share on other sites

og til en weekend, hvor jyderne kan være med måske? Jeg plejer da at være god for 2-3 kugler på et kvarters tid :chicken: Efter visdomstænderne er røget vil lidt trøsteis sikkert være på sin plads.

Fortsat god bedring, gode Spock. Du skal nok overleve. Krydser fysfingre :doctor:

Link to comment
Share on other sites

Som ælste medlem i Paradis klubben - så vil jeg tillade mit at diktere udsættelse af lørdagens møde - til et sådant tidspunkt hvor Lars kan spise sin sædvanlige 1,5 litter med vanlig entusiasme - og hvor jeg ikke har en uventet travl weekend. Håbe det er ok med jer andre.

Jeg synes jo så at vi OGSÅ skulle holde et lørdagsmøde når spockie er i fuld firspring igen, men hvis du også har lidt for travlt kan jeg da godt se det måske var en god ide at vente ;)

Link to comment
Share on other sites

Hep, jamen det går fint, er symptom-fri men kan ikke træne endnu, er alt for afkræftet - det er virkelig hårdt ikke at kunne træne... går nok lidt tid endnu, men vil snart forsøge mig med at sidde og fedte den af på en spinning-cykel på Fast-pladsen (bagerst)... fuck hvor jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

Nej gid det involverede lysende ting og sager. Drejer sig bare om bolig køb og det er ingen spøg i Kbh området :angry:

Det skal jeg love for. Jeg er havnet i den samme mølle, og det er ikke småpenge man skal af med. Der er visse fordele ved at bo i Jylland... men ikke mange.

Hvad har du så købt?

Edited by MRB
Link to comment
Share on other sites

Ja man kan blive helt svedt og skræmt ved tanken om HVOR dyrt det egentlig er, når sandheden går op for een.. .. oh well, i sidste ende må man jo ty til prostitution hvis det går galt.. :lol:

Nogen der ved noget om mulighederne for det i KBH som fyr? (hvis man kun vil have lækre unge piger hehe)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share