Spock 2004


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ups, kan godt forstå du synes jeg var stærk, men jeg begik en fejl.. det var BB ROWING.. :angry:

Jeg turde ikke køre supertungt ben, fordi jeg skal til 2 x spinning med CHris M i eftermiddag.. så skal benene altså være friske, ellers er man dead meat :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ups, kan godt forstå du synes jeg var stærk, men jeg begik en fejl.. det var BB ROWING.. :angry:

Jeg turde ikke køre supertungt ben, fordi jeg skal til 2 x spinning med CHris M i eftermiddag.. så skal benene altså være friske, ellers er man dead meat :lol:

:lol: Det var sørme trist.

Fair nok med squatten når du skal mishandles af McD :)

Link to comment
Share on other sites

Tak drenge og piger - var en stille og rolig fødselsdag, som blev fejret med:

Onsdag d. 28. april part 2

Tid: 16.15 og 17.20

Sted: Parken

Program: Cardio

Spinning III + II : Chris Macdonald

Suuuuuuuuuuuuper!! 5 x :banana:

I'm fucking back!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 29. april 2004

Tid: 17.35 og 18.30

Sted: Boltens Gaard

Program: Cardio

- Spinning III (Chris MacDonald)

- Spinning II (Chris MacDonald)

Simpelthen de bedste timer jeg har haft siden Tour de France - no doubt!!

Forholdende var lige mig: superhøj fugtighed, supervarmt, superprogram:

Første time var programmet: 5 x 8mins stående mellemtakt, 87-94% - sindssygt hårdt.

Næste time kørte jeg mere konstant i området 78-88% hele timen igennem.

Easily 5 x :banana: for begge timer. Super super super timer.

Er lidt nervøs for at jeg overdriver træningen lidt nu, kører alt for hårdt i timerne, håber jeg kan restituere til imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30. april 2004

Tid: 06.00

Sted: Scala

Program: Kondi+Bryst

kl. 05.55 stod jeg "morgenfrisk" klar foran Scala. Planen var at træne bryst inden spinningtimen kl. 06.30... men der kom ingen for at åbne!!! Så vi stod en lille gruppe og ventede 25 minutter før vi blev lukket ind :angry:

Så direkte til cardio:

- Spinning III (Louise Rich)

Programmet bestod (som sædvanlig) af skiftevis enkelttakt og dobbelttakt, både siddende og stående (!!) .. så jeg kørte mit eget program, holdt 75-85% af maxpuls hele timen igennem.

Efter spinning, lidt styrketræning på trods af totalt tømte energi-depoter (sådan føltes det ihvertfald):

Bryst:

- Incline DB pres: 10x20kg, 10x26kg (ingen energi), 10x28kg, 8x30kg, 8x30kg

- Incline DB flying: 10x18kg, 10x20kg, 10x22kg, 10x22kg (energi-niveauet steg)

- DB pullover: 10x34kg, 8x40kg, 8x40kg, 8x40kg (energi-niveauet steg igen)

Energien strømmede tilbage i den usle krop, så på trods af trætte triceps, udtømte glykogen-deporter og bare fucking træt i hele kroppen, nappede jeg incline bænk tilsidst:

- Incline bænkpres: 10x50kg, 8x70kg, 5x72,5kg, 5x75kg, 20x50kg (backoff-disco)

3 x :banana: for morgenens træning - og ros til mig for ikke at køre mig fuldstændigt sønder og sammen i spinning-timen, selvom benene er superristede lige nu... :lol:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 30. april 2004 part II

Havde det ret dårligt da jeg var færdig med job, kvalme og en smule opkast, men lysten til at komme i Parken trak alligevel mest, så afsted gik det:

Tid: kl. 17

Sted: Parken

Program: Skulder/Triceps/Ben

Skulder:

- Military: 10x40, 10x45 (:devil:), 6x50kg (rep PR :devil: ) , 5x52,5kg (rep PR :devil: ), 3x55kg (rep PR :devil: )

- DB laterals: 10x12kg, 10x14kg, 10x14kg, 10x14kg

- DB laterals bag ryg: 10x10kg, 10x10kg, 10x10kg, 10x10kg

- DB front raise: 2x10x16kg

- Disco Cable øvelse: 3x12xwhatever

- Seated DB pres: 10x22kg, 8x24kg, 5x26kg (udsolgt)

Triceps:

- Cable pushdown: 10x30kg, 8x35kg, 8x35kg

- 1arms DB triceps extensions: 10x12kg, 10x12kg, 8x14kg, 8x14kg

- 1arms DB kickbacks: 3x10x10kg

Ben:

- Squat: aflyst, to disco-pumpere kørte Biceps Curl .. :angry: arggghh

- Benpres: 3 sæt x whatever (ikke noget jeg gider gentage)

- Leg extensions: 10x100kg, 10x100kg, 10x110kg :devil: , 10x110kg :devil:

4 x :banana: for Military - dejligt med en rep PR ... og så i min elskede Military øvelse..

-

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Fast>> yeah :devil: ...

Lørdag d. 1. maj 2004

Spiste fredag aften på Wokshop (Ny Adelgade, halv-stamsted efterhånden) med 5-6 venner, hyggeligt.. derefter Zoo Bar men skred tidligt hjem og overlod til de andre at drikke hjernen ud (yep, så kedelig kan jeg være). Havde en aftale i Vice City :devil: ... men endte med at sidde og se EU-udvidelses-ceremonien.. ret fedt faktisk...

Idag skulle jeg klippes på Vesterbro, så jeg smuttede lige forbi SATS Vesterbrogade til lidt ryg forinden:

Tid: kl. 11.30

Sted: SATS Vesterbrogade

Program: Ryg

- BB rowing: 10x50kg, 10x55kg, 10x60kg, 10x65kg, 6x70kg

- Dødløft light: 10x70kg, 10x70kg (nu skal jeg altså lære teknik snart)

- DB 1arms bent-åge: 10x34kg, 8x40kg, 8x40kg, 8x40kg

- Chinups: 6xmig, 6xmig, 6xmig

- Reverse cable pulldown: 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg, 10x75kg

- Hyperextensions: 2x20xmig

Hvor jeg dog bare ikke bryder mig om at køre kabel øvelser længere.

Det giver slet ikke samme tilfredsstillelse og fornemmelse af at have trænet.

Ikke særligt stærk, ikke særlig vågen, men fik dog trænet ryggen igennem.

2 x :banana: for ryg-indsatsen.

Benene er meget ristede nu efter de sidste dages træning, er meget glad for at jeg ikke skal lave alt for meget med dem idag... for imorgen går det løs igen..

PS: spøjs oplevelse - da jeg var nede at handle på Nørrebrogade, ramte jeg ind i et sted jeg ikke har handlet i længe.. og ham grønthandler-fidusen spurgte mig om jeg havde været syg - for jeg havde tabt mig meget og så syg ud?? :w00t::bigsmile::devil:

Han skulle bare vide at jeg i virkeligheden har taget en hel del på de sidste par måneder..... sgu da mærkeligt at lukke ud... oh well..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 2. maj 2004

Tid: kl. 9.45 og 10.50

Sted: Parken

Program: Kondi

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Arne)

- Spinning II (Chris Macdonald feat. Arne)

Kørte mig sindssygt ud i første time - var rigtig god, bortset fra at der var alt for meget tungt arbejde... anden time var langt bedre, lange pas med stående mellemtakt.. :devil:

Benene er fuldstændigt smadrede lige nu, gad vide om de er klar til en omgang imorgen aften?

Update: glemte bananerne: 4 x :banana:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Niske>> af helvede til, lige pres (bænkpres, armbøjninger osv) er fy-fy... men jeg overlever, der er heldigvis andet i livet end bænkpres... :blink:

Hvis nu f.eks det var knæet den var gal med.... puuuuha... I'm not sure I would survive a life without spinning...

5 mins senere..

FUCKKKKKKK hvor er mine ben ristede... vavavavavav vokseværk-agtigt..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 3. maj 2004

Tid: kl. 17

Sted: Parken

Program: Bryst/skulder/triceps/mave + kondi

Bryst:

- Incline DB pres: 10x22kg, 10x28kg, 8x30kg, 6x32kg, 6x34kg (rep PR :devil: ), 4x36kg (PR og REP PR :devil: )

- Incline DB flyers: 10x18kg, 10x20kg, 10x22kg, 10x24kg

- DB pullover: 10x36kg, 10x40kg, 10x40kg, 10x40kg

- Cable disco: 3x12xwhatever

Skulder:

- Military: 12x40kg, 10x45kg, 8x50kg (rep PR :devil: ), 4x55kg (PR og rep PR :devil: )

- DB lateral: 10x12kg, 10x14kg, 10x14kg, 10x14kg

- DB lateral bag ryg: 10x10kg, 10x10kg, 10x10kg

- DB front raise: 8x18kg, 8x18kg - afsluttet pga for store smerter i skulder :angry:

Triceps:

- Cable pushdown: 10x30kg. 10x35kg, 10x35kg, 10x35kg

- 1arms DB extensions bag nakke: 10x12kg, 10x14kg, 10x14kg, 10x14kg

- DB kickbacks: 10x10kg, 10x10kg

Mave:

- Swissball crunch: 2x20xmig+15kg

- Swissball skrå crunch: 2x20xmig+15kg

- Incline leg raise: 2x20xmig

- Øvelser på gulv :bigsmile:

- Udstrækning

Cardio:

- Spinning III (Chris Macdonald feat. Fast)

Styrketræningen var helt vild - PR i både bryst og skulder kalder for store karakterer.

Til gengæld gik det helt helt galt i spinningen. Efter 5 mins var den allerede gal - hver gang jeg skulle presse kroppen, stod musklerne totalt af efter 15 sekunders hårdt arbejde.

INTET at gøre, følte mig fuldstændigt tømt for muskel-energi. Pulsen kunne ikke presses over 75% af max, og det var et helvede at komme igennem timen.

Derfor droppede jeg (hulk hulk) den efterfølgende udholdenheds-spinning (sorry Fast), for det havde lagt mig i sengen en uges tid, er jeg sikker på. Aldrig har musklerne i benene føltes så udtømte...

Bliver nødt til at dele karaktergivningen: 5 x :banana: for styrketræningen, og 0 x :banana: for cardio :angry:

Link to comment
Share on other sites

Derfor droppede jeg (hulk hulk) den efterfølgende udholdenheds-spinning (sorry Fast), for det havde lagt mig i sengen en uges tid, er jeg sikker på. Aldrig har musklerne i benene føltes så udtømte...

Bare i orden, LarZito ;) Jeg kiggede godt nok længe efter dig da jeg kom op igen, men 100% :respekt: til dig fordi du ved hvor grænsen går :doctor: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fast>> jeg kunne ikke fysisk, om så jeg ville.. og jeg ville så gerne, var sgu ved at tude over hvor få kræfter der var i benene.. øv for noget gylle...

Tirsdag d. 5. maj 2004

Ovenpå gårsdagens skuffelse skulle benene have lidt pause, så bentræningen blev sat lidt i bero.

Tid: kl. 17

Sted: SATS Scala

Program: Ryg/Mave/meget lidt ben

Ryg:

- BB curl: 10x55kg, 10x60kg, 10x65kg, 8x70kg, 5x75kg :devil:

- DB bent-åge: 10x36kg, 8x40kg, 8x40kg, 8x40kg

- Chinups: 6xmig, 6xmig, 5xmig

- Reverse cable pulldown: 10x60kg, 10x70kg, 8x80kg, 6x90kg (hele stakken :devil: )

Ben:

- Leg extensions: 10x70kg, 10x80kg, 10x110kg, 8x115kg (hele stakken :devil: )

Mave:

- Swissball crunch: 2x20xmig+15kg

- Swissball skrå crunch: 2x20xmig+15kg

- Øvelser på gulv: 3x20xmig

- Incline leg raise: 2x25xmig

- Udstrækning

Har fået en muskel-forstrækning i venstre lår, føles som en hård bold midt på låret.. kan vel ikke være en fiber, vel?

Benene er stadig totalt smadrede, håber virkelig de er klar til imorgen.

Kunne ikke nå at træne mere, da jeg skulle mødes med nogle venner for at købe tøj (har en kammerat der kender en der sælger Cerruti habitter og skjorter relativt billigt).. så hurtig træning, og så mødes med vennerne.

Købte dog iøvrigt ikke noget, Cerruti er lidt for konservativt til mig :bigsmile: - synes snittene er lidt for gammeldaws. Så hellere Versace :devil: .. ak ja, man skulle have penge.. :angry:

Efter tøjkig og -prøvning, aftensmad på Wokshop i Ny Adelgade, hvor jeg sad ved siden af Sofia Lassen-Kalke :devil::bigsmile: (hun var dog butt-ugly :w00t: )

Endnu en gang altså styrketræning i Scala, og endnu engang undrede jeg mig over hvor stor forskel der er på de forskellige SATS centre mht klientel. Scala befolkes overvejende af folk der ikke træner specielt meget eller særligt seriøst. Der er en underlig kønsløs stemning, bestående af 50% hr.-og-fru-Danmark, og 50%-ungpigepop-vi-må-ikke-svede. Puha.

Mens jeg trænede ryg, kunne jeg ikke lade være med at kigge ind på spinning-timen der var igang - og jeg priste mig lykkelig for at jeg ikke deltog i løjerne - magen til slendrian og ungepige-kørsel skulle man lede længe efter... spild af tid og dybt useriøst. Men det skal der også være plads til, bare ikke lige noget der tænder mig. Savnede Parken MEGET.

En af de gode ting ved at træne i Scala er dog, at selv en lille puny Spock er blandt de aller-stærkeste blandt klientellet :devil: - så får man for een gangs skyld lov til at føle sig stærk, haha, selvom man jo godt inderst inde ved at man er svagelig og elendig :angry:

2 x :banana: til dagens "træning"...

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Fast>> jeg kunne ikke fysisk, om så jeg ville.. og jeg ville så gerne, var sgu ved at tude over hvor få kræfter der var i benene.. øv for noget gylle...
fuck det ;) sådan en dag/nogen dage har vi alle :) igår var det vist din tur ;)
Har fået en muskel-forstrækning i venstre lår, føles som en hård bold midt på låret.. kan vel ikke være en fiber, vel?

:unsure: donno...jeg har selv en lille tiny blød bule på min læg som jeg ikke aner hvad er...

Efter tøjkig og -prøvning, aftensmad på Wokshop i Ny Adelgade, hvor jeg sad ved siden af Sofia Lassen-Kalke  (hun var dog butt-ugly  )
nøjjj, det siger du ikke...havde hun glemt make-uppen eller hvad? :tongue:
magen til slendrian og ungepige-kørsel skulle man lede længe efter... spild af tid og dybt useriøst.

:lol: :tongue: tør vædde med, at alle de timer der bliver kørt uden for Parken er lidt ala kom-i-form-style :puke2:

Jeg går pt. og overvejer at begynde at træne i Boltens gård om torsdagen, for at kunne komme op på de essentielle 6 MacD timer om ugen...og Lyngby, det er sgu også noget jeg vil prøve, tror jeg, nu hvor søndagen i Parken udgår :( :cries: :weeping: :(

:heartpump: :bike: :sun:

Link to comment
Share on other sites

nøjjj, det siger du ikke...havde hun glemt make-uppen eller hvad?  :tongue:
Hun havde bleget håret helt vildt og det klædte hende IKKE.

Har nu aldrig syntes hun var specielt lækker.. faktisk slet ikke.. har engang danset med hende på Rust :devil:

Til gengæld var der en sindssygt lækker pige der også spiste.. hun træner engang imellem i Parken, men det er noget tid siden jeg har set hende.. hun MÅ være model.. hun er sindssygt lækker... puuha...

:lol:  :tongue: tør vædde med, at alle de timer der bliver kørt uden for Parken er lidt ala kom-i-form-style  :puke2:

Præcis!! Det er sådan noget kom-enorm-i-form agtigt det hele... folk sidder og cykler og kigger ud af vinduet med ligegyldige blikke på samme tid.. :thumb_down:

Jeg går pt. og overvejer at begynde at træne i Boltens gård om torsdagen, for at kunne komme op på de essentielle 6 MacD timer om ugen...og Lyngby, det er sgu også noget jeg vil prøve, tror jeg, nu hvor søndagen i Parken udgår 

Mener da MacD fortalte søndag at timerne BLEV BIBEHOLDT!!! :devil: ... håber det FANEME.

Ellers kan jeg vildt anbefale torsdagstimerne, tager dem selv torsdag... glæder mig!! Specielt den første af dem er sindssyg god!!! Men vær forberedt på at glo på dig selv, for der er spejle over det hele, ikke noget kønt syn skulle jeg hilse at sige..

Link to comment
Share on other sites

Mener da MacD fortalte søndag at timerne BLEV BIBEHOLDT!!!  ... håber det FANEME.

nooo waay...men han sagde ikke noget om det igår jo...og man kan heller ikke booke dem...shit, det ku ellers være enormt lækkert!!! :w00t:

Nå, nu smutter jeg ud på landevejene :bike: ;) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ked af at måtte sige det - men Chris køre IKKE søndage i Parken i sommer. Han kommer tilbage til efteråret.

I er lidt hårde ved de andre centre - f.eks. de timer som Gregers og Christian Løkke har på Vesterbro er helt ok :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share