The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Hey :bigsmile:

Her til aften tog jeg ned i IK99 for at cykle da kæresten alligevel sku ned og træne ;) ... Men da jeg først var der kunne jeg ikke rigtig la' vær at lave lidt andet end bare at cykle...

Det blev til følgende:

Leg curl 3x10

Leg Extensions 3x10

Lægsyreøvelse 3x30

Stepups 4x10

Box squat 5x10

Bicep curl 3x10

French press 3x10

Efterfulgt af 25min på kondicyklen...

Og så sluttede jeg af med en gang mave ;)

Virkelig rart at få rørt sig lidt, også selvom det ikke kom i nærheden af en rigtig træning :tongue: ... Men jeg føler mig ret brugt i kroppen nu.. Lækkert :w00t: ...

Kcal tallet i dag var kun 1040, men efter ædegildet i går var det ok :4mewantfood: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Slet ik fået med at du har været på operationsbordet...

Det blev til følgende:

Leg curl 3x10

Leg Extensions 3x10

Lægsyreøvelse 3x30

Stepups 4x10

Box squat 5x10

Bicep curl 3x10

French press 3x10

Godt at se nogle øvelser i log'en igen :) Hvordan ser det ud med planerne for :pullup: ;)

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Devito: indtil videre må jeg jo slet ikke træne <_< ... Så der går nok noget tid indtil jeg må lave chins... Må så småt begynde at starte stille og roligt og præcis 2 uger fra i dag :bigsmile: .. Så jeg venter i længsel.....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Devito: indtil videre må jeg jo slet ikke træne <_< ... Så der går nok noget tid indtil jeg må lave chins... Må så småt begynde at starte stille og roligt og præcis 2 uger fra i dag :bigsmile: .. Så jeg venter i længsel.....

:wave: Cat

Ja det er jo ik let med work-out abstinenser :wacko: ;)

gute besserung :)

Link to comment
Share on other sites

:)

Her i påsken er det ikke blevet til så meget af nogen slags (udover mad selvfølgelig... :4mewantfood: .. Så kcalunderskuddet er lagt på hylden indtil i morgen...

Desuden har jeg været (og er stadig) syg, så det er kun blevet til nogle få gåture :unsure: ...

Håber det bliver bedre snart igen... Og nu er der jo kun en uge og et par dage tilbage til jeg må begynde at træne igen :w00t: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :)

Så er jeg ved at være rask igen.. Er efterhånden kun lidt forkølelse der er tilbage :w00t: ...

I går var jeg ude at gå :walking: en times tid sammen med kæresten :inlove: ...

Indtil videre i dag har jeg gået 2 x 30min :walking: og regner med at jeg lidt senere tager ned og står og skyde lidt på en kurv i fælleparken i anledning af det gode vejr :sweetsun: :sun: ... Det bliver lækkert :bigsmile: ...

Ellers står den på læsning resten af dagen :bookread:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Er monster øm i dag :chicken: ... Har virkelig fået DOMS efter min pjatten rundt i ik99 i går...

Jeg lavede goodmornings, squat, step-ups, dødløft, smal bænk og bicep curl :blink: ...

Stadig ikke med specielt meget vægt da jeg jo først må begynde at træne igen tirsdag :tongue: ...

I dag har jeg gået rundt sammen men kæresten i små 3 timer :inlove: , så det må tælle som dagens gåtur :bigsmile: :walking:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I anledning af det gode vejr gik jeg en tur ned til basketbanen :sun: :sweetsun: ...

Her skød jeg så stille og roligt i en times tid, lige indtil der var nogle der ville spille ;) ... og så blev det til en times spillen bagefter... og gåturen hjem :walking: ...

Så ialt 20min :walking: og ca 2 timers basketball....

Kosten går stadig ok, og der er plads til lidt ikke helt sundt engang imellem... Overvejer at begynde at skrive det ind her i loggen igen :blink: ... Mest for at holde mig selv i ørene :tongue: ....

Det er alt for i dag :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

:)

Så begynder jeg at skrive min mad ind igen ;) ...

Gårsdagens kost:

kl 7.00

200g Yoghurt med 30g müsli og 1 glas juice

kl 11.00

1æble

kl 13.00

et lille stykke lasagne

kl 14.00

1stk rugbrød med 130g makrel

basket + gåtur fra 14.45 til 17.05

kl 17.30

1 æble

kl 19.00

2 oksebøffer med stegte champignon og løg, kartoffelbåde og grøn salat

kl 22.00

350g koldskål med 30g kammerjunkere :unsure: ... ups... men jeg elsker det :tongue: ... :4mewantfood:

Dagens kost:

kl 8.10

200g yoghurt med 30g müsli og 1 glas juice

kl 11

1 æble

kl 12.30

Grøn salat + 1 æg

kl 15.00

1 stk rugbrød med rucula og torskerogn

kl 17.00 (før træning :w00t: )

40g havregryn, 15g rosiner, 25g protein og 150g mælk

Styrketræning ca fra 18.00 til 19.45

kl 20.30

wokret med grøntsager, oksekød og nudler...

Dette er det planlagte... og jeg skal nok overholde det :devil: ...

Skriver min træning ind senere....

Og så skal jeg se mr. fitness i aften.. Bliver super skægt :bigsmile::tongue::w00t: ...

Og playoffs er i gang nu B) :w00t: ... Bare irriterende at de kun viser 1 kamp om ugen :angry: <_< ...

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey igen :)

Jeg har overholdt den planlagte kost ;) , så ingen ups'ere der :tongue: ...

Dagens træning:

BP

1x10x20

2x8x30

1x8x35

1x10x30 :cry::unsure: <_<

BO BB Rows

1x10x25

3x8x30

MP

3x8x20

Goodmornings:

3x8x30

Flyers (lidt incline)

3x8x7

Smal BP

3x8x20

Bicep curls

3x6x11

Step-ups

3x6x35

+ en mave øvelse

En træning hvor jeg med vilje ikke puttede så meget vægt på ;) ... Giver mig selv en chance for at komme i gang igen :unsure: , men bænken var overraskende tung :cry: .. Ikke fedt... Mit knæ havde fået et slag i går da jeg spillede basket, så jeg valgte at vente med squat :chicken: ...

That's all for now...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Faldt lige over nogle gamle billeder af mig, og kom til at sammeligne med nu :blink: ...

Det var ikke godt <_< :angry: :unsure: ....

Men i det mindste er det en mega motivations faktor (prøver lige at finde noget positivt :unsure: )...

Målet er at komme tilbage til samme form som sidste sommer :w00t: , så det skal der arbejdes henimod.... Det andet er simpelthen for dårligt og flovt :bblush: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey igen :)

Er netop kommet hjem fra en lille prøve løbetur... Det gik rigtig godt og jeg mærkede ikke til noget :w00t: (altså lige bortset fra at det er længe siden jeg har løbet)... Det var faktisk super lækkert og dejligt at løbe i det gode vejr :sweetsun: :sun: ... Kan være man skal gøre det til en vane :bigsmile: ....

Men turen blev på lidt over 3km og tempoet var måske lidt højere end jeg havde forventet ;) , men stadig ikke højt nok :devil: ... Det skal nok komme når jeg kommer rigtig i gang...

Overvejer stærkt at ta' til baskettræning på fredag, men er stadig lidt nervøs for de skub og slag man ikke kan undgå at få når man spiller :unsure: ... det må vi se på til den tid :) ...

Vender tilbage senere med dagens kost :)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

MaxP, du har helt ret :bigsmile: , men det er lidt svært at ta et ryg billede af sig selv ;) , så jeg prøvede med selvudløser.. Men så sku jeg stå langt fra kameraet og når man så efterfølgende zoomer ind bliver det utydeligt... Men uanset hvor dårligt billedet er, er der sket en hel del... (i den forkerte retning :blink: )...

Link to comment
Share on other sites

Hey igen

Her til aften er det blevet til en gåtur :walking: på en god halv time med kæresten :inlove:

Dagens kost:

kl 9.00

Yoghurt med müsli

kl 11.00

1 kop varm kakao

kl 12.00

1 æble

- løbetur -

kl 14.00

1 skive rugbrød med torskerogn og fromase frais + 1 tomat

kl 17.00

Grøn salat med lidt skinke

- gåtur -

kl 19.15

Kartoffelmos med kødmix (af hk oksekød, tomat, kidney bønner, løg, asparges og gulerødder)

Ialt: 1075 kcal...

Ikke helt nok, men jeg glemte at spise rigtigt i formiddags :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :)

Styrketræning i går:

Squat

1x10x20

1x8x30

1x8x40

4x5x50

DL

1x10x40

1x8x55

4x5x70

DB Press

1x10x5

1x6x11

3x5x13,5

1x5x16

BO DB Row

2x6x21

Yates Row

2x8x30

Dips

4x6

+ 2 maveøvelser af hhv. 3x10 og 3x8

En god træning med en del kæbe ;) ... Men kan godt mærke jeg har mistet noget styrke ;) ... Men det skal nok komme igen :bigsmile: ... Håber jeg :unsure: ...

Kosten i går :4mewantfood: :

Morgen: yoghurt med müsli

Mellem: 1 æble

Frokost 1: rugbrød med skinke

Frokost 2: okseskødsgrøntsagsmix fra aftenen før

Frokost 3: havregryn med protein, rosiner og mælk

- træning -

Aften: 2Pitabrød med skinke og salat + en portion salat med skinke (uden pitabrød ;) )

Hav en rigtig god fredag eftermiddag :bigsmile:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :)

Dagens træning var 2 timers basketball :blink: ... Hvor mister man hurtigt sin boldfornemmelse <_< :unsure: .... Håber bare det kommer ligeså hurtigt igen... For nu er sæsonen slut så det er tid til at prøve et par forskellige klubber :bigsmile: ...

Dagens kost:

Morgen: havregryn med proteinpulver, rosiner og mælk

Frokost 1: 1stk rugbrød med makrel

Frokost 2: råkost af gulerødder, hvidkål, appelsin og valnødder

Mellem: 1 æble

Aften: 3 burritos :4mewantfood:

Jeg er ret træt i hele kroppen så i morgen tager jeg en hviledag hvor den eneste motion bliver en gåtur :walking: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

G'morgen

Her til morgen blev det til en gåtur på lidt over en time med en hund jeg passer :walking: + :4dog: ...

Resten af dagen står den på læsning og pakning i kasser... :blink: ... Lækker lørdag ;) ...

God weekend...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Het igen :bigsmile:

I går stod træningen på basketball :tongue: ... Spillede samlet omkring 2½time da det var den sidste træning i sæsonen med mit ene hold ;) ... En rigtig god workout, men jeg kan stadig mærke at jeg har mistet en del boldfølelse <_< ....

I dag stod den på en gang styketræning :unsure: :

BP

1x10x20

1x8x30

1x6x35

5x4x40

Smal BP

3x8x30

MP

3x8x20

Flyers

3x8x7

Squat

1x8x30

2x6x40

2x4x50

1x2x55

5x2x60

Goodmornings

3x8x35

Træk til bryst

4x6x35

Tror det var det hele :unsure:

Bænken kærte bedre i dag en sidst, så det var lækkert :devil: ... og squatteknikken var også nogenlunde :) ....

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er jeg tilbage igen ;) ..

Jeg har ikke fået så mange egentlige træninger ind siden sidste, men i weekenden stod den på flytning... Så både fredag lørdag og søndag var jeg i fuld gang hele dagen med maling, rengøring, selve flytningen, indkøb som en gal :blink: og samling og opsætning af diverse ting :tongue: ...

I løbet af ugen er det meste af min fritid gået med at rydde op og sådan, samt en 45min transportcykling dagligt...

I dag har jeg været ude og løbe min første tur i det nye område, så ved ikke lige hvor langt det er... Men lækkert at få trænet lidt igen :) ... Det blev til en halv times tid ;) tror jeg da jeg glemte at ta tid ...

Grundet flytningen har kosten heller ikke være særlig god på det sidste.... Faktisk ret ringe og langt fra optimal :thumb_down: ... Men det skal der laves om på igen :devil: ...

Men fra i næste uge skal jeg ha meldt mig ind et sted så jeg kan få trænet noget styrke... I morgen tror jeg jeg tager et smut forbi IK99 på vej hjem fra skole, men fra i næste uge skal jeg rigtigt igang (bare lidt irriterende at man samtidig er begyndt på eksamenslæsningen så man ikke ligefrem har monster meget tid :blink::unsure: <_< )

That's all for now...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share