SALT's LOG part II


salt
 Share

Recommended Posts

PS. Cybercity sutter røv. Jeg står uden internet der hjemme og de kan først levere lortet d. 01/03, gaaaaaaaaaaaahhhh. Så dem gidder jeg ikke snakke med.

Det lyder som om det er en Teledanmark installatør du venter på ?? Jeg har selv haft Cybercity i et par år, og har kun oplevet godt service og problemfri internet, som løbende bliver opgraderet i hastighed uden ekstrapris ...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er også det jeg har hørt, men jeg gider bare ikke sidde en måned til uden internet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 913
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chins:

8 stk.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan gik det med dagens chins ? Problemer, eller tager du den bare stille som planlagt ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skulle lige prøve det an og da jeg kunne mærke det i patten stoppede jeg med det.

Jeg synes sgu ikke at det går alt for godt lige for tiden...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle lige prøve det an og da jeg kunne mærke det i patten stoppede jeg med det.

Jeg synes sgu ikke at det går alt for godt lige for tiden...

Prøv at tage en uges tid eller noget med den halve vægt af hvad du plejer i bænk og chins, det ville jeg ihvertfald gøre ... med mindre det er alm doms, men det lyder det ikke til :unsure:

Det er selvfølgelig røvsygt at køre med så lette vægte, men nogle gange har kroppen godt af en lille pause ... du kan jo altid gå amok med noget dødløft og squat i mellemtiden :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle lige prøve det an og da jeg kunne mærke det i patten stoppede jeg med det.

Jeg synes sgu ikke at det går alt for godt lige for tiden...

Prøv at tage en uges tid eller noget med den halve vægt af hvad du plejer i bænk og chins, det ville jeg ihvertfald gøre ... med mindre det er alm doms, men det lyder det ikke til :unsure:

Det er selvfølgelig røvsygt at køre med så lette vægte, men nogle gange har kroppen godt af en lille pause ... du kan jo altid gå amok med noget dødløft og squat i mellemtiden :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg VED det ikke er doms. Det andet problem er at min røv ikke kan tåle at jeg går amok i squat og dødløft. Så jeg kan ca. lave nada. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg VED det ikke er doms. Det andet problem er at min røv ikke kan tåle at jeg går amok i squat og dødløft. Så jeg kan ca. lave nada. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm ... øvøvøv ... jeg håber snart jeg får min konkurrent tilbage :tongue:

God bedring!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er sgu ikke så godt. Jeg håber nu heller ikke at der går mere end en uges tid før jeg er klar igen. Imellem tiden vil jeg trøstespise lidt :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er sgu ikke så godt. Jeg håber nu heller ikke at der går mere end en uges tid før jeg er klar igen. Imellem tiden vil jeg trøstespise lidt  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder godt :4thumbup:

Men tag nu ikke så mange kilo på at du ikke kan chinne :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres:

3 x 8 @ 50 kg

Squat

2 x 8 @ 50 kg

2 x 8 @ 70 kg

Mave:

3 x 20

Inc. db press:

2 x 6 @ 35 kg

Det gjorde nas i brystet i det sidste sæt, så øv...

Leg ex.:

2 x 8 @ 8 plader

6 @ 8 plader

Franskpres:

2 x 10 @ 39 kg

Leg curl:

2 x 10 @ 5 plader

Calf raises:

3 x 10 @ 180 kg + slæde

Triceps pushdown

2 x 10 @ 80

Jeg døjer stadig med mit bryst en smule, men ikke mere end det ikke burde gå ud over morgendagens træning.

PS. nu er jeg brændt :gal:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Barbell shrugs:

3 x 8 @ 100 kg

Military press:

3 x 8 @ 40 kg

Bent over rows:

3 x 8 @ 70 kg

Dødløft:

3 x 8 @ 60 kg

Seated db. press:

3 x 7 @ 24 kg

One arm db. rows:

2 x 8 @ 35 kg

Seated lateral raises:

7 @ 12 kg

6 @ 12 kg

Biceps curl(EZ):

3 x 8 @ 30 kg

Standing wrist curls:

2 x 10 @ 50 kg

Heller ingen chins i dag, men de skal nok komme...

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres:

3 x 10 @ 50 kg

Squat:

2 x 8 @ 70 kg

8 @ 80 kg

Peck deck:

3 x 10 @ 70

Mave:

3 x 20

French press:

10 @ 39 kg

8 @ 44 kg

7 @ 49 kg

Leg ex:

3 x 8 @ 8 plader

Leg curl:

3 x 10 @ 5 plader

calf raises:

3 x 10 @ 180 kg + slæde

Mit bryst driller stadig, men det er dog i bedring og jeg tror at jeg kan køre på fuld styrke om en uge igen. 2 ting jeg vil nævne ved denne her træning er at squaten kørte ret så godt og at leg curlen er kommet på programmet igen efter lang tids fravær.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Barbell shrugs:

3 x 10 @ 100 kg

Military press:

3 x 8 @ 40 kg

Bent over rows:

3 x 8 @ 70 kg

Dødløft:

3 x 10 @ 50 kg

Seated db. press:

3 x 7 @ 24 kg

Biceps curl(ez):

3 x 8 @ 30 kg

wrist curls:

2 x 10 @ 50 kg

Jeg har besluttet mig for at køre squat og dødløft med en let dag om ugen og en tung. Det vil jeg så lige se an i et stykke tid. I næste uge kommer bænk tilbage på fuld kraft og div. chins bliver indført igen (jeg skal jo tæve Linde i vores "chin-up deathmatch") :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at køre squat og dødløft med en let dag om ugen og en tung. Det vil jeg så lige se an i et stykke tid. I næste uge kommer bænk tilbage på fuld kraft og div. chins bliver indført igen (jeg skal jo tæve Linde i vores "chin-up deathmatch")  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja, start nu langsomt, så du ikke bliver skadet. Bare rolig, jeg laver ikke en monkey-chin den næste månedes tid :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Peck deck:

3 x 8 @ 75

Den øvelse er bare så sørgelig, men desværre den eneste jeg kan lave uden at mærke det(skaden) i brystet.

Mave:

3 x 20

Squat:

3 x 10 @ 50 kg

French press:

3 x 8 @ 44 kg

Leg ex.:

3 x 8 @ 8 plader

leg curl:

2 x 10 @ 5 plader

calf raises:

3 x 10 @ 180 kg + slæde.

Link to comment
Share on other sites

Hvad sagde patterne til bænkpres ??

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du kigger på min bænkpres på 3 x 10 @ 40 kg, så ville jeg gætte på at de ikke var helt glade for det. :wink: Dog synes jeg mest det er når jeg unracker stangen, men det kunne godt se ud som endnu en uge med noget deload for patterne.

Dagens træning:

Barbell shrugs:

3 x 10 @ 100 kg

Military press:

3 x 8 @ 40 kg

Bent over rows:

3 x 10 @ 60 kg

Dødløft:

3 x 10 @ 65 kg

Seated db press:

3 x 7 @ 24 kg

Biceps curl(ez):

3 x 8 @ 30 kg

Standing wrist curls:

2 x 18 @ 35 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Bænkpres:

10 @ 70 kg

10 @ 80 kg

8 @ 80 kg

Squat:

3 x 10 @ 55 kg

Mave:

3 x 20

Inc. db press:

2 x 8 @ 29 kg

5 @ 35 kg

Leg ex.:

3 x 8 @ 8 plader

French press:

3 x 10 @ 44 kg PR

Leg curl:

2 x 10 @ 6 plader

Calf raises:

3 x 16 @ 130 kg + slæde

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg ikke så meget ind for progression i min træning. Jeg har prøvet det men jeg synes ikke rigtigt det var noget for mig. Jeg kan bedre lide den "naturlige" progression.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok ... tænkte også bare du har lige haft en skade og starter op på 40 kg, hvilket jo er fint ... men så hiver du 80 kg næste gang :blink:

Men det er da dejligt, hvis det betyder du er skadesfri (mere eller mindre) igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg ikke så meget ind for progression i min træning. Jeg har prøvet det men jeg synes ikke rigtigt det var noget for mig. Jeg kan bedre lide den "naturlige" progression.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok ... tænkte også bare du har lige haft en skade og starter op på 40 kg, hvilket jo er fint ... men så hiver du 80 kg næste gang :blink:

Men det er da dejligt, hvis det betyder du er skadesfri (mere eller mindre) igen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har da kørt med 40 kg næsten under hele skaden/overanstrengelsen (tror jeg). Jeg har så brugt de 40 kg som en slags deload...

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg ikke så meget ind for progression i min træning. Jeg har prøvet det men jeg synes ikke rigtigt det var noget for mig. Jeg kan bedre lide den "naturlige" progression.

<{POST_SNAPBACK}>

Fair nok ... tænkte også bare du har lige haft en skade og starter op på 40 kg, hvilket jo er fint ... men så hiver du 80 kg næste gang :blink:

Men det er da dejligt, hvis det betyder du er skadesfri (mere eller mindre) igen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har da kørt med 40 kg næsten under hele skaden/overanstrengelsen (tror jeg). Jeg har så brugt de 40 kg som en slags deload...

<{POST_SNAPBACK}>

Det jeg hentydede til var blot at de fleste - mig selv inklusiv - nok ville øge med ca. 10 kg per gang efter en skade. Således ville jeg fra 40kg køre 40, 50, 60, 70, 80 over 5 træningspas.

Appropos - er du gået helt i stå med at træne :poking:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share