ANTOs log


ANTO
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning onsdag d. 20/4 2005

Dagens maxforsøg blev en kedelig omgang, dels pga. miss, og dels pga. at en anorektisk pigespejder havde ødelagt anlægget så den kun stod på radio :sneaky2: Der var dog masser af kendte ansigter i jernhulen, så det var alligevel ret hyggeligt :smile:

Bænk:

opvarm:

2x6x60

2x3x90

1x2x110

Maxforsøg:

1x0x135

1x0x135

Pis, prøvede to gange, men begge gik dårligt. Snakkede med Tind om at der skal køres noget floorpres, for mit stickingpoint ville have godt af denne øvelse, da det ligger lige 5-10 cm over brystet.

Dips:

5x5x15

Ok

Squat:6x6x80

Ok

Db-curls:

3x6x20

Hvad så nu? -mht. dødløft kører jeg selvfølgelig videre med TJs singlecyklus. Mht. squat startede jeg netop i dag på en 6x6 serie, som skal gå fra 80 og så øges med 5 kg hver onsdag. Dette vil være godt, både mht. progression og til at skåne knæene lidt, indtil de har vænnet sig til at squatte igen.

For bænkpres vil jeg ikke køre sheiko igen lige foreløbig, så jeg ved ikke helt hvad planen er her...

Resten af kroppen regner jeg med at køre videre på, med træning man, ons, fre og lørdag som sædvaneligt. Skal også have noget progression ind i de forskellige øvelser her, men har på nuværende tidspunkt ikke helt bestemt mig for hvad det skal være.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 20/4 2005

Dagens maxforsøg blev en kedelig omgang, dels pga. miss, og dels pga. at en anorektisk pigespejder havde ødelagt anlægget så den kun stod på radio  :sneaky2: Der var dog masser af kendte ansigter i jernhulen, så det var alligevel ret hyggeligt  :smile:

Bænk:

opvarm:

2x6x60

2x3x90

1x2x110

Maxforsøg:

1x0x135

1x0x135

Pis, prøvede to gange, men begge gik dårligt. Snakkede med Tind om at der skal køres noget floorpres, for mit stickingpoint ville have godt af denne øvelse, da det ligger lige 5-10 cm over brystet.

Dips:

5x5x15

Ok

Squat:6x6x80

Ok

Db-curls:

3x6x20

Hvad så nu? -mht. dødløft kører jeg selvfølgelig videre med TJs singlecyklus. Mht. squat startede jeg netop i dag på en 6x6 serie, som skal gå fra 80 og så øges med 5 kg hver onsdag. Dette vil være godt, både mht. progression og til at skåne knæene lidt, indtil de har vænnet sig til at squatte igen.

For bænkpres vil jeg ikke køre sheiko igen lige foreløbig, så jeg ved ikke helt hvad planen er her...

Resten af kroppen regner jeg med at køre videre på, med træning man, ons, fre og lørdag som sædvaneligt. Skal også have noget progression ind i de forskellige øvelser her, men har på nuværende tidspunkt ikke helt bestemt mig for hvad det skal være.

<{POST_SNAPBACK}>

Træls at høre med din bænkpres, men det betyder jo, at jeg kommer tættere og tættere på dig, når jeg kaster 125-130 stykker op om 3 uger. Tror i øvrigt ikke Boris bliver glad for at høre, du vender ham ryggen. Vej frem, for mig at se, er, at køre en sheiko mere med en "realistisk" max, forstået på den måde, at du ikke overvurderer dig selv som i dine tidligere sheiko'er.

Link to comment
Share on other sites

Træls at høre med din bænkpres, men det betyder jo, at jeg kommer tættere og tættere på dig, når jeg kaster 125-130 stykker op om 3 uger. Tror i øvrigt ikke Boris bliver glad for at høre, du vender ham ryggen. Vej frem, for mig at se, er, at køre en sheiko mere med en "realistisk" max, forstået på den måde, at du ikke overvurderer dig selv som i dine tidligere sheiko'er.

nskou>

Ud fra et styrke- og teknikmæssigt synspunkt vil være det rigtige. Ud fra et hypertrofimæssigt vil det dog for mig at se ikke være særligt smart at køre endnu et sheikoprogram med et max der ligger 10 kg lavere end sidste gang. Det er derfor jeg har planlagt at tage en pause fra boris, men bare rolig; "I´ll be back" :wink: Vil bare prøve lidt andet resten af foråret, for jeg er sgu kørt lidt træt i sheikos volumenhelvede, når jeg nu samtidig ligger i kCal underskud.

>CK

Jeg har aldrig selv prøvet floorpres, men Tind var af den klare overbevisning at det vil kunne hjælpe på mit stickingpoint, der som sagt ligger 5-10 cm over brystet. Jeg vil selvfølgelig ikke erstatte bænkpres med denne øvelse, bare supplere med en hjælpeøvelse.

Iøvrigt bliver dagens træning henlagt til imorgen, da den står på bajer og kroket i Botanisk Have her i eftermiddag :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal hilse og sige til d´herrer at der blev drukket masser af grønne Tuborg og i samtlige de 3 kroketspil vi nåede, gjorde undertegnedes sublime teknik og russiske bjørnestyrke kort proces med modstandernes forhåbninger om at komme til at kæmpe om andet end en sølle 2. plads :cooldance:

Det var sålede med en del tømmermænd den korte træning lørdag blev gennemført :smile:

Død:

15x1x137,5

Jeg kan mærke at jeg har benene for lidt med, men mon ikke min 6x6 squatrutine snart vil få dem til at spille lidt mere.

Db-rows:

3x8x37,5

Ok

Pullups:

5x5x0

Vil køre 5x5 i denne øvelse, og så gradvist øge vægten.

Stående læg:

3x8x70

Ok

Kabelshrugs:

3x10x80

Ok

Kort, men udemærket træning.

Højre skulder har brokket sig lidt efter maxforsøg i onsdags, så den fik lige en pause fra bænk i dag.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 25/4 2005

Død:

5x1x182,5

Yessir, nr 4 var rigtig hård, men efter at have psyket mig selv godt op kom den sidste også i hus, og føltes faktisk lettere end den forrige :cooldance: Og ikke at forglemme så er der altså noget fantastisk ved at få hele hoben af kabelryttere og diskopumpere til at vende sig om, ved at slippe godt 180 fra lockout, og så bare følge dem ned uden modstand. :laugh::devil:

Bænk:

3x15x60

Er begyndt på noget HST-inspireret i denne øvelse, opdatering følger...

Pullups:

5x5x2,5

Leightweight baby :sleeping:

Kabelshrugs:

3x10x80

Ok

"Omvendt armlægning":

3x10x8

Ok, kan stadig mærke højre skulder :mad:

Db-rows:

3x6x37,5

Ok

Combat twists:

3x6x20

Ok

Flad-kabel-triceps:

3x12x80

Ok

Alt i alt en ok træning, dog var der ingen Mol´ere i kælderen :raisebrow: , til gengæld er anlægget oppe at køre igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 27/4 2005

En del kendte ansigter i kælderen, bl.a. AndersK og nskou :smile:

Bænk:

3x15x62,5

Ok

Rowmaskine:

3x6x80

Ok

Squat:

6x6x85

Easy

Db-curls:

6x6x20

Disse blev kørt løbende gennem hele træningspasset

På dette tidspunkt kom jeg i snak med nskou om det gavnlige af sheiko under cutning, og enden på den diskussion blev at jeg dropper det der HST-agtige jeg havde gang i i bænken, og fra næste mandag starter på sheiko igen. Med andre ord: "Boris, I´m back" :smile:

Derefter blev der kørt lidt incline db for at få lidt kilo på.

Incline-db:

3x6x42,5

Blandet mave, bl.a. 2!!! dragonflags som rev ret hårdt :tongue:

Dips:

3x6x15

Ok, skulderen havde det ok her.

Ståenden læg:

3x6x80

Ok

Fin træning

Link to comment
Share on other sites

Tind> Bare rolig, jeg vil stadig holde mig mest til cardiorummet og den dejlige swissball :tongue:

Træning d. 29/4 2005

Først en gang bold med gutterne og derefter:

Incline db:

5x5x45

Oki

Død:

15x1x137,5

Ikke den store eksplosivitet, men det skyldes nok bold...

Pullups:

5x5x3,75

Dips:

5x5x3,75

Har tænkt mig at køre med samme progression i disse to, da jeg vil starte lidt stille ud med dips helt i bund.

Db-pres:

3x6x32,5

Ok i betragtning af jeg lige havde kørt dips.

Db-rows:

3x6x37,5

Hurtig træning, men ok - en del kæbe med bl.a. AndersK, Lawman og Mstaus :smile:

Ok

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 2/ 5 2005

Lawman var i huset, så der blev trænet kæbe og dødløft nede ved squatracket :smile:

Død:

15x1x147,5

Ok, ikke helt tosset fart på...

Bænk:

1x5x67,5

1x4x80

2x3x95

6x3x107,5

Ok, rart med Boris igen, de 6 med 107,5 var dog lidt for tunge i forholdt til hvad de burde være :raisebrow:

Dips:

5x5x5

Ok

Supersættet med

Pullups:

5x5x5

Ok

Pec-dec:

5x10x60

ss med

Kabelshrugs:

5x10x80

Ok

Udemærket træning

Link to comment
Share on other sites

Bænk:

1x5x67,5

1x4x80

2x3x95

6x3x107,5

Ok, rart med Boris igen, de 6 med 107,5 var dog lidt for tunge i forholdt til hvad de burde være :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Grunden kunne være at du igen (trods utallige henstillinger til ikke at gøre det) har sat dit max højere end det reelt er. Jeg går udfra, det er en CMS med et max på 135 du kører? Hvis det var mig, ville jeg tage et par kilo af, køre noget dimitry og så se at få noget fart på dine løft (ved godt det er nemmere sagt end gjort - har også selv enormt svært ved ikke bare hælde nogle kilo på stangen på de lette sheiko dage).

Anyway, du ved bedst hvad der virker for dig, men godt at se dig tilbage på rette kurs.

Link to comment
Share on other sites

nskou>

God pointe, jeg er dog som sagt bare ikke så glad for at tage alt for mange kilo fra bænken. Under alle alle omstændigheder så skal jeg pga. afsindige tømmermænd torsdag til at starte forfra på sheiko, kapsejladsen trak sgu tænder ud :blink::w00t:

Træning fredag aften d 6/5 2005

Pga. ny opstart på sheiko, lavede jeg bare en god gang hurtig afbrænding, samtidig med at5 jeg lige fik dødløft-singlerne og 6x6x squatten i hus.

Db-incline:

3x3x50

Æv, de var meget tunge, men skulle lig op og have fat i de store :smile:

Squat:

6x6x90

Ok, ingen problemer

Dips

5x5x6,125

ss med

Pullups:

5x5x6,125

Ok, dipsene er selvfølgelig uden problemer, mens pullupsene begynder at rive godt.

Stående læg:

3x10x60

Ok

Død:

15x1x137,5

Ok

Incline-bb:

3x6x80

Ok

Omvendet armlæg.:

3x10x9

Ok

Db-pres:

3x6x32,5

Lidt tunge...

Kabel-shrugs:

3x10x80

OK

God træning, og på mandag starter jeg forfra på sheiko cms for bænken :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d 9/5 2005

Uhadada masser af drama, gode løft og kæbetræning i AUS i dag, se nærmere beskrivelse af førstnævnte i hr Tinds log :4smartass:

Dødløft:

10x1x167,5

Ikke så hurtige, men pga. de tilstedeværende blev der også bevidst kørt DEMONSTRATIVT langsomt, idet en ægte viking forlader sig 0% på teknik og 100% på brutal råstyrke :cooldance:

Bænk:

1x5x65

1x4x77,5

2x3x90

6x3x105

Ny start på sheiko CMS, nu med 130 som max :w00t:

Pullups

5x5x7,5

ss med Dips:

5x5x7,5

Ok, pullups er ved at være tunge, og dips skal køres mere foroverbøjet.

Stående læg:

3x6x75

Ok

Pec-dec:

5x10x60

Stille og rolig

Kabelshrugs:

3x10x80

Super omgang træning + dramatik + en masse kæbe med Tind, nskou, CK og mstaus :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

10x1x167,5

Ikke så hurtige, men pga. de tilstedeværende blev der også bevidst kørt DEMONSTRATIVT langsomt

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Anders er desværre blevet forført af Concept 10 10 og kørte med al tydelighed 10 sek i den koncentriske fase, samt 10 sek i excentriske :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Træning d 11/5 2005

Bænk:

1x6x65

1x5x77,5

2x4x90

2x3x97,5

2x2x105

2x3x97,5

1x4x90

1x6x85

1x8x77,5

1x10x65

Ok, ikke helt lette, men heller ikke helt svære

På dette tidspunkt indfandt d´herrer fra i mandags sig, og Lars Emil som jeg stod og snakkede med nede ved squatracket udbrød spontant "Så kommer Chip og Chap sgu igen" :laugh:

Jeg ved ikke om det var de to idioters tilstedeværelse eller noget andet der gjorde det, men den efterfølgende squat var bogstavelig talt let som en fjer:

Squat:

6x6x95

Easy

Omvendt armlægning:

3x10x9

Er begyndt at køre denne efter at skulderen brokker sig lidt ved dips til bunden...

Ez-yates:

1x6x70

3x6x90

Ok

Military med semismalt greb:

3x8x50

Ok

Exentriske dragonflags:

3x3x0

For satan den er hård :blink:

Pullups med semibredt greb:

4x4x0

Semibrede med håndfladen væk fra kroppen, dvs. det jeg tidligere har omtalt som pullups istedet er chins :blush:

Udemærket træning, prøvede at lægge vægt på de store flerledsøvelser, og det skal nok være vejen fremover :smile:

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Puha, jeg sidder for tiden og roder med metodeeksamen sammen med to kammerater fra mit hold, så der er desværre ikke tid nok til at træne for tiden, så jeg har valgt at droppe sheiko-bænk indtil jeg er færdig. Har heller ikke lige fået opdateret på det sidste :blush:

Træning:

1x5x65

1x4x77,5

2x3x90

5x3x105

Ok

Dødløft:

15x1x137,5

Ok

Siddende læg:

3x25x50

Ok

Exentrisk dragonflags:

5x2x0

Av av av

Dips ss med

Chins:

5x5x8,75

Ok

Db-pres:

3x8x27,5

Ok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share