ANTOs log


ANTO
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CK>

Haha, jeg prøver sgu på 200 i bænken når jeg kommer tilbage :4smartass:

Faktisk får jeg trænet lidt for tiden, men det er bare på skæve tidspunkter og sårn...

Træning d. 16/5 2005

Dødløft:

3x1x187,5

Pis, 4. forsøg kom ikke op, så jeg stoppede her. Ikke tilfredsstillende... :sneaky2:

Bænk:

1x5x65

1x4x77,5

2x3x90

3x3x105

2x3x110

Ok, fart og eksplosivitet bortset fra de sidste sæt

Siddende læg:

3x25x50

Bænk:

1x4x72,5

2x4x85

4x4x97,5

Chins ss med

Dips:

5x5x10

Yes sir :smile:

Ex. dragonflags:

4x3x0

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 20/5 2005

Incline db:

3x3x50

Æv, de var sgu tunge

Squat:

6x6x100

Fint, ikke vildt tunge

Død:

15x1x137,5

Ok

Chins ss med

dips:

5x5x11,25

:devil:

Incline db:

4x6x42,5

Easy lightweigts

Stående læg:

3x6x80

Kabelshrugs:

3x10x80

Omvendt armlæg:

3x10x7

Db-rows:

3x10x30

Db-pres:

3x10x25

Lækker omgang :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

CK>

Haha, jeg prøver sgu på 200 i bænken når jeg kommer tilbage :4smartass:

aldrig undervudere en deload :devil:

Dødløft:

3x1x187,5

Pis, 4. forsøg kom ikke op, så jeg stoppede her. Ikke tilfredsstillende... :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

:dropjaw: :freaked: Hva sker der for den russiske bjørn?!?!?! du er godt klar over at nskou trak 4x 190 samme uge i programmet og var umådelig tæt på 200 i 5 single ...

Link to comment
Share on other sites

Tind>

Ja jeg er sgu heller ikke helt stolt af situationen :raisebrow: Omvendt må jeg dog sige at cutningen kører fint :violin: Jeg må dog sige at det snarere er jer som har haft god fremgang end mig der er gået tilbage. Glæder mig til at komme efter det igen til efteråret :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så er det lige tid til at få opdateret fra den træning det trods alt bliver til her i eksamensperioden.

Træning tirsdag d. 24/5 2005

Incline db:

2x8x42,5

1x7,5x42,5

:blush: hvad skal jeg sige, den blev lidt for tung til sidst...

Squat:

6x6x105

Yessireee, lightweight (næsten)

Chins ss m.

Dips:

5x5x12,5

Chins er ved at være rigtigt hårde, men håber stadig på at der er plads til lidt flere kilo før jeg failer...

Stående læg:

3x6x80

Ok

Ex. dragonflags:

5x2x0

Jeg er vild med den øvelse :4thumbup:

Ez-yates:

4x6x80

Fint

Overhead db-pres:

6x30

4x32,5

4x35

4x37,5

Hvad satan, de var slet ikke så tunge igen, næste gang må jeg op og se på 40erne :cooldance:

Omvendt armlæg:

3x10x7

Ok

Sidebends:

3x10x40

Udemærket træning, de sidste overhead db-pres var prikken over i´et :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 27/5 2005

Dødløft (stående på en stor sort 20er og en lille blå 20er):

3x4x130

Ok, uden bælte, og med DOHG var det faktisk grebet som sagde stop, er jo slet ikke vant til at køre andet end singles, så grebet smutter når den rammer jorden :violin:

Dødløft:

7x1x160

Ok, ikke så hurtige men ok

Bænk:

3x8x50

Hvad er nu det tænker den opmærksomme loglæser...?

Svaret skal findes i at jeg lige ville varme lidt rigeligt op inden min egen version af dr. Tinds sagnomspundne floorpres. Dette blev udført ved at køre bænkpres i det hvide squatrack, med pinden i 3. hul:

"Floorpres" i squatstativ:

3x6x90

Den føltes faktisk super, helt mærkeligt at slappe af midt i løftet, for derefter at eksplodere den op, venter mig meget af denne øvelse, bl.a. fordi hr CK nu er oppe på siden af mig i bænk :dry:

Chins ss m.

Dips:

5x5x13,75

Yessir, var ikke uoverkommeligt tunge :w00t:

Stående læg:

3x6x85

Halløj blodsprængninger på skuldrene :laugh:

Goodmornings ss m

Militærpres:

1x6x50

3x6x60

Ok, de sidste militær var dog ret tunge...

Ex-dragonflags:

6x2x0

Super

Bb-rows:

1x6x60

1x6x70

2x6x80

Yessir, ikke helt strikt form, men ok :smile:

Alt i alt en udemærket træning

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 4/5 2005

Det var med bange anelser jeg begav mig op i AUS lørdag eftermiddag, dels havde jeg lige grundet eksamensræs holdt over en uges træningspause, og dels havde jeg for mindre end 24 timer siden gentagene gange knækket mig pga. fejringen af selvsamme eksamens aflevering :w00t:

Incline db:

3x5x45

Første tegn på at det ikke var som det plejede, de føltes satme tunge, 50erne var helt sikkert ikke kommet op i dag... :blink:

Ez-yates:

3x8x70

Lidt bedre

Omvendt armlæg:

3x10x7

...

"Floorpres" fra 3. hul i squatstativ:

3x6x100

Ok, masser af eksplosivitet

Squat:

3x8x80

Easy, vil starte på en ny progressionscyklus med denne øvelse

Db-curl:

5x6x20

Ok

Smal militærpres:

1x6x50

2x6x60

Ok, lidt power var der da tilbage i kadaveret

Ex. DF:

4x3x0

Smal bænk:

1x6x90

2x6x80

Ok

Bb-rows:

3x6x80

Ok

Combat twists:

3x6x20

Ok træning alt i alt :blush:

Nu vil jeg så fra i dag af gå igang med sheiko CMS for bænkpres, en max-volume dødløftdag om ugen for at se om max-afbrænding med en uges restitutionstid giver bedre, en 6x6 squatdag med 5kg progression pr uge + evt. lidt højrep. squat ind i mellem, 5x5 for chins og dips to gange om ugen med 1,25 øgning hver gang. Ud over dette vil jeg også sørge for at køre en del militærpres og pullups + en masse dragonflags, kort sagt: tilbage til rødderne med træningen :cooldance: På trods af at jeg netop har fået udleveret en ny eksamensopg. vil jeg søge at træne 4 gange om ugen, dvs. man ons fre og lørdag. Håber herved at kunne få noget mere træning sammen med mol-folket i AUS :smile:

Link to comment
Share on other sites

2 mirakler på en dag.

først finder jeg en triceps pose med arnold, som der vist ikke er så mange af :tongue:

post-6503-1118085988_thumb.jpg

Og så ser disko drengen endelig lyset igen og vender tilbage til rødderne :devil:

det ender med at man kan være bekendt at blive set med dig dernede igen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

CK>

Ja, men jeg er nu ikke helt glad ved den øgning du har gang i med bænkpres, der skulle jo helst være en øvelse hvor du ikke løfter tungest :wink:

AndersK>

Yessir, og husk at når man løfter tungt så RÅBER man :devil:

Tind:

Imponerende, prøv at smid billedet op i BB-billed-tråden, det er ikke hver dag at man ser Arnie lave den pose!

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 6/6 2005

Hilste på Lucifrase, og fik bl.a. en snak om bænkpres og sheiko-tilgange. Enden på det hele blev at der skal mere fart på mine løft, men jeg tror nu at jeg holder fast ved det max jeg har sat for denne omgang sheiko, dvs. 130. Godtnok bliver de tunge løft lidt grindede, men sålænge jeg sørger for max eksplosivitet i de andre løft går det nok.

SheikoBænk (1/16):

1x5x65

1x4x77,5

2x3x90

6x3x105

De sidste tunge var lidt grindede. Under alle omstændigheder er patværket, her mere end 24 timer efter træning, helt smadret, så det med eksplosiviteten har jeg da ramt en smule, om ikke andet så ved de lette løft :4smartass:

Squat:

6x6x85

Ok, starter 5 kg højere end ved sidste progressionscyklus.

Bb-rows:

3x6x70

Ok

Ex-DF:

5x2x0

Naaaasty

Db-stem (tidl. db-pres :4smartass: ):

1x4x32,5

1x4x35

1x5x37,5

1x4x35

Halløj den kørte, endda efter bænk :cooldance:

Chins ss m.

Dips:

5x5x0

Ok, blev svære da jeg kørte dem meget hurtigt

Pec-dec:

5x10x55

Ok

Fin fin træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løft d. 8/6 2005

Yessir, fed træning med dejlig vild stemning og selskab af nskou, Tind, AndersK og storpipfugl :smile:

Bænk:

1x6x65

1x5x77,5

2x4x90

2x3x97,5

2x2x105

2x3x97,5

1x4x90

1x6x85

1x8x77,5

1x10x65

Kørte ok, der var pause i bunden af alle løft, men eksplosiviteten manglede lidt i de tunge, men de lettere fik sgu fart på :w00t: Diverse kommentarer fra Kritiske Røster tager jeg som misundelse :cooldance::laugh:

Semibrede pullups:

3x4x0

Yep, lækker øvels´

Ex-DF

2x2x0

blev ikke til så mange her men kørte istedet

Kabel-crunches:

3x10x80

Ok, men DF ER nu bedre :4smartass:

Semibrede pullups:

3x4x0

Tog sgu lige 12 til for hyggens skyld :innocent:

Db-stem:

1x4x32,5

3x4x35

Ok

Ez-yates:

2x6x70

2x6x80

Ok

Pec-dec:

5x10x60

Ok

Smal bænk:

3x6x80

Lidt tunge, men de lå jo også til sidst :sleeping:

Alt i alt en fin omgang løft og kæbetræning i AUS :4thumbup:

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Æv! :sneaky2::wacko:

Dagens træning var en rigtig omgang møg, og det oven i købet efter at jeg i aftes målte venstre arm til under 40cm :freaked: :freaked:

Godtnok var jeg beredt på at miste lidt masse og styrke i jagten på en lavere fedt%, men det her er for galt :mad:

Nå, men dagens sørgelige træning stod på

Død:

2x5x100

2x3x140

3x1x170

0x1x180

WTF??? det var godt nok ikke med psyken op og råben men alligevel burde den sgu have været i hus, selv på en dårlig dag... :sneaky2:

Død (stående på en stor blå 20er og en lille sort 20er):

3x4x130

Ok, men den grufulde oplevelse med de 180 sad stadig i baghovedet :raisebrow:

Bænk:

1x5x65

1x4x77,5

2x3x90

5x3x105

De sidste var sgu tunge og uden fart på, så hvis der igennem sommeren skal være mulighed for at øge volumen på sheiko-bænken over flere programmer må jeg starte med et lavere max end de 130 jeg har nu, ved ikke lige hvad det bliver, men nok i omegnen af 115-120. Så må de bare køres helt strict og med 1/2 times pause i bunden :sleeping:

Chins ss m.

dips:

5x5x1,25

Ahhh ja, endelig et par øvelser der kørte bare nogenlunde, ingen problemer her :innocent:

Stående læg:

3x6x75

Ok

Db-rows:

3x5x40

Rimeligt tunge, jeg kan bare ikke få rows til at køre ordenligt uden Bb eller Ez :raisebrow:

Ex-Df:

3x3x0

Alt i alt en ærgelig omgang krypto-træning :mad:

Link to comment
Share on other sites

Død:

2x5x100

2x3x140

3x1x170

0x1x180

WTF??? det var godt nok ikke med psyken op og råben men alligevel burde den sgu have været i hus, selv på en dårlig dag... :sneaky2:

Død (stående på en stor blå 20er og en lille sort 20er):

3x4x130

Ok, men den grufulde oplevelse med de 180 sad stadig i baghovedet :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

!!!!!!!!!!!!! :please: hvis du ikke selv kan se alarm klokkerne blinke nu med alt det cut, så er du udenfor pædagogiske rækkekvidde :dead_banana:

Link to comment
Share on other sites

CK og Tind>

Det ville selvfølgelig hjælpe på styrken at begynde med at æde igennem igen, men jeg synes det vil være at skifte hest midt i vadestedet. For cutningen kører fint, og resultaterne på den front bliver løbende bedre, men der mangler stadig et par kg, bl.a. på dunken, før jeg er tilfreds. Hvis jeg begyndte at spise igennem nu ville de resultater ikke bliver meget bedre, og jeg ville ende på status quo, både på styrke og på fedt% planet, hvilet ville være træls efter at have arbejdet så hårdt på at blive skåret her i foråret. :smile:

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

CK og Tind>

Det ville selvfølgelig hjælpe på styrken at begynde med at æde igennem igen, men jeg synes det vil være at skifte hest midt i vadestedet. For cutningen kører fint, og resultaterne på den front bliver løbende bedre, men der mangler stadig et par kg, bl.a. på dunken, før jeg er tilfreds. Hvis jeg begyndte at spise igennem nu ville de resultater ikke bliver meget bedre, og jeg ville ende på status quo, både på styrke og på fedt% planet, hvilet ville være træls efter at have arbejdet så hårdt på at blive skåret her i foråret.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blahblah: ... Arnold er ikke sur, Arnold er skuffet! 10_10_1.gif

Link to comment
Share on other sites

>Tind

Arhh, så slemt synes jeg nu ikke det er. Godtnok er styrken i dødløft gået ned (selvom jeg nu nok skal trække over 180 næste gang med den forskrækkelse som misset gav), men dette behøver ikke kun at have noget at gøre med cutning, for så alvorlig har den heller ikke været. Må bare indse at den 11-ugers singlecyklus ikke lige var min kop te :smile:

Edited by ANTO
Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 14/6 2005

Efter mange råd, bl.a. fra nskou har jeg sat mit sheiko-bænk-max betydeligt ned, nærmere bestemt til 117,5. Så skulle der ihvertfald være til en god gang progression over flere CMS-cykluser og nogle hurtige og ekspolsive løft :smile:

Dagens træning var præget af tømmemænd pga. afleveret eksamen dagen før, + lidt ømme muskler efter at et par pinde fra mit hold i et øjebliks overmod lige skulle se om de kunne få "ham den store" ned - det kunne de ikke, istedet måtte jeg kvitere med bl.a. en UBEHA`LIG piledriver til den ene af dem :devil::laugh::4crutches: :4boxing: :devil:

Bænk:

1x5x60

1x4x70

2x3x82,5

6x3x95

God fart på alle :smile:

Squat:

6x6x90

Ok, masser af kilo i den endnu.

Ez-yates:

1x6x70

3x6x80

Ok

Smal militærpres:

2x4x60

1x4x65

Ok, lidt presset ved de tunge...

Pec-dec:

5x10x65

Ok, lidt hårde...

Chins ss m.

Dips:

5x5x2,5

Easy lightweights baby

Læg:

4x6x70

Easy

Ex-DF:

4x3x0

Nasty som sædvanelig.

Alt i alt en ok træning i tømmermændenes tegn :blink:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 15/6 2005

Bænk:

1x6x60

1x5x70

2x4x82,5

2x3x87,5

2x2x95

2x3x87,5

1x4x82,5

1x6x77,5

1x8x70

1x10x60

Ok, alle med stop i bunden og masser af fart :smile:

Død:

3x3x140

3x1x170

Hurtig omgang, skal nok køre den igen fredag

Pullups:

3X4X0

Ret hårde :mad:

Ex-DF:

6x2x0

Av av

Pec-dec:

5x10x60

Ok

Triceps-pressdown:

3x10x80

Ok

REb-kabel-curls:

3x10x50

Ok

Fik lyst til at prøve lidt lockout-træning så

Lockout (5. hul):

1x6x100

1x6x120

1x6x130

(4. hul)

1x6x100

Ok, skulderen var mærket til sidst, men det er sgu en lækker øvelse, den ville dog nok være bedre at køre med Tind og nskous rottefælde eller noget andet der gør at stangen kan hvile på brystet istedet for racket...

Db-curl:

3x6x22,5

Fin omgang træning :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share