klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H3ll>> Jeg overgiver mig, åh for pokker hvor jeg har grinet så tårerne trillede. :lol: :D :lol: :D

Så kan man lære det, man skal aldrig f*cke med en grafikker (bevidst dobbelt-k). :)

Jeg synes faktisk det er så godt jeg vil bruge det som avatar en dags tid! :w00t: :retard:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 5. august 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Dynamisk dødløft, Singles cycle uge 5

1 x 6 x 60kg

15 x 1 x 125kg (30 sek løfteinterval)

Det var ikke lige til at skrabe sammen til 115kg skiver så det kom til at passe med 120kg med de låse, der var til rådighed. Gjorde nu ingen mærkbar forskel med de 5 ekstra kilo.

Cable underhand glosegrip pulldown

3 x 8 x 70kg

Cable pulldown

1 x 5 x 70kg

2 x 8 x 60kg

Dumbell Shrugs

1 x 5 x 27kg

3 x 8 x 42kg

Lateral Raise

1 x 8 x 10kg

1 x 8 x 12kg

2 x 8 x 13kg *PR*

Lying Lateral Raise

1 x 8 x 10kg

2 x 8 x 8kg

Overall

Et par gutter stod og lurede da jeg kørte shrugs, det var jo tydeligt jeg var bindegal. Jeg ser også bindegal ud når jeg shrugger, for hele mit ansigt fortrækker sig af en eller anden årsag. Vi fik en snak og de fik adressen til MOL på en lap papir og en anbefaling om at læse om HST. :)

Nu har jeg osse fået købt en billig skodprinter hjemtil, så nu skal hele centret plastres til med alskens MOL-reklamer! :devil:

En rimelig træningsdag.

Link to comment
Share on other sites

sjovt du siger det Klaus! der var 2 unge gutter der kiggede meget på H3LL og jeg i dag da vi trænede og jeg fik fat i dem efter træning og spurgte dem om hvor lang tid de egentlig havde trænet og om de kørte efter et program. Jeg henviste så til MOL og fortalte dem at de bare kunne spørge løs. Vi skulle nok hjælpe dem.

Det ender jo med at HSK bliver invaderet af MOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

Som der stod i min signatur på et tidspunkt: "We are MOL, you will be assimilated". :)

Skal vi ikke hænge noget op på opslagstavlen? F.eks. et eksempel på et HST-program - med henvisning til MOL-artiklen? Måske osse en Sheiko basic 1? Igen som eksempel med henvisning til MOL..

Der er også mange der er i tvivl om, hvilke muskler der rammes af hvilke øvelser... Her kunne man henvise direkte til exrx.net muscle directory.

Det er jo ikke kommercielt, så det er der vel ikke nogen, der kan få ondt i røven over?

Link to comment
Share on other sites

Cykling, 7. august

Distance: 15,4km

Tid: 37:10

Fart, gns: 29,2 km/t

Fart, max: 48,3 km/t

Kadence, gns.: 77rpm

Puls, gns.: 156

Puls, max: 183

Temperatur: 25 grader

Forbrænding: 2435 kjoule

En stille eftermiddagstur, som skulle have været en rulletur, så der var kræfter til aftenens styrketræning. Holdt mig også i skindet det meste af tiden, men måtte lige rykke hver gang groupetto'en kom for tæt på, lave groteske angreb når hovedfeltet mindst ventede det etc... :rolleyes:

Sluttede af med at vaske og pudse cyklen (ellers kommer Arne efter mig).

post-12-1028748681.gif

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 7. august 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Squat

1 x 5 x 50kg

2 x 4 x 60kg

2 x 3 x 70kg

5 x 3 x 80kg

Dumbell Curls

1 x 6 x 22kg

1 x 5 x 22kg

1 x 6 x 22kg

2 x 5 x 22kg

Cable underhand glosegrip pulldown

1 x 10 x 60kg

1 x 8 x 70kg

1 x 6 x 80kg

Skulle have tiden til at gå til H3ll og T kunne få tudet færdige over deres chins-curls superset. ;)

Overall

En fin træningsdag, squat kører fint.

Legede også lidt med mit superlækre nye quick-release bælte (hvem sagde gadget-freak). Thank you, JFK! :wave: Regner kun med at bruge det til dødløft, skal prøve det i morgen. I squat ser jeg ingen grund til at bruge det pt.

bluebelt.gif

Har aftalt med T vi begynder på Sheiko sammen om ca. 5-6 uger, når han er færdig med WSB-hybriden. Indtil da vil jeg koncentrere mig om at køre dele af Sheiko og få pisket noget workcapacity ind. Jeg satser også på at maxe om ca. 4 uger, så jeg har friske max at køre Sheiko på.

Link to comment
Share on other sites

Arne>>

Nemlig ASOC (Agenturet til sikring af ordentlig cykelpleje) kan komme på uanmeldt besøg når som helst!
Uff... Det er så røvkedeligt! Jeg fatter ikke du gider gøre det hver gang. Lidt skidt så man kan se den bruges (hmmm) er vel heller ikke at foragte?! ;)

Xena>>

Du må være et godt parti...

Det er jo det jeg bliver ved med at sige til dig, jeg ER et godt parti! :lol:

Jeg ser sådan på det:

Jeg kommer nok til at dødløfte min fusionsenergi-drevne roulator på plejehjemmet med det bælte, og set over 50 år er det nok en god investering - og så har jeg godt grej imens. Jeg tror ikke det kan slides op.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share