klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Hej Klaus...

Det er sgu da noget værre noget med dig. Håber det bare er forbipasserende smerter...Ellers må du æde smerten i dig og bruge lidt mere af dit charmerende "smelly creme" :lol:

Har du overvejet at du måske har det ligesom den almægtige Samson???Så må du hellere få fat i noget Regain i en fart :lol:

god bedring, vi ses vel i aften(mandag). Hvis du ikke kan finde mig, så ligger jeg nok under en hånboldpige der kører bænkpres :lol: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klynk

1 x 8

Selvmedlidenhed

1 x 8 (failure)

Op med humøret :wave: og pas på med den failure træningen.

Tålmodighed er en dyd som også Beleriand_K skriver. Det tager tid at vænne kroppen til tung træning og man kan desværre ikke gøre det hurtigere end kroppen vil.

Prøv evt. følgende side: http://www.newbodyparts-shop.com

Jeg har selv bestilt et par nye skinneben. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 12. august 2002

Varighed: 2 time

Center: Olympia, Fredericia

Der var spillet op til bal i Olympia, hvor Thomas J og hans makker Tonni skulle maxe. Jeg fik også selv trænet lidt. Havde ingen planer med, ville bare bænkpresse det jeg nu fik lyst til :)

Bænkpres

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

1 x 3 x 70kg

3 x 3 x 75kg

1 x 2 x 80kg

1 x 1 x 85kg

1 x 1 x 90kg (touch 'n go)

1 x 1 x 90kg (med pause i bunden) *PR*

Bænkpres kører fint, og jeg tror min form er cirka så god som til MOL-træf. Så nu kan jeg arbejde frem mod de 100kg igen. De 90 med pause er teoretisk set en PR - men jeg er ikke stærkere end tidligere - har bare ikke prøvet før...

Træstammeløft

1 x 1 x 57kg

:rolleyes:

Da Thomas J gik i drengerøvsmode og ville smide med træstammer, skulle jeg da osse lige prøve at mosle med den. Sjovt aggregat... ;)

Closegrip Benchpress

1 x 6 x 60kg

2 x 8 x 60kg

Reverse Grip Benchpress

1 x 3 x 60kg

Onkel Troels legede med det, så jeg skulle jo lige lege med. :)

Overall

Ærgeligt med Thomas og Tonnis dårlige dag, men det var nu stadig en oplevelse at se dem maxe. Desværre så jeg ikke dødløft, det var de færdige med da jeg ankom til Olympia - et lille men rimeligt udstyret træningscenter i Fredericia.

Mødte også Onkel Troels for første gang, flinker fyr. :wave:

Mærkede ikke ret meget til knæet, der var lige en snert efter træstammeløft - men ellers var jeg bare forsigtig og lavede min lille bænk-opspængingsrutine med kun det "gode" ben.

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle opmuntringerne, det luner virkeligt. :bblush:

Det var bare en lortedag, og alt ramlede bare sammen + det var min sidste feriedag. Så jeg syntes det hele styrtede i grus, nu hvor det lige var lysnet med skulderen.

Anyway, jeg tager til lægen i morgen og hører hvad han siger til knæværket. Jeg vil nok prøve at dødløfte sidst på ugen om se, hvordan det går (skal maxe om 5 uger, og jeg VIL have en ny PR, om så jeg skal trække den fra en rullestol). Squat ved jeg ikke med, i hvert fald lige en uges pause til lysken... Og så lige tjekke med lægen.

Anyway, mit humør er bedre idag, så tak igen. :)

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret Donkey boy.... Vi skal nok få sparket noget selvtillid ind i dig næste gang i HSK, det er jo ikke for ingenting at centret er opkaldt efter dig!! (Horsens Stærkeste Klaus) :w00t:

T og jeg er i HSK på onsdag igen!! B)

Hygge og god bedring...

Link to comment
Share on other sites

Cykling, 13. august

Distance: 13,3km

Tid: 25.40

Fart, gns: 30,9 km/t

Fart, max: 52,6 km/t

Kadence, gns.: 79rpm

Puls, gns.: 156

Puls, max: 180

Forbrænding: 1988 kjoule

Kom tidligt hjem og trillede ned i byen og købte mig et par ordentlige cykel-solbriller... En trilletur med 200 lyskryds (i runde tal) - som jeg ikke har tal på.

Så skulle jeg ud og trille en tur, men da jeg havde kørt stille 4-5km gad jeg ikke det længere og kørte til resten af turen. En fin tur - og lidt sol på min kronragede isse. Folk der efter at have set mine ben troede det var den absolutte definition på hvis, har helt klart ikke set mig efter jeg er blevet kronraget. Der er dømt ikke lig-bleg men skrig-bleg. :lol:

post-12-1029255968.gif

Link to comment
Share on other sites

Var ved lægen for at få resultaterne af mine efterhånden 2 måneder gamle røntgen-undersøgelse af knæene. Der var en "mus" i det ene, som også kan forklare de par episoder jeg har haft for nylig, hvor knæet er begyndt at gøre ondt pludseligt og så ikke har kunnet bøjes ret meget. Det skulle altså være denne "mus", som var skyld i det. Den skal jeg have undersøgt nærmere ved ortopædkirurgisk et eller andet.

Jeg mumlede noget om 25 års garanti, reklamationsret og billigt bras, men det bed tydeligvis ikke på ham... :lol:

Uheldigvis betaler vi kun 70% i skat i Danmark, så jeg skal naturligvis vente i 5 måneder på en FORundersøgelse. :ugone2far:

Han konstaterede iøvrigt også som forventet, at min håndvægts-ramte fod ikke er nok ikke er brækket, bare har fået et gevaldigt hug og tåen er forstuvet. Den er nu også meget bedre allerede, så kan den snart krydses af klynkelisten... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mumlede noget om 25 års garanti, reklamationsret og billigt bras, men det bed tydeligvis ikke på ham...

Klaus:

"Det kan ikke passe at mit knæ allerede skal til eftersyn efter 2000 løft!?"

Body Parts Inc.

"Jo desværre, og da dit knæ tilmed er en ældre og udgået model, kan vi desværre ikke skaffe dem mere! MEN, vi kan udstyre dig med modellen efter, det vil heller ikke skabe synderlig ubalance med dit andet knæ, som højst sandsynligt også står af om ca. 200 løft"

Klaus:

"Nå da, jamen hva' så med min lyske....!?"

Body Parts Inc.

"Avs skal du ha', alt for meget boogie woogie der, hva' min ven!! Desværre, din lyske- model er også her udgået, ja ja, det varer jo ikke evigt! men i stedet kan vi udstyre dig med vores topmodel som med lidt "fintilpasning" kan bruges i dit tilfælde. Det betyder bl.a. bedre hoftevrid, sving, stød ja alle dine John Travolta drømme går i opfyldelse! "

Klaus:

Jeg ved absolut ikke hva' du snakker om...... Travolta, puh......!

Hva' så med min fod...... fås den samme model?

Body Parts Inc.

Ja, se det er jo lidt mere interessant, vi har faktisk din type fod på lager, men desværre ikke helt samme størrelse og farve, er det et problem? Man lægger jo alligevel ikke mærke til en 8 cm længere asiatisk fod på dig!

Klaus:

Næææ, det har du da ret i!

Meeen ehhh, hva' er min overall fysiske form?

Body Parts Inc.

------------------------------------------------- (redigeret væk for sarte sjæle!)

Klaus:

:blink:

Body Parts Inc.

Jamen så ses vi til det ½ årlige eftersyn, mojn!

Klaus:

:( :angry: :confused: :crazy: :cwm14: :cussing:

Klaus, du kommer sku igen! :D

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 14. august 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkløft Center

Dagens terapi

Assisted Chinup

5 x 6

1 x 3

Dumbell Shrugs

1 x 5 x 22kg

2 x 8 x 42kg

3 x 8 x 52kg :devil:

Kørte bedre end nogensinde, formen med 52kg var helt i orden denne gang. :devil:

Dumbell Curls

2 x 5 x 22kg

Sølle form, der var løst krudt i fars guns efter chins. :bblush:

Lateral Raises

1 x 8 x 12kg

1 x 8 x 13kg

1 x 6 x 13kg

Overall

En fin omgang træning. Jeg glæder mig til jeg engang kan tage 3-2-1 chins, men indtil videre arbejder jeg med assisted - og nok et stykke tid endnu. 3 rene reps er et godt stykke væk endnu.

Jeg ankom til centret for sent til at træne med T og H3ll, men jeg kunne se krogene i til vægtstangen i "the powercage" var sat ned i dværg-højde, så de har nok været der... :lol:

Sjovt som træningen kan fungere som terapi. Tog fra arbejdet sur, gnaven og træt, og var ikke en behagelig billist at genere på vej hjem til Horsens. Mangt en uopmærksom sjæl fik klar besked om deres manglende færdselstalent, hvis de formastede sig til at tage "min" plads på vejen.

Da jeg efter et kort stop hjemme efter træningstøjet ankommer til centret glemmer jeg alt om røvsyge opgaver og alt for lange arbejdsdage - og hovedet er komplet blottet for alt det sure - i en times kraftudladning.

Bagefter er hovedet klar omend armene trætte.

Det er fantastisk terapi. I love the iron game.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg efter et kort stop hjemme efter træningstøjet ankommer til centret glemmer jeg alt om røvsyge opgaver og alt for lange arbejdsdage - og hovedet er komplet blottet for alt det sure - i en times kraftudladning.

Bagefter er hovedet klar omend armene trætte.

Det er fantastisk terapi. I love the iron game

Du er ikke den eneste som har det på den måde. En efter en hård omgang træning så ser verden lige pludselig anderledes og bedre ud... :wave:

Link to comment
Share on other sites

Her er et videoklip fra Olympia i mandags, da jeg løftede 90kg i bænkpres. Filmen er løftet uden pause, så løb jeg tør for batteri til kameraet (doh).

MPEG(3MB)

Det "interessante" er egentlig det lille trick jeg bruger for at spænde op, som jeg har prøvet at forklare et par stykker (bl.a. Henning). Det har i hvert fald hjulpet mig til et bedre opspænd, selvom jeg har meget at lære - også om opspænd.

Normalt bruger jeg begge fødder på bænken når jeg laver "broen", men det ene knæ var ikke lige i topform.

Link to comment
Share on other sites

næ du Klaus, nu syntes jeg lige du er lidt for fræk :lol: H3LL og jeg udsatte dagens træning i dag til i morgen, da jeg skulle træne basketball fra 17-22. Og i det jeg først står op kl. 16, så det lidt umuligt ud, specielt når dagen byder på squat/dødløft comboen...

men vi ses måske i morgen? vi er der kl. 18. Bi Zær år bi skvære...

Link to comment
Share on other sites

Her er et videoklip fra Olympia i mandags, da jeg løftede 90kg i bænkpres. Filmen er løftet uden pause, så løb jeg tør for batteri til kameraet (doh).

Flot løft KJ.

De bænkpres-løft som du ellers har lavet, som jeg har set (MOL-træf og

den med Jesus i baggrunden), de er efter min mening ikke ligeså rene løft som det løft du laver her.

Redigeret : Jeg har lige kigget på videoerne igen.... det var ikke så slemt som jeg huskede det ! KEEP UP THE GOOD WORK

I de andre løft kører du ikke helt ned og du kører også hurtigere og med mere bevægelse i kroppen.

Så det må jeg sige, jeg mener virkeligt du har forbedret din stil, flot, flot :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Torsdag, 15. august 2002

Varighed: 1½ time

Center: Horsens Styrkløft Center

Tung Dødløft, singles cycle uge 6

1 x 6 x 60kg

1 x 1 x 100kg

1 x 1 x 140kg

5 x 1 x 162,5kg

Kørte drøngodt idag, og ikke meget lyske-vrøvl. Bladrede lige tilbage til første uge i min cycle, hvor jeg mente 5 x 1 x 145kg med tilsvarende pauser var hårdt. :devil:

Bænkpres

1 x 8 x 20kg

1 x 5 x 50kg

2 x 3 x 60kg

2 x 3 x 70kg

2 x 2 x 80kg

1 x 2 x 85kg

Bænkpres lockouts (ca. 6-8cm vandring)

1 x 3 x 60kg

1 x 1 x 100kg

1 x 6 x 120kg

1 x 6 x 135kg

Bænkpres lockouts (ca. 15-18cm vandring)

1 x 3 x 110kg

Mega-opløftende!! Tilbage sidst i juni før sidste maxforsøg kunne jeg ikke locke 110kg ud. Om det var med den ene eller den anden vandring ved jeg ikke, det har jeg desværre ikke noteret... :( Men under alle omstændigheder er jeg gået frem i triceps-styrke, og da det er mit svage punkt i bænkpres er der grund til at være optimistisk om næste max-test.

Dødløft grebsstyrke - Test

100kg - 5 sek

180kg - 5 sek

220kg - 20 sek (Heeeeadrush) :lol:

220kg - 15 sek

Jeg har grebsstyrke nok til det næste halve års fremgang i dødløft. Det er jo altid rart at vide. :)

Overall

En rigtig god omgang træning. Jeg skal maxe om ca. 4 uger i bænkpres og dødløft, og det tegner godt i begge øvelser.

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke TJ er ked af du kunne slå ham i holds i DL? ;)

HUSK mht. lockouts kun at køre den relativt sjældent - ellers ender du måske med et smadret håndled eller to, som jeg gjorde da jeg kørte det hver uge - ser jo lidt kewl ud med de mange kg...;);)

Link to comment
Share on other sites

Forresten var centrets konge, Morten Sørig igang med en nasty omgang bænkpres, da jeg ankom til centret. Jeg tror han var ved at lege med en ny bænkpres-trøje, efter hvad jeg kunne sniglytte mig til. Jeg så ikke hvad han kørte doubles med, men T og jeg luskede hen og lurede på skiverne efter hans sidste single, der så let ud. Der var 100kg på.... Hver side... Plus 20kg stang... 220kg!! :o :blink: :retard: :w00t:

Lawman>> Tak tak. :)

Jeg ved godt bænkpres lockouts er meget stressende. Jeg har kun tænkt mig at køre det een gang mere inden næste max.

Link to comment
Share on other sites

Hej Klaus.

det var sgu nogle kanon træninger vi havde idag! :)

Ang. Morten Sørig, så skulle du have set ham i hovedet da ham blæste 230 kg op i luften. Hans 2 hjælpere havde sat 5 ekstra kilo på uden at han vidste det, for at se om han kunne løfte det. Det er åbenbart en praktik de benytter sig af engang imellem. Men han havde ingen problemer med de 230 kg. Men den bænkprestrøje så nu også noget UBEHAGELIG ud...!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share