klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

waaaarw kan du finde ud af at læse det fine skema?? :o

klausjensen>> jeg kunne aldrig drømme om at slå på nogen der er større (og en helvedes stor del stærkere) end mig selv..... desuden synes jeg det lød til at være en fair arbejdsfordeling. Jeg tror det tager en hel del længere tid at slagte et vilddyr end hhv. at vaske op og bage, så det kan vi da godt snakke om.

Jeg har det godt med at du har fået gang i cyklen igen.... jeg kunne ikke lide tanken om at den var så ensom og forladt *snøft*

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Armoured Female>> Jeg regnede med at jeg skulle jage proteinholdigt vildt, du skulle vaske op og Litopsi bage...  

[Lyden af syngende lussinger fra alle vinkler på fede kinder]

Jeg elsker din humor KJ, hæhæhæhæ.

men man plejer vist at sige 80-90 er okay, er det ikke?
Jo, det er ok (godt) for motionister. Proffer klarer nemt 100 eller over. :)
Og jeg er STADIG en slags powa-bilda, desværre bare en fed en af slagsen - lidt endnu...  

The Force is strong in You - You will be tempted by The Dark Force - But You will resist. :D

Link to comment
Share on other sites

Armoured Female>> Jeg regnede med at jeg skulle jage proteinholdigt vildt, du skulle vaske op og Litopsi bage...

Det skulle vel ikke tage dig lang tid, at få nedlagt et par vilde Matilder på din racer. :)

Det er ellers nogle flotte grafer du får lavet, men er der ikke et eller andet galt med den blå?

Burde den ikke ligge omkring de 170 hele vejen? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud Klaus - jeg vil for en gang skyld helt afholde mig fra spydige kommentarer. 76 er ikke så galt i sig selv. Det du skal arbejde med er at holde kadancen oppe i hvileperioderne - kør i lavt gear - jeg køre med kadance 80 konstant, undtagen lige efter stop ved kryds - den kadance er efterhåne automatiseret og gearskifterne sker uden at jeg egentligt tænker over det - hvis du falder i kadance kommer dine ben på hårdt arbejde hver gang du skal op i fart og de bliver unødigt hurtigt træt - formålet er jo kardiotræning ikke "ligegyldig" syretræning for bentøjet.

Hilsen det røde apparat

Link to comment
Share on other sites

Armoured Female>> Jeg regnede med at jeg skulle jage proteinholdigt vildt, du skulle vaske op og Litopsi bage... :banana:

[Lyden af syngende lussinger fra alle vinkler på fede kinder] :smashtard:

OK med mig, men kun hvis din 4. kone bliver min :bowdown: opvaskemaskine (det absolut største plus i min husholdning nogensinde).

Link to comment
Share on other sites

Cykling, 17. juli

Distance: 37,5km

Tid: 1:17:04

Fart, gns: 29,2 km/t

Fart, max: 51,2 km/t

Kadence, gns.: 81 rpm

Puls, gns.: 159

Puls, max: 187

Forbrænding: 6018 kjoule

En tur ud i det blå i det acceptable vejr, men i et fornuftigt tempo. Sørgede for at styre kadencen (mellem 85-90 rpm) i de perioder, jeg kørte koncentreret, som det er blevet mig anbefalet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er efterhånden ved at være lidt bekymret for dig :D. Det der cykling er godt for dig i længden. Skal du ikke snart prøve ham russeren istedet.

Nu er du vel ikke et af de cykel hoveder som kører midt på vejen og ikke gider at flytte sig fordi de leger tour?? Dem giver jeg nemlig det glatte lag :devil:

Link to comment
Share on other sites

Herkules>> Skulderen er stadig ikke god, så jeg kan lige så godt udnytte tiden til at droppe et par pund. :)

Jeg er den mest hensynsløse af cyklister. Komplet ligeglad med andre bløde trafikanter (f.eks. biler). :devil: I modsætning til når jeg selv er bilisten, så terroriserer jeg cyklisterne - naturligvis.

Faktisk er jeg så stor og truende på cykel, at jeg forleden blev taget af Bråskov's farttavle ved bygrænsen med 39km/t! :wave:

Men for at jeg ikke ender i korte tights med lyserødt pandebånd og disco-music i walkman'en (ren Jane Fonda), tager jeg lige ned og dødløfter noget jern. :)

Link to comment
Share on other sites

Nå så du er en af de tour fjolser. Det er den eneste ting der kan få mit pis i kog på 2 sekunder. Godt du har det på sammen måde når du er billist. Dobbel moral er dobbelt så godt som man siger.

Træls nok med skulderen, men DL og SQ kan du vel lave lidt af. Det ville være noget skidt at miste "feel" med jernet ;). Godt du tager derned

Sjov histore med farttavlen

Link to comment
Share on other sites

Cykling, 19. juli

Distance: 44,4km

Tid: 1:36.16

Fart, gns: 27,7 km/t

Fart, max: 57,9 km/t

Kadence, gns.: 77rpm

Puls, gns.: 149

Puls, max: 182

Forbrænding: 6798 kjoule

Lidt lunkent vejr og lunken lyst... Så jeg kørte først efter 4 min fuld skrald/6 min restitution, men så kørte jeg forbi en knægt i en landsby der stod og tudede... Så måtte jeg jo følge ham hjem. Iøvrigt gik hans påståede ondt i maven over da jeg tog ham i hånden og han fik lov til at fortælle om, hvor han boede - lige til han fik øje på sin far, så skal jeg love for den fik med fuld udrykning igen... ;)

Nå, men det lykkedes mig at få hoppet ud af mit interval-program ved den lejlighed, så over til "kør-langt-væk-og-far-gerne-vild-til-du-er-træt-og-prøv-så-at-finde-hjem".... Fin taktik, men jeg var lidt træt, så fart og kadence blev ikke rigtig noget at skrive hjem om.

En god tur.

Link to comment
Share on other sites

men så kørte jeg forbi en knægt i en landsby der stod og tudede... Så måtte jeg jo følge ham hjem. Iøvrigt gik hans påståede ondt i maven over da jeg tog ham i hånden og han fik lov til at fortælle om, hvor han boede - lige til han fik øje på sin far

under dit stenhårde ydre banker der jo et hjerte af guld :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Søndag, 21. juli 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Dødløft, singles cycle uge 2

1 x 5 x 100kg

10 x 1 x 140kg (2 min løfteinterval)

Cable underhand glosegrip pulldown

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 85kg

1 x 5 x 90kg

Cable Pulldown

1 x 5 x 80kg

+ diverse skuldetest, rotator cuff etc.

Skulderen er desværre ikke blevet bedre. Jeg har ikke tid til at komme til læge næste uge, så jeg vil prøve med ibupr... ipupr...

Overall

En rimelig træningsdag. Stødte på T og H3LL, så det blev også til lidt kæbetræning og rygklapperi (magnesiumpulver på sort t-shirt).

Link to comment
Share on other sites

Cykling, 21. juli

Distance: 45,1km

Tid: 1:32.55

Fart, gns: 29,2 km/t

Fart, max: 71,4 km/t

Kadence, gns.: 81rpm

Puls, gns.: 162

Puls, max: 191

Temperatur: 15 grader

Forbrænding: 7497 kjoule

Øvøv... Havde planlagt en tur til Juelsminde af små veje, men da jeg var næsten i Juelsminde begyndte det at regne, og så bliver det altså hurtigt iskoldt, når man har tyndt cykeltøj med korte ben og ærmer på.

Undervejs på de små veje skal man være opmærksom. Et sted kom jeg bankende med 45-50km/t ned af en bakke og et sving.. .Pludselig er der ikke mere asfalt men kun en hullet grusvej! IIIIIIIIIII.... Jeg kunne ikke bremse men måtte holde ved det bedte jeg har lært og prøve at få krapylet ned i fart (umuligt når fælgene er våde). Det gik da uden uheld, så jeg fik lige 1-2000meter på grusvej der - ellers var det 7-8km omvej...

Ruten kortede jeg lidt af pga. regnvejret, og så tog jeg en hovedvej hjem (da var det ikke sjovt længere og jeg var iskold).

Turen ud gik med 30,5km/t, hjem med 28,0km/t.

En kold og klam tur, men fart, kadence og distance var helt okay alt taget i betragtning.

Pulskurve_cykel_20020721.gif

Jeg har kørt 154km i denne uge. Det er tilfredsstillende. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 22. juli 2002

Varighed: 45 min

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Synes jeg slap liidt let om ved det i går, såeh... :devil:

Benpres

1 x 8 x 100kg

1 x 5 x 150kg

1 x 5 x 200kg

2 x 8 x 250kg

Dumbell curls

1 x 5 x 17½kg

1 x 5 x 22kg *PR*

1 x 4 x 22kg

1 x 5 x 22kg

Sidste 2 sæt var lidt tvivlsom stil... Hey! Hellere det end Jane Fonda curls! ;)

Lateral Raise

1 x 8 x 5kg

1 x 8 x 9kg

1 x 8 x 10kg

Rear Lateral Raise

2 x 8 x 8kg

+ diverse rotator cuff

Overall

Klaus giver træningen :banana::banana::banana: 3 bananer ud af 6 mulige og vil fremover forsøge at undlade at omtale sig selv i tredjeperson.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share