klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

T>> Ups.... Det var fordi min søndagstræning blev rykket til lørdag. :)

Blev igen gået på klingen af Jesus iøvrigt. Han er meget interesseret når jeg dødløfter, og han kunne huske jeg "skulle se hvor meget jeg kunne tage i den der", som han udtrykte det, mens han pegede på dødløftplatformen.

Og så var det naturligvis galt jeg havde øget min PR med 20kg og lavet 3 løft over min gamle - fordi jeg ikke missede. Suk... :)

Vi havde også en lang diskussion om doping. Han mener ikke jeg kommer over 210kg i dødløft uden doping. Så når jeg har fået det at vide af sådan en ekspert, så er der nok ikke andet at gøre end at sætte nålen i ballen. ;)

Jeg kan bare ikke få mig til at bede ham om at holde sin kæft. Han larmede dog ikke under mine løft i lørdags, den havde han vist fattet...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

74 km/t :eek: jeg turde knap nok køre så hurtigt i bil (hvis jeg ellers havde kørekort). Der er bare nogle ting jeg ikke fatter at man tør. Hvis det var mig der opdagede at jeg kørte så hurtigt ville jeg omgående blive ræd for at vælte og få tvangstanker om at jorde ind i et træ samt være helt sikker på at jeg havde glemt det lyskryds der helt sikkert var i bunden af bakken + at det skiftede til rødt ..... pyu.... jeg tror faktisk der er grænser for hvad din fine cykelhjelm ville gøre for dig hvis det gik galt med den fart [rystetur] uha det gider jeg ikke tænke på.....

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 29. juli 2002

Varighed: 45min

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Bænkpres

1 x 8 x 20kg

1 x 6 x 50kg

5 x 5 x 65kg

Rotator Cuff (navn ukendt)

3 x 12 x 4kg

Medium grip Pulldown

1 x 8 x 75kg

1 x 8 x 70kg

1 x 7 x 65kg

1 x 6 x 60kg

Skulle ikke have været dropset, men der var bare ikke mere at skyde med - hvorfor forstår jeg ikke. :(

Overhead Triceps extensions (Rope pull)

1 x 10 x hul 4

1 x 8 x hul 5

Overall

Ikke planlagt træning, men jeg måtte lige derned og have fyret lidt energi af. Det er kun min dødløft der er planlagt pt, pga min (nu aftagende) aftagende skulderskade. Alt andet køres lidt endnu på ren lyst (og en smule omtanke naturligvis). :)

Link to comment
Share on other sites

Du ligger i en dum vinkel til stangen, nok for at undgå at den banker op i racket. Hvis det ikke kan være anderledes vil jeg foreslå, at du får en til at hjælpe dig hver gang med at undracke, når du kører tunge vægte i bænkpres. Det har med garanti bidraget til din skulderskade, at du selv har taget stangen ud. Jeg mærker altid smerter i venstre skulder, hvis jeg tager stangen ud selv.

Link to comment
Share on other sites

Ripper>> Du har ret i at man bør få en til at løfte ud for sig ved tunge vægte. Det gjorde jeg også da jeg maxede til MOL-træf - og fik skaden - som næppe opstod ved bænkpres. Thomas J løftede ud for mig - og desværre fik han også kørt et par reps barbell rows. ;)

Videoen i forrige indlæg er fra en uge før MOL-træf, da jeg løftede op til 90kg - og jeg kendte ikke spotteren, så jeg foretrak selv at løfte den ud.

Link to comment
Share on other sites

Løb, 30. juli

Distance: 2,8km

Tid: 13:49

Fart, gns: 12,2km/t / 4,54 min/km

Puls, gns.: 167

Puls, max: 181

Temperatur: 22 grader

Forbrænding: 1182 kjoule

Pokker tog ved mig... Der skulle ske noget, og cyklen trak ikke. Og da jeg ikke har løbet længe, hvad var så mere naturligt end at angribe min "næsten-3km-rute" med fuld hammer - uden nævneværdig opvarmning? :ugone2far:

Jeg kunne ikke have løbet 20 sekunder hurtigere om jeg så havde haft et kobbel skatteopkrævere i hælene, selvom pulsen egentlig var moderat - mine lunger var ved at sprænges. :dead:

...Og så må det iøvrigt være nok løberi i et par måneder. ;)

Nu vil jeg bekæmpe den umiskendelige lugt af ammoniak der følger med sådan en tur.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mærker altid smerter i venstre skulder, hvis jeg tager stangen ud selv.

Hvad er det LIGE for en stang vi snakker om ? :w00t:

De kaldte han taburetten :w00t::w00t::w00t: , eneste makker i Svendborg som kan stå i en vinkel af 45 grader uden nogen form for hjælp

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 31. juli 2002

Varighed: 1t 45min

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Dynamisk dødløft, singles cycle uge 4

1 x 6 x 80kg

15 x 1 x 120kg (30 sek løfteinterval)

Bænkpres

1 x 8 x 20kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 60kg

8 x 3 x 70kg

Kørte godt. :) Jeg vil til at opbygge workcapacity til at klare en Sheiko. :devil:

Min skulder er stadig ikke generet af bænkpres.

Jeg kører iøvrigt nu workset med kort pause på brystet samt bredere greb end tidligere (pegefinger på ringen).

Dumbell Curls

1 x 8 x 17kg

1 x 7 x 22kg

2 x 6 x 22kg

Lateral Raise

1 x 8 x 6kg

1 x 8 x 10kg

2 x 8 x 12kg

Rotator Cuff (navn ukendt)

1 x 12 x 4kg

Dumbell Shrugs

1 x 8 x 22kg

2 x 8 x 42kg

1 x 8 x 52kg (et forsøg - ikke pænt nok)

Vægt er angivet per håndvægt.

Overall

En rigtig dejlig gang træning, omend drønvarm.

T og H3ll var i centret og forpestede stemningen med gay-pop, en blanding af Kandis, Tørfisk og Oasis. :lol: Da de smuttede, røg der en af fars egne techno-småkager i anlægget. :)

Link to comment
Share on other sites

Gaypop??? <_< :angry:

Hvornår fanden er Red Hot Chili Peppers blevet til Gaypop??? tsk tsk. få dig en musiksmag Klaus :D Vi kan jo ikke alle sammen syntes at "Scooter" er det fedeste i verden vel? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share