Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Træning torsdag:

MMA: 1 time.

Har den sidste månedes tid fået lidt privatundervisning for at få lidt nye inputs. Så ville benytte lejligheden til at tage en time og komme lidt igang igen. Det gik godt bortset fra jeg til sidst fik lidt ondt i hovedet, når jeg slog igennem! Kan godt mærke, at jeg stadigvæk skal vente med live sparring i både MMA, boksning og desværre nok også grappling. :unhappy: Det gode er, at jeg føler mit game er på vej i den rigtige retning!

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at poste et billede af Sean Sherk. Vild ryg af en MMA kæmper at være:

post-67-1212148067_thumb.jpg

Dagens træning:

8 runder af:

KB Clean & Press: 8 x 5/5 x 32kg

Klatrebjælke Pullups: 8 x 12 x BW

Dips i ringe: 8 x 12 x BW

Sluttede af med en omgang

Atomic Push-Ups: 5 x 10 x BW

Ok omgang!

Link to comment
Share on other sites

Nillepigen: Thanx! :smile: Det var også lidt værre end jeg selv troede, men her til aften har jeg det nogenlunde.... ang. snippen - I could tell you but i'd have to kill you :ninja:

Ha ha.. Mr. low kolesteroltal :tongue:

Bare fortæl mig om din blå dims en dag.. jeg er selv en frygtede kriger, så de døds trusler er en hverdags kost.. :ninja:(eller noget) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - en DBM Klassiker: :devil:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 15 x ca. 130 meter

-Tid: 22:56 min

-Afstand: 3,21 km

- Maxpuls: 176 bpm

* Stats kun på hill sprints.

Afjog: 12 min

Fuck det var varmt. Var allerede tørstig under mit opvarmningsløb. Havde glemt både Ipod og vand! :laugh: Tror jeg skal have købt mig et par nye løbesko. De gamle har vist 1 år og et par mdr. på bagen.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Man skal være halv hjerneskadet for at være en ægte MMA så du er jo godt på vej Dan! :tongue:

Skidt at høre med hovedet, det skal du passe på det næste stykke tid.

God bedring mester.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag:

Mobilitetsøvelser: 10-15 min @ diverse

MMA: ca. 1 time

Kørte lidt set-ups til nedtagninger mm. Kan stadigvæk ikke give den rigtig gas, så det er faktisk lidt (meget) frustrerende at være til træning. Men Så kan jeg jo arbejde lidt på teknik osv. :dry:

Dagens træning:

Bænkpres:

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 87,5kg

5 x 5 x 90kg

Rigtig let i dag. Tror kreatinen for alvor er ved at sparke ind.

VL Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 5 x 110kg

3 x 3 x 120kg

Kørte ikke helt godt, men ok anyways!

Muscleups + dips:

5 x 1+5 x BW

Udført i ringe.

Chinups:

4 x 6 x 20kg

Easy!

Hanging reverse crunch m. twist:

4 x 10 x BW

Morgenvægt: 78,2 kg ren granit! :devil::wink:

----------------------------------

T: Thanx - I guess! :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

I dag smed jeg 20 kg i rygsækken på min ca. 60 min tur med min buddy:

post-67-1212607853_thumb.jpg

Nå .........

Dagens træning:

No-gi Grappling: ca. 1 time.

"#!#¤%#%!"#!#"¤!!!#"" :cry: Får stadigvæk ondt i hovedet, når jeg træner sparring. Planen er nu at holde (endnu) 1-2 ugers pause fra grappling, boksning og MMA. Så må jeg nøjes med styrketræning og cardio, hvor der ikke er nogen problemer. Irriterende når jeg ellers er super motiveret til at træne og generelt føler mig helt frisk!!

Nå helbredet kommer i første række.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Guarden: Ja, det er ok... især fordi jeg leger lidt med at rykke lidt ned i vægtklasse. Der er dog ik så meget spæk at smide, men nu ser jeg hvad der sker. Det må være pga. kreatin og mit hemmelige kosttilskud! :wink: Skal vi snart træne??

Fru Erik: Mit dødløft virker jo kun svagt fordi jeg er så over-all super stærk!

Morgenvægt: 77,4 kg led ondskab!

Link to comment
Share on other sites

Cool buddy du har dig der DBM. Hvor gammel er han/hun??

Fede træninger som altid, du får banket afsted. Er det bare mig, eller har der været lidt mere bænkpres på programmet på det sidste, end der plejer at være??

Junker

Edited by JUNKER
Link to comment
Share on other sites

Som om det ik' var slemt nok med hjelmen, vågnede jeg kl. 5 i morges med rød-cecil hoste og død hals. Måtte på døgnapotek og få nogle drugs! Ingen slåskampstræning eller cardio = BB! træning. Dagens omgang er dedikeret til Essensen med sol i Frb.Have og BB! træning:

Dagens træning:

Bænkpres:

1 x 5 x 80kg

6 x 2 x 100kg

Front Squat:

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 80kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 110kg

1 x 1 x 115kg

1 x 1 x 120kg

1 x 1 x 125kg (PR!)

Kørte super godt ift. sidste uges pr på 120kg. Så det bevist, at Fru Erik giver flere kg på stangen i squat.

Pullups:

1 x 10 x BW

3 x 5 x 20kg

2 x 5 x 25 kg

2 x 3 x 30kg

1 x 15 x BW

Dips:

1 x 10 x BW

1 x 10 x 25kg

3 x 5 x 35kg

Db. Hammer curls:

2 x 15 x 2x20kg

1 x 12 x 2x20kg

Supersæt med

EZ bar curls:

1 x 15 x 30kg

1 x 12 x 30kg

1 x 8 x 30kg

Sloooooow excentrisk på de sidste.... Fru Erik sagde at det var ægte BB! så :smile: Han tvang mig også til at smide trøjen. Ren Ruddy Frederiksen.

Hilste på Tunen som er rigtig bodyduilder. Jeg følte mig lidt som en tynd dreng i hans selskab, men han var rar og gjorde ikke noget. Jeg fik også lov til at hjælpe ARMADA med at smide vægt på i en triceps-øvelse. Han er massiv. Der var mange flinke mennesker.

Morgenvægt: 77,4 kg ren venlighed.

----------------------------

Junker: Det er mine forældres. Han er 4 år. Jo 2 x bænk på en uge er vist ikke set før i loggen, men kan jo ikke rigtig træne andet end alm. styrketræning..... og det er jo sommer!

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse på i dag.

- og god form!

Thanx (Jeg er jo kun en letvægter ift. teh BB crew) og lige over... Bare surt at Fruen afbrød os hele tiden. Han er opmærksomhedskrævende! :laugh:

Uuhh store ord fra Simon, der skal ellers normalt meget til :tongue:

Jeg tror bestemt ikke Simon er nærrig med komplimenter. Han er en ven IRL.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Thanx (Jeg er jo kun en letvægter ift. teh BB crew) og lige over... Bare surt at Fruen afbrød os hele tiden. Han er opmærksomhedskrævende! :laugh:

Slutresultatet mellem jer to, hvis ikke jeg havde trådt til i tide, er ikke tilladt i Hulen. Den slags må du gøre på toiletterne i CSA eller Xenas fitness center.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: ca. 5 km.

Mit ur gik død halvejs så ingen stats. Det skulle ha' været restitutionsløb, men min manglende lungefunktion pga hoste, varmen og tunge ben gjorde det alligevel halvhårdt.

Ab Circuit (m. Sprinter situps, V-ups, Hip-ups og Toe-Touches): 3 x 15 x BW

+ lidt leg med evil-wheel.

Det er vigtigt at lave noget high-rep mavetræning, hvis man vil ha' den eftertragtede six-pack! :4smartass:

Morgenvægt: 77,2 kg.

Håber stadigvæk Tunen vil være min ven selvom jeg laver cardio :wub: Folk der går til bodybuildning kan nemlig normalt ikke lide cardio, har jeg hørt. Men det er vist kun dem, der spiser doping. De dør nemlig hvis de laver cardio. Det er rigtigt!

------------------------------------------------

Note: Det hjalp ikke på helbredet at taget til Distortion i aftens! :crazy: Prøver om det virker i aften.

Link to comment
Share on other sites

I går stod den på afslapning og foam-rolling til ære for den danske Eric Cressey aka. Kauf! Altså foam-rolling. Er sikker på Kauf ikke anbefaler afslapning mod noget som helst. Grrrrrrrr!

Jeg er stadigvæk ved at hoste mine lunger op, og da jeg kom hjem fra job, havde jeg mega hovedpine :crazy: Fatter det ikke! Besluttede mig for at lave lidt:

OH-Squat:

5 x 5 x 50kg

Let!

Dødløft (overhåndsgreb):

1 x 6 x 90kg

1 x 5 x 120kg

1 x 5 x 130kg

1 x 5 x 140kg

Mit greb suckede + den mystiske "skade" i højre røvballe lurerede under overfladen!

BB Rows:

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 60kg

4 x 6 x 90kg

Full Contact Twist:

3 x 10 x 40kg

Dips:

3 x 30 x BW

Lidt sløv omgang. Kan se Guarden og Fru Erik gav den gas i IK99. Ville gerne ha' hægtet mig på (så havde jeg nok givet den mere gas - og måske set Tunen :wub: ), men det passede desværre ikke ind i planerne! Jeg "keder" mig allerede lidt med "alm" styrketræning, men det er ok med lidt fokus på det, når kroppen pt. alligevel ikke er til andet. Der er jo også lange perioder, hvor det er nedprioriteret.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share