Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

80 pullups, 80 One Arm Pushups og 80 Pistols på 20 min. Ikke helt så godt som sidst, men udmærket træning som Loonie ville have skrevet. Som opfinder af denne strength challenge er det jo min pligt at lave den med mellemrum! :devil: Nogen, der har lyst til at give den et forsøg??

Hehe - :tongue: god træning Skipper :cool:

Link to comment
Share on other sites

80 pullups, 80 One Arm Pushups og 80 Pistols på 20 min. Ikke helt så godt som sidst, men udmærket træning som Loonie ville have skrevet. Som opfinder af denne strength challenge er det jo min pligt at lave den med mellemrum! :devil:Nogen, der har lyst til at give den et forsøg??

Nej.

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Naked Warrior Strength Challenge

Pullups: 8 x 10 x BW

One Arm Pushups: 8 x 5/5 x BW

Pistols: 8 x 5/5 x BW

Lagde først mærke til overskriften... (Ps. husk at tage nogle billeder næste gang) :tongue:

Ellers rimelig godt gået, hvis du har taget den strength challenger før - er der så fremgang ??

Link to comment
Share on other sites

MMA: 1,5 time

Tja, var længe om at komme i omdrejninger og var endnu mere træt end til BJJ. Vi kørte nedtagninger mm. Sparring var ikke helt så godt som de sidste par gange. De sidste par runder fik jeg dog taget mig sammen og gav den gas, selvom jeg var træt. Kom til at tilbyde mig til sparring med Godzilla på 130kg! :crazy: Hårdt men fedt!!

Hahaha ja jeg var også lidt overrasket over at du meldte dig der, men friskt nok :4thumbup: Glæder mig så meget til efter Adrenaline, hvor der bliver plads til lidt hippie-teknik-træning igen :wink:

Adrenaline-2-plakat-sRGB-500px.jpg

Link to comment
Share on other sites

I går var hviledag pga. efter-påskefrokost-træthed + DOMS i lats, mave mm. pga. One arm pushups. Fantastisk øvelse! :cool:

Dagens træning:

KB Snatch:

1 x 10/10 x 24kg

5 x 10/10 x 32kg

Chinups m. parallelt greb:

1 x 8 x 20kg

4 x 6 x 20kg

Weak!

KB Renegade Rows:

5 x 10 x 2x24kg

Dips m. bredt greb:

5 x 20 x BW

Dragon Flags:

3 x 8 x BW

Ikke en særlig god træning, men fik da lavet lidt!

--------------------------------------

loonie: Yup! Du giver den også god gas for tiden... måske du skulle prøve en omgang NWSC?

Fru Erik: Det er ellers en fed prison-workout! Lige i OZ-ånden! :laugh:

Nille: Jeg har ikke lige været tilbage i loggen og kigge, men mener, at der var en smule tilbagegang ift. sidst. Det hænger dog også sammen med, at jeg denne gang lavede 10 reps i hver sæt pullups. Sidst lavede også sæt af 5-8 reps, hvilket gør man kan nå flere runder. Jeg skal nok tage pics næste gang! :wink:

Graugart: Nu kom du mig jo i forkøbet med Adrenaline-info i loggen. Ville ellers ha' smidt lidt op! Selvom det kribler lidt for at deltage, har jeg jo planlagt, at det skal være MMA næste gang. (Eller måske GD). Hippie teknik træning er super nice, men jeg må indrømme, at jeg synes det er fedt (og lærerigt) med fuld gas på sparringen!

Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Skrå bænkpres m. håndvægte:

1 x 8 x 2x32,5kg

1 x 8 x 2x35kg

3 x 5 x 2x37,5kg

Pullups:

15, 12, 10, 10, 10 x BW

Korte pauser mellem sæt.

Dips (bredt greb):

4 x 6 x 25kg

Easy!

Hanging reverse crunch m. twist

4 x 10 x BW

Supersæt med

Incline db. curls:

4 x 8/8 x 18kg

Dang! Så skete det. Efter ca. 4 år, kom der curls i loggen! :tongue: Fik lige lyst til at prøve dem efter denne her begrundelse for at lave dem på t-nation:

Intimidation, baby! Visually impressive arms will always give a psychological advantage to a player. Plus, if you feel good about the way you look, it will make you more confident, and that itself will help you become a better player.
....Anyways, de er impressive nok i forvejen, så det bliver ikke en fast del af træningen!

Sådan en alm. gym-træning er sgu kedelig ift. "KB, sandsæk, ring-træning, kropsvægt, fullbody workout med puls i det røde felt". Det kommer der heldigvis meget mere af i fremtiden - især når vejret bliver bedre. :superman: I dag passede det dog fint med mit dagsskema og hænderne havde brug for en pause efter sidste omgang snatch!! Glemte desværre split-squat, der var planen - eftersom det og pistols er eneste mulighed for bentræning på job.

Træningspas # 2:

MMA: 1,5 time

Lidt clinch træning mm. Fik kørt noget OK let sparring. Har set lidt Sean Sherk instruktionsvideo, og fik et par gode fif jeg brugte i dag! Stabil fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 12 x ca. 130 meter

Afjog: 12 min

Kan godt mærke, at cardiotræningen har været lidt på stand-by!!

----------------

Teddy: Hvis man ikke selv nogen gange 'tør' lave lidt anderledes træning, er man vel ikke bedre end dem, der KUN træner disko! :wink: Man skal jo også slå dem i deres game! :devil:

Essensen: Der skal jo også være lidt for at fastholde dig som loglæser!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Teamede op med en god ven, der træner Shootfighting og desuden er en pissegod boksetræner :4boxing:

MMA boksning: 1 time.

Han rettede en masse på min teknik og pillede nogen dårlige vaner væk. Fik også kørt noget god sparring som jeg også fik rigtig meget ud af - lige hvad jeg har brug for!

Bagefter kørte jeg med på hans almindelige boksehold

Boksning: 1,5 time

Diverse cardio halløj med: mountain climbers, pushups, maveøvelser + diverse. Kørte også noget alm. boksesparring med min buddy her. God omgang!

Bagefter shake og saunatur inden turen gik hjem for at tømme køleskabet!! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning feat. Fruen:

Pullups:

3 x 15 x BW

2 x 12 x BW

Squat:

1 x 6 x 80kg

1 x 5 x 100kg

3 x 3 x 110kg

1 x 2 x 120kg

1 x 5 x 80kg

God overskud. Første rep på de 120 var ikke helt i kælderen, men nr. 2 var god. Droppede den planlagte single på 130, da min lænd brokkede sig lidt.

Military Press:

5 x 5 x 50kg

Var sgu lidt bombet - søndagstræning kl 9 nul dut er tidligt, når man nu har en sjælden fri-weekend (og med en times mindre søvn pga. sommertid!).

------------------------

Essensen: Lige præcis! Dagens squat runde var fx en tribute til Onkel Troels og andre, der digger den slags!! Jeg går langt for at tilfredsstille mine loglæsere! :wink: Hvad skal det ikke ende med....

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lige præcis! Dagens squat runde var fx en tribute til Onkel Troels og andre, der digger den slags!! Jeg går langt for at tilfredsstille mine loglæsere! Hvad skal det ikke ende med....

Jeg følger skam troligt med i loggen her, gider bare ikke at læse om dine fighter oplevelser da det giver mig fightercarvings så jeg får lyst til at begynde igen :laugh:

Så kan jeg bedre forholde mig til nogle benbøj :cool:

Du er da iøvrigt et bæst til at reppe i kropshævninger. Lige fyrer 69reps af over 5 sæt er sgu beskidt :devil: Jeg kan lige lave et eller to sæt med mange reps, men så er jeg også helt færdig. Minder mig om at jeg har skulket med kropshævninger på det sidste. Må hellere komme igang igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Brazilian Jiu Jitsu (No gi): 1,5 time

Rigtig go træning. Startede med at teknik-nørde lidt med en super god grappler. Bagefter stod den på 45 min hård sparring. Jeg synes, at min stående brydning kørte rigtig godt, og fik også fanget et par nye submissions, jeg har luret på video! :wink: Bagefter kunne jeg vride flere liter sved ud af min rashguard :devil: Lige hvad jeg havde brug for efter en rigtig lortedag!!!

---------------------------

Onkel Troels: Mit max antal er faktisk gået lidt ned og der var lidt crossfit-kip på sidste sæt, men håber satser da på alligevel kunne nuppe 20 + til TSC. Kunne sgu være fedt, hvis du ku' deltage.... du kunne nok klare dig pænt godt pga. dit dødløft og kropshævninger!

Junker: Ja, må også snart lave en tribute-træning til dig. Det må jo næsten blive en gang løb med hunden!

Kauf: Lige over, champ!! Selvom om jeg nok næppe laver en PR i nogen af øvelserne, håber jeg da på en fornuftig træning i godt selskab! Må hellere lige lave en målsætning for TSC...... bum bum

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Essensen: Lige præcis! Dagens squat runde var fx en tribute til Onkel Troels og andre, der digger den slags!! Jeg går langt for at tilfredsstille mine loglæsere! :wink: Hvad skal det ikke ende med....

*Bum, bum*.... Nude warrior træning pic :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag:

MMA: 1,5 time

Lidt blandet stuff. Sluttede af med et par sparringsrunder.

Dagens "træning":

Mobilitetsøvelser: Diverse @ 15 min.

Ikke det store, men har arbejdet meget den sidste uge og kroppen brokker sig lidt. Har bl.a. fået lidt ondt i lænden - tror det er pga. squat. Det var faktisk grunden til, at jeg droppede den for en del år siden!

-------------------------------

Nillepigen: Der kommer nok ikke billeder i Adam-kostume i loggen! :laugh:

CoqRouge: Nu ikke så sart! :tongue:

QP: :w00t::laugh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Træningspas # 1:

Tactical Strength Challenge.

Min målsætning var:

Dødløft: Lave et godkendt løft uden at fucke min lænd/balle mere op. I bedste fald trække de 2 x kropsvægt, der som bekendt altid er minimumskrav.

Pullups: Alt over 20 godkendt.

Snatch: Hmmm... lave et antal, der ville give mig PR, såfremt jeg kunne holde kadancen i 10 min - og ikke fucke mine hænder op!

Vejede ind på 78 kg ren ondskab! :laugh: Og så til business... :cool:

Dødløft:

1 x 145 kg

Let og næsten ingen brok fra lænden

1 x 157,5 kg

Fik mine 2 x kropsvægt inkl. brok fra lænden

0 x 170 kg - miss

Den var helt gal med lænden allerede fra start, så droppede det. Fornuften vandt inden jeg gik helt i stykker!

Pullups:

1 x 27 x BW

Ok! Lagde godt ud, men gik kold efter 25 reps.

05:00 min @ KB Snatch:

130 reps x 24 kg

Var faktisk ikke presset helt i bund... lå ikke i fosterstilling eller noget bagefter! God kadence til 10 min snatch test! :devil: Fik dog et par vabler, så den del holdt desværre ikke.

Rigtig hyggelig omgang med godt fremmøde - ingen nævnt ingen glemt! Skal dog lige siges, at CoqRouge leverede et flot resultat i masters, pigerne viste vejen i deres klasse med super imponerende løft og Mushashi og Kauf lavede aftalt spil og delte 1. pladsen i elite. De har sikkert fået gode odds på det resultat!

Nå jo..... på trods af, at jeg blev owned i dødløft af Asgar og havde Rene og Richard lige i hælene vandt jeg min division! :blush:

Jeg fik ikke meget pause inden Træningspas # 2:

Brazilian Jiu Jitsu (No gi): ca. 2 timer

Lidt teknik nørderi og sparring. Var ikke helt i gear efter TSC og kørte lidt alibi-grappling. Kørte dog et par runde med god stående "brydning" med en god buddy, hvor jeg fik lov at arbejde for det - på trods af mit piveri om, at jeg var træt!! ("kyllingede" dog ud 2 sidste runder!)

...... og så hjem til vasketøj! :unhappy:

------------------------------

Nillepigen: Hmm, der står da vist ikke noget om nude-pics. Hvad er det for en tankegang...tsk tsk! :laugh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med sejren. Dine pull-ups are out of this world!

Endvidere var det godt at se, at mix it up - systemet virker i praksis!

Angående pausen var du selv ude om det! Du var nem at lokke, selv om fristeren havde en tyk svensk accent!

Edited by CoqRouge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share