Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Jhax: Any time!

blanco: Tak for de pæne ord!! :blush: Det har sgu været en hård periode at komme igennem, så jeg er egentlig også meget godt tilfreds med min indsats undervejs!

Guarden: Fedt at være igang og kunne følge lidt med dig. Nu bliver jeg ikke så nedtrykt, når jeg læser i din log! :laugh: Nu er jeg snart klar til lære det berygtede slag på snuden!! :tongue:

Jørgen L: Jeg skal nok forsøge at tage det roligt i begyndelsen! Jeg er lidt i tvivl mht den øvelse? Virker det hvis jeg sænker skulderen, knytter hånden og drejer den og skulderen med uret?? Tak for alle de gode råd... lækkert med lidt cyber ekspert hjælp! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Godt at se du er back on track.. :cooldance:

Loggen var sq osse begyndt at blive lidt kedelig med alle de pistols, løb, janda's og CoC-træning. :wink:

Vi vil se stenløftning, one arm push-ups, chin-ups og selvfølgelig masser af Kb. presses og snatches. :4thumbup:

Men lad nu være at blive for cocky - tag den hellere med ro i starten, selv om det kan være svært.

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Guarden: Fedt at være igang og kunne følge lidt med dig. Nu bliver jeg ikke så nedtrykt, når jeg læser i din log!  :laugh: Nu er jeg snart klar til lære det berygtede slag på snuden!!  :tongue: 

Du er modig. Jeg tør ikke at lære det slag :laugh::laugh::laugh:

Dude forresten.... Hvad bliver det af med din Clubbel træning??? :poking:

-Og hvorfor var det lige at du skulle have forspring på sprinten idag mod Mads? :laugh::cooldance::wink:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Løbetræning:

Opvarmning:

Jog ca. 3 km

Sprint:

10x80-90 meter bakkesprint med makker. :devil:

Løbet foregik på den måde, at det var et kapløb mod makkeren. Taberen fik 20 push-/situps og startede så ca. 5 meter foran i næste race. Tabte man igen rykkede man så endnu længere frem, vandt man rykkede man tilbage igen. Det var meget varmt og min makker var ret hurtig. Jeg er selv ok hurtig på de første 20-50 meter, men derefter får jeg problemer. Det var VILDT hårdt og ubehageligt varmt. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har haft det så dårligt som under de sidste par sprints. Jeg havde kvalme/svimmelhed, tunnelsyn begyndende krampe i baglåret og hele kroppen var tilsyret.

Det hjalp ikke på det, at jeg havde DOMS i det meste af kroppen efter min kettlebell opstart i går!

Her til aften er kroppen stadigvæk mærket. Jeg er lidt utilpas og er øm i venstre knæ!

Godt at se du er back on track.. 

Loggen var sq osse begyndt at blive lidt kedelig med alle de pistols, løb, janda's og CoC-træning. 

Vi vil se stenløftning, one arm push-ups, chin-ups og selvfølgelig masser af Kb. presses og snatches. 

Men lad nu være at blive for cocky - tag den hellere med ro i starten, selv om det kan være svært.

-kajakroer

Ja, det er skønt! Jeg vil forsøge at tage den med ro i starten. Tror desværre, at der går lidt tid før jeg er tilbage med stenløft! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ok, kække El-Guardo postede lige inden mit indlæg var færdigt!! :laugh: Manden har jo så fucking lange ben, men han fik sgu kamp til stregen!!

Det er desværre ikke blevet til noget CB-træning! Har ikke helt fået sat mig rigtig ind i det, og så har jeg jo desværre kun een CB! :blush: Derudover har jeg jo haft en lille skulderskade - ved ikke om du har opdaget det???? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ok, kække El-Guardo postede lige inden mit indlæg var færdigt!!  :laugh: Manden har jo så fucking lange ben, men han fik sgu kamp til stregen!!

Det er desværre ikke blevet til noget CB-træning! Har ikke helt fået sat mig rigtig ind i det, og så har jeg jo desværre kun een CB!  :blush: Derudover har jeg jo haft en lille skulderskade - ved ikke om du har opdaget det???? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

He he... Mads tryglede mig om at håne dig lidt :laugh:

Èn frisk skulder, én clubbell... Whats the problem dude :wink:

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

Stod op kl. 0600 for at teame op med en kollega til en gang boksning. Han har haft en håndfuld kampe og var sgu ret god! Vi gik nogle ok runder :4thumbup: Vi sluttede af med, at jeg fik et brag af et leverhug :blink: hvilket jeg stadig er mærket af her til aften! - Den skal byttes snart!! :devil:

Jeg har i øvrigt de vildeste DOMS i hele kroppen efter sprint træning i går. Gik nok lidt sjovt de første par timer! :laugh:

Kettlebell-aftentræning:

Military press:

5x5x16

Bottoms-up clean and press:

3x5x16

Swissball-crunches:

3x20

Og så lige et billede af vufferne der også går til den.. tror de har luret et par BJJ tricks :smile:

post-67-1120235732_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sprint:

10x80-90 meter bakkesprint med makker.  :devil:

Løbet foregik på den måde, at det var et kapløb mod makkeren. Taberen fik 20 push-/situps og startede så ca. 5 meter foran i næste race. Tabte man igen rykkede man så endnu længere frem, vandt man rykkede man tilbage igen. Det var meget varmt og min makker var ret hurtig. Jeg er selv ok hurtig på de første 20-50 meter, men derefter får jeg problemer. Det var VILDT hårdt og ubehageligt varmt. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har haft det så dårligt som under de sidste par sprints. Jeg havde kvalme/svimmelhed, tunnelsyn begyndende krampe i baglåret og hele kroppen var tilsyret.

Det hjalp ikke på det, at jeg havde DOMS i det meste af kroppen efter min kettlebell opstart i går!

Her til aften er kroppen stadigvæk mærket. Jeg er lidt utilpas og er øm i venstre knæ!

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder FANDEME fedt :devil: Du er en mean satan :4thumbup:

...og søde hunde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb: 5 km

Kb-swings:

3x20x16

Kb-Snatch:

4x10x16

Kb-military press:

3x5x16

Janda sit ups:

3x8

+ Mckenzie øvelser.

Både min skulder og lænd brokkede sig en lille smule ved swings og snatch, så jeg valgte ikke at presse mere på. Ville ellers gerne ha' laver lidt mere, men må hellere tage den lidt med ro i begyndelsen!

Link to comment
Share on other sites

Jhax:

Dagens ?

Du løber altid 5km, hvorfor ikke 10 eller 15 f.eks?

Godt spørgsmål :4thumbup:

1. Jeg løber ikke ALTID 5 km hvis du tjekker min log, står der nogle gange bare en tid. Hvis der fx står 35 min. har jeg (forhåbentlig) løbet længere end 5 km. Jeg løber da også en del interval mm. :wink: Alligevel har du da lidt ret - jeg løber ofte 5 km.

2. Jeg kan godt lide distancen på 5 km. Jeg er ikke en "løber" og de helt lange distancer bliver aldrig mig. På de 5 km kan man skyde den godt af hele vejen. Den er ikke så lang at man skal være bygget som en ultraløber, men alligevel lang nok til (imo) at være en "rigtig" løbetur.

3. Den eneste rute jeg har, som er rigtig opmålt er 5 km, og den har jeg de sidste par år brugt som målestok for min løbeform.

4. Det mest effektive løbeprogram

5. 5 km. kan jeg (næsten) altid overtale mig selv til at løbe. Selv når humøret mod forventning ikke er til det pga. en skod skulder!

Find selv på flere.... :tongue: Jeg har dog en lumsk plan om lidt andet sjovt løberi det næste stykke tid!

Frank L:

10x80-90 meters bakkesprint....

FY FOR PYFOR!!!

Jeg lavede også en ligende træning i går, og jeg var ved at bryder sammen efter nogle få omgange..

Godt gået

Ja, den var rigtig led. Sprint-/styrkemæssigt er mine ben nok over gns. men jeg må sgu erkende, at jeg stadig har DOMS her 4 dage efter. :blink: Jeg tror, at det er fordi, det var en lidt andeledes form for bakke. Den var ikke så stejl som de plejer og så med asfalt. Dette kombineret med, at jeg løb mod en ven gjorde nok, at jeg har skudt den ekstra meget af!

Men det er SUPER træning, så bli' du bare ved!

Blackmore:

Hvordan havde skulderen det med boksningen..kan du godt fyre kanonen af??

Jeg havde lidt problemer med at trække helt igennem og med at hooke med højre hånd (når den skulle over vandret), men ellers gik det fint! Håber også snart jeg kan kaste mig ud i BJJ igen...

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

Forhindringsbane: 3x gennemløb.

Selvforsvar: Forsvar mod kvælning og pistol.

Aftentræning Kettlebells:

2 hand swings:

3x20x16

2x10x24

Snatch:

3x10x16

Clean 'n' Jeark:

3x10

Selvom det stadig kun er genoptræning er jeg ikke helt tilfreds med min indsats. Det er lidt irriterende for når jeg er færdig, synes jeg ikke, at jeg min indsats har været i orden! Måske jeg for en stund skulle droppe min "No rutine rutine" og finde på noget mere skemalagt!

Lidt gode nyheder er der dog! :smile: Da jeg kom hjem til de gamle i dag, havde min far været forbi DIF og købe denne her bog til mig: Aerob og anaerob træning af: Lars Michalsik og Jens Bangsbo Så er sommerlæsningen i hus :4thumbup: Man skal passe på, hvad man går (højlydt) og ønsker sig!

Desuden har jeg nu fået anskaffet mig en køjesæk, som bare skal afhentes. Så skal sandsæk-træningen snart genoptages!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Selvom det stadig kun er genoptræning er jeg ikke helt tilfreds med min indsats. Det er lidt irriterende for når jeg er færdig, synes jeg ikke, at jeg min indsats har været i orden! Måske jeg for en stund skulle droppe min "No rutine rutine" og finde på noget mere skemalagt!

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, lad nu være med at skemalægge hele din træning - der er ikke noget mere kedeligt end skemalagt træning :sleeping:

Lidt gode nyheder er der dog!  :smile: Da jeg kom hjem til de gamle i dag, havde min far været forbi DIF og købe denne her bog til mig: Aerob og anaerob træning af: Lars Michalsik og Jens Bangsbo Så er sommerlæsningen i hus  :4thumbup: Man skal passe på, hvad man går (højlydt) og ønsker sig!

Desuden har jeg nu fået anskaffet mig en køjesæk, som bare skal afhentes. Så skal sandsæk-træningen snart genoptages!!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Fedt med køjesækken - hvor har du bestilt den, og hvad måtte du punge ud..?

Mht. til din træning, syntes jeg det ser rigtig fint ud når man tænker på din lange skadeperiode. :4thumbup:

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Selvom det stadig kun er genoptræning er jeg ikke helt tilfreds med min indsats. Det er lidt irriterende for når jeg er færdig, synes jeg ikke, at jeg min indsats har været i orden! Måske jeg for en stund skulle droppe min "No rutine rutine" og finde på noget mere skemalagt!

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, lad nu være med at skemalægge hele din træning - der er ikke noget mere kedeligt end skemalagt træning :sleeping:

Lidt gode nyheder er der dog!  :smile: Da jeg kom hjem til de gamle i dag, havde min far været forbi DIF og købe denne her bog til mig: Aerob og anaerob træning af: Lars Michalsik og Jens Bangsbo Så er sommerlæsningen i hus  :4thumbup: Man skal passe på, hvad man går (højlydt) og ønsker sig!

Desuden har jeg nu fået anskaffet mig en køjesæk, som bare skal afhentes. Så skal sandsæk-træningen snart genoptages!!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Fedt med køjesækken - hvor har du bestilt den, og hvad måtte du punge ud..?

Mht. til din træning, syntes jeg det ser rigtig fint ud når man tænker på din lange skadeperiode. :4thumbup:

-kajakroer

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, jeg tror heller ikke, at det bliver skemalagt. Jeg er ikke så god til at træne på den måde, og det et jo også svært, når man gerne vil så meget forskelligt!

Mht. køjesækken, så koster den mig en fadøl. Jeg har en ven, som har været i forsvaret i mange år, og han havde en ekstra han godt kunne undvære! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cool med bogen og sandsækken buddy :bigsmile:

Enig med Kajakroer. Du får den sku da fyret fint af, især taget den skadesperiode i betragtning :smile:

Forsvar mod pistol... Var det sådan noget Matrix-agtig noget, hvor I gik i bro når der blev skudt, eller var det nærmere Ace Ventura hvor han griber et projektil med tænderne, eller var det Stanley Ipkiss i "The Mask" hvor dodger en del bullets :laugh: ??

-Keep On Fighting :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Dét er satme sejt - Så meget Gazz du giver dén liige for tiden!! :4thumbup:

.. man kan sQ ik undgå at blive både inspireret og i bedre humør!!!

.. OG dejligt at din skades periode er ved at være ovre!!!! YIIIIR!!! :smile:

Respekt fra North - L@rs!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens kettlebell træning:

2 hand swings:

5x20x16

3x10x24

- 20 sek pause mellem sæt.

Military press:

5x5x24

Pushups:

4x25

Snatch:

3x10x16

Pistols:

3x5

Janda sit ups:

3x8

Nogenlunde træning!

Det var VILDT fedt at kunne presse 24'eren for første gang siden skaden!!! :devil: Virker ikke som om jeg har miste helt så meget styrke i MP. Det har jeg til gengæld i snatch, som også stadig er lidt hård ved skulderen.

Pistols viser sig endnu engang som den ondeste øvelse. Jeg skal bare holde 1-2 ugers pause fra den, og så er den en killer. Teknikken og styrken var way off i den idag!

PatrickGO:Tjek PM! :smile:

Guarden: Vi er nok mere ovre i Matrix-afdelingen! :laugh: Ej, planen er nu at rykke ham rundt inden det begynder at flyve rundt med kugler. Om det virker er jo en hel anden diskussion!

Mht bogen ser den rigtig cool ud! Nu skal den bare presses ind i alt det andet læsestof, jeg er håbløst bagud med :dry:

Lars B: Altid cool med besøg i loggen fra "det kolde" nord! Som sagt synes jeg nu, at min træning er langt fra optimal, og jeg er bestemt ikke helt tilfreds med den. Jeg håber at få sat tempoet lidt i vejret de næste par uger.

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning:

Forhindringsbane:

3 runder.

Pullups:

5x5

- Fedt at være igang med en absolut favoritøvelse igen, men fuck hvor er der langt til tidl. styrke.

Aftentræning:

One-Arm Kettlebell Swings:

5x20x16

- skiftede hånd mellem hver rep. Lækker øvelse!

Kettlebell military press:

5x5x24

TGU:

3x5x16

Kettlebell Dragonflags:

3x8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share