Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Pullups:

5x5

- Fedt at være igang med en absolut favoritøvelse igen, men fuck hvor er der langt til tidl. styrke.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede det var teknik det hele, er det ikke det du plejer at sige :wink:

Jeg er overbevist om at du laver det vildeste bounce back :devil:

Lækkert at se alle de daglige opdateringer med nye pas :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Pullups:

5x5

- Fedt at være igang med en absolut favoritøvelse igen, men fuck hvor er der langt til tidl. styrke.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg troede det var teknik det hele, er det ikke det du plejer at sige :wink:

Jeg er overbevist om at du laver det vildeste bounce back :devil:

Lækkert at se alle de daglige opdateringer med nye pas :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror, at det jeg plejer at sige er, at presse et par ekstra reps ud ved fx at klemme hårdt om stangen, flexe abs, glutes og lats mm.

Meeeeeen jeg har vist aldrig påstået, at pullups er en teknisk øvelse :wink:

Jeg håber du har ret mht at bounce back - det ville ikke være dårligt!

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig lavet min sandsæk færdig!! Den er blevet en ond motherf*****!! :devil::devil: Den vejer ca. 50 kg. og det er måske endda i overkanten. (Ja, det lyder måske ikke af meget, men det ER det!)

Vildt fedt! Glæden varede desværre ikke så længe, for jeg fik det efterhånden velkendte jag i lænden, da jeg trænede med den! :crybaby: Klog af skade betyder det omgående stop for træningen! En time inden tænkte jeg faktisk på, at jeg skulle huske at afbestille den tid hos ryglægen og genoptage BJJ næste uge. ØV!!

Nå jeg fik da lavet lidt...

Sandsæktræning:

Squat:

4x8

Dødløft:

2x10

1x6

Måske forsøger jeg med lidt KB eller løb i aften. Har fået nye løbesko, som jo også skal ha' debut. Sandsækken må desværre nok vente lidt...

post-67-1120828160_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg endelig lavet min sandsæk færdig!! Den er blevet en ond motherf*****!!  :devil:  :devil: Den vejer ca. 50 kg. og det er måske endda i overkanten. (Ja, det lyder måske ikke af meget, men det ER det!)

Vildt fedt! Glæden varede desværre ikke så længe, for jeg fik det efterhånden velkendte jag i lænden, da jeg trænede med den!  :crybaby: Klog af skade betyder det omgående stop for træningen! En time inden tænkte jeg faktisk på, at jeg skulle huske at afbestille den tid hos ryglægen og genoptage BJJ næste uge. ØV!!

Nå jeg fik da lavet lidt...

Sandsæktræning:

Squat:

4x8

Dødløft:

2x10

1x6

Måske forsøger jeg med lidt KB eller løb i aften. Har fået nye løbesko, som jo også skal ha' debut. Sandsækken må desværre nok vente lidt...

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan en sandsæk til mig, så har jeg 2 DVD med træning til dig :wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Må man anbefale at du prøver den ladder-træning jeg er gået i gang med. Hvis du kører med 16'erne er det ikke spor hårdt for ryggen. Jeg kunne selv køre den i går med lidt ondt i lænden med de små 24'ere.

Og det skal nok blive hårdt nok, hvis du holder pauserne nede på de 30-45 sek :devil:

Link to comment
Share on other sites

Teddy: Det kan du glemme!! Den sandsæk er alt for ond og jeg skylder den en payback!! :devil::devil::devil: Men hvis min ryg bliver ved med at brokke sig, skal jeg da ikke afvise, at den kan udlånes! (på eget ansvar!)

jsc:Godt forslag! Jeg har lige svaret dig i loggen. De små 24'ere Grrrrrrrr :mad:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Pullups:

4x8

Dips:

4x8

- både pullups og dips gjorde lidt ondt i skulderen.

Dragonflags:

4x8

Pistols:

3x5x5

- Og så gik ryggen i stykker igen! :4pooh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Et noget forsinkent... Tak for velkomsten, men som man siger, bedre sent end aldrig :4thumbup:

Super spændene at læse om dine alternative træningsmetoder. Virkelig inspirende :bigsmile: Man får bare lyst til at kaste sig ud i KB's og sandsæk træning :w00t: Bare surt at du for tiden er plaget af så mange skader. Men jeg krydser fingre for fremtiden :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb:5 km 21:23

- stegende varmt og jeg lagde for hårdt ud uden opvarmning, hvilket kostede til sidst, hvor jeg nærmest stod stille. De nye løbesko gav lidt vabler, men virker ellers rigtig gode!

Tabata:mountain-climbers. :devil:

Jeg var til idrætslæge (igen) i dag. Denne gang med ryggen. Han mente, at der var tale om en muskelskade, som måske vil kunne afhjælpes hos en kiropraktor. Jeg skal dog først have taget et røntgenbillede, som 100% kan afvise evt. alvorlige problemer - skred på ryghvirvel fx. Men han var umiddelbart positiv - ingen diskusprolaps i hvert fald! Han sagde dog, at det sagtens kunne være smertefuldt nok, hvilket jeg kunne give ham ret i :dry:

Han anbefalede, at jeg fortsatte med Jørgen L-øvelserne samt nogle flere!

Nu krydser jeg fingre og håber!

Guarden: Tak, buddy! Håber snart at være skadesfri så vi kan give den gas!

Graugart: :laugh: Håber sgu snart, at jeg snart kan lege ninja igen! Jeg har allerede ondt i skulderen bare ved tanken om en kimura!

Mexican: Tak! Jeg kan varmt anbefale KB og sandsæk-træning! Det er en super afveksling og så er det en del federe at træne udenfor i sommerperioden! Det er nu også fedt at smide med KB's i frostvejr :devil:

teddy: I always am!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb:5 km 21:23

- stegende varmt og jeg lagde for hårdt ud uden opvarmning, hvilket kostede til sidst, hvor jeg nærmest stod stille. De nye løbesko gav lidt vabler, men virker ellers rigtig gode!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er slet ikke sjovt at løbe i denne varme.... næ du, kan vi få lidt regnvejr sne og slud, så er man rigtig på igen... Når civilizationen går under er det nok heller ikke fint solskinsvejr!

Link to comment
Share on other sites

ROADWORK IN HELL!!!! :devil:

Løb: 500 meter

Mountain-Climbers:50

Løb: 500 meter

Pushups:40

Løb: 500 meter

Dumbbell Thrusters:30 (2x 5 kg)

Løb: 500 meter

Walking lunges:20

Løb: 500 meter

Back Extensions:25

Løb: 500 meter

Fingertips pullups:8

Løb: 500 meter

Body-V's15

Crunches:15

Løb: 500 meter

Kettlebell swings:20x 16 kg

Løb: 500 meter

kettlebell Snatch: 12 h/v

Løb: 500 meter

Tid:36:39 min.

Fuck det var hårdt i 30 graders varme! :blink: Da jeg var færdig fik jeg presset 1 liter vand, en banan og et glas mælk ned og så DIREKTE ud under den kolde bruser i en kvater! Sveden hagler stadigvæk af mig, mine hænder ryster og jeg har en vandvittig trang til at kaste op!

Link to comment
Share on other sites

Girevoy, Los, Jhax: Ja, det var sgu en ok omgang. Fed træning! Nu har jeg jo en tid at slå!! :devil:

jsc: Tja, nu var der ikke rigtig noget, som belatede rygge ret meget, men vi kan da godt lege lidt - eller i det mindste udveklse nogle tricks! Har du fået min PM?

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

ROADWORK IN HELL!!!!  :devil:

Løb: 500 meter

Mountain-Climbers:50

Løb: 500 meter

Pushups:40

Løb: 500 meter

Dumbbell Thrusters:30 (2x 5 kg)

Løb: 500 meter

Walking lunges:20

Løb: 500 meter

Back Extensions:25

Løb: 500 meter

Fingertips pullups:8

Løb: 500 meter

Body-V's15

Crunches:15

Løb: 500 meter

Kettlebell swings:20x 16 kg

Løb: 500 meter

kettlebell Snatch: 12 h/v

Løb: 500 meter

Tid:36:39 min.

Fuck det var hårdt i 30 graders varme!  :blink: Da jeg var færdig fik jeg presset 1 liter vand, en banan og et glas mælk ned og så DIREKTE ud under den kolde bruser i en kvater! Sveden hagler stadigvæk af mig, mine hænder ryster og jeg har en vandvittig trang til at kaste op!

<{POST_SNAPBACK}>

SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF et fedt træningspas master DBM. :4thumbup: Du har fat i den lange ende. Huske, at hvis du nogensinde havner i en krise -uanset type, så skal du bare træne og i værste fald slå dig ud af den. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share