Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Sveden hagler stadigvæk af mig, mine hænder ryster og jeg har en vandvittig trang til at kaste op!

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: Der er nu ikke noget som at sidde og stirre blankt ud i lufte med opkastfornemmelser i en halv time efter lidt træning... You go, tiger

Link to comment
Share on other sites

ROADWORK IN HELL!!!!  :devil:

Løb: 500 meter

Mountain-Climbers:50

Løb: 500 meter

Pushups:40

Løb: 500 meter

Dumbbell Thrusters:30 (2x 5 kg)

Løb: 500 meter

Walking lunges:20

Løb: 500 meter

Back Extensions:25

Løb: 500 meter

Fingertips pullups:8

Løb: 500 meter

Body-V's15

Crunches:15

Løb: 500 meter

Kettlebell swings:20x 16 kg

Løb: 500 meter

kettlebell Snatch: 12 h/v

Løb: 500 meter

Tid:36:39 min.

Fuck det var hårdt i 30 graders varme!  :blink: Da jeg var færdig fik jeg presset 1 liter vand, en banan og et glas mælk ned og så DIREKTE ud under den kolde bruser i en kvater! Sveden hagler stadigvæk af mig, mine hænder ryster og jeg har en vandvittig trang til at kaste op!

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: Øh.. du gal???!! Aiiiii sindsygt vildt træningspas... og vildt nok, at du kunne stå op under den kolde bruser i et kvarter :4thumbup: :wink:

Impressed and stunned... :cooldance:

Øh forsat god - er det træning du kalder det?? :wink:

& hold igen med mælken... det må være den, der giver kvalmefornemmelser??! :tongue:

Kh,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

ROADWORK IN HELL!!!!  :devil:

Løb: 500 meter

Mountain-Climbers:50

Løb: 500 meter

Pushups:40

Løb: 500 meter

Dumbbell Thrusters:30 (2x 5 kg)

Løb: 500 meter

Walking lunges:20

Løb: 500 meter

Back Extensions:25

Løb: 500 meter

Fingertips pullups:8

Løb: 500 meter

Body-V's15

Crunches:15

Løb: 500 meter

Kettlebell swings:20x 16 kg

Løb: 500 meter

kettlebell Snatch: 12 h/v

Løb: 500 meter

Tid:36:39 min.

Fuck det var hårdt i 30 graders varme!  :blink: Da jeg var færdig fik jeg presset 1 liter vand, en banan og et glas mælk ned og så DIREKTE ud under den kolde bruser i en kvater! Sveden hagler stadigvæk af mig, mine hænder ryster og jeg har en vandvittig trang til at kaste op!

<{POST_SNAPBACK}>

Mælk er for kalve... HONNING er for Grizzlys!!!!

Cool træningspas Dan! :cooldance:

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Girevoy, Los, Jhax: Ja, det var sgu en ok omgang. Fed træning! Nu har jeg jo en tid at slå!!  :devil:

jsc: Tja, nu var der ikke rigtig noget, som belatede rygge ret meget, men vi kan da godt lege lidt - eller i det mindste udveklse nogle tricks! Har du fået min PM?

<{POST_SNAPBACK}>

Jep. Har sendt dig en tilsvarende PM :wink:

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning:

Mckenzie rygøvelser.

Pullups:

8,7,6,5,4,3,2,1

Dips:

4x8

Dragonflags:

4x8

Rope-climb (without legs, from seated start)

Planen var at slutte af med noget concept 2, men jeg var simpelthen for sulten! Så hjem og æde i stor stil - bl.a noget hjemmelavet honning fra Portugal, så jeg kan blive en rigtig GRIZZLY! :4mewantfood: :laugh:(Det er sgu lige sødt nok til mig)

Jeg sov i øvrigt en time med pulsur i morges. Gennemsnittet var på 42, hvilket er ok den nuværende træningstilstand taget i betragtning!

Link to comment
Share on other sites

Lige et par hurtige svar :smile:

Guarden: Det er faktisk ikke et helt skidt råd. Jeg har selv tidligere brugt metoden med stor succes. Når/hvis lortet bryder sammen, kan man sgu altid træne! :devil:

kajakroer: Jeg bliver jo nødt til at komme lidt i gang, så jeg ikke bliver hægtet helt af. Du gir den jo også gas!!

Taninja: Jeg troede, at der skulle mere til at impresse and stunne you! :wink: Du er lige ved at få mig overtalt til at købe ipod shuffle - får du mon provision?

Waits: Og endnu bedre er det, hvis man også har en hyletone for ørerne!

Kenneth: Prøvede lige en gang post-workout honning i dag :laugh: ... Det er sgu noget sødt stads. Sikker på at grizzlys spiser det?? Jeg mener - gorillaerne spiser jo heller ikke bananer!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Kenneth: Prøvede lige en gang post-workout honning i dag  ... Det er sgu noget sødt stads. Sikker på at grizzlys spiser det?? Jeg mener - gorillaerne spiser jo heller ikke bananer!

Den dag en ægte Grizzly ikke spiser hverken honning eller laks må civilisationen være gået under!!!

Men hvis ikke tanken om sand Grizzly power kan få dig til at spise det, så kan jeg jo nævne for en martial artist som dig at the alltime greatest fighter Bruce Lee spiste honning (blandet med ginsing) 3 gange om dagen. Nok var han ikke en grizzly af størrelse men det var han absolut af HJERTE!

håber ellers du har det godt!

/KJ

Link to comment
Share on other sites

Lige et par hurtige svar  :smile:

Guarden: Det er faktisk ikke et helt skidt råd. Jeg har selv tidligere brugt metoden med stor succes. Når/hvis lortet bryder sammen, kan man sgu altid træne!  :devil:

kajakroer: Jeg bliver jo nødt til at komme lidt i gang, så jeg ikke bliver hægtet helt af. Du gir den jo også gas!!

Taninja: Jeg troede, at der skulle mere til at impresse and stunne you!  :wink: Du er lige ved at få mig overtalt til at købe ipod shuffle - får du mon provision?

Waits: Og endnu bedre er det, hvis man også har en hyletone for ørerne!

Kenneth: Prøvede lige en gang post-workout honning i dag  :laugh: ... Det er sgu noget sødt stads. Sikker på at grizzlys spiser det?? Jeg mener - gorillaerne spiser jo heller ikke bananer!

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: Not so.... men har overvejet, om jeg skulle lave et print af min log og gå ned og banke i bordet hos de flinke apple folk... :wink:

.... aiiiiii for den da... det er sg* da et sindsygt pass du lavede der... alle øvelser og tid taget i betragtning... *aaaargggg* :blink::devil::devil::devil:

Den ryger ind på Impressed skalaen hos ninjatøsen :bowdown:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb:

Opvarmning/jog: 5 min.

Sprints:10 x ca. 150 meter. (jævn stigning)

Afjog: 5 min.

Kettlebell:

2 hands swings:

1x20x16

DARC Swings:

1x10x16

Snatch:

5x10x16

Var lidt træt og uoplagt hele dagen, så det var lækkert at få lavet lidt - selvom jeg først kom igang kl. 2200.

Link to comment
Share on other sites

Kjay:

Den dag en ægte Grizzly ikke spiser hverken honning eller laks må civilisationen være gået under!!!

Men hvis ikke tanken om sand Grizzly power kan få dig til at spise det, så kan jeg jo nævne for en martial artist som dig at the alltime greatest fighter Bruce Lee spiste honning (blandet med ginsing) 3 gange om dagen. Nok var han ikke en grizzly af størrelse men det var han absolut af HJERTE!

håber ellers du har det godt!

Ha ha, godt ord igen. Hvis både the grizzly's og Bruce Lee er på honning-vognen, kan det ikke være helt skidt! :tongue: :4mewantfood:

Jeg har det godt, tak! Håber snart på, at jeg kan komme rigtig igang igen efter alle de F****** skader! Det har jo desværre også være skyld i, at jeg ikke har fået hentet en ekstra 24'er! Men du kan godt sætte en på køl til mig - en der kan holde til lidt af hvert. Den får det IKKE let :devil:

Ninjatøs:

Not so.... men har overvejet, om jeg skulle lave et print af min log og gå ned og banke i bordet hos de flinke apple folk... 

.... aiiiiii for den da... det er sg* da et sindsygt pass du lavede der... alle øvelser og tid taget i betragtning... *aaaargggg*   

Den ryger ind på Impressed skalaen hos ninjatøsen 

Tania

Jeg tror jeg ender med at købe en. Jeg skal høre om de vil sende lidt af fortjenesten til dig! Så må jeg jo holde træningen lidt ved lige, så jeg kan impresse dig! :smile:

essensen:

DAMN, et træningspas  ... jeg får kvalme af bare at læse det  ...

- Og lige lidt off topic - har faktisk spurgt en gang, men du må have overset det.. fik du nogensinde set KRS ?

Og jeg har faktisk engang svaret på det :wink::laugh: Hvis du ikke gider gøre dig den ulejlighed at tjekke det tilbage fra dengang, kan jeg desværre fortælle dig, at jeg ikke kom afsted. Hvilket jeg fortryder bigtime! Jeg misser alle koncerter pt. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Løber du op og ned ad Istedgade eller hur ? :slut:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg løber zig-zag mellem junkierne, luderne og lommetyvene! :laugh: Ej, når min cardio en sjælden gang foregår omkring Vesterbro, er det i en park e.lign.

Ellers tager jeg bilen og kører til et mere løbevenligt sted - gerne i nærhede af de gamle og mine hunde - eller andre særlig udvalgte steder. Nogle gange løber jeg også på atletikbanen ved bokseklubben. Gerne hvor der er frisk luft!

Link to comment
Share on other sites

Og jeg har faktisk engang svaret på det  Hvis du ikke gider gøre dig den ulejlighed at tjekke det tilbage fra dengang, kan jeg desværre fortælle dig, at jeg ikke kom afsted. Hvilket jeg fortryder bigtime! Jeg misser alle koncerter pt. 

:laugh: - jeg synes sgu eller jeg havde kigget godt nok efter... :raisebrow: - jeg er ved at falde af på den !! ... men ærgeligt, - jeg overvejede også selv stærkt at tage ind at se ham, - men valget faldt på eminem-koncerten, ikke fordi jeg er specielt fan af ham (synes dog indiskutabelt han er en dygtig rapper og tekstskriver), men vi skal en del afsted, - og så tager jeg det som oplevelse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens kettlebell workout feat. Dr. Delts aka jsc

Opvarmning: Diverse swings.

Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3

4,5,6,7,8,9,10

9,8,7,6,5,4,3 x 16 kg. :devil:

(pausen var den tid det tog jsc at lave sine sæt)

Derefter stod den på kettlebell-snak og en proteinshake! :4thumbup:

Rigtig fed workout. kan godt mærke, at det er lidt tid siden, jeg har lavet så mange reps. De sidste reps med højre hånd blev (inspireret af jsc) lavet ved at sænke kb'en til skulderen, hvilket tog lidt af presset på skulderen!

Link to comment
Share on other sites

Dagens kettlebell workout feat. Dr. Delts aka jsc

Opvarmning: Diverse swings.

Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3

4,5,6,7,8,9,10

9,8,7,6,5,4,3 x 16 kg.  :devil:

(pausen var den tid det tog jsc at lave sine sæt)

Derefter stod den på kettlebell-snak og en proteinshake!  :4thumbup:

Rigtig fed workout. kan godt mærke, at det er lidt tid siden, jeg har lavet så mange reps. De sidste reps med højre hånd blev (inspireret af jsc) lavet ved at sænke kb'en til skulderen, hvilket tog lidt af presset på skulderen!

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtigt fedt med så mange reps i en øvelse. :4thumbup:

Men pas nu på dig selv. :4smartass:

-kajakroer

Link to comment
Share on other sites

Efter en hviledag stod den igen på kettlebells!!

2 hand swings:

3x20x16

DARC Swings:

3x10x16

Snatch:

10,9,8,7,6,5,4,3

3,4,5,6,7,8,9,10x16

Military press:

3x5x24

Janda sit ups:

3x8

Ok, workout. Ville gerne have lavet lidt mere, men jeg skal nok tage den stille og roligt her i starten. Tak til kajakroer for at holde øje med mig! :smile: (Det var IKKE de blodige vabler, som stoppede mig!!) :devil:

Lidt surt at være så lagt fra de tidligere KB præstationer...skadesperioden har virkelig sat mig tilbage! måske jeg prøve at snatche 24'eren i morgen, hvis kroppen føler for det!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Løb på forhindringsbane. Det gik ok. Pulsen var helt i vejret! :devil:

Pullups:

8,7,6,5,4,3,2,1

1,2,3,4,5,6,7,8

- Gør stadig lidt ondt i skulderen.

Dragon flags:

3x8

I morgen tager jeg til Paris. Regner med, at køre de sidste par etaper for Lance :cooldance: Synes sgu han ser lidt for sløv ud :laugh:

Det er ikke meningen, at der skal trænes dernede (udover cyklingen for Lance), men jeg tager løbeskoene med. Bare for en sikkerheds skyld! :blush:

Jeg har i øvrigt nogle interessante træningsplaner i støbeskeen. Dem regner jeg med at gå igang med, når jeg kommer hjem!! :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Ok, så lad gå... et lille preview :wink: Det er stadig kun en masse forskellige idéer!

Planen er, at jeg vender total skadesfri om 5 dage! Herefter vil fokus være at vende tilbage til et respektabelt styrkeniveau, men i høj grad også at banke konditionen (iltoptagelsen) i vejret. Det bliver nok med diverse intervalløb mm., kettlebells og roadwork og Crossfit inspireret træning. Jeg håber også at kunne komme igang med BJJ og boksning. Hvordan det skal fordeles/kombineres er stadigvæk en gåde. Muligvis bliver det kun BJJ, selvom det vil gøre ondt at undvære boksningen.

Selvom det er røget lidt muskelmasse overvejer jeg alligevel i denne fase at cutte helt ned igen. Både for at se om jeg bliver hurtigere og også for at give mig et godt afsat til den næste periode sep/okt (som også kun er på idé-plan). Her overvejer jeg rykke lidt på styrkeniveauet og måske smide lidt kg på kroppen. Jeg kunne godt tænke mig at bevise, at det kan gøres effektivt med kettlebells og BW-øvelser. Især når jeg kommer til at kunne køre db-KB øvelser.

Det bliver især interessant at se hvad jeg så samtidigt skal lave for at opholde (den forhåbentlige gode) cardio form nogenlunde! :4smartass:

Blackmoore:

Jepper..lad os høre, vi er nogen der er lidt nysgerrige

Du kan især glæde dig! Jeg overvejer at lave et tabata-maraton, hvor jeg vil fyre så mange tabata-intervaller af som muligt. Fx på en time :w00t::devil:

Men der er stadigvæk mange "hvis'er"

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share