Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

fandme ond omgang ME bænk :devil: - tillykke med PRs

det ser da ud til at sheiko har virket for dig. var det 2'' boards eller hvordan skal det tolkes?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var til 2brædder, træk altid en 4-5 forceed fra, så har du det han selv kan løfte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du skyder jo frem i bænken, knægt.  :devil: LEE'  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det virker som om der er rigtig god fremgang for tiden :bigsmile:

Led bænk og yates :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile: Jeg henter dig, jeg er sikker på det :tongue::innocent:

Undskyld det var på 105 du lige fik en faarced og du ved det.  :laugh:

Ellers var det da nogen solide PRs du fik sat dig. Tror også fint du kan nappe de 145kg, det var bare som om du ikke havde hovedet med.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var IKKE forced, og du ved det også godt... :poking:

Må prøve på de 145 igen om et par uger :bigsmile: Er dog allerede MEGET tilfreds med 140 kg :bigsmile:

fandme ond omgang ME bænk :devil: - tillykke med PRs

det ser da ud til at sheiko har virket for dig. var det 2'' boards eller hvordan skal det tolkes?

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :bigsmile: Ja, det har vist givet helt godt... :smile:

And what Polle said...

fandme ond omgang ME bænk :devil: - tillykke med PRs

det ser da ud til at sheiko har virket for dig. var det 2'' boards eller hvordan skal det tolkes?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var til 2brædder, træk altid en 4-5 forceed fra, så har du det han selv kan løfte :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:baaa:

Du er bare sur, fordi du ved at jeg nu owner dig i ALT :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Patten bli'r mast godt aw kan jeg se.....  :4thumbup: 

så mangler du bare at læsse en 4-5 sæt incline DB presses og en håndfuld flyes oveni hatten, så er der grobund for et massivt pec-set :4flex:

hey fra maaa'  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Maaaa' :smile:

Yeeeeeah :4flex: Har faktisk kørt en del incline DB, det sidste stykke tid... Fee' øvelse :cooldance: Har på fornemmelsen, at den kommer til at give god maaa' på pattøjet :4flex:

Led bænk og yates :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile: Jeg henter dig, jeg er sikker på det :tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg sq allerede du har gjort :smile:

Jeg er først nu begyndt at køre lidt løs bænk igen, og jeg er nok ikke god for meget over de 135 på en go dag :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaa, det kan godt være, men jeg vil naturligvis slå dig på dér, hvor du var på toppen :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Beskidt omgang for patten Moos, virkelig nogle rigtig gode PR's!  :smile: . Syntes dog det er lidt snyd at übergaarn får lov til at klemme alle de beskidte disko forced ud på dig :tongue:

--

Det'doom

<{POST_SNAPBACK}>

Det er bare slet, slet ikke sjovt... :nonono::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

WSB

ME dødløft

Ok træning i dag, der dog foregik tidligt om morgenen, hvorfor jeg kun havde fået 5 timers søvn:huh2: da jeg legede supermand i går nat :wink: Derfor var jeg også særdeles uoplagt, da jeg stod op og fik kun med nød og næppe klemt to ærwelige skiver toast ned... Så ikke så meget krudt på motoren i dag :bored: Det gik dog fint nok... Polle var for en gangs skyld i brænde-humør :wink: Og fik også hilst på både Onkel T og Englen :bigsmile:

Reverse band semisumo dødløft: ~50 kg fra i bunden

Opv.

3 x 190 kg

3 x 200 kg

3 x 210 kg

1 x 220 kg

1 x 230 kg

1 x 240 kg

1 x 250 kg Griiiiiiiinder :gal: Dog lige, stabilt løft :bigsmile:

Har aldrig kørt hverken sumo reverse band, eller med 50 kg fra i bunden, så de 250 kg er altså PR :bigsmile: Den var også seriøst tung i bunden og grinder fra 1 cm, men den blev lettere, som jeg fik trukket den i gang, så det var fint :smile:

Kan ikke helt beslutte mig for, om jeg er tilfreds med at det var så tungt... Godt nok er det jo ikke dårligt trukket, når man tænker på at jeg ikke er så stærk i sumo, ikke har trukket tungt i flere måneder og overhovedet ikke var psyket op. Til at sammenligne med har jeg trukket 260 kg i konventionel, da jeg toppede i dødløftstyrke, og den tog 60 kg fra bunden... Så burde vel være tilfreds? :raisebrow:

Zerchersquat:

6 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

6 x 80 kg

Ok... Den øvelse er perfekt for mig, fordi den rammer røven, lærer at holde spændet i ryggen og giver core-stabilitet... Elsker den :bigsmile: Der er dog god vej tilbage til mit gamle niveua, men alle løft var også nemme i dag :smile:

Stivbenet dødløft:

8 x 120 kg

8 x 130 kg PR

Begge sæt lette, jeg ved udemærket godt hvor meget doms jeg kommer til at få alligevel :laugh: Kørte med straps for at fokusere på selve udførslen og skide på grebet :wink: Det må være et mål at kunne løfte 200 kg i denne øvelse :w00t:

BB shrugs:

3 x 12 x 130 kg

Fin :smile:

Hyperextensions:

2 x 20

Hanging leg raises:

2 x 10

Fin runde alt taget i betragtning... Føler stadig at min dødløftstyrke er noget lort, og at der er SÅ meget mere at hente for at nå tilbage til mit gamle niveau... :dry: Tallene viser dog noget andet :innocent:

Foreløbig føles WSB rigtigt godt... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Zerchersquat:

6 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

6 x 80 kg

Ok... Den øvelse er perfekt for mig, fordi den rammer røven, lærer at holde spændet i ryggen og giver core-stabilitet... Elsker den  Der er dog god vej tilbage til mit gamle niveua, men alle løft var også nemme i dag

that´s the spirit!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Feee' at brænde idag, jeg var godtnok efter dig idag  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, sådan skal det være :wink:

Zerchersquat:

6 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

6 x 80 kg

Ok... Den øvelse er perfekt for mig, fordi den rammer røven, lærer at holde spændet i ryggen og giver core-stabilitet... Elsker den  Der er dog god vej tilbage til mit gamle niveua, men alle løft var også nemme i dag

that´s the spirit!! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Du tror da vel ikke, at jeg ville anbefale en øvelse, uden at have kørt den selv først? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Zerchersquat:

6 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

6 x 80 kg

Ok... Den øvelse er perfekt for mig, fordi den rammer røven, lærer at holde spændet i ryggen og giver core-stabilitet... Elsker den  :bigsmile: Der er dog god vej tilbage til mit gamle niveua, men alle løft var også nemme i dag  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Link? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Zerchersquat:

6 x 60 kg

5 x 80 kg

3 x 90 kg

3 x 100 kg

3 x 110 kg

6 x 80 kg

Ok... Den øvelse er perfekt for mig, fordi den rammer røven, lærer at holde spændet i ryggen og giver core-stabilitet... Elsker den  :bigsmile: Der er dog god vej tilbage til mit gamle niveua, men alle løft var også nemme i dag  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Link? :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

http://abcbodybuilding.com/exercise3/zerchersquat.htm

http://www.shanepower.com/kneeling1.htm

zs.jpg

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Vild dødløft. Gem nu lidt energi til næste uge når vi kommer på besøg  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak, mister "8x190 kg fra skiiiiiiive" :wink::w00t:

Jeg har udnævnt mig selv som udstyr-geek, så jeg ikke selv skal i udstyret, men kan lure en masse tricks af :4disguise::4signme::4smartass:

Skal jo stadig lave ME den dag, så et eller andet stunt skal det nok blive til :wink:

Link to comment
Share on other sites

1 times  efterfulgt af ½times cykling...

Frivilligt eller tvang?

<{POST_SNAPBACK}>

Både og. Havde været til lidt spisning, og skulle jo have min cykel med hjem... Så enten skulle jeg have taget en taxi hen til den, eller gå igennem hele byen og hente den. Gæt selv hvad, jeg valgte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share