Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eller også så spiser du bare ikke nok.  :blink:

Husk nu på at du mangler 14kg for at fylde din vægtklasse ud.

<{POST_SNAPBACK}>

JSC har ret.. HVAD SKER DER FOR DIG! GÅ IND OG SOV IGEN!!!!!

DU MANGLER MINIMUM 4-500TIMERS SKØNHEDSSØVN (ja jeg råber, for jeg er i shock :omg: ).

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt det kommer som et chok for jer. Men der er nogen som er en del af arbejdsmarkedet og det er undertegnede. I skal være glade for at vi er nogen som vil gå og betale til jeres hippie uddannelser. I mens i bare gå og dandere den.

JSC du forekommer mig noget vægelsindet, skal du have en snak med mig og Martin når du kommer hjem.

Link to comment
Share on other sites

Cartman: I hate hippies! I mean, the way they always talk about "protectin' the earth" and then drive around in cars that get poor gas mileage and wear those stupid bracelets - I hate 'em! I wanna kick 'em in the nuts!

Cartman: I've been keeping this place free of hippies since I was five and a half.

Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.

Cartman: M'am, I'm here to check your house for parasites ... apparently, you have hippies.

bal5467.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ved godt det kommer som et chok for jer. Men der er nogen som er en del af arbejdsmarkedet og det er undertegnede. I skal være glade for at vi er nogen som vil gå og betale til jeres hippie uddannelser. I mens i bare gå og dandere den.

JSC du forekommer mig noget vægelsindet, skal du have en snak med mig og Martin når du kommer hjem.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis arbejdsmarkedet er at sidde på sin røv i arbejdstiden og kigge på mol, mens man gnasker kartoffelchips, tror jeg nok lige det er til at overkomme.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Cartman: I hate hippies! I mean, the way they always talk about "protectin' the earth" and then drive around in cars that get poor gas mileage and wear those stupid bracelets - I hate 'em! I wanna kick 'em in the nuts!

Cartman: I've been keeping this place free of hippies since I was five and a half.

Cartman: Hippies.They're everywhere. They wanna save the earth, but all they do is smoke pot and smell bad.

Cartman: M'am, I'm here to check your house for parasites ... apparently, you have hippies.

bal5467.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag...

Et par timers græsslåning, en times ukrudtslugning i urtehaven ( Daaaaamn :crazy: ) samt noget biks-bakseri med forskellige ting, samle grill og rengøre havelampe... Og sådan noget :bigsmile:

God undskyldning for at være ude i solen, lave noget og samtidig hjælpe de gamle ( Så er samvittigheden ordnet, for en gangs skyld :innocent: )

Har en ondskabsfuld doms i mine lægge efter i går... Ud over det er der træthed om lidt doms i hele kroppen... Sheiko bi'er fra sig... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share