Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

En underlig dag...

Var i friluftsbadet med et par kammerater igen i dag... Jeg ligger med hånderne foldet bag nakken og kigger op i luften, da en herre af anden etnisk herkomst kommer spankulerende forbi. Først stopper han og kigger på os. Så sparker han lidt forsigtig til min ene sandal, nærmest som ville han tjekke om den var levende... Så vender han sig mod mig, kigger på mig og siger "Det er vidst på tide at du begynder at barbere dig under armene...", hvorefter han går videre uden at fortrække en mine...

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du behøver ikke nogen lam undskyldning for at begynde at barbere dig under armene. Det er der mange der gør:

post-5429-1119823119_thumb.jpg

Edited by J.B
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

En underlig dag...

Var i friluftsbadet med et par kammerater igen i dag... Jeg ligger med hånderne foldet bag nakken og kigger op i luften, da en herre af anden etnisk herkomst kommer spankulerende forbi. Først stopper han og kigger på os. Så sparker han lidt forsigtig til min ene sandal, nærmest som ville han tjekke om den var levende... Så vender han sig mod mig, kigger på mig og siger "Det er vidst på tide at du begynder at barbere dig under armene...", hvorefter han går videre uden at fortrække en mine...

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke hår! Det er forkullede muskelfibre der er blevet noget så grueligt awbrændt, og SPRÆNGT ud af kroppen! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Gaaaaarnhoooof>>>

Ja, meget :blink:

Simoh>>>

Fordi de næste to minutter sad jeg og tænkte... "skete det dér virkelig....??" :laugh:

Henning>>>

Nu ser jeg faktisk ret lee' ud med mine solbriller på... :innocent::devil:

Desuden er jeg nede på 108... Tror jeg... :innocent:

Polle>>>

Aaaaaarh, nu bliver jeg skuffet... :unhappy::tongue:

JB>>>

Du hygger dig, hva?? :laugh:

SpringfætterT>>>

Ja, det tror jeg på... :laugh:

Nut'>>>

:laugh: :4thumbup:

Muskelfibre, der forsøger at stikke af :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 1

Startede igen i dag med basket, denne gang dog to timer... :innocent: Feeee' runde, det er altså pis' skægt :4thumbup: :laugh:

Masser af folk i hulen i dag... Hvilket var hyggeligt nok... Fik især brændt med Hippo, der tudede som et ondt år... :violin: Næste gang sværger jeg at jeg stikker ham en kind-figen, så han får tårer i øjnene :devil::innocent:

Ud over det, var det sq en god runde i dag... Min fysik kører ret godt for tiden. Vil dog godt afsløre at jeg var ret brugt til slut i programmet :laugh:

Boxsquat, uden bælte:

Opv.

1 x 5 x 90 kg

2 x 4 x 100 kg

2 x 3 x 120 kg

2 x 2 x 135 kg

1 x 1 x 150 kg

1 x 1 x 155 kg

1 x 1 x 160 kg

Kørte til liiiidt lavere end normalt, synes dog ikke jeg mærkede ret meget til det. Mht singlerne sagde programmet 3 x 1 x 152.5, men gad ikke finde vanillekranse... Og så må det jo betyde tre singler med 150+ :tongue:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

1 x 4 x 75 kg

2 x 3 x 90 kg

5 x 2 x 100 kg Det er simpelthen for let...

2 x 2 x 110 kg Også latterligt let...

Sheikos bænk er altså latterlig... Føler nærmest, jeg er blevet svagere og synes let ikke det giver noget modstand :raisebrow: Derfor:

Incline DB bænk: Hippo lokkede...

10 x 20 kg

10 x 27 kg

10 x 30 kg

10 x 32 kg

10 x 34 kg PR

10 x 36 kg PR... Hippo sagde 40 kg for 5 reps, meeeen...

5 x 38 kg PR, med overskuu', derfor...

5 x 40 kg PR... :bigsmile:

Faktisk en god runde til den hungrende pat... Den kunne lide det :4thumbup:

Squat, high bar, uden bælte:

1 x 5 x 90 kg

1 x 4 x 100 kg

2 x 3 x 120 kg

4 x 2 x 135 kg

Ok, det var så liiiidt tungt :laugh: Mister en del af spændet i ryggen ved at køre den high bar, og mine abs var smadrede :tongue:

Archback goodmornings:

5 x 90 kg

2 x 5 x 110 kg

Let nok... Men orkede simpelthen ikke flere store vægtstangsøvelser...

Måwe:

5 sæt op til en 8'er på 18 kg med liiiidt cheat :tongue:

Hyperextensions:

2 x 15 x 5 kg

Sweet i lænden :4thumbup:

Så var jeg også riiiiimeligt afbrændt :bigsmile: Det hele spiller altså for tiden :cooldance:

Men det er godt nok hårdt at køre så meget sport, uden mere at spise... Men det går nok :wink: Det betyder bare at jeg må spise endnu mere, når jeg får muligheden for det :tongue:

God runde... Fee' nok jeg fik malket patten alligevel :innocent: Det sheiko bænk dur vidst ikke uden noget tungt hjælpe-halløj :raisebrow: Men det kan det da også sagtens få :tongue:

Goody, goody... Senere skal jeg ind og hyggesnakke mens Polle diskoer den aw, og have massage på delten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lækker DB incline moos  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :smile:

Jeg vil godt afsløre, at det nok er en øvelse, der vil blive set lidt oftere end normalt, i loggen, fra nu af :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

og med rette :wink:

godt presset i dag, du kan jo os godt....

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 1

Startede igen i dag med basket, denne gang dog to timer...  :innocent: Feeee' runde, det er altså pis' skægt  :4thumbup:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva satan, er men ved at konvertere til at blive basket-ål??????? :4thumbup:

Edited by Jonas L.
Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 1

Startede igen i dag med basket, denne gang dog to timer...  :innocent: Feeee' runde, det er altså pis' skægt  :4thumbup:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva satan, er men ved at konvantere til at blive basket-ål??????? :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Basket Ja, Ål? Never. Tænk nærmere Shawn Kemp efter han opdagede burrito's :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 1

Startede igen i dag med basket, denne gang dog to timer...  :innocent: Feeee' runde, det er altså pis' skægt  :4thumbup:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva satan, er men ved at konvantere til at blive basket-ål??????? :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Basket Ja, Ål? Never. Tænk nærmere Shawn Kemp efter han opdagede burrito's :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHAHA :rofl2::rofl2::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Poul, nu siger du Shawn Kemp, men mon ikke man også kan sammeligne Moos og Oliver Miller der spillede for 'Wolves sidste år.. :laugh::laugh:

Ellers fee' nok du er begyndt at lave lidt fornuftigt ved siden af styrketræningen, måås! :4thumbup: :wink: Som jeg sagde til dig idag så ska' du bare bakke modstanderen ind under kurven som en anden truck og så lægge bolden i kurven! Sværere er det ikke! :smile: Og husk så at sige "biip...biip...biip" når du går baglæns... :devil::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

og med rette 

godt presset i dag, du kan jo os godt....

Ja, den sidder godt... Tak skal du have :wink: Du ved nok... Du må ikke sige sådan noget til mig... Det er som at hælde benzin på et bål... :tongue:
Hva satan, er men ved at konvantere til at blive basket-ål???????

Ikke helt, men det er nu et sjovt spil :smile:

Kun 2reps fra min inc. rep max? Damnit!!!

Hvis du owner mig dér også, så kører jeg candisk brændeprogram og en CMS samtidigt intil jeg brænder af eller owner dig

Det kan jo ikke vare længe, hvis jeg begynder at køre den regelmæssigt... :innocent::bigsmile:
40kg'erne i Skå patpres er sgu ret massivt 

Og box squatten er også lee' nok! Det bliver spændende når du engang skal i udstyret igen

Tak :bigsmile:

Ja, det bliver spændende at se... Glæder mig til at gennemgå en peaking-fase og se hvor langt jeg kan strække den op til SM :devil:

Jeg kan se at den gode Sheiko Beginners ikke giver dig problemer. Næste gang tror jeg da nok at du ville være klar til CMS. 

Husk nu at få lavet lidt for din lockstyrke, så dit trøjestyrke ikke falder.

Ikke endnu, men det kommer jo nok :innocent::bigsmile:

Hvilken trøjestyrke, forøvrigt? :blink::dry:

Og husk så at sige "biip...biip...biip" når du går baglæns...

Ligesom når DanSukker ankommer, ikke? :tongue:

Tak for tippet :wink:

Og mht basket-åååååål-joken, kan I vidst bare være glade for, at jeg ikke gider google navnene, så jeg ikke behøver trække i pyjamas og finde ninja-sværdet frem... Og Odense politi ikke behøver at fiske tre hoveder, skinny kroppe op af åen...

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 2

Hurtig omgang i dag, da jeg skulle med Henning og Troels til stranden :bigsmile:

God doms i patten og i hoftebøjerne, så havde alligevel ikek så meget overskud, så fint nok med en let omgang :smile: Så er der bare mere at tive af på fredag :wink:

Dødløft til knæ ( Sumo, uden bælte) :

1 x 4 x 90 kg

2 x 4 x 110 kg

2 x 3 x 130 kg

4 x 3 x 140 kg

Underlig, underlig øvelse...

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

1 x 5 x 75 kg

2 x 4 x 90 kg

2 x 3 x 95 kg

1 x 2 x 100 kg

1 x 2 x 110 kg Rundede lige lidt op :innocent:

2 x 3 x 95 kg

2 x 5 x 90 kg

Smalt greb:

1 x 7 x 75 kg

1 x 9 x 65 kg

Nem omgang, på trods af pat-doms, der dog hæmmede en smule...

Dødløft( Sumo, uden bælte):

1 x 4 x 90 kg

1 x 4 x 110 kg

2 x 3 x 130 kg

5 x 3 x 150 kg

Worksettene lidt for tunge i forholf til hvad de burde... :sleeping:

GHraises:

2 x 8 Rep PR :bigsmile:

Supersetted med

Alternating hammercurls:

15 x 15 kg

12 x 20 kg PR, nem :bigsmile:

Og så forbi McD, på stranden ( Og lave cardio?!?! :blink::gal::tongue: ) og på McD igen :bigsmile:

Fin nok omgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sheiko beginners 2, uge 2, dag 3

Så begynder Sheiko at bide fra sig... Var lidt ærgelig til træning i dag, med doms i lænden og kunne slet ikke squatte ordentligt. Samtidig havde jeg fået én protbar og en portion koldskål, så var ikke lige det optimale at brænde på :innocent:

Sidst, men ikke mindst, var tankerne lidt et andet sted... :bigsmile:

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør! :laugh: Men jeg er jo også en special dreng :wink::tongue:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum :tongue::innocent:

Bænkpres:

1 x 5 x 60 kg

2 x 4 x 75 kg

2 x 3 x 90 kg

5 x 2 x 100 kg

Med god pause... Pewernø'er..

Squat:

1 x 5 x 90 kg

2 x 5 x 100 kg

1 x 5 x 120 kg Grim og ren goodmorning-stil... Derfor:

Box:

4 x 5 x 120 kg Væsentligt nemmere...

Den frie squat kørte nogenlunde, alt taget i betragtning. Stod lidt smallere end normalt, så kunne komme godt dybt, men kunne stadig holde ryggen lige ( På de lette sæt) På workæt var min lænd for træt til at kunne køre ordentligt, så vægten nærmest blev goodmorninget op... Til boksen blev de ikke så dybe, stod breddere og det blev nemmere. Dog ikke nemt nok ift vægten :raisebrow:

Kiggede ud af vinduet og er sikker på at jeg så en lille, halvfed mand med fuldskæg stå og grine... :bigsmile:

Bænkpres:

1 x 4 x 70 kg

1 x 3 x 80 kg

5 x 2 x 95 kg

Nem nok, med god pause... Vægten var let, men stangen sejlede lidt, til at starte med. Det blev dog bedre... Farten nåede faktisk at blive ret god :bigsmile:

Gad ikke rigtigt følge resten af programmet, der alligevel bare sagde benpres og siddende goodmornings... Derfor

3" boardpress:

4 x 5 x 110 kg

Fin til triceps :bigsmile: Og blev supersetted med lidt kropshævninger...

DB rows:

10 x 40 kg

10 x 45 kg

10 x 50 kg PR. Grebet sagde stop :raisebrow:

Og så gad jeg ikke rigtigt mere... :poking:

I aften er planen at rykke ud på fys'-skolen og fejre Onkel Claaaaaaaam :smile:

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey! Jeg var hellere ikke brændt aw. Jeg feder den bare som sædvanlig... :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det skam godt :elvis::shades:

Ikke brændt aw??? Hva', er du på krådt?? :freaked: :tease: :banana3:

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey! Jeg var hellere ikke brændt aw. Jeg feder den bare som sædvanlig... :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

:baaa:

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det skam godt :elvis::shades:

Ikke brændt aw??? Hva', er du på krådt?? :freaked: :tease: :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

krådt er mit mellemnavn du :4whistling:

... godt jeg kender halveringstiden når den uanmeldte dopingkontrol kommer så jeg aldrig er blevet snuppet!!! :laugh::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det skam godt :elvis::shades:

Ikke brændt aw??? Hva', er du på krådt?? :freaked: :tease: :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

krådt er mit mellemnavn du :4whistling:

... godt jeg kender halveringstiden når den uanmeldte dopingkontrol kommer så jeg aldrig er blevet snuppet!!! :laugh::laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Teach me...

Link to comment
Share on other sites

I hulen var en del folk, så der blev kæwet godt... Englen var i godt humør!  :laugh: Men jeg er jo også en special dreng  :wink:  :tongue:

... og du ved det jo godt!!! :4smartass::4smartass::4smartass:

Ud over det, virkede det som om de fleste folk er lidt brændt aw for tiden... Å følte mig i det mindste ikke så dum  :tongue:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

JEG ER SGU DA IKKE BRÆNDT AF :firebounce: ....

............ og dog???!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved det skam godt :elvis::shades:

Ikke brændt aw??? Hva', er du på krådt?? :freaked: :tease: :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

krådt er mit mellemnavn du :4whistling:

... godt jeg kender halveringstiden når den uanmeldte dopingkontrol kommer så jeg aldrig er blevet snuppet!!! :laugh::laugh::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Teach me...

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg siger til Poul. Det nytter ikke nytte noget at krudte den, når man ikke spiser ordentligt. :bottom:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share