Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Leverbælter som mit wahlander har to indstillinger.

Kaufbro: hvis vi ses søndag kan du prøve mit bælte.

Min umiddelbare vurdering er at wahlander er bedst, men Toro bedst til prisen. Specielt hvis ikke man er über geargokke som mig. Mit bælte har for øvrigt livstidsgaranti.

Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Jeg bryder mig personligt ikke om de store SL-bælter. Jeg har for nylig købt et Eleiko VL-bælte som jeg synes er super godt..... Hvad skal det bruges til?

Link to comment
Share on other sites

Tak for de gode forslag. Overgok, jeg vil meget gerne prøve dit brede bælte. Jeg har kun prøvet de mellembrede indtil nu og har ingen fornemmelse for hvordan de brede føles. Übergok, jeg vil også meget gerne prøve dit! Søndag?

Tjr jeg tror, at du har helt ret i at leveren måske ikke helt er sagen, men nu må jeg prøve søndag.

Jeg er så lidt inde i bælter, at jeg ikke anede at de kunne fås med lever :laugh: Man lærer noget nyt hver dag :laugh:

Bro, det skal bruges til de tunge squat, de tunge DL, de tunge sandsækløft og hvad der ellers kunne tænkes sætter max pres på midtersektionen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ret sikker på at et klassisk SL bælte er det bedste for dig. Problemet er bare at det ikke er skide fantastisk til sten m.m. og at mange har problemer med KVDL med det. Det skal dog også med at mit Wahlander-bælte er temmelig hårdt og at et blødere bælte måske er lidt mere egnet til sten/DL.

Vi snakker om det søndag?

Link to comment
Share on other sites

Trapbar løft:

3x60 kg. + 32 kg. kæder

3x100 kg. + 32 kg. kæder

3x120 kg. + 32 kg. kæder

3x140 kg. + 32 kg. kæder

3x160 kg. + 32 kg. kæder

3x190 kg. + 32 kg. kæder - kæderne røg ind under skiverne og det blev noget gøgl.

3x200 kg.

3x220 kg.

1x250 kg. Bælte på! Min højre trommehinde føltes som om den skulle eksplodere i bunden af løftet, men hold da kæft, det var nemt!

Til alle jer, der bruger bælte:

Hvilket bælte vil i anbefale? Min brormands fra Gasp var fandme rigtigt godt, men jeg kunne forestille mig, at Eleiko eller lign. sikkert også har noget lækkert? Hvad siger i? Mærke og model?

BAAAAM du er sørme stærk! Godt gået. :devil:

Mht. bælte så bruger jeg et ganske almindeligt SL-bælte. Jeg bruger det til styrkeløftøvelserne og kan godt lide at det er bredt og så skal det bare være et hul løsere i DL end i squat. Det duer til gengæld slet ikke til VL, der har jeg ind i mellem brugt et Eleiko, men det er ikke nær så godt til SL.

Link to comment
Share on other sites

OBS OBS OBS!!!!

Jeg har en BUG på computeren, der laver links til Russian girls og lort på min computer, så klik IKKE på nogen af mine "links", hvis de står som almindelige ord. Dette indlæg indeholder INGEN links fra min side, så hvis der er nogen, så KLIK IKKE PÅ DEM!!!!

Tak for alle de gode råd til bælte! Det er fandme fedt, at folk er flinke og deler af deres viden - juhu for internet fora for alle os nørder og gokker! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Desværre havde jeg glemt en stjerneskruetrækker i dag, da Team Lumberjack mødtes til fællestræning, så jeg kunne ikke prøve Fameboys Wahlander bælte - eller... det kunne jeg godt, men jeg var for tynd :blush:

Jeg prøvede Bro SMG's smalle Eleikobælte, som minder meget om det Weiderbælte, jeg selv har. Jeg synes at de smalle bælter er lort i squat, men det var super i de dybe "sten" og sandssæk løft, hvor mavefedtet blev klemt i de bredere udgaver. I morgen skal jeg prøve brormands GASP bælte i de dybe, men jeg tror at det bliver noget gok - de smalle er vist sagen.

I dag var som sagt ægte GRRRRRR!!!!!!!!!!!!! træning med Team Lumberjack aka Fameboy og SMG, samt carb-and-motivational-deliver miss Daisy :devil:

Jeg gokkede en del rundt og det ene blev blandet lidt med noget andet, lidt vimsen rundt imellem løftene og sådan, total blev det til noget:

"Stenløft" med skiver påmonteret enden af en BB-stang.

60 kg.

70 kg.

80 kg.

90 kg.

100 kg.

110 kg.

+ 2,5 kg. lås og hvad enden af såden en stang nu vejer. Så altså +ca. 7,5 kg., gætter jeg på.

Et par reps hist og her af de forskellige vægte - det sidste var et enkelt løft. FUUUCK, det er fullbody træning, der dwarfer alt andet! :devil::devil::devil:

Pushpress:

60 kg.

80 kg.

90 kg.

100 kg.

- nogle reps, 90 og 100 var single. Skulle lige mærke poppet.

Kan sgu' ikke huske, om jeg hoppede med på de 110... jeg tror det ikke...

Powerclean og pushpress:

80 kg.

90 kg. - med låse og uden låsegreb.

100 kg. - uden låsegreb.

- tror nok, at det så nogenlunde sådan ud...

1 arms pushpress:

10x41 kg. - nemt og fint.

Sandsæk shouldering:

80 kg.

Sandsæk løft fra jorden til ekstension ved brystet:80 kg.

110 kg.

140 kg. - Bum! Den var lettere end sidst! :devil:

Afsluttende Boxjump battle - shiiit! Jeg kan ikke hoppe!!! :blush:

Team Lumberjack melder klar!!!! Fameboy og SMG er fandme i skarp form!!! Miss Daisy opretholder sin titel som MOLS bubblebooty queen! :w00t:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest SkinnyManGuru

Du' selv skarp .... Jeg er sikker på, at der er en dobbelt Strudal i dig til STRONGER! devil.gif

P.s. Hvordan har du fået dig sådan en virus med russiske høns?

Link to comment
Share on other sites

Du' selv skarp .... Jeg er sikker på, at der er en dobbelt Strudal i dig til STRONGER! devil.gif

Tak, bro! Jeg holder Kcal overskuddet kørende, det virker når jeg ikke træner :smile:

P.s. Hvordan har du fået dig sådan en virus med russiske høns?

For meget gok

thumb_smileyvault-cute-big-smiley-static-016.gif

Hehe, True Story! :wub::wub:

Det er noget lort! Jeg har lige kørt Bullguard og er igang med McAfee... det er der stadig... har også fjernet alle cookies... lort... kan i andre også se linksne, eller er det kun mig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det her: http://www.pullum-sports.co.uk/accessories/weightlifting-belts/weightlifting-non-padded-belt/prod_380.html

Og det er ganske udmærket, især prisen taget i betragtning. Jeg kan forestille mig det er noget billigere end Eleikos ditto :smile:

Minder en del om det jeg har, udover at mit er padded.. Finder paddingen lettere irriterende, men det er nu meget rart at have bæltet "lidt væk", når jeg går dybt ned, som på den ovenstående videoer. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sølling:

Ved potatosacklift, kan du tage udgangspunkt i sandsækvideoen. Grebet er dog ikke omkring sækken, men i bunden.

Ved et HELT rigtigt potatosack lift starter mand med sækken liggende og ikke stående. DET er et fucking manmaker løft!!

Hvis du laver det med f.eks. to kettlebells skal man stå på to bokse, have armene hængene ned imellem benene og så ellers bare squatte så dybt som overhovedet muligt. Det kan også gå for et potatosack løft.

Håber det kunne bruges? Jeg har ikke lavet løftet, siden jeg lovede vid. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Kød og nødder har været fast inventar i min morgenmad, siden jeg tog NLC1 for ca. 6 år siden. Det spiller MAXXX! Lige efter NLC'en kørte jeg udelukkende kød, grøntsager, nødder, olier etc. i et år! Der er ingen tvivl om, at det har været det tidspunkt, jeg har haft mest energi!

Det bliver da helt skægt at følge mr. Guardens sjov og ballade med værterne på 100FM - der kan sikkert laves meget godt, for jeg kan ikke forestille mig, at sådan et par gokker af et sæt radioværter har en skid styr på, hvad deres krop fortæller dem, endsige hvad de putter i hovedet :laugh:

Den HCl test, sammen med lidt viden omkring tarmens funktioner, som jeg kan genkalde fra mine mange samtaler med Søren Reif og Laush er særdeles interessante. Det vil jeg gerne give et skud i nærmeste fremtid... jeg kan dog ikke love dig nogle datoer endnu, det skal lige på plads i hjemmet også, hvis vi begge skal på :smile:

CHEK har helt sikkert lavet et spændende system i forhold til fordøjelse, stress, hormoner osv., men hans spirituelle fremmarch synes jeg er synd og skam. Jeg synes, at det var spændende, men særdeles respektløs overfor de enkelte religioner, den måde han fremførte kristendommen, hare krishna, hinduisme, budhisme og kinesisk filosofi i en stor pærevælling. Det var spændende i forhold til en filosofisk snak og workshop, men puha, at stå og gøre sig nok så klog på diverse religioner synes jeg ikke klædte den skaldede mand.

Jeg undskylder gerne, at jeg vækker et gammelt (og måske gennemtrasket emne?!), men fik du nogensinde prøvet en HCl-test? Kørte du videre med tilskuddene bagefter?

Mærkede du effekt? Erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg undskylder gerne, at jeg vækker et gammelt (og måske gennemtrasket emne?!), men fik du nogensinde prøvet en HCl-test? Kørte du videre med tilskuddene bagefter?

Mærkede du effekt? Erfaringer?

Nej, jeg syntes at det blev for omfattende.

Derudover ville det ikke være muligt for mig, at køre det i det almindelige daglige liv. Når kosten ikke er 1000% fandt jeg ingen grund til at tage alverdens tilskud for at optimere 5% på sundhedsfronten.

Forresten er jeg for tiden på:

Kreatin, protein, vitamin, fiskeolie, D-vitamin, C-vitamin, B-vitamin kompleks og af og til N.O.X.

- See the irony? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning med Bromand i dag!

Opvarmning: Bære 30 m. TYKT skibstov, 15 m. skibstov, 32 + 40 kg. KB, 80 kg. sandsæk, 12 kg. forhammer, dæk, slæde og 2x25 kg. 50 mm. fatbar farmerhandles ud fra haven til det grønne område bagved haven. That was a manly warmup! :devil:

Leg og gok med ovenstående.

2 runder:

15 m. stående hand-over-hand slædetræk @ 80 kg.

30 m. plankpull m. TYKT skibstov + 32 kg. KB - oh shit, det var langt! :gal:

2x20 m. Bearhug shuttlewalk m. 80 kg. sandssæk - BUJAKA!!!

2x20 m. Fatbar farmer shuttlewalk - Teh hands - Teh HANDS!!!

20 DækBANGS m. 12 kg. forhammer.

1 runde:

15 m. stående slædetræk @ 120 kg. - dobbelt træk og hipdrive!

30 m. plankpull m. TYKT skibstov + 32 kg. KB - oh shit, det var langt! :gal:

2x20 m. Bearhug shuttlewalk m. 80 kg. sandssæk - BUJAKA!!!

2x20 m. Fatbar farmer shuttlewalk - Teh hands - Teh HANDS!!!

20 DækBANGS m. 12 kg. forhammer.

Bromand var desværre syg og kaldte det en dag efter to runder. Han var flot og fik fine røde kinder i det dejlige vejr :wub:

Vi kaldte det en dag og spiste os tykke (eller.. jeg gjorde, Bromand kan ikke lide fisk) i dejlig fiskelasagne, som Cat :wub: :wub: så lækkert havde kokkereret.

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg syntes at det blev for omfattende.

Derudover ville det ikke være muligt for mig, at køre det i det almindelige daglige liv. Når kosten ikke er 1000% fandt jeg ingen grund til at tage alverdens tilskud for at optimere 5% på sundhedsfronten.

Forresten er jeg for tiden på:

Kreatin, protein, vitamin, fiskeolie, D-vitamin, C-vitamin, B-vitamin kompleks og af og til N.O.X.

- See the irony? :laugh:

He, ja lidt - men det er jo det klassiske, som alle er på :D

Men nu siger du selv "de sidste 5 procent" om HCl... Det lyder jo bare på folk, der er fortalere for det, som om det er 80% og alt andet intet nytter, hvis ikke fordøjelsen spiller. Og det gør den jo jævnfør "sælgerne" aldrig. Lidt samme retorik, synes jeg Bogs bruger tidligere i din log.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Kauf, jeg har længe døjet med rygproblemer og var hos lægen forleden som henviste mig til en fysioterapeut. Da jeg ikke umiddelbart vidste hvor man kunne finde en god fysioterapeut, spurgte jeg inde på offtopic og blev henvist til dig :-)

Jeg vil derfor lige høre om der er mulighed for at bestille tid hos dig?

Mange venlige hilsener

Gunni

Ps. Kunne ikke sende dig PM, da du vist har slået det fra, så jeg håber det er ok jeg skriver herinde!

Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf, jeg har længe døjet med rygproblemer og var hos lægen forleden som henviste mig til en fysioterapeut. Da jeg ikke umiddelbart vidste hvor man kunne finde en god fysioterapeut, spurgte jeg inde på offtopic og blev henvist til dig :-)

Jeg vil derfor lige høre om der er mulighed for at bestille tid hos dig?

Mange venlige hilsener

Gunni

Ps. Kunne ikke sende dig PM, da du vist har slået det fra, så jeg håber det er ok jeg skriver herinde!

Link to comment
Share on other sites

En hurtig update for de, der skulle have interesse:

Jeg fik 2 uger før "Even Stronger" et ordentligt hak i ryggen ved en dyb squat med sølle 110 kg. Derfor måtte jeg udgå for holdet og overlade pladsen til en der var RIGTIG stærk (Nicholas Skraarup).

Pga. ryggen og det faktum, at vi har købt et hus, hvor vi skal lave et par småting (gulv, loft, køkken, vinduer, vægge ned, vægge op, tapet af, tapet op, male osv.) bliver prioriteterne valgt med omhu.

Ingen træning i de sidste 4 uger.

Til gengæld er jeg igang med at bygge et 11 m2 træningsrum i vores nye hus, i den isolerede garage, hvor tidligere ejers teenagere har boet - det bliver for fedt. Vi kommer til at bo tæt på store områder og lige i baghaven løber en lang lige cykelsti, der går lige op til områderne - perfekt til prowler! I det nye hjemmegym bliver der lækre faciliteter som fatbar, fatgrips, farmerwalk, prowler, forskellige tykkelser reb og skibstov, squatrack osv. Pt. har jeg fået kontakt til en der kan skaffe faldunderlag på 4 og 8 cm. til indkøbspris = god beskyttelse af underliggende gulv!

Jeg glæder mig! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share