Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

I weekenden har jeg undervist begge dage, men fik dog lige banket en TGU'er af med en kvinde med en morgenvægt på 57 kg., så det kan næsten tælle for 60 kg. :tongue: Der er meget at se til med forsikringssag på det nye hus osv. blablabla... mange ophobede vredeskræfter, der skulle brændes af i dag. I dag var det så 3. træning efter 8 ugers pause. Jeg ville køre ben, men kunne tydeligt mærke at benerne ikke ville backsquatte, så jeg måtte lave noget andet. På vej i bilen tænkte jeg: "Det er en god dag, at køre dødløft i" - det viste sig, at være rigtigt.

Opvarmning:

In any particular order...

TGU: op til 48 kg. på hver side.

Lunges, crossover lunges, sumoslide squat (kalder jeg den nogen gange)

Tom stang teknik

Duckwalk m. kosteskaft.

Dynamiske stræk, Foamroller, kosteskaft

2x5x L-sit pullup

Et benet stivbenet DL

16 kg. snatch

48 kg. Swings.

Clean:

2x5x40 kg.

2x5x60 kg.

2x3x80 kg.

3x1x100 kg. - griiimt!

1x105 kg. - griiimt!

2x0x115 kg.

- Well, jeg ville lige prøve at slå gamle PR., men som sædvanlig blev jeg buttfucked af min VIRKELIG dårlige teknik... eller rettere, der er jo ikke engang snak om teknik. Jeg laver sådan set bare et highpull og griber den stående på kravebenene, så det kan vel ikke engang tælle som et clean. :rolleyes:

Benene skulle igang!

Squat:

6x100

- niks! Det gad hoftebøjerne ikke.

Frontsquat:

6x6x100 kg.

- Føltes egentlig ikke svære, bare sådan lidt tunge og lidt "uden-pop"-ish.

DL:

Hell! Det skulle prøves, når nu det hele føltes sådan lidt stift.

5x100 kg.

5x140 kg. - boing, boing!

1x180 kg.

1x210 kg.

1x235 kg. - PR! + 5 kg. - Det gik godt og jeg holdt ryggen fint hele vejen, masser af fart. Overraskende nemt!

1x242,5 kg. - BANG! PR! + 12,5 kg.!!! - Tempo ok, måtte ikke være langsommere, men sad fint og det var kun i toppen, jeg lige skulle shrugge den helt op i Lockout position! No belt, magnesium + fivefingers only! BANGBANGBANG!!!

OA Rows + Swings:

2x 5/5x60 kg. + 10x60 kg.

- var lidt brugt og kunne ikke helt holde midten, så jeg valgte at køre hjem - happy and satisfied! :smile:

Det var gået min næse forbi, men det må der reettes op på. Super super godt dødløftet. :4thumbup:

Havde jeg vidst at du lå så tæt på så var jeg gået efter 250 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Var ved at skide mig selv ihjel i dag... Ikke godt til dødløft..

Opvarmning:

Mobilitet + cleans 3'ere til 60 kg.

Min ræv ville ikke rigtigt være med... Lige på og hurtigt hjem.

Dødløft:

5x100

5x140

5x165

5x165 -

24~25x165 - ehh... Rep.Pr. :tongue:

-blev lidt svimmel og mistede vist et country. Fin stil... Lagde stangen død og resettede mellem hvert løft.

For lavt... Det tror jeg nok...

Bænk:

10x60

5x70

5x75

5x85

5x85

10x90

Kommer ikke til at køre samme profession eller program her af hensyn til skulderen.

Link to comment
Share on other sites

Dødløft:

5x100

5x140

5x165

5x165 -

24~25x165 - ehh... Rep.Pr. :tongue:

-blev lidt svimmel og mistede vist et country. Fin stil... Lagde stangen død og resettede mellem hvert løft.

For lavt... Det tror jeg nok...

God omgang hydraulik, dér, champ. :bigsmile

Service PS: Se også lasseb's indlæg på forrige side.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Min fordel, Blackice! :laugh:

Så må jeg jo gå over det kvarte ton næste gang :devil:

Jeg overhaler, mens du cutter!

Ja det frygter jeg også. Hvad vejer du? :laugh:

Jeg må snart finde noget andet at tæve dig i. Så vidt jeg husker så presser du som en kælling :tongue:

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Du er et sygt æg, lagt af en syg høne!

Jeg fatter det ikke altid, men hold kæft hvor er du åndsvagt stærk bro! :superman:

Hvad er status hus?

Mange tak, mr. Double D's! :wub:

Bagkæden har altid været god, jeg takker stadig mine forældre for at lade mig slæbe kornsække og halmballer allerede i pre-teenage stadiet. Det har lagt en god bund! :smile:

Hus... Afventer stadig svar fra forsikringen...

God omgang hydraulik, dér, champ. :bigsmile

Service PS: Se også lasseb's indlæg på forrige side.

Tak MaxPower!

Som du kan se, har jeg nu quoted Lasses indlæg herover, så du ikke behøver gå til forrige side :wink:

Du må være utroligt stærk i lænden!

Jeg er helt utrolig stærk i lænden, men det er også fordi, at jeg aldrig har løftet med bælte før. Jeg har altid løftet uden bælte og dyrket en masse swissball. Nu, når jeg ikke dyrker så meget swissball og er begyndt at løfte med bælte, er jeg lidt nervøs for, at jeg kommer til at lide af en grim atrofi af min svulmende lændemuskulatur... derfor tager jeg gerne bæltet af i de øvelser, hvor jeg kan træne min lænd optimalt!

Ja det frygter jeg også. Hvad vejer du? :laugh:

Jeg må snart finde noget andet at tæve dig i. Så vidt jeg husker så presser du som en kælling :tongue:

:laugh: Ja, en kælling er sandt!

Desværre har mange års skulderskader sat sit præg på al form for pres. Jeg kan ikke køre kontinuerlige programmer for hverken pres eller pat, da skuldrene ikke kan holde til det. Bænk og stem er derfor dine givet på forhånd. Jeg er stadig kun på 175 i squatten, så der er vi lige, men så vidt jeg husker er du 15 kg. over fra old times? Det må jo være det næste, jeg skal nå :wink:

Pt. er jeg et lille nips på 91 kg. :smile:

Haha fuck d r sindsygt døjsløft!.. Din bagkæde er vidst rimeligt godt med!..

Igen går mine tanker til mine unge landmandsdage, hvor hverdagene gik med at kaste halmballer på høloftet, slæbe 15-50 kg. kornsække fra paller og ind i laden og samle sten på marken. Jeg var en temperamentfuld lille purk og når jeg havde agressive dage (hvilket ofte skete) fik jeg en flækøkse i hånden og fik lov at høvle testoteronoverskudet af på en rummeter brænde eller to, eller fik en forhammer i hånden og bedt om at bryde asfalten op i vores bagindkørsel. I længden blev det til mange rummeter brænde og i mine forældres bagindkørsel ligger der i dag de smukkeste perlesten og der er ikke synet af asfalt tilbage. Bagkæden er blevet hærdet med masser af kærlighed! :wub:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jamen se nu mig... to dages pause og så igang med squat og pres igen. Pres ville ikke lege i dag, så det blev bag nakken, hvilket føltes rart for en gang skyld.

Opvarmning: Dynamisk mobilitet + Cleans op til 3'ere på 60 kg. + frontsquat + tænding af haserne, OH squat m. band, squat m band om knæ for tænding af ræven!

Squat:

5x100 kg.

5x120 kg.

5x137,5 kg.

5x137,5 kg.

12x137,5 kg. - se nu mig lave rep PR. med en vægt, jeg aldrig har lavet andet end 5'ere med.

- Jeg blev svimmel fra ca. 8 rep. og da jeg følte det som om lokalet drejede rundt, stoppede jeg her og satte mig på knæ for at puste lidt. Med fuld testoteronsfuldemandsbrølekor omkring mig, havde der nok været 15-16 stk., så godt med nogen i banken.

Pres bag nakke:

Pres duede ikke i skulderen i dag, så lidt alternativt...

5x40 kg.

8x40 kg.

8x40 kg.

8x45 kg.

6x45 kg.

8x45 kg.

7x45 kg.

Sidste tre set supersettet med:

Stående DB BZPs Krølzors:

3x10x175 kg.

Derudover blandet sammen til noget cirkelagtigt:

2x15 Kipping pullups

3x10 Hanging crunches (10 kg. plate på brystet)

Band pullaparts x mange

2xx15x36 kg. Facepulls

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning + en masse lette BW chins...

Det vigtige:

Kødløft:

5x100

5x140

5x180

5x180

15x180 - Fucking Bang!!! Rep. PR!

Med en pistol for panden havde der været 20, men nu var jeg jo så brølende farlig, at de de eneste to udover jeg selv i centeret, kun turde kigge ned i displayet på deres crosstrainere....

Link to comment
Share on other sites

Du er for stærk til at jeg gider kigge i din log.

:laugh:

Well, en opsang fra min svoger, om at jeg er stærkere end jeg tror og jeg skal holde op med at fjollet rundt på de samme vægte, som jeg altid har gjort, har hjulpet.

Det, og ikke brænde for meget af på hverken 100 opvarmningssæt og volumen virker rigtigt fornuftigt pt. Jeg når at restituere og har det langt bedre, end når jeg brænder 8-10 sæt af.

Link to comment
Share on other sites

Du er for stærk til at jeg gider kigge i din log.

:laugh:

Well, en opsang fra min svoger, om at jeg er stærkere end jeg tror og jeg skal holde op med at fjollet rundt på de samme vægte, som jeg altid har gjort, har hjulpet.

Det, og ikke brænde for meget af på hverken 100 opvarmningssæt og volumen virker rigtigt fornuftigt pt. Jeg når at restituere og har det langt bedre, end når jeg brænder 8-10 sæt af.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning + en masse lette BW chins...

Det vigtige:

Kødløft:

5x100

5x140

5x180

5x180

15x180 - Fucking Bang!!! Rep. PR!

Med en pistol for panden havde der været 20, men nu var jeg jo så brølende farlig, at de de eneste to udover jeg selv i centeret, kun turde kigge ned i displayet på deres crosstrainere....

Fååårk nu af Kauf en giftig rep out. Det er jo totalt sindsygt... grats med den PR :-)

Link to comment
Share on other sites

Du laver jo den ene PR efter den anden! Jeg kigger vist for lidt i din log. Imponerende :devil: Hvordan har din skade i ryggen det?

Nu er det lidt gratis PR, da jeg aldrig har kørt over 5'ere med disse loads før :smile:

Det giver dog godt på selvtillidskontoen og giver mig lyst til mere.

Ryggen er tiptop. Jeg kan dog sagtens mærke, at min træning ikke skal blive for ensformig, hvorfor jeg snart kører et andet pas ind med en masse rotationer, unilateralt arbejde osv. Jeg har det ikke godt med kun at bevæge mig i det sagitale plan. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fååårk nu af Kauf en giftig rep out. Det er jo totalt sindsygt... grats med den PR :-)

Tak skal du have.

Denne her synes jeg faktisk, at jeg kan bruge til noget. Jeg synes sgu' at det er mange kg., men jeg er stærkere end jeg havde forventet. Jeg er meget OBS på teknikken og lægger derfor vægten død hver gang, rejser mig op og resetter. På de sidste tager jeg måske et skridt væk og brøler af mig selv, inden jeg laver nyt løft. Det er derved ikke et rep.out med hænderne på stangen konstant, eller med bounce i bunden. Der er ca. 5-10 sek. mellem hvert løft, hvilket nogle (haters) måske ikke vil kalde "rigtigt" repout. Det giver mig dog nok tid til et raincheck på teknikken og sikrer gode løft hver gang, hvilket er vigtigere ifølge min protokol :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have.

Denne her synes jeg faktisk, at jeg kan bruge til noget. Jeg synes sgu' at det er mange kg., men jeg er stærkere end jeg havde forventet. Jeg er meget OBS på teknikken og lægger derfor vægten død hver gang, rejser mig op og resetter. På de sidste tager jeg måske et skridt væk og brøler af mig selv, inden jeg laver nyt løft. Det er derved ikke et rep.out med hænderne på stangen konstant, eller med bounce i bunden. Der er ca. 5-10 sek. mellem hvert løft, hvilket nogle (haters) måske ikke vil kalde "rigtigt" repout. Det giver mig dog nok tid til et raincheck på teknikken og sikrer gode løft hver gang, hvilket er vigtigere ifølge min protokol :smile:

Guldkorn, som nu er noteret!

Iøvrigt er det en Vild PR Kauf!

Jeg tør ikke engang drømme om at blive lige så stærk som dig.

For et par uger siden var jeg til fordrag med en af dine gamle kollegaer som nu er ved GHR, omkring skades forbygning. Han omtalte dig flere gange positivt, i forbindelse med at fornuftig træningen ikke behøves at være let.

Link to comment
Share on other sites

Guldkorn, som nu er noteret!

Iøvrigt er det en Vild PR Kauf!

Jeg tør ikke engang drømme om at blive lige så stærk som dig.

For et par uger siden var jeg til fordrag med en af dine gamle kollegaer som nu er ved GHR, omkring skades forbygning. Han omtalte dig flere gange positivt, i forbindelse med at fornuftig træningen ikke behøves at være let.

Han kender tydeligvis ikke Kauf hvis han snakker om fornuftig træning.

Link to comment
Share on other sites

Guldkorn, som nu er noteret!

Iøvrigt er det en Vild PR Kauf!

Jeg tør ikke engang drømme om at blive lige så stærk som dig.

For et par uger siden var jeg til fordrag med en af dine gamle kollegaer som nu er ved GHR, omkring skades forbygning. Han omtalte dig flere gange positivt, i forbindelse med at fornuftig træningen ikke behøves at være let.

Det virker rigtigt godt for mig. Du kan jo prøve det af og se om det er noget, der dur :smile:

Det var da dejligt at høre, at jeg stadig får ros for mit arbejde .smile: Var det Per?

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share