Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Da vores forikringsselskab staller os, kan jeg lige logge.

Onsdag:

Lidt squat, bænk og gok.

Torsdag:

6x5 chins @ 17,5 kg. DB. + de løse.

10 runder:

10x80 kg. Sandsæk Bearhug squat

SS

20x12 kg. Hammerbank til dæk.

Lørdag:

2 timer VL træning med fru Erik. Her fik jeg at vide, at jeg er gammel, men i det mindste kan bevæge mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I dag besluttede jeg mig for at gå back to basic. Finde det ved træning, der engang gjorde mig glad, droppe egoet og acceptere, at jeg er en forstadsfamiliefar.

Squat på swissball:

3x8 - tough and good Shit! Super for stabiliteten.

Enarmsbench på swissball:

3x8x16 kg. KB. - Bum! Lige i Coren!

Mavebøj på swissball:

3x20 - har tabt et par kg., så tænkte jeg ville hjælp 6-packen lidt frem.

Cobra rygbøjere:

3x15

Superman liggende på swissball, en del; pissegode for balancen.

BUM! Back in business! :devil: :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pt. består min træning i at stå på stiger, have armene over hovedet og lave lofter eller lige ud for kroppen og lave vægge, eller have armene nede og lave gulv.. men.. men... men... I dag prøvede jeg at træne en slags styrketræning igen.. Wauw! Det var dejligt! Fokus er at få arbejdskapacitet op igen, da mine lunger er sat til med støv og min generelle form har mest brug for, at jeg kan bevæge mig noget mere. Squat er sjovt, men har været alt for dominerende, når jeg kigger lidt tilbage. Nu er det forår, hillsprints kalder i det fjerne og når huset er færdigbygget, hvilket det først bliver ca. 14 dage-3 uger efter vi flytter ind, skal jeg bygge et pullupstativ i vores baghave!

I dag blev det til:

Motions Cykling:

ca. 6 km. - ca. 8-9 min.

10 runder:

10 Horisontale pullups

15 m. OH squat m. 20 kg. skive / 15 m. farmerwalk m. 2x50 kg. DB (skiftede hver anden gang)

5 pullups

15 m. OH squat m. 20 kg. skive / 15 m. farmerwalk m. 2x50 kg. DB (skiftede hver anden gang)

10 V-situps

Frontsquat:

On the minute:

5x60 kg.

5x60 kg.

5x80 kg.

5x80 kg.

5x80 kg.

1x100 kg.

1x105 kg.

8x2x110 kg.

Min skulder er lidt irriteret efter alt det loft, slibe, spartle, male arbejde, så få reps. var vejen frem. Manglede lidt pop og alt det der. Pyt! Det var rart at røre sig igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De sidste par mdr. har ødelagt mig komplet fysisk. Alt for lidt søvn er blevet kompenseret for i form af enorme mængder Mønster, Cult og andre livsødelæggende energidrikke. Jeg har ikke dyrket regelmæssg motion siden februar og min træning har været gå med hund og sandsæk, ellers intet.

Vi mangler stadig enormt meget på huset, men er dog nu flyttet ind i 2 værelser og et køkken og jeg har nu mulighed for at kaste lidt ind hist og her.

I går:

1 km. Opvarmnings løb

6 runder:

10 burpees

Hillsprints på bakken bag Farum Park (hvis nogen kender området

2x pressladder, 10-8-6-4-2 m. 24 kg. KB., skift hø., ve.

Jeg havde Prowler flu i en time efter og kan ikke huske, hvornår så lidt har gjort så ondt.

Det var pinligt og jeg kan nu forstå, hvorfor så mange giver op og lader stå til i stedet for at komme tilbage til deres ungdommelige kampform, eller komme i den form, de aldrig har været i.

Jeg er på vej og har lang vej.

Fra i dag:

Næsten slut med sodavand, søvn (så meget jeg nu kan få), mange flere grøntsager, motion 5-6 gange om ugen, hellere korte pas, så det kan blive dagligt end lange selvmordspas, som jeg ikke kan nå pga. arb., hus, børn og kærlighed.

Link to comment
Share on other sites

Fødselsdagstræning:

32 kg. Swing ladder:

1,2,3...20

Ville køre ned igen, men jeg havde glemt at file min hårde hud af hænderne... Hej vabler!

20 min. Gang med hund i snor i den ene hånd og farmerwalk m. 32 kg. KB. i den anden, skift efter behov.

HSPU ladder:

10,9,8...1

Tillykke til mig og tak skal de have!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er et heldigt asen!

På min daglige morgentur ned hunden, krydser jeg et udendørs pullupstativ.

Pavel har engang sagt til Dan John, som har skrevet en bog, som jeg har læst, st man aldrig må passere et pullupstativ uden at banke nogle reps. af.

På min morgentur i dag fik jeg 16 og 17.

Link to comment
Share on other sites

Fødselsdagstræning:

32 kg. Swing ladder:

1,2,3...20

Ville køre ned igen, men jeg havde glemt at file min hårde hud af hænderne... Hej vabler!

20 min. Gang med hund i snor i den ene hånd og farmerwalk m. 32 kg. KB. i den anden, skift efter behov.

HSPU ladder:

10,9,8...1

Tillykke til mig og tak skal de have!

Stort forsinket tillykke med fødselsdagen herfra.. :smile:

Jeg er et heldigt asen!

På min daglige morgentur ned hunden, krydser jeg et udendørs pullupstativ.

Pavel har engang sagt til Dan John, som har skrevet en bog, som jeg har læst, st man aldrig må passere et pullupstativ uden at banke nogle reps. af.

På min morgentur i dag fik jeg 16 og 17.

Pavel er også en klog mand, han burde man lytte til.. :smile: Men går ud fra, at det er bogen "Easy Strength" du taler om. Har selv villet bestille den på Dragondoor for nyligt, men deres ebog system er midlertidigt ude af drift og syntes det var lige peberet nok, at betale 47$ i fragt for en bog der koster 39$.. Så nu vil jeg tillade mig, at spørge.. Er den pengene værd? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du, som jeg, kan lide det så simpelt, som muligt og kan få en hel workout ud af en sandsæk, så er Dan John meget inspirerende. Jeg har læst en del artikler og hans "never let go", som passer fint til mig. Jeg kan ikke udtale mig om den anden, men kan du lide Pavel, kan jeg gøre dig til en Glad mand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du, som jeg, kan lide det så simpelt, som muligt og kan få en hel workout ud af en sandsæk, så er Dan John meget inspirerende. Jeg har læst en del artikler og hans "never let go", som passer fint til mig. Jeg kan ikke udtale mig om den anden, men kan du lide Pavel, kan jeg gøre dig til en Glad mand :smile:

Never let go er det også en ebog eller ?

Pavel er nice og keep it simple koncetet passer fint til mig. Regner med at jeg i sommerferien for alvor kan få gang i at svinge lidt kugler, bulgarian bag o.l. hvis skulderen arter sig. Pt. har det gode udsigter, så krydser fingre.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Før job nr. 2:

Frontsquat:

5x5x100 kg.

2x3x110 kg.

Superset m. DB TGU fra 26-42 kg.

Svaghedssovs. Jeg har vist glemt hvordan man gør. Timingen er off og vendet i bunden er langsomt. Nuvel, det kommer jo nok tilbage igen.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag:

3x15 pullups.

Søndag:

Double swing + press:

8 set af 5 rep. med 2x32 kg. KB.

1 runde:

5 rep. Double Clean + press @ 2x32 kg.KB.

10x100 kg. Dødløft

10 HSPU

2 runder af samme, men med 140 kg. DL.

5xdouble clean+press @ 2x32 kg. KB.

I need sleep!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share